abonnement Unibet Coolblue
pi_172430866
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 05:44 schreef mjan het volgende:

[..]

Ben jij vandaag jarig? Kan ik al voorzichtig gaan dansen? *O*
Morgen mag je dansen ;)
Waarom ben ik al een uur wakker en kan ik niet meer slapen?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 07:45:25 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172431024
Geen idee Kaatje. Vast niet omdat je op de bovenste verdieping slaapt en het ~38°C is. Ik slaap hier ook slecht en plak letterlijk aan de lakens.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_172431034
Heb je nog met je mevrouw gepraat, Ludolf? Wat maakt haar zo leuk?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 08:02:42 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172431142
Zie 273 ;)

Tja, best veel. Hoe ze doet, tikje uitdagend, houdt wel van een grapje. Iets technisch gestudeerd hebben zegt ook vaak ook wel iets over de persoonlijkheid. Geen idee wat, maar dat is wel meer mijn soort.

En ze ziet er ook nog eens prachtig uit vind ik :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_172431228
Kaatje; fijne vakantie! Wie komen er morgen allemaal op bezoek? Volle koelkast O+

Krak; weer genoten van Frankrijk?

DerLudolf; niet bang zijn. Gewoon vragen. Er is een kans dat ze je niet leuk vind of nog niet, maar uiteindelijk is dat niet t einde van de wereld. 100.000 vrouwen die net zo leuk zijn. Go for it!

Mini; jaloers op al je salmiaksnoepjes. Ik heb ze allemaal gezien, nooit gegeten maar wil ze wel. Heb je ook djungelvral gegeten (met zo'n aapje op de voorkant van t pak)? Lijkt me ook heerlijk!

Verder oude kaas :9 En niet gedacht maar sinds kort ook gek van graskaas :9 Zit toch een goed zout smaakje aan.

Gisteren met vriendin uit Brabant goed bijgekletst. Tijd vloog. En lekker bij de Italiaan gegeten. Vond mijn lasagne vorige keer heerlijk en nu flauw en dat zei ik. Bediende vond dat niet kunnen dus gaf t door aan de chef en we kregen 2 glazen limoncello spoom van t huis. Lief :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 15 juli 2017 @ 08:20:50 #281
221912 minilot
Nancy boy
pi_172431291
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 08:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Mini; jaloers op al je salmiaksnoepjes. Ik heb ze allemaal gezien, nooit gegeten maar wil ze wel. Heb je ook djungelvral gegeten (met zo'n aapje op de voorkant van t pak)? Lijkt me ook heerlijk!
Nope, die nog niet gegeten. Ik zal erop letten bij boodschappen doen straks :)
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 juli 2017 @ 08:56:28 #282
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172431481
Ludolf, je krijgt spijt als je haar niet laat weten dat je haar leuk vindt. Ik zou niet over meerdere briefjes beginnen, je bent geen 13.
Begin een gesprek en kijk hoe ze op je reageert. Balkanvrouwen staan er wel om bekend dat ze heel erg terughoudend zijn.
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 09:10:06 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172431670
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 08:56 schreef Kreator het volgende:
Balkanvrouwen staan er wel om bekend dat ze heel erg terughoudend zijn.
Ligt er aan hoeveel rakia er in zit :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_172431701
Cross O+

En ik heb nu een campingbandje, dus ik kan het hele weekend. :') Even besluiten of ik ga pendelen of tent mee neem :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172431713
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 00:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar goed dat we morgen in de loop van de dag huiswaarts keren dan! :D Al dat Denemarken is niet goed voor mijn salmiakinname. :7

Groeten uit bubbelbad :W
Volgens schema of vroeger dan gepland? Gaan jullie nog naar Legoland?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_172431753
Heerlijk nog 2 uur kunnen slapen. Nu een beetje duf.
Vandaag geen plannen alleen wat salades maken voor een bbq vanavond bij vrienden Dan is de koelkast in ieder geval iets leger.
FFT er komen ca 25-30 mensen maar vorig jaar kwamen er onverwacht 5 extra mensen (lees syriers) bij dus ik sta nergens van te kijken :D
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 15 juli 2017 @ 09:37:05 #287
221912 minilot
Nancy boy
pi_172431888
Hoewel ik momenteel een update van Ludolf interessanter vind dan eentje van mezelf, hierbij toch nog een verslag van gisteren. *)

Wakker geworden in knus edoch opraktisch Airbnb'tje. Zelf broodjes rød pølse staan fabriceren, maar dat doen kraampjes toch beter! :+ Enfin, ontbijt is ontbijt. Een heel eind noordwaarts gereden, met als eerste stop: de vikingbegraafplaats Lindholm Høje.

We begonnen nietsvermoedend met 'vikingkoffie' en appeltaart in het café van het museum daar en dat bleek echt idioot goeie koffie en misdadig goeie appeltaart te hebben! De horecagelegenheid bleek sinds dit jaar overgenomen door een doorgewinterde restaurateur en een chef met een kookboek - wisten wij veel! *) Besloten later terug te komen.





Eerst het fraaie grafveld, voorzien van geit en schaap - een groot en boeiend terrein. Het museum van Lindholm Høje bleek ook nog eens uitstekend en zeer informatief. Pluim! Nu moet ik bekennen dat mijn kennis van het vikingleven zich tot gisterenmorgen beperkte tot Wicky de Viking, dus er viel wel het één en ander te winnen 8-) Het museum was al om door een ringetje te halen en toen bleek de giftshop ook nog eens een tof schommelschaap te hebben. Helaas wel >200 euro, dus ik heb J. nu naarstig opgedragen er zelf maar eentje te maken. :7
Teruggekeerd naar het café voor het lekkerste broodje pulled pork dat ik tot nu toe heb gegeten :9 Het lief had een sandwich kippendij met spek en mierikswortel, die was ook goed!









Op weg naar buiten troffen we nog een hilarisch hipsterige handijsjes-kaart. Oh, de Denen! :')



Door naar Grenen in Skagen, het allerallernoordelijkste puntje van Denemarken. Een poosje langs de kustlijn gewandeld, op weg naat een uitpuilend landtongetje waar je de Baltische Zee en de Noordzee tegen elkaar in kunt zien knallen. Het was druk, maar de moeite waard, erg tof en bizar om op een smal strookje zand te staan en de golven aan beide zijden naar je toe te zien rollen! :D



Nog een paar zeehonden gespot en naar mijn smaak iets teveel kwallen om nog verder te pootjebaden en toen maar via een route van een paar kilometer door de duinen heen met een omtrekkende beweging weer terug bij de auto gekomen.

Het nabijgelegen visrestaurant waar Tripadvisor hoog over opgaf zag er belabberd uit en had een stomme kaart. Dus verder gereden. Toch wel erg veel trek na lange einden door rul zand lopen, dus een aantal dorpen verderop bij een random pizzeria op het terras neergestreken en deze feestelijke pizza vol bearnaisesaus verorberd *)



Stukje omgereden naar de in onbruik geraakte vuurtoren Rubjerg Knude die door een onfortuinlijke ligging over een paar jaar in zee zal kukelen. Het was er helemaal stil en het schemerde al ietsje, en dan zo'n desolate vuurtoren: erg sfeervol O+ Je kon ook de vuurtoren nog in en helemaal omhoog, maar de trap was er eentje van het afgrijselijke soort: treden van een metalen rooster waar je door naar beneden kunt kijken. Mijn hoogtevrees-homie en ik kwamen wel helemaal tot één-vierde van de vuurtoren totdat we weer weeklagend en met knikkende knieën naar beneden schuifelden. :') Ahem.



We waren uiteindelijk pas iets voor middernacht weer terug in de Airbnb. Drankjes gedronken, bubbelbad laten vollopen en uur eindelijk sliepen we pas tegen half vier vanmorgen :+

Vandaag nog onder andere Legoland en dan huiswaarts. De heimwee zit er sinds ongeveer eergisteren bij allebei goed in, dus naar huis gaan klinkt O+

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 15-07-2017 09:48:18 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_172431988
Lijkt me een interessant punt als het stormt, dat Grenen
  zaterdag 15 juli 2017 @ 09:55:29 #289
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172432097
Pizza met bearnaise. Wat raar. Echt heel raar.
Spoilers!
pi_172432106
Wat een gaaf verslag weer! Appeltaart met koffie (die smaakt naar koffie) heerlijk. En die broodjes klinken ook erg lekker.
Trap...heel verstandig, ik krijg al buikpijn bij het lezen ervan (op geen probleem, af wel).
En mooie foto's weer. Dat Vikingveld !!
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 15 juli 2017 @ 09:59:16 #291
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172432162
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 09:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pizza met bearnaise. Wat raar. Echt heel raar.
Tja, waarom zou het altijd tomatensaus moeten zijn? Een pizza is eigenlijk een lokaal napolitaans gerecht dat populair werd in de states en vervolgens de wereld veroverde. Maar er zijn meer gerechten die een beetje deeg beleggen en dan in de hete oven bakken. Denk bv aan flamkuchen, zure room, ui en spek erop, eventueel appels toevoegen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172432196
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, waarom zou het altijd tomatensaus moeten zijn? Een pizza is eigenlijk een lokaal napolitaans gerecht dat populair werd in de states en vervolgens de wereld veroverde. Maar er zijn meer gerechten die een beetje deeg beleggen en dan in de hete oven bakken. Denk bv aan flamkuchen, zure room, ui en spek erop, eventueel appels toevoegen.
Ohh flamkuchen. Snel weer eens maken.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 15 juli 2017 @ 10:02:12 #293
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172432198
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, waarom zou het altijd tomatensaus moeten zijn? Een pizza is eigenlijk een lokaal napolitaans gerecht dat populair werd in de states en vervolgens de wereld veroverde. Maar er zijn meer gerechten die een beetje deeg beleggen en dan in de hete oven bakken. Denk bv aan flamkuchen, zure room, ui en spek erop, eventueel appels toevoegen.
Ik weet het. Ik maak zelf regematig witte pizza's. Maar ik vind bearnaise toch raar. Ik zou het absoluut proeven natuurlijk.
Spoilers!
pi_172432367
Skagen *O* daar liggen wij heul vaak te bunkeren :+
pi_172432372
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 09:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pizza met bearnaise. Wat raar. Echt heel raar.
Pizza met ananas is raar :+
  zaterdag 15 juli 2017 @ 10:23:50 #296
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172432509
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 10:13 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Pizza met ananas is raar :+
Dat staat op de menukaart van 98% van de pizzeria's dus dat is níet raar.
pi_172432751
Lange toffe dag weer mini met allemaal lekkere dingen. Bubbelbad 's nachts.. heerlijk hoor.
Hoop dat je de djungelvral hebt gevonden en dat ie ook zo lekker is.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_172432763
30 man bij Kaatje poeeh :o
Zelfpakbediening hoop ik?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_172432876
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 10:39 schreef FutureFairytale het volgende:
30 man bij Kaatje poeeh :o
Zelfpakbediening hoop ik?
Jazeker! Ik ga echt niet bedienen. Alles op tafel en aanrecht en pakken maar. En het is van 11-20 dus een flinke spreiding (al komt het grootste deel eind van de middag
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 juli 2017 @ 11:20:38 #300
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')