abonnement Unibet Coolblue
pi_172347164
Zijn hier ouders die dat doen? Hebben jullie speciaal daarvoor appjes geïnstalleerd? En wat vinden jullie kinderen daarvan?
pi_172347292
Ga ik nog doen in de toekomst als het nodig is. Ga er geen apps voor gebruiken maar ik maak een aangepaste android versie dat goed dichtgetimmerd is. Hij zal het zeker in het begin niet doorhebben.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_172347293
Ik lees alle appjes en smsjes van mijn 17 jarige dochter.
U MAD?
pi_172347718
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:10 schreef -AMG- het volgende:
Ga ik nog doen in de toekomst als het nodig is. Ga er geen apps voor gebruiken maar ik maak een aangepaste android versie dat goed dichtgetimmerd is. Hij zal het zeker in het begin niet doorhebben.
Want als hij het weet wordt hij boos ofzo?
pi_172352073
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ik lees alle appjes en smsjes van mijn 17 jarige dochter.
Sorry voor die foto's

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2017 21:54:01 ]
pi_172352155
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ik lees alle appjes en smsjes van mijn 17 jarige dochter.
:')

Accepteren.
pi_172353610
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:53 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Sorry voor die foto's
Ben jij haar vriendin ? Nice !
U MAD?
pi_172357798
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:04 schreef Roofmate77 het volgende:
Zijn hier ouders die dat doen? Hebben jullie speciaal daarvoor appjes geïnstalleerd? En wat vinden jullie kinderen daarvan?
ja ik controleer af en toe de telefoons van mijn 11 en 8 jarige dochters.

Dit is een van de afspraken die wij gemaakt hebben.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_172357901
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:30 schreef Vicky het volgende:

[..]

ja ik controleer af en toe de telefoons van mijn 11 en 8 jarige dochters.

Dit is een van de afspraken die wij gemaakt hebben.
Waar controleer je dan precies op? Controleer je bijvoorbeeld ook dat achterlijke snapchat en instagram? En controleer je ook waar de telefoon van je kind zich bevindt?
pi_172357972
Ik heb met mn beide Dochters gesproken erover én heb de afspraak dat als ik het nodig vind, ze me inzicht moeten geven in accounts.

(De jongste is 10, die heeft geen eigen telefoon, de oudste 17 heeft wel een eigen telefoon).
Voor die oudste is het afnemen van haar telefoon (voor enige uren tot enkele dagen, langste was ooit bijna twee weken, de zwaarste maar ook effectiefste straf)

Ik heb daar nooit om hoeven vragen, beide Dochters vertellen wel uit zichzelf over app-gebruik...

Volgens mij is het vooral belangrijk kinderen zelf te leren om te gaan met die dingen, zodat ze zelf hun gedrag kunnen aanpassen.
Niet hen van bovenaf altijd dat op te leggen (maar wel bepaalde grenzen stellen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_172358065
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:49 schreef RM-rf het volgende:
Ik heb met mn beide Dochters gesproken erover én heb de afspraak dat als ik het nodig vind, ze me inzicht moeten geven in accounts.

(De jongste is 10, die heeft geen eigen telefoon, de oudste 17 heeft wel een eigen telefoon).
Voor die oudste is het afnemen van haar telefoon (voor enige uren tot enkele dagen, langste was ooit bijna twee weken, de zwaarste maar ook effectiefste straf)

Ik heb daar nooit om hoeven vragen, beide Dochters vertellen wel uit zichzelf over app-gebruik...

Volgens mij is het vooral belangrijk kinderen zelf te leren om te gaan met die dingen, zodat ze zelf hun gedrag kunnen aanpassen.
Niet hen van bovenaf altijd dat op te leggen (maar wel bepaalde grenzen stellen)
Ja dat afpakken is zeker effectief, gister nog gedaan omdat ik niet in haar telefoon
mocht kijken. Daarom zoek ik nu naar middelen om toch te kunnen kijken zonder dat ze het in de gaten heeft
pi_172358152
Ik vind dit toch wel heel erg ver indringen op de privacy van je kinderen. Waarom doe je het eigenlijk, en hoe denk je zo te voorkomen wat je meent te controleren?
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172358294
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:59 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ja dat afpakken is zeker effectief, gister nog gedaan omdat ik niet in haar telefoon
mocht kijken. Daarom zoek ik nu naar middelen om toch te kunnen kijken zonder dat ze het in de gaten heeft
Vind je het fijn als jouw kind even jouw telefoon inkijkt?

Ze is 17, op die leeftijd wil je wat privacy hebben, geen bemoeiende ouders die alles tot op de haar fijn willen weten. Gun dat kind wat vrijheid..
pi_172358315
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:06 schreef Satori-Amori het volgende:
Ik vind dit toch wel heel erg ver indringen op de privacy van je kinderen. Waarom doe je het eigenlijk, en hoe denk je zo te voorkomen wat je meent te controleren?
Omdat ik wil weten met wie ze praat online, wie haar volgt en wie zij volgt en haar foto te kunnen zien zodat ik direct in kan grijpen als er iets mis gaat.
pi_172358325
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:18 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Vind je het fijn als jouw kind even jouw telefoon inkijkt?

Ze is 17, op die leeftijd wil je wat privacy hebben, geen bemoeiende ouders die alles tot op de haar fijn willen weten. Gun dat kind wat vrijheid..
Mijn kind is 13.
pi_172358354
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:19 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Omdat ik wil weten met wie ze praat online, wie haar volgt en wie zij volgt en haar foto te kunnen zien zodat ik direct in kan grijpen als er iets mis gaat.
Mogen je kinderen nog wel zelf ademen, zo krijg je toch wel heel vreemde vormen van controle. Allemaal op angsten gebaseerd die amper reëel zijn? Het gross van de controle gaat over sexting waarschijnlijk en mogelijke loverboy achtige toestanden, maar hoe wijdverspreid zijn die nu werkelijk.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172358362
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:20 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Mijn kind is 13.
En vrouw zeker?
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172358388
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:20 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Mijn kind is 13.
Oh, dacht dat het over die ander ging.

13 kan ik enigzins nog wel begrijpen, maar toch zou ik het niet fijn vinden als kind als mijn ouders alles wilden weten.

En het dan júist stiekem doen, waardoor jij er helemaal geen inzage meer in zal hebben.

Naar mijn mening kan je beter de gevaren goed uitleggen en het tegen je kind zeggen dat je bepaalde dingen niet fijn vind als ze die zou doen, ipv bijv. iets verbieden.
pi_172358496
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:22 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Mogen je kinderen nog wel zelf ademen, zo krijg je toch wel heel vreemde vormen van controle. Allemaal op angsten gebaseerd die amper reëel zijn? Het gross van de controle gaat over sexting waarschijnlijk en mogelijke loverboy achtige toestanden, maar hoe wijdverspreid zijn die nu werkelijk.
Euh die gevaren zijn behoorlijk reëel, zeker voor kwetsbare 13 jarige meisjes.
pi_172358526
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:24 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Oh, dacht dat het over die ander ging.

13 kan ik enigzins nog wel begrijpen, maar toch zou ik het niet fijn vinden als kind als mijn ouders alles wilden weten.

En het dan júist stiekem doen, waardoor jij er helemaal geen inzage meer in zal hebben.

Naar mijn mening kan je beter de gevaren goed uitleggen en het tegen je kind zeggen dat je bepaalde dingen niet fijn vind als ze die zou doen, ipv bijv. iets verbieden.
Om die reden zoek ik appjes waarmee ik het kan inzien zonder dat ik daar haar telefoon voor nodig heb, of toestemming.
pi_172358566
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:34 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Euh die gevaren zijn behoorlijk reëel, zeker voor kwetsbare 13 jarige meisjes.
Als ik de media moet geloven wel ja, maar hoeveel ken je er die ook zo bezig zijn?

En daarbij gaan ze toch experimenteren, zeker die nieuwe generatie van vandaag de dag. En dan vraag ik mij af of controle beter werkt dan gewoon de werkelijkheid van gevoelens en experimenteergedrag openbaar en bespreekbaar te maken, niet perse met ouders, maar wel via allerlei andere kanalen.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
  woensdag 12 juli 2017 @ 09:44:56 #22
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172358644
Bij die van 9 en 12 kijk ik wel eens met hun medeweten. Kijken of ze niet pesten of gepest worden en geen rare dingen met foto's doen.

Is ook wel een kwestie van vertrouwen natuurlijk wat ze verdienen door geen gekke dingen te doen. Laatste keer is alweer een tijd geleden en meestal voel je het toch wel aan je water als er iets niet pluis is.

quote:
15s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:06 schreef Satori-Amori het volgende:
Ik vind dit toch wel heel erg ver indringen op de privacy van je kinderen. Waarom doe je het eigenlijk, en hoe denk je zo te voorkomen wat je meent te controleren?
Privacy is ook iets waar je mee moet om leren gaan. Als ouder is het je taak om je kind daarin te begeleiden.

En ja ik heb inmiddels al bereikt dat een meisje bij mijn zoon in de klas niet meer gepest wordt. Eerlijk gezegd vind ik het schandalig dat ik als enige ouder zicht had op een groepsapp met 40 twaalfjarigen.
And so is the past
pi_172358667
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Bij die van 9 en 12 kijk ik wel eens met hun medeweten. Kijken of ze niet pesten of gepest worden en geen rare dingen met foto's doen.

Is ook wel een kwestie van vertrouwen natuurlijk wat ze verdienen door geen gekke dingen te doen. Laatste keer is alweer een tijd geleden en meestal voel je het toch wel aan je water als er iets niet pluis is.

[..]

Privacy is ook iets waar je mee moet om leren gaan. Als ouder is het je taak om je kind daarin te begeleiden.

En ja ik heb inmiddels al bereikt dat een meisje bij mijn zoon in de klas niet meer gepest wordt. Eerlijk gezegd vind ik het schandalig dat ik als enige ouder zicht had op een groepsapp met 40 twaalfjarigen.
Dat is mooi, en toch vind ik het te ver gaan, vroeger zat oma ook niet in de bosjes te luisteren naar gesprekken.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
  woensdag 12 juli 2017 @ 09:48:22 #24
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172358698
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:46 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Dat is mooi, en toch vind ik het te ver gaan, vroeger zat oma ook niet in de bosjes te luisteren naar gesprekken.
Och ik zou de ouders de kost niet willen geven die voor het digitale tijdperk gewoon klakkeloos de dagboeken van de kinderen napluisden.
And so is the past
pi_172358742
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Och ik zou de ouders de kost niet willen geven die voor het digitale tijdperk gewoon klakkeloos de dagboeken van de kinderen napluisden.
Ow dat geloof ik graag..
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172358808
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:40 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Als ik de media moet geloven wel ja, maar hoeveel ken je er die ook zo bezig zijn?

En daarbij gaan ze toch experimenteren, zeker die nieuwe generatie van vandaag de dag. En dan vraag ik mij af of controle beter werkt dan gewoon de werkelijkheid van gevoelens en experimenteergedrag openbaar en bespreekbaar te maken, niet perse met ouders, maar wel via allerlei andere kanalen.
Genoeg, ik ken bijvoorbeeld iemand wiens dochter al twee jaar niet naar school kan vanwege een naaktfoto, wij experimenteerden vroeger ook maar toen had niemand een smartphone met goede camera en bleven onze experimenten ongezien.
pi_172358835
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:55 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Genoeg, ik ken bijvoorbeeld iemand wiens dochter al twee jaar niet naar school kan vanwege een naaktfoto, wij experimenteerden vroeger ook maar toen had niemand een smartphone met goede camera en bleven onze experimenten ongezien.
Vandaar dat educatie handig is.. Stoppen kun je het toch niet, dus dan maar beter goed ingelicht zijn, om zulke toestanden te voorkomen, en ze hadden haar nog beter na een week door de zure appel heen te laten bijten dan nu thuis een enorm complex zitten kweken, terwijl er geen mens mee bezig is, hooguit in de positieve zin.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172358868
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:58 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Vandaar dat educatie handig is.. Stoppen kun je het toch niet, dus dan maar beter goed ingelicht zijn, om zulke toestanden te voorkomen, en ze hadden haar nog beter na een week door de zure appel heen te laten bijten dan nu thuis een enorm complex zitten kweken, terwijl er geen mens mee bezig is, hooguit in de positieve zin.
Heb jij zelf ook kinderen? Kinderen zijn echt bikkelhard tegen elkaar, die jongens hadden haar op instagram gezet, op een account met 4000 volgers.
pi_172358917
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:41 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Waar controleer je dan precies op? Controleer je bijvoorbeeld ook dat achterlijke snapchat en instagram? En controleer je ook waar de telefoon van je kind zich bevindt?
alleen Whatsapp

Insta hebben ze niet.

Hoe bedoel je waar de telefoon zich bevindt?
Als ze naar bed gaan blijven de telefoons in de woonkamer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_172358923
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:01 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Heb jij zelf ook kinderen? Kinderen zijn echt bikkelhard tegen elkaar, die jongens hadden haar op instagram gezet, op een account met 4000 volgers.
Het is ook klote, dat snap ik, maar ook zo weer over, en nu heb je kans op een complex voor de rest van haar leven..

Ik wil het zeker niet bagatelliseren, maar op deze manier gaat het altijd fout, en mogelijk goed fout, en dat allemaal vanwege 1 foto..
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172358946
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:04 schreef Vicky het volgende:

[..]

alleen Whatsapp

Insta hebben ze niet.

Hoe bedoel je waar de telefoon zich bevindt?
Als ze naar bed gaan blijven de telefoons in de woonkamer.
Nee ik bedoel gewoon overdag, dat je kunt zien waar je kind is.
pi_172358981
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:04 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Het is ook klote, dat snap ik, maar ook zo weer over, en nu heb je kans op een complex voor de rest van haar leven..

Ik wil het zeker niet bagatelliseren, maar op deze manier gaat het altijd fout, en mogelijk goed fout, en dat allemaal vanwege 1 foto..
Die foto zwerft nog steeds rond, kind kan nergens komen zonder dat ze nageroepen word, dat vergeten ze niet hoor.
pi_172359004
Dochter van vriendin is lastig gevallen door een pedo..

En indringen in privacy.. tja.. dat kan je vinden.
Wij hebben afspraken gemaakt voordat er een mobieltje kwam. Wij betalen het abonnement maar wij hebben ook recht op inzicht in de telefoon.

Internetpesten is aan de orde van de dag en ik wil niet dat mijn dochters gepest worden of de pesters zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_172359018
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:06 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Nee ik bedoel gewoon overdag, dat je kunt zien waar je kind is.
nee dat niet.
Ze gaan nooit ver... als ze buiten spelen dan weet ik waar ze zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_172359044
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:08 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Die foto zwerft nog steeds rond, kind kan nergens komen zonder dat ze nageroepen word, dat vergeten ze niet hoor.
Ja en nu dan, de rest van haar leven binnen blijven, regio wissel, batterij aan deskundigen om haar ego te herstellen?

Soms is het nog beter om gewoon je kop te laten zien dan wegduiken, want nu blijft het een ramp, en anders is het na een tijdje over, nawijzen wordt al heel snel oud als het geen effect heeft, en dan dient de volgende foto zich al weer aan..
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172359095
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:08 schreef Vicky het volgende:
Dochter van vriendin is lastig gevallen door een pedo..

En indringen in privacy.. tja.. dat kan je vinden.
Wij hebben afspraken gemaakt voordat er een mobieltje kwam. Wij betalen het abonnement maar wij hebben ook recht op inzicht in de telefoon.

Internetpesten is aan de orde van de dag en ik wil niet dat mijn dochters gepest worden of de pesters zijn.
Dit soort zaken bedoel ik dus, het is allemaal niet zo onschuldig als het lijkt.
pi_172359188
Waarom wordt er dan geen nationaal plan opgesteld als het allemaal zo wijdverspreid zou zijn? Er schort nogal wat aan opvoeding dan, en hoe scholen en aanpak functioneren?

Ik schrik er nogal van eerlijk gezegd. En dan is controle het laatste redmiddel, maar dat wil je niet als er ook betere alternatieven mogelijk zijn lijkt mij.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172359198
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:11 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Ja en nu dan, de rest van haar leven binnen blijven, regio wissel, batterij aan deskundigen om haar ego te herstellen?

Soms is het nog beter om gewoon je kop te laten zien dan wegduiken, want nu blijft het een ramp, en anders is het na een tijdje over, nawijzen wordt al heel snel oud als het geen effect heeft, en dan dient de volgende foto zich al weer aan..
Ja meisjes van 15 vinden het geen enkel probleem om voor hoer en slet uitgescholden te worden of om dagelijks half aangerand te worden door 15 jarige testosteronbommen die denken dat ze dat mogen omdat ze toch een slet is. En daar zou jij als ouder je kind aan blootstellen en zeggen dat ze maar even door de zure appel heen moet bijten en dat ze vanzelf op houden.
Doe jij maar zo met jouw kind, ik wil de mijne graag daar tegen beschermen, en dan heb ik het nog niet gehad over pedo's die zich online als tieners voordoen en kinderen over te halen om iets te laten zien.
  woensdag 12 juli 2017 @ 10:23:50 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172359237
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:36 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Om die reden zoek ik appjes waarmee ik het kan inzien zonder dat ik daar haar telefoon voor nodig heb, of toestemming.
Er zijn er meer dan genoeg: https://www.secureteen.com/android-parental-control

Hier een hele voorraad: https://www.tomsguide.com(...)pps,review-2258.html

Het helpt waarschijnlijk meer als je de band met je dochter verbetert, maar dat is wat anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 12 juli 2017 @ 10:24:21 #40
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172359245
quote:
Amerikaans meisje van 14 geëlektrocuteerd door mobieltje in bad



In de Amerikaanse staat New Mexico is een 14-jarig meisje in bad geëlektrocuteerd doordat ze haar mobiele telefoon, die aan het opladen was, gebruikte. De politie verklaarde dat ze Madison Coe levenloos aantroffen met de telefoon, die met een oplader en een verlengsnoer verbonden was met het stopcontact.

Volgens de grootmoeder van het slachtoffer had het meisje een brandwond op de hand waarmee ze de telefoon vasthield. "Deze tragedie mag zich niet herhalen. We willen dat iedereen zich nu realiseert dat je niet je telefoon in de badkamer moet gebruiken als die in het stopcontact zit", zei ze tegen een lokale tv-zender.

Ook de moeder verwees naar het ongeval van haar dochter om op Facebook te waarschuwen voor de gevaren van elektrocutie: "Laat haar stem gehoord worden, en vertel uw kinderen over deze levensgevaarlijke risico's."

http://nos.nl/artikel/218(...)obieltje-in-bad.html
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_172359279
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er zijn er meer dan genoeg: https://www.secureteen.com/android-parental-control

Hier een hele voorraad: https://www.tomsguide.com(...)pps,review-2258.html

Het helpt waarschijnlijk meer als je de band met je dochter verbetert, maar dat is wat anders.
Ah dankjewel. Kijk hier kan ik iets mee.
pi_172359366
Ik vind dit echt heel erg zielig voor deze kinderen. Dat ze een moeder hebben die zo weinig vertrouwens in hun hebben dat die in je telefoon moet kijken.
Als je eigen moeder ja al niet vertrouwd, dat moet pijn doen voor die kinderen.
pi_172359437
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:21 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ja meisjes van 15 vinden het geen enkel probleem om voor hoer en slet uitgescholden te worden of om dagelijks half aangerand te worden door 15 jarige testosteronbommen die denken dat ze dat mogen omdat ze toch een slet is. En daar zou jij als ouder je kind aan blootstellen en zeggen dat ze maar even door de zure appel heen moet bijten en dat ze vanzelf op houden.
Doe jij maar zo met jouw kind, ik wil de mijne graag daar tegen beschermen, en dan heb ik het nog niet gehad over pedo's die zich online als tieners voordoen en kinderen over te halen om iets te laten zien.
Wat is dit nu weer..

Leuk dat je jouw eigen waanideeën wil doorspelen naar mij, maar daar ga ik niet in mee.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172359491
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:35 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer..

Leuk dat je jouw eigen waanideeën wil doorspelen naar mij, maar daar ga ik niet in mee.
Wat waanideeen, dit hele verhaal is nota ben op het nieuws geweest, en ik ken een van de slachtoffers zelf.
pi_172359571
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:38 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Wat waanideeen, dit hele verhaal is nota ben op het nieuws geweest, en ik ken een van de slachtoffers zelf.
Jij impliceert dat ik het daar allemaal mee eens zou zijn? En omdat ik niet voor controle ben, dus voor al het bovenstaande. In plaats dat je ingaat op de andere argumenten, blijf je steken in angst.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172359677
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:43 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Jij impliceert dat ik het daar allemaal mee eens zou zijn? En omdat ik niet voor controle ben, dus voor al het bovenstaande. In plaats dat je ingaat op de andere argumenten, blijf je steken in angst.
Zei je een paar posts geleden niet dat dat grietje maar even door de zure appel heen moet bijten? En welke andere argumenten heb je het over?
pi_172359719
En als we dan toch bezig zijn zou ik graag nog even een nuance bij willen voegen over de zogenaamde onschuld van de dames in kwestie, en de demonisering van de heren in kwestie..

Het wil namelijk zo dat de niets begrijpende jeugdigen van tegenwoordig geen moment onbenut laat om hun vrouwelijke charmes en lichaam in de strijdt te gooien, waarbij ikzelf het doelwit ben van deze totaal onschuldig tieners, waarbij ik nog steeds verbaasd ben over hoeveel mogelijk is met haarflips en borsten en lichaam zo ten toon spreiden richting your truly, en of ik het allemaal gezien heb na een vakkundige blik weerom richting your truly..

En dan spreek ik nog over de pre 16 jarigen, dus wellicht is er ook van de vrouwen zelf te vinden zonder steeds door te wijzen naar de hormoon gevulde mannen in dit verhaal?
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172359800
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:52 schreef Satori-Amori het volgende:
En als we dan toch bezig zijn zou ik graag nog even een nuance bij willen voegen over de zogenaamde onschuld van de dames in kwestie, en de demonisering van de heren in kwestie..

Het wil namelijk zo dat de niets begrijpende jeugdigen van tegenwoordig geen moment onbenut laat om hun vrouwelijke charmes en lichaam in de strijdt te gooien, waarbij ikzelf het doelwit ben van deze totaal onschuldig tieners, waarbij ik nog steeds verbaasd ben over hoeveel mogelijk is met haarflips en borsten en lichaam zo ten toon spreiden richting your truly, en of ik het allemaal gezien heb na een vakkundige blik weerom richting your truly..

En dan spreek ik nog over de pre 16 jarigen, dus wellicht is er ook van de vrouwen zelf te vinden zonder steeds door te wijzen naar de hormoon gevulde mannen in dit verhaal?
Ik dacht dat jij 40 was??
pi_172359815
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:50 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Zei je een paar posts geleden niet dat dat grietje maar even door de zure appel heen moet bijten? En welke andere argumenten heb je het over?
Ik denk persoonlijk nog steeds dat het meer effect heeft ja, en weglopen een negatiever effect heeft.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172359823
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:58 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij 40 was??
Klopt, leg het hun effe uit, niet mij.. Want daar ga je weer namelijk :P
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172359856
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:59 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk nog steeds dat het meer effect heeft ja, en weglopen een negatiever effect heeft.
Ik denk dat uitschelden en ongewenste aanrakingen negatiever zijn.
pi_172359903
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:01 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ik denk dat uitschelden en ongewenste aanrakingen negatiever zijn.
Allemaal zeer onwenselijk natuurlijk, als het zover gaat dan snap ik het, maar dan had er ook allang een alternatief moeten komen in die twee jaar? Nu gaat het van een foto naar ongewenste intimiteiten en dat had ik zo niet begrepen.

En dan verhuis of verkas je richting een andere school, de tijd doet het schijnbaar niet, dus dan moet je iets anders doen.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172359940
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:59 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Klopt, leg het hun effe uit, niet mij.. Want daar ga je weer namelijk :P
Want jij begrijpt niet dat het kinderen zijn en jij als 40 jarige kerel sowieso niet naar zulke jonge meiden hoort te kijken?
pi_172359945
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:31 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik vind dit echt heel erg zielig voor deze kinderen. Dat ze een moeder hebben die zo weinig vertrouwens in hun hebben dat die in je telefoon moet kijken.
Als je eigen moeder ja al niet vertrouwd, dat moet pijn doen voor die kinderen.
wat een gelul!
Heeft niks met vertrouwen te maken. Is een stukje sociale controle maar ook opvoeding.

Dan vind je mijn kinderen maar zielig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_172359975
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:05 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Want jij begrijpt niet dat het kinderen zijn en jij als 40 jarige kerel sowieso niet naar zulke jonge meiden hoort te kijken?
Als ze naast je zitten ergens ga ik echt niet verkassen van tafel, en ook niet met oogkleppen opzitten.. Dus nu doe je weer wat iedereen doet en dat is de man altijd overal de schuld voor geven terwijl de meiden zelf zitten te flirten, en dat staat mij tegen, ik kijk naar ieder mens. En flirt zelf niet.. Maar ga ze ook niet ontwijken..

Dit soort rare gedachten is wat iedereen zo panisch maakt. Iedereen wil iedereen een schuldcomplex aanlullen en daar ben ik niet van gediend!
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
  woensdag 12 juli 2017 @ 11:11:08 #56
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172360044
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:31 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik vind dit echt heel erg zielig voor deze kinderen. Dat ze een moeder hebben die zo weinig vertrouwens in hun hebben dat die in je telefoon moet kijken.
Als je eigen moeder ja al niet vertrouwd, dat moet pijn doen voor die kinderen.
Onzin natuurlijk. Zo heb ik ook moeite om mijn kinderen met de fiets het verkeer in te sturen. Niet omdat ik hen niet vertrouw maar die honderdduizend andere debielen op de weg vertrouw ik niet.

Zo ook online. Vergis je niet in de kracht van groepsdruk en de rare sprongen die pubers daardoor kunnen maken ook al verwacht je het totaal niet. Dan kun je wel roepen dat kinderen privacy en vertrouwen verdienen maar in gevallen wat we gezien hebben waar gepeste kinderen zelfmoord plegen door online gedoe is de eerste vraag "waar waren de ouders die horen dit te controleren". Op dat gebied kun je het toch nooit goed doen en zul je ergens een middenweg moeten zoeken.
And so is the past
pi_172360111
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:08 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Als ze naast je zitten ergens ga ik echt niet verkassen van tafel, en ook niet met oogkleppen opzitten.. Dus nu doe je weer wat iedereen doet en dat is de man altijd overal de schuld voor geven terwijl de meiden zelf zitten te flirten, en dat staat mij tegen, ik kijk naar ieder mens. En flirt zelf niet.. Maar ga ze ook niet ontwijken..

Dit soort rare gedachten is wat iedereen zo panisch maakt. Iedereen wil iedereen een schuldcomplex aanlullen en daar ben ik niet van gediend!
Oké, ik denk dat ik uitgepraat ben met jou. Jij houd er wel heel vreemde gedachten op na.
pi_172360140
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Zo heb ik ook moeite om mijn kinderen met de fiets het verkeer in te sturen. Niet omdat ik hen niet vertrouw maar die honderdduizend andere debielen op de weg vertrouw ik niet.

Zo ook online. Vergis je niet in de kracht van groepsdruk en de rare sprongen die pubers daardoor kunnen maken ook al verwacht je het totaal niet. Dan kun je wel roepen dat kinderen privacy en vertrouwen verdienen maar in gevallen wat we gezien hebben waar gepeste kinderen zelfmoord plegen door online gedoe is de eerste vraag "waar waren de ouders die horen dit te controleren". Op dat gebied kun je het toch nooit goed doen en zul je ergens een middenweg moeten zoeken.
Dit. Je kunt praten als brugman, ze doen niet altijd wat jij wil.
pi_172360353
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:14 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Oké, ik denk dat ik uitgepraat ben met jou. Jij houd er wel heel vreemde gedachten op na.
Nee, jij hebt hele vreemde gedachten.. Nu projecteer je door naar mij omdat jouw wereldbeeld niet strookt met de werkelijkheid.

En dan is er geen gesprek meer mogelijk nee. Ik houd mij bezig met de werkelijkheid en niet met waanideeën die men via media en weet ik wat meekrijgt.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172360373
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:16 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Dit. Je kunt praten als brugman, ze doen niet altijd wat jij wil.
Maar tot hoelang wil je dat volhouden?
pi_172360450
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:26 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Maar tot hoelang wil je dat volhouden?
Goede vraag, ik denk tot dat ze het zelf ook inziet.
pi_172365839
Maar dankzij Leandra ben ik nu in staat om haar snapchat, whatsapp, twitter en instagram te controleren.
Dus nogmaals dankjewel. Ze heeft 1129 volgers op instagram dus nu ga ik die allemaal nakijken
pi_172368032
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 15:56 schreef Roofmate77 het volgende:
Maar dankzij Leandra ben ik nu in staat om haar snapchat, whatsapp, twitter en instagram te controleren.
Dus nogmaals dankjewel. Ze heeft 1129 volgers op instagram dus nu ga ik die allemaal nakijken
Hou op, ik vind dit sneu worden :')

Trouwens, wie zit er in godsnaam nog op Twitter :')

En oja, snapchat kan je niet controleren. Je ziet alleen naar wie iets gestuurd is.
  woensdag 12 juli 2017 @ 17:33:30 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172368241
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 15:56 schreef Roofmate77 het volgende:
Maar dankzij Leandra ben ik nu in staat om haar snapchat, whatsapp, twitter en instagram te controleren.
Dus nogmaals dankjewel. Ze heeft 1129 volgers op instagram dus nu ga ik die allemaal nakijken
Teringjantje, een meisje van 13 met 1129 volgers op Instagram? Dat is behoorlijk zorgwekkend, dat betekent flink filteren en haar haar account privé laten zetten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_172368818
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Teringjantje, een meisje van 13 met 1129 volgers op Instagram? Dat is behoorlijk zorgwekkend, dat betekent flink filteren en haar haar account privé laten zetten.
Nu nog bezig.
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:05:56 #66
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_172368888
Ik zou aansturen op een manier van controle die wel in goed overleg gaat. Dit leidt alleen maar tot een verder gebrek aan vertrouwen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_172368995
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:05 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zou aansturen op een manier van controle die wel in goed overleg gaat. Dit leidt alleen maar tot een verder gebrek aan vertrouwen.
Ja jammer dan, stond ook een 40+ kerel op die haar op elke foto een hartje gaf, gaan mn maten en ik zo even langs, ventje moet zijn plaats kennen. En dat is buiten het leven van mijn prinsesje. :( :( :( :(
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:13:20 #68
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_172369005
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:12 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ja jammer dan, stond ook een 40+ kerel op die haar op elke foto een hartje gaf, gaan mn maten en ik zo even langs, ventje moet zijn plaats kennen. En dat is buiten het leven van mijn prinsesje. :( :( :( :(
Mochten er nog mensen zijn die het topic serieus namen, dan is dat bij deze ook klaar.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:14:44 #69
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172369021
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:13 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Mochten er nog mensen zijn die het topic serieus namen, dan is dat bij deze ook klaar.
Mwah ik geloof TS wel in deze.
And so is the past
pi_172369068
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:13 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Mochten er nog mensen zijn die het topic serieus namen, dan is dat bij deze ook klaar.
Kan hij straks uit gaan leggen waarom hij de hele middag naar naar minderjarige profielen aan het gluren was lol
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172369136
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:13 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Mochten er nog mensen zijn die het topic serieus namen, dan is dat bij deze ook klaar.
Tja wat jij wil.
pi_172369212
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:19 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Kan hij straks uit gaan leggen waarom hij de hele middag naar naar minderjarige profielen aan het gluren was lol
Omdat ik een kleine van 13 heb, jij bent degene die denkt dat pre 16 meisjes expres met een 40 jaar oude smeerlappen aan het flirten zijn, jij bent degene die zijn ogen daarvoor kennelijk niet kan sluiten, voor jouw soort hebben we hier een mooie naam.
pi_172369230
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:23 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Tja wat jij wil.
Ik zou meteen aangifte doen van verkrachting ofzo
pi_172369303
Zet er alsjeblieft een slotje op moderator, ik zal nooit meer een vraag over mn kleine stellen. Zo goed?
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:41:00 #75
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_172369408
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:08 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Als ze naast je zitten ergens ga ik echt niet verkassen van tafel, en ook niet met oogkleppen opzitten.. Dus nu doe je weer wat iedereen doet en dat is de man altijd overal de schuld voor geven terwijl de meiden zelf zitten te flirten, en dat staat mij tegen, ik kijk naar ieder mens. En flirt zelf niet.. Maar ga ze ook niet ontwijken..

Dit soort rare gedachten is wat iedereen zo panisch maakt. Iedereen wil iedereen een schuldcomplex aanlullen en daar ben ik niet van gediend!
Weirdo.
pi_172369653
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:30 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik zou meteen aangifte doen van verkrachting ofzo
Goed idee, ik voed Mn kleine zelf wel op en zal nooit meer een vraag stellen over hoe ik haar groot moet krijgen, mn vriendin zal me wel helpen. Twee weten meer dan een.
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:57:41 #77
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172369729
Nee, ik controleer niet op die manieren.
Heb afgesproken dat mocht ik vermoedens hebben hij gewoon zijn foon af moeten geven en alles moet laten zien (en heb via mijn partner daar mogelijkheden voor die hij niet af kan schermen). Maar dat ik verder zijn privé respecteer.

Heb hem zo goed mogelijk opgevoed als ik kan, hem de risico's meegegeven, hem meegeven geen stomme dingen te doen. Ik begrijp dat hij jong is en zijn eigen fouten moet maken binnen bepaalde grenzen. Tot in bepaalde mate vertrouw ik hem en geef hem zijn ruimte. Op geen enkel moment heb ik er behoefte aan al zijn stappen te controleren.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:00:04 #78
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172369775
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:19 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Omdat ik wil weten met wie ze praat online, wie haar volgt en wie zij volgt en haar foto te kunnen zien zodat ik direct in kan grijpen als er iets mis gaat.
Hoe had jij het gevonden als je ouders echt al je gangen na waren gegaan op diteleeftijd? Elk privé gesprek, elk dom foutje zonder ernstige gevolgen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 12-07-2017 19:05:06 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:05:50 #79
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172369893
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:12 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ja jammer dan, stond ook een 40+ kerel op die haar op elke foto een hartje gaf, gaan mn maten en ik zo even langs, ventje moet zijn plaats kennen. En dat is buiten het leven van mijn prinsesje. :( :( :( :(
Gvd zeg
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172369898
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Nee, ik controleer niet op die manieren.
Heb afgesproken dat mocht ik vermoedens hebben hij gewoon zijn foon af moeten geven en alles moet laten zien (en heb via mijn partner daar mogelijkheden voor die hij niet af kan schermen). Maar dat ik verder zijn privé respecteer.

Heb hem zo goed mogelijk opgevoed als ik kan, hem de risico's meegegeven, hem meegeven geen stomme dingen te doen. Ik begrijp dat hij jong is en zijn eigen fouten moet maken binnen bepaalde grenzen. Tot in bepaalde mate vertrouw ik hem en geef hem zijn ruimte. Op geen enkel moment heb ik er behoefte aan al zijn stappen te controleren.
Komt goed, we krijgen haar wel groot.
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2017 @ 19:07:18 #81
230491 Zith
pls tip
pi_172369927
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:29 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Omdat ik een kleine van 13 heb, jij bent degene die denkt dat pre 16 meisjes expres met een 40 jaar oude smeerlappen aan het flirten zijn, jij bent degene die zijn ogen daarvoor kennelijk niet kan sluiten, voor jouw soort hebben we hier een mooie naam.
Je was zeker op zoek naar toegestuurde pener foto's van 13 jarigen? :(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172369939
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Gvd zeg
Ik ben een vader ja?? Smeerlappen ruimen we zelf op, vast niet pedagogisch verantwoord maar wel effectief.
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:09:43 #83
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172369981
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:06 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Komt goed, we krijgen haar wel groot.
Ze zal vast wel groot worden, het probleem is dat je haar te klein houdt nu en dat dat enkel meer weerstand van haar kant op zal leveren en meer risico gedrag zal veroorzaken.

Je bent overbeschermend. Dat is niet OK, vindt een betere balans tussen opvoeding en vertrouwen. Ze is geen kleuter meer, ze is begonnen met volwassen worden. Behandel haar ook als zodanig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172369985
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:07 schreef Zith het volgende:

[..]

Je was zeker op zoek naar toegestuurde pener foto's van 13 jarigen? :(
Nee gewoon op zoek naar elke smeerkees die zich denkt te vergrijpen aan mn jonkie.
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:11:20 #85
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172370020
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:07 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ik ben een vader ja?? Smeerlappen ruimen we zelf op, vast niet pedagogisch verantwoord maar wel effectief.
Dit heeft niets met vader zijn te maken, maar met een overdreven reactie en agressie.
Zolang zij geen contact heeft met hem verder is er niets aan de hand. Leer haar dat soort figuren te negeren/uit haar account te flikkeren. Dat is veel effectiever.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172370032
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ze zal vast wel groot worden, het probleem is dat je haar te klein houdt nu en dat dat enkel meer weerstand van haar kant op zal leveren en meer risico gedrag zal veroorzaken.

Je bent overbeschermend. Dat is niet OK, vindt een betere balans tussen opvoeding en vertrouwen. Ze is geen kleuter meer, ze is begonnen met volwassen worden. Behandel haar ook als zodanig.
Dat weet ik, maar geen idee hoe ik haar los kan laten, liefst hou ik haar altijd bij me.
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:12:52 #87
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172370058
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:09 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Nee gewoon op zoek naar elke smeerkees die zich denkt te vergrijpen aan mn jonkie.
En hoe denk je dat het goed is als je met een honkbalknuppel om haar heen zoemt? Wat lost dat op?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172370082
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit heeft niets met vader zijn te maken, maar met een overdreven reactie en agressie.
Zolang zij geen contact heeft met hem verder is er niets aan de hand. Leer haar dat soort figuren te negeren/uit haar account te flikkeren. Dat is veel effectiever.
Hoe?
pi_172370134
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En hoe denk je dat het goed is als je met een honkbalknuppel om haar heen zoemt? Wat lost dat op?
Niks, ik kan ze hooguit afschrikken.
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:17:07 #90
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172370146
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:11 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar geen idee hoe ik haar los kan laten, liefst hou ik haar altijd bij me.
Je hoeft haar niet los te laten, enkel te waarderen wat ze wordt. Wees trots op dat meisje dat een vrouw wordt, dat heb je goed in elkaar gezet, die heb je (als het goed is) voorbereid op deze verandering.

Hou lekker vast, hou haar dichtbij, maar dat doe je niet door haar als klein kind te blijven zien. Daarmee creëer je afstand tussen haar en jou.
Je raakt haar alleen maar kwijt als je deze verandering niet accepteert, als je haar klein houdt, beknot.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172370184
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je hoeft haar niet los te laten, enkel te waarderen wat ze wordt. Wees trots op dat meisje dat een vrouw wordt, dat heb je goed in elkaar gezet, die heb je (als het goed is) voorbereid op deze verandering.

Hou lekker vast, hou haar dichtbij, maar dat doe je niet door haar als klein kind te blijven zien. Daarmee creëer je afstand tussen haar en jou.
Je raakt haar alleen maar kwijt als je deze verandering niet accepteert, als je haar klein houdt, beknot.
Is kut. Ik wil niet dat haar iets overkomt, ze is al van mij.
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:24:36 #92
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172370276
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:13 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Hoe?
Door met haar te praten, iets wat je allang had moeten doen, voordat ze zelfstandig toegang kreeg tot het internet/mobiel.
Maar nu kan dat ook nog, negeer haar met de ogen rollen (wat ze zeker zal doen op deze leeftijd) en praat met haar. Vraag haar of ze echt wel voorzichtig is, de risico's kent (benoem die). Dat ze bij twijfel altijd terecht kan bij je.
Noem wat (fictieve) situaties en wat daar eng aan kan zijn, vertel haar dat ze op het internet niemand kan vertrouwen, dat bv sexy foto's niet zomaar meer weggaan, wat voor gevolgen dat kan hebben.

Ze gaat dit gesprek (of meerdere als alles tegelijk niet werkt) niet leuk vinden. Ze gaat zuchten, ogen rollen, geïrriteerd zijn. Dat is allemaal heel normaal voor haar leeftijd. Maar ze hoort het wel en met een beetje geluk neemt ze het ook mee.
Het leven van een ouder van een puber is niet altijd even makkelijk, je ziet duizenden valkuilen en die pokkepubers ;) vinden wat je zegt onzin en weten het allemaal al en veel beter volgens eigen zeggen . Terwijl je als ouder weet dat dat niet zo is.
Het is niet anders. Hou van ze, reageer niet overdreven waardoor je ze afstoot, hou ze niet klein waardoor je ze afstoot en je zal zien dat het wel goed komt. Even volhouden, over een paar jaar is ze je dankbaar, is deze periode weer over.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2017 @ 19:25:56 #93
230491 Zith
pls tip
pi_172370294
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:11 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar geen idee hoe ik haar los kan laten, liefst 8hou ik haar altijd bij me.
Gewoon accepteren dan meisjes na hun 15de (over maar 2 jaartjes!) zich klaar gaan maken om peners in hun mond te nemen totdat de melk eruit stroomt.

Daarom ben ik zo gelukkig dat Kk jongens heb.

Edit: cause mayhem z'n advies is beter.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:26:13 #94
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172370298
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:19 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Is kut. Ik wil niet dat haar iets overkomt, ze is al van mij.
Je kan niets meer doen dan haar meegeven wat ze nodig heeft, de rest moet ze zelf doen.
Jij hebt ook je eigen fouten gemaakt, die je ouders allang aan zagen komen. Ik heb dat gedaan, we hebben dat allemaal gedaan en onze kinderen doen het ook. Zo rolt de wereld.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172370710
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Door met haar te praten, iets wat je allang had moeten doen, voordat ze zelfstandig toegang kreeg tot het internet/mobiel.
Maar nu kan dat ook nog, negeer haar met de ogen rollen (wat ze zeker zal doen op deze leeftijd) en praat met haar. Vraag haar of ze echt wel voorzichtig is, de risico's kent (benoem die). Dat ze bij twijfel altijd terecht kan bij je.
Noem wat (fictieve) situaties en wat daar eng aan kan zijn, vertel haar dat ze op het internet niemand kan vertrouwen, dat bv sexy foto's niet zomaar meer weggaan, wat voor gevolgen dat kan hebben.

Ze gaat dit gesprek (of meerdere als alles tegelijk niet werkt) niet leuk vinden. Ze gaat zuchten, ogen rollen, geïrriteerd zijn. Dat is allemaal heel normaal voor haar leeftijd. Maar ze hoort het wel en met een beetje geluk neemt ze het ook mee.
Het leven van een ouder van een puber is niet altijd even makkelijk, je ziet duizenden valkuilen en die pokkepubers ;) vinden wat je zegt onzin en weten het allemaal al en veel beter volgens eigen zeggen . Terwijl je als ouder weet dat dat niet zo is.
Het is niet anders. Hou van ze, reageer niet overdreven waardoor je ze afstoot, hou ze niet klein waardoor je ze afstoot en je zal zien dat het wel goed komt. Even volhouden, over een paar jaar is ze je dankbaar, is deze periode weer over.
Waarheid als ne koei. Alles wat ik had bereikt aan vriendschap met Mn kleine lijkt nu teniet te doen, Ik probeer altijd alle problemen die ze kan krijgen voor te zijn maar ik zie nu hoe ik achter de feiten aanloop en ze is steeds maar boos op me, ze trekt naar Kim. Ze mauwt dat ik haar niet begrijp. Ik begrijp haar misschien niet maar ik weet hoe jongens van die leeftijd zijn.
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:51:56 #96
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172370847
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:45 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Waarheid als ne koei. Alles wat ik had bereikt aan vriendschap met Mn kleine lijkt nu teniet te doen, Ik probeer altijd alle problemen die ze kan krijgen voor te zijn maar ik zie nu hoe ik achter de feiten aanloop en ze is steeds maar boos op me, ze trekt naar Kim. Ze mauwt dat ik haar niet begrijp. Ik begrijp haar misschien niet maar ik weet hoe jongens van die leeftijd zijn.
Vrijwel hetzelfde, is gewoon puberteit.

Het is dan ook best even een schok als ouder zijnde. Eerst was je de held en het beste mens op aarde volgens je kind en dan ineens ben je die zeikstraal en ben je al blij als je als antwoord geen boze blik krijgt, stampvoeten op de trap hoort en dichtslaande deuren als antwoord krijgt. En dan ineens tussendoor praat je puber ineens tegen je, doet lief, maar draait zo ineens weer om. UPS en downs, dat is de puberteit.

Het hoort er allemaal bij en vooral, het gaat over. Probeer een band te behouden, iets wat je samen kan doen wat leuk is. Des te meer hou je momenten over die wel ok zijn, waar je wat inzicht krijgt over wat er leeft bij je puber. En neem het niet te persoonlijk allemaal.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172370942
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:24 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Want als hij het weet wordt hij boos ofzo?
Dan zal hij zelf wellicht zelf een oplossing vinden.
Je kan overigens niet alles dichtgooien want bepaalde functies zijn gewoon nodig. En voor alles is wel een oplossing te vinden dus het is ook meer uitstellen zeg maar.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_172371030
quote:
13s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:41 schreef Mishu het volgende:

[..]

Weirdo.
Met al dat geschreeuw van je, is een uitleg over wat er exact zo weirdo aan is iets gewenster, dan zomaar klakkeloos van alles roepen.. Dus graag even je uitleg erbij.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172371151
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:29 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Omdat ik een kleine van 13 heb, jij bent degene die denkt dat pre 16 meisjes expres met een 40 jaar oude smeerlappen aan het flirten zijn, jij bent degene die zijn ogen daarvoor kennelijk niet kan sluiten, voor jouw soort hebben we hier een mooie naam.
lol.. man man wat een zielig gedoe zeg.. En ze doen het heel bewust ja, zo dat je er niet omheen kunt zelfs. Ontplof jij lekker daar zo. Ga wat pedo staan schreeuwen ergens en voel je een hele vent.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')