abonnement Unibet Coolblue
pi_172387447
Mooi al die berichten vanuit de voetbalwereld.
pi_172387453
quote:
"De verwachting is dat Nouri op korte termijn naar een ziekenhuis in Amsterdam zal worden gebracht voor verdere verzorging", meldt Ajax. "Zoals eerder deze week gemeld, communiceert Ajax mede namens de familie Nouri. Zij laten weten dat zij nog hoop hebben en vragen om niet te stoppen met de smeekgebeden."
Familie heeft nog hoop, dus verwacht niet dat er snel een update komt over Nouri. Heb heel erg met ze te doen.
pi_172387456
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:54 schreef Simmertje het volgende:
Pff wat verschrikkelijk zeg, zo'n vrolijke en gedreven jongen. Ik was al een beetje bang voor het feit dat hij niet meer op top niveau zou kunnen voetballen, maar eventueel na een tijd nog aan de slag zou kunnen gaan als jeugdtrainer o.i.d. Maar ziet er naar uit dat hij misschien niets meer wakker wordt :{ :N
Dat hij niet meer als prof zou voetballen verwachtte ik vrijwel meteen. Iets aan het hart mankeren is meestal einde sportcarriere.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 13 juli 2017 @ 13:59:17 #229
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_172387482
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat hij niet meer als prof zou voetballen verwachtte ik vrijwel meteen. Iets aan het hart mankeren is meestal einde sportcarriere.
Ebecillio heeft ook een hartstilstand gehad op zijn 13e(?). Dus hoeft niet perse.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_172387486
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat hij niet meer als prof zou voetballen verwachtte ik vrijwel meteen. Iets aan het hart mankeren is meestal einde sportcarriere.
Als je zo de berichten leest zou het überhaupt al een klein wonder zijn als hij nog een enigszins normaal leven zou kunnen leiden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172387509
Een paar weken voor dit drama heeft hij nog een volledige medische keuring doorstaan 100% zekerheid krijg je helaas nooit. Leven zit vol onzekerheden we functioneren als mens door schijnzekerheden, daar houden we ons aan vast.
pi_172387517
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:59 schreef satecl het volgende:

[..]

Ebecillio heeft ook een hartstilstand gehad op zijn 13e(?). Dus hoeft niet perse.
Sno.
pi_172387527
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:00 schreef fukforce het volgende:
Een paar weken voor dit drama heeft hij nog een volledige medische keuring doorstaan 100% zekerheid krijg je helaas nooit. Leven zit vol onzekerheden we functioneren als mens door schijnzekerheden, daar houden we ons aan vast.
Dat had die speler van FC Utrecht jaren geleden toch ook? Ene moment was er niets aan de hand en het volgende moment lig je voor dood op het veld of in je bed... :{

Leven kan zo hard zijn :'(
pi_172387542
Nooit meer voetballen was erg geweest maar te overzien. Dit is vreselijk ;(
pi_172387550
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:57 schreef TheJanitor het volgende:
Mooi al die berichten vanuit de voetbalwereld.
Wat koop je ervoor vraag ik me altijd af? Tis een beetje verplicht condoleren wat iedereen doet. Het is allemaal goed bedoeld en in de meeste gevallen vast oprecht maar 99% van die mensen kent Nouri alleen als 'dat spelertje van Ajax'. Al hoor je wel vaak dat familie en vrienden het als positief ervaren als er veel reacties zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_172387552
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:00 schreef fukforce het volgende:
Een paar weken voor dit drama heeft hij nog een volledige medische keuring doorstaan 100% zekerheid krijg je helaas nooit. Leven zit vol onzekerheden we functioneren als mens door schijnzekerheden, daar houden we ons aan vast.
Nee, een keuring zegt helaas lang niet alles.
Ten eerste komen daarbij lang niet alle afwijkingen naar boven, ten tweede is het niet gezegd dat dit alles door een afwijking is ontstaan en ten derde kan je vandaag een scan maken waar niets te zien is en kan er een maand later een tumor op te zien zijn om maar wat te noemen. Echt ontzettend naar, maar dit soort dingen zullen denk ik nooit helemaal uit te sluiten zijn.
pi_172387592
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:59 schreef satecl het volgende:

[..]

Ebecillio heeft ook een hartstilstand gehad op zijn 13e(?). Dus hoeft niet perse.
Niet per se, wel meestal. Mensen met ernstige hersenschade maken ook nog wel eens wonderlijk herstel door, maar ik reken er niet op.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_172387645
quote:
4s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:00 schreef Leonos het volgende:

[..]

Sno.
Ebe heeft ook hartproblemen (gehad), Sno heeft wat andere problemen tegenwoordig.
  donderdag 13 juli 2017 @ 14:07:42 #239
263417 Keyos
Like a Boss
pi_172387665
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat koop je ervoor vraag ik me altijd af? Tis een beetje verplicht condoleren wat iedereen doet. Het is allemaal goed bedoeld en in de meeste gevallen vast oprecht maar 99% van die mensen kent Nouri alleen als 'dat spelertje van Ajax'. Al hoor je wel vaak dat familie en vrienden het als positief ervaren als er veel reacties zijn.
Ik kan je in ieder geval zeggen dat iedereen van mijn vriendengroep ontdaan is (fanatieke Feyenoorders) en er één zelfs heeft zitten janken toen hij dat live op televisie moest aanschouwen. Nouri is dan misschien niet de grote ster, maar buiten alles een ontzettend leuk gassie, dat maakt het extra heftig.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_172387678
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat koop je ervoor vraag ik me altijd af? Tis een beetje verplicht condoleren wat iedereen doet. Het is allemaal goed bedoeld en in de meeste gevallen vast oprecht maar 99% van die mensen kent Nouri alleen als 'dat spelertje van Ajax'. Al hoor je wel vaak dat familie en vrienden het als positief ervaren als er veel reacties zijn.
Heeft een hoge gunfactor die jongen
pi_172387693
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:07 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik kan je in ieder geval zeggen dat iedereen van mijn vriendengroep ontdaan is (fanatieke Feyenoorders) en er één zelfs heeft zitten janken toen hij dat live op televisie moest aanschouwen. Nouri is dan misschien niet de grote ster, maar buiten alles een ontzettend leuk gassie, dat maakt het extra heftig.
Dat janken gaat me dan wel weer een stap te ver maar het is uiteraard klote voor iedereen die het overkomt.
pi_172387724
Beetje vroeg enzo, maar denk atm nergens over en dan ga je toch een beetje speculeren...

Een Nouri side in de JC Arena?
pi_172387725
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heeft een hoge gunfactor die jongen
Social media tegenwoordig is alles een hype en zijn de meesten Nouri alweer vergeten op naar de nieuwe hype.
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 14:11:08 #244
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_172387729
:( ;(
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 14:14:29 #245
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172387800
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:04 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

Zoals ik het lees werkt het merendeel van de hersenen niet meer, dus inderdaad een kasplantje. Mocht het zo zijn dat zelfstandig ademen ook niet lukt, dan kan je wel zo goed als spreken van hersendood.
Hij ademde toch al zelfstandig de afgelopen 48 uur?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172387821
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:10 schreef skysherrif het volgende:
Beetje vroeg enzo, maar denk atm nergens over en dan ga je toch een beetje speculeren...

Een Nouri side in de JC Arena?
Ik denk eerder iets op de Toekomst.
pi_172387835
vreselijk nieuws en iedereen sterkte.


Alleen vind ik het jammer dat er in het bericht staat dat dit alles door hartritmestoornissen is veroorzaakt, groter is de kans dat hij toch een hartstilstand heeft gehad en zuurstofgebrek door laat reanimeren,
Zelf gehad maar de mazzel dat ik in een ziekenhuis was toen het gebeurde en meteen gereanimeerd werd en geen schade over hield
Hartritme stoornissen hebben heel veel mensen en dat is angstig maar daar hou je niet zo veel aan over.
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_172387855
Gvd wat kut
hhhhh
pi_172387890
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:03 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar er zijn mensen met een ernstige hartstilstand die geen hersenschade hebben, ik bedoel meer hoe kan het zó ernstig zijn?! Ze zijn ook niet duidelijk, bedoelen ze dat hij ook zo goed als hersendood is of een kasplantje wordt of wat
Heb niet het hele topic gelezen dus weet niet of deze vraag al is beantwoord, maar als hij aan het sporten is verbruikt zijn lichaam al veel zuurstof, op het moment dat zijn hart er mee stopt blijft er weinig meer over voor de hersenen.
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_172387891
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Die gebruiken ze alleen bij hartritmestoornissen zei Inso die dag.
die w erken niet als er alleen sprake is van ritmestoornissen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')