abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:21:43 #1
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_172271680
Etappe 8: Dole - Station des Rousses, 187,5 km
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorbij de top van de klim blijft het nog korte tijd vals plat omhoog lopen, maar daarna slaan de renners al snel linksaf en ruilen ze een behoorlijk brede weg in voor een wat smallere weg. Hier gaat het twee kilometer behoorlijk naar beneden, met onderweg nog twee haarspeldbochten. Daarna is er dan weer een kort knikje omhoog, van anderhalve kilometer. Dit is misschien wel het venijnigste stuk van deze rit, want het gaat nu ineens keihard aan 10% omhoog. Dat gaat voor veel renners een verrassing zijn, lijkt me. Na 143 kilometer komen de renners door Choux en hier is dat steile onding afgelopen, waarna het vervolgens wat langer naar beneden gaat. De afdaling die volgt is zes kilometer lang en nog best lastig. De weg is weer eens smal en ook nog eens slecht. In de Jura mogen ze van mij best wel eens het asfalt verversen, dat is geen overbodige luxe. Er liggen een aantal zeer lastige bochten in de afdaling, die moeilijk in te schatten zijn. Er wordt gefietst door een donker bos, dus overzicht is er niet echt. Aan het eind van de afdaling passeren we het dorpje Vulvoz en zijn we eigenlijk weer bijna terug op het punt waar we eerder waren. Als we de doorgaande weg volgen komen we weer uit in de buurt van Chassal, aan de voet van de Côte de Viry. We volgen de doorgaande weg daarom maar niet en slaan rechtsaf, richting Larrivoire. Al snel begint de weg weer omhoog te lopen, het zal nu 4,5 kilometer aan 3% omhoog gaan. Ziet er op het profiel weer een stuk spectaculairder uit, maar stelt in feite weinig voor. De weg is hier wel weer iets beter en ook wat breder, dat is een bonus. Na dit klimmetje gaat het weer zes kilometer naar beneden, in de richting van Saint-Claude. Deze afdaling is wat makkelijker dan de vorige, er zijn alleen in het begin wat vervelende bochten, maar al snel wordt de weg wat breder en daarmee de bochten ook wat makkelijker. Na 159 kilometer moeten de renners dus in staat zijn om heelhuids Saint-Claude te bereiken, de geboortestad van Alexis Vuillermoz. Deze slissende Fransman van AG2R, ook wel Pikachu genoemd, zal gemotiveerd aan de start staan. Saint-Claude is overigens een mooie stad, met vooral een aantal opvallende bruggen, waaronder de Pont de Pierre.



In Saint-Claude hebben we al 159 kilometer afgewerkt en dus is het nog minder dan 30 kilometer tot de finish. Na de passage in deze stad is het nog twee kilometer vlak, maar dan fietsen de renners door Rochefort en hier begint de laatste klim van de dag. Helaas niet het Belgische Rochefort, dus geen goed bier, in plaats daarvan een behoorlijke klim. De Côte de la Combe de Laisia-Les Molunes, een hele mond vol, gaat bedwongen worden. In totaal is de klim bijna twaalf kilometer lang en 6,4% gemiddeld. De beklimming van de eerste categorie is redelijk onregelmatig. Het begint met een kilometer aan 5%, gevolgd door een kilometer aan 8%. Dat is dan ook meteen de zwaarste kilometer van de klim, het zwakt af richting 6% en dat blijft drie kilometer zo. Daarna volgt er halverwege de klim een kilometer aan 7%, maar daarna is het twee kilometer weer wat vlakker en komt het gemiddeld niet boven de 5%. Richting de top van de klim gaat het twee kilometer omhoog aan iets minder dan 8%, daarna is er weer een wat makkelijkere kilometer aan 5%, voor het richting de top nog even steil wordt. Na 175,5 kilometer, op 12 kilometer van de finish, komen de renners boven. Het is niet de zwaarste klim ooit, maar wel een behoorlijk mooie. De renners rijden langs steile rotswanden en hebben aan de andere kant van de weg juist weer een prachtig uitzicht over een vallei. Een aantal van die rotswanden zijn zo bijzonder dat ze zelfs een eigen naam hebben, zo rijdt men op zes kilometer van de top langs Chapeau de Gendarme, een rotspartij met een bijzondere vormgeving en ook nog eens een waterval pal langs de kant van de weg. Richting de top verlaten de renners overigens de grote weg. Ze nemen een bocht van 180 graden en rijden dan via een vrij smalle weg door wat gehuchten heen. Het is bepaald geen doorgaande weg, want ze sluiten het hier doodleuk af als er wat sneeuw valt. Daarom konden de karretjes van Google hier ook niet rijden, dus geen idee hoe het er allemaal precies uit ziet.




In een van die kleine gehuchtjes ligt de top van de klim, die dus niet echt een klinkende naam heeft. De Côte de la Combe de Laisia-Les Molunes, schiet niet echt op. Les Molunes is de gemeente waar we ons nu in bevinden, dan slaat in ieder geval een deel van de naam alvast ergens op. Na de top van de klim gaat het heel kort naar beneden, maar daarna is het drie kilometer zo goed als vlak. Op zeven kilometer van de streep gaat het twee kilometer wat steviger naar beneden, met ook nog wat bochtjes. Tegen die tijd zijn de coureurs weer op een bredere weg beland, wat de afdaling wat makkelijker maakt. De bochten zijn prima in de schatten, alleen het asfalt laat wat te wensen over. Op vijf kilometer van de streep volgt er een bocht naar rechts en dan begint de weg meteen omhoog te lopen. Het begint redelijk steil, met een kilometer aan 6%, gevolgd door twee kilometer vals plat. Op iets minder dan vier kilometer van de streep rijden de renners door het bergdorpje Lamoura, waar het dus wat afvlakt. Hier nemen de coureurs een bocht naar rechts en vrij snel daarna een bocht naar links. Na die tweede bocht komen ze terecht op de brede weg richting het skistation. Deze weg heeft een aantal flauwe bochtjes, maar eigenlijk gaat het drie kilometer zo goed als rechtdoor tot de streep. Op drie kilometer van de streep loopt het ook nog een paar meter naar beneden, maar verder gaat het heel lichtjes bergop verder richting de finish. In de laatste kilometer is er nog een flauwe bocht naar links, gevolgd door een flauwe bocht naar rechts, terwijl het nog een paar meter stijgt. Ook in de laatste meters zijn er nog wat korte bochtjes. Mocht het op de een of andere manier een sprint worden dan is het geen overbodige luxe om de laatste kilometers nog eens te verkennen. Na 187,5 kilometer finishen de renners dan naast de parkeerplaats van het lokale skistation.




Allemachtig, wat heb ik me een ongeluk gezocht. Op het wereldwijde web zoeken naar Station des Rousses brengt je zeer zeker niet naar de finishplaats van deze rit. Het dorp Les Rousses ligt een aantal kilometer verderop en daar kom je al snel terecht als je zoekt naar het station. De plaats waar we finishen staat beter bekend als La Serra, hoewel een deel van de vakantiehuisjes dan wel weer de naam Station des Rousses draagt. Station des Rousses lijkt de overkoepelende naam te zijn van dit skigebied. In totaal wonen er in het skigebied van Les Rousses 6400 mensen, verdeeld over verschillende dorpjes. Eén van die dorpjes, Lamoura, passeerden we nog aan het eind. Het draait in deze omgeving natuurlijk volledig om wintersport. Zo is er hier 200 kilometer aan piste, waar je uiteraard kan skiën, maar ook biatlon schijnt in deze contreien tot de mogelijkheden te behoren. Het is de tweede keer dat de Tour hier is. De eerste keer was in 2010, toen ging de zevende rit van Tournus naar Station des Rousses. De overwinning ging naar Sylvain Chavanel, die zijn tweede rit in een week pakte en bovendien de gele trui mocht aantrekken. Hij reed vanuit de achtergrond naar voren en sloot voor de top van de laatste klim aan bij zijn ploeggenoot Jêrome Pineau, die hij al snel weer ter plaatse liet. Niemand kwam meer in zijn buurt, want nummer twee Rafa Valls eindigde op iets minder dan een minuut. De rit zag er toen wel anders uit. Het eerste deel van de laatste klim van deze rit is gelijk aan de laatste klim van die rit, maar een paar kilometer voor de top wordt er nu een andere weg gekozen. De weg die men in 2010 koos bleef omhooglopen tot op vier kilometer van de streep, daarna werd het pas vlak. Nu is het relatief vlakke gedeelte dus langer. Of het een vooruitgang is zullen we vanzelf wel merken.



Om 12:10 begint de rit officieus en een kwartier later officieel. De uitzending van Sporza begint net als de afgelopen dagen om 14:10, de renners zijn dan als het goed is al een kilometer of 70 onderweg en hebben de eerste klimmetjes van de dag achter de rug. In deze kilometers hoeven we nog niet veel te verwachten, er zal alleen een stevige strijd zijn om in de kopgroep van de dag te komen. De finish wordt verwacht tussen 16:59 en 17:26, best vroeg. In startplaats Dole zal het belachelijk warm zijn, dik boven de 30 graden. Weinig kans op regen en ook weinig kans op wind. In de buurt van de laatste klim, in Saint-Claude, zal het iets minder warm zijn. Net onder de 30 graden, alsnog vrij warm dus. In de middag is er wel een kleine kans op neerslag, wat we met het slechte wegdek in de Jura absoluut niet moeten willen. Weinig wind, maar dat is sowieso niet echt relevant tijdens deze rit.

Op papier lijkt dit een ideale rit voor de vluchters. We zijn al een week bezig en nog geen een keer heeft een kopgroep het gehaald. Dan komt het moment dat een groep vluchters het gaat halen steeds dichterbij en dit lijkt een geschikte rit om de ban te breken. Het is dan wel een bergrit, maar eigenlijk zou ik het liever een veredelde heuvelrit willen noemen. De beklimmingen zijn waarschijnlijk niet zwaar genoeg om voor grote verschillen tussen de favorieten te zorgen en de volgende rit is een stuk zwaarder. Daardoor ligt het voor de hand dat de mannen die voor de gele trui gaan hun krachten nog even sparen. Veel bergritten niet, dus het kan ook zo zijn dat men iedere mogelijkheid aan gaat grijpen om te proberen tijd te pakken op de concurrentie, maar met het oog op de negende rit verwacht ik dat het tussen de favorieten vrij rustig gaat blijven. Dit terrein, zonder al te zware beklimmingen, is wel ideaal voor veel renners. Ook de jongens die nie zo goed in het hooggebergte voor de dag komen kunnen hier een gooi doen naar de overwinning, zie ook Chavanel in 2010. Het lijkt mij vrij waarschijnlijk dat er een omvangrijke kopgroep wegrijdt, die het peloton de rest van de dag niet meer ziet. Het gaat wel een gevecht worden om in die kopgroep te belanden.
1. Cummings. Een paar maanden geleden lag Cummings nog volledig in de kreukels. Tijdens de Ronde van het Baskenland reed hij in de rit naar Bilbao samen met nog wat jongens tegen een paaltje en hij brak meerdere botten, waaronder zijn borstbeen. Het was eigenlijk vrijwel meteen uitgesloten dat hij nog de Tour zou rijden, maar daar dacht hij zelf anders over. Hij herstelde wonderbaarlijk snel en tijdens de nationale kampioenschappen van Groot-Brittanië was hij weer van de partij. Voor de gezelligheid won hij maar meteen de tijdrit en een aantal dagen later reed hij ook tijdens de wegrit iedereen naar huis. Tijdens de Tour hebben we hem al regelmatig in beeld gezien, in zijn nieuwe trui. Hij deed weer wat hij altijd doet, achteraan bungelen, ver weg van de stress en de valpartijen blijven. Krachten sparen, voor die ene rit. Want Cummings kiest altijd een rit uit en die rit wint hij dan ook meteen. Het lukte in 2015 en in 2016 en ook deze Tour gaat hij weer een dag hebben dat alles lukt. Dit lijkt me een zeer geschikte rit voor hem, vergelijkbaar met de rit die hij vorig jaar won. Als ik renner was en ik was van plan om tijdens deze rit aan te vallen, dan wist ik wel in welk wiel ik ging zitten bij de start.
2. Vuillermoz. De lokale jongen. Hij zal hier graag zijn kans grijpen, hoewel hij misschien last heeft van stalorders. Bij AG2R draait alles om Romain Bardet en Vuillermoz is een van de belangrijkste knechten van Bardet. Wat dan weer perspectief biedt is dat Bakelants een aantal dagen geleden in de aanval mocht gaan, dan mag een andere renner van AG2R dat vast ook. Voor Vuillermoz zou dat mooi zijn, al is het laatste deel van deze rit dan weer niet helemaal in zijn voordeel. Lijkt ook niet echt over de beste vorm ooit te beschikken, maar dat terzijde.
3. Roglic. Ging de vorige rit twee keer op z'n plaat, maar de schade lijkt mee te vallen. Het plan van Roglic was om geel te pakken in Düsseldorf en daarna maar te kijken hoe ver hij kon komen in het klassement, maar dat plan bleek al snel geen droomplan te zijn. Ondertussen staat hij al acht minuten achter Froome en daardoor kan hij wel lekker gaan vrijbuiten. Mist de tactische kennis om dan daadwerkelijk te winnen, maar Rittenkaper Roglic gaan we hopelijk nog vaak in de aanval zien. Samen met Gesink, het liefst. Hoewel ik denk dat Gesink deze rit nog even laat schieten. Heeft al vaker aangegeven dat we hem pas in de tweede en derde week hoeven te verwachten.
4. Minnaard. Laat ik maar eens een keer een Nederlander noemen, om alle vermoedens dat ik de Nederlanders dood zou zwijgen van tafel te vegen. Marco Minnaard is een totaal onopvallende jongen, zonder groot palmares. Toch is de Zeeuw steeds beter gaan fietsen en in deze Tour komt hij tot nu toe verrassend goed mee. Nu klinkt een 50e plaats in de rit naar La Planche des Belles Filles niet spectaculair, maar het wil wel zeggen dat hij een heel eind kan komen als hij in een kopgroep terecht weet te komen zonder veel spectaculaire klimmers. De jongens van Wanty namen een snipperdag de afgelopen rit, dus een van die mannen gaat sowieso in de aanval. Voor Guillaume Martin zal het wat te vroeg zijn, dus dan kom je uit bij Degand of Minnaard.
5. Navarro. Een rit in de bergen, potentieel een prooi voor de vluchters. Van de Tour van 2016 heb ik geleerd dat je dan maar het beste altijd de naam van Navarro kan noemen. Hij is zo'n beetje het tegenovergestelde van Cummings. De Brit kiest altijd één of twee ritten uit, Navarro streept ze allemaal aan. Gaat altijd in de aanval, overal waar het kan en komt dan aan het eind altijd tekort. Dat gaat nu weer zo zo zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_172271685
Pauwels mag zelf ook wel eens iets ondernemen als ie wil winnen. Hij lijkt idd de beste vooraan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_172271686
Vorige eeuw? _O-
pi_172271687
Goal Cassiera
pi_172271690
Roche oogt vooral erg goed.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:22:18 #6
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172271691
Dit is echt een prima col hoor
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:22:22 #7
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172271692
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Pauwels mag zelf ook wel eens iets ondernemen als ie wil winnen. Hij lijkt idd de beste vooraan.
Serge wacht op orders van Jean-Paul.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172271694
Gees ziet er wel nog fris uit.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:22:35 #9
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172271699
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:22 schreef skysherrif het volgende:
Goal Cassiera
Goal Bilal
pi_172271703
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Serge wacht op orders van Jean-Paul.
:D
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_172271704
Herbert is echt gruwelijk irritant Gesink aan het hypen de hele tijd.
Demain, on roule
pi_172271709
Feillu. :')

Roche is ook wel rap toch?
Jack does it in real time...
pi_172271710
Dit gaat Froome gewoon winnen. Skybots.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:23:00 #14
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172271712
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:22 schreef hhh38 het volgende:
Dit is echt een prima col hoor
Ronald Koeman had het gezegd kunnen hebben
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172271715
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Goal Bilal
Ajax en feyenoord gaan schroeien in de CL
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:23:05 #16
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172271716
Kalme Jan gaat er nog effe voor. _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172271718
Lilian is veel te druk.
pi_172271720
Herbert weet het zeker. De Gees pakt de rit
pi_172271722
Ik ben onderweg. Hoeveel km nog en waar zitten ze?
pi_172271723
Ze willen van Gesink af?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:23:22 #21
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172271725
Kalme Jan doet z'n naam weer eens geen eer aan
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:23:24 #22
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172271727
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:23 schreef TheArt het volgende:
Lilian is veel te druk.
En dan toch zo goed _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:23:46 #23
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172271735
Calmejane is een uitstekende opvolger van Voeckler.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172271736
Henao rijdt er 3 seconden af in 5 km.
Jack does it in real time...
pi_172271738
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben onderweg. Hoeveel km nog en waar zitten ze?
17km, met nog 7km klim voor de boeg.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:23:55 #26
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172271739
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben onderweg. Hoeveel km nog en waar zitten ze?
Nog 17.7km, waarvan de laatste 12km vlak
pi_172271742
Roche was inderdaad goed. Dat was te zien..
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:24:04 #28
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172271744
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Calmejane is een uitstekende opvolger van Voeckler.
Trekt geen bekken gelukkig, vind t wel een mooie coureur.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:24:11 #29
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172271746
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:23 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ronald Koeman had het gezegd kunnen hebben
:D
pi_172271747
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:23 schreef marcodej het volgende:
Ze willen van Gesink af?
Waarom ? Roche pakt 'm toch wel in een evt. eindspurt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:24:28 #31
335263 freaky40
pi_172271753
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:23 schreef LetItBleed het volgende:
Herbert weet het zeker. De Gees pakt de rit
:)
Allemaal cabaretteketet!
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:24:44 #32
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172271754
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:24 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Waarom ? Roche pakt 'm toch wel in een evt. eindspurt.
Kalme Jan kan het beste aankomen van deze jongens.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:25:01 #33
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172271762
Denk dat die 2 ribbedebie zijn zo
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172271763
Bedankt !!. Ik kan zometeen net de finale nog zien
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:25:08 #35
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172271765
Kalme Jan is echt fenomeen _O_
pi_172271768
Kalmejan gaat vrij rap.
pi_172271772
Hup Gesink., nu moet je mee.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:25:30 #38
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172271774
Roche komt er totaal niet bij.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172271781
RIP Roche
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:25:49 #40
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172271783
Calme Jane gaat winnen _O_
pi_172271784
Dit lijkt een aanval te veel voor Gees. :{

Die Calmejane is wel in zieke vorm trouwens. _O_
Jack does it in real time...
pi_172271793
Roche trekt het niet. Kalme Jan versus Gesink.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:26:28 #43
335263 freaky40
pi_172271804
Een wedstrijd in de wedstrijd...
Allemaal cabaretteketet!
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:26:32 #44
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172271807
Calmejane 1992 god _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_172271808
Toch nog ene podiumplek voor De Gees.
pi_172271824
Trouwens waar komt die Kalmejan opeens vandaan? Ik volg alleen de tour voor de rest kijk ik weinig.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:27:01 #47
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172271829
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:26 schreef DeLuna het volgende:
Calmejane 1992 god _O_
Ben jij van 1992? :@
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:27:02 #48
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172271831
Calmejane probeert te klimmen als Pantani.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 juli 2017 @ 16:27:08 #49
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172271837
Gesink komt eraan
pi_172271838
Dat Roche met zo'n lijf kan klimmen _O_
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:27:19 #51
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172271843
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:26 schreef Thezeurminator het volgende:
Trouwens waar komt die Kalmejan opeens vandaan? Ik volg alleen de tour voor de rest kijk ik weinig.
Albi, Frankrijk
pi_172271846
Nu wordt het weer wat steiler.
Citius, Altius, Fortius.
pi_172271847
Gees lost ze!
pi_172271849
KOM OP!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172271851
Gesink speelt er weer eens mee _O- _O-
pi_172271854
Waar is Gesink?
pi_172271855
Geesgod
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:27:32 #58
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172271857
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:26 schreef Thezeurminator het volgende:
Trouwens waar komt die Kalmejan opeens vandaan? Ik volg alleen de tour voor de rest kijk ik weinig.
Is pas zijn tweede jaar als prof. Vorig jaar al een rit in de Vuelta gewonnen en dit jaar meerdere koersen in Frankrijk. Enorm groot talent.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172271859
Gesink _O_
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_172271860
Gesink <3
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:27:37 #61
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172271862
Hup GeesGod w/
pi_172271866
Jaaaaaaaa
pi_172271867
DE GEES OP HET GROTE BLAD. TAK TAK TAK.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:27:46 #64
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172271873
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ben jij van 1992? :@
:Y
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:27:47 #65
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172271874
Condor van Varsseveld _O_
pi_172271875
Mooi om Gesink zo te zien rijden.
pi_172271878
Gesink gaat dit winnen!
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:27:59 #68
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172271879
De_Gees rijdt iedereen op een hoopje _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172271881
Hij gaat kapot
pi_172271883
STOEMPEN
Citius, Altius, Fortius.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:28:10 #71
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172271884
Extreem genieten van deze beelden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172271885
DE GEES IS WEG!
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:28:13 #73
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172271886
Robert niet sterven jongen.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:28:15 #74
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172271887
Gees
pi_172271888
Een kilometer lang staan _O_
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172271889
Gesink copy paste Vuelta
pi_172271890
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:27 schreef Protoplanet het volgende:
Gesink gaat dit winnen!
Nee dat denk ik niet
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:28:27 #78
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172271891
Calmejan rijdt gewoon 10 sec weg in 1 km. Wat een god
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:28:28 #79
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_172271892
GEES KOM OP HERSTELLEN EPO WINNEN
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_172271893
Komop Gees!
  Forum Admin / PR zaterdag 8 juli 2017 @ 16:28:31 #81
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_172271894
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooi om Gesink zo te zien rijden.
Zoveel leuker om te zien dan wieltjesplakken voor plekje 8 ofzo
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:28:31 #82
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172271895
Gesink trekt bekken alsof het Fukler is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:28:38 #83
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172271898
Zou slecht zijn voor mijn pouletjes, maar ik gun het Gesink wel ^O^
pi_172271899
Wanty *O*
- verwijderd door admin -
pi_172271901
Jammer dat het straks nog 12 km vlak is. Kunnen er nog een aantal terug komen.
pi_172271904
Peloton komt geen meter dichterbij ! Zou zomaar kunnen dat het tussen Gesink en Kalme Jan gaat,.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_172271905
Wat een stijl _O_
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:28:54 #88
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172271912
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Calmejan rijdt gewoon 10 sec weg in 1 km. Wat een god
Nieuwe Franse ChouChou zonder meer.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:28:54 #89
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_172271913
Schroeien.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_172271916
Toch wel opvallend die omslag bij Gesink. Eerst altijd op die koffiemolen en sinds vorig jaar meer staand op een groter blad.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:29:11 #91
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172271917
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:28 schreef kilon het volgende:
Jammer dat het straks nog 12 km vlak is. Kunnen er nog een aantal terug komen.
Is ieder voor zich en Gesink is de beste tijdrijder.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172271922
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:28 schreef Sked het volgende:

[..]

Zoveel leuker om te zien dan wieltjesplakken voor plekje 8 ofzo
:Y
pi_172271925
Kam aan Gees!
Jack does it in real time...
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:29:46 #94
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172271928
Hij gaat er naartoe!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172271929
Hij moet Calmejane straks ook echt nog lossen, want die is veel sneller.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:30:03 #96
408813 crew  trein2000
pi_172271930
Ja, komt nu dichterbij.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_172271931
Lilian is een van de allermooiste Franse renners. _O_
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:30:06 #98
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172271935
Hij komt dichterbij hoor.

Erop en erover aub
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:30:23 #99
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172271940
Ik hoop dat Kalme Jan wint voor mijn pooltje :@
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:30:31 #100
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172271942
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:29 schreef TheArt het volgende:
Hij moet Calmejane straks ook echt nog lossen, want die is veel sneller.
Eigenlijk moet hij hem helemaal gaar laten koken en hem de laatste kilometer passeren.
pi_172271949
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Kalme Jan wint voor mijn pooltje :@
NSB'er!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:31:00 #102
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_172271952
Lekker met je Rabobank shirtje.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_172271953
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Kalme Jan wint voor mijn pooltje :@
Jij doet niet meer mee. :{w
pi_172271957
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:29 schreef TheArt het volgende:
Hij moet Calmejane straks ook echt nog lossen, want die is veel sneller.
Hopen dan maar dat Calmejane zich wat overschat heeft. Ziet er nu ook een stuk minder fris uit dan een minuut of 5 geleden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:31:13 #105
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172271960
Kopgroep gaat t wel redden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:31:16 #106
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_172271964
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:29 schreef TheArt het volgende:
Hij moet Calmejane straks ook echt nog lossen, want die is veel sneller.
Hoeft niet te tellen na zo'n koers.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:31:16 #107
333483 Aguero
oooooooo
pi_172271965
Citius, Altius, Fortius.
pi_172271967
Hij moet nu nog wel effe de aansluiting maken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172271976
Winnaar zit vooraan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:31:32 #110
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172271977
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:31 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch pure kunst, jongens?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:31:37 #111
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172271980
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:31 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even zwart-wit en we hebben een kunststukje
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:31:39 #112
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_172271982
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:31 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Geen pijl :(
pi_172271983
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Jij doet niet meer mee. :{w
idd :{w
pi_172271986
Hij komt niet echt heel veel dichter meer nu.
pi_172271992
Blijft hangen
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_172271997
Dat peloton, wat een aids om naar te kijken. :')
Jack does it in real time...
pi_172271998
Auto tussen :')
pi_172272000
KOM OP GEES
pi_172272003
Blijft nu toch wel wat hangen lijkt het.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:32:14 #120
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272004
Henao is een zeer matige temporijder
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:32:16 #121
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272005
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:31 schreef DeeBee het volgende:
Dat peloton, wat een aids om naar te kijken. :')
Ik vind t wel prima, die Calmejane is heel belangrijk voor mijn pooltje :@
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172272006
Is een te groot gat.
pi_172272007
Prachtige strijd dit _O_ _O_
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:32:21 #124
408813 crew  trein2000
pi_172272008
In de patat
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:32:25 #125
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172272010
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:31 schreef Zelva het volgende:

[..]

Hoeft niet te tellen na zo'n koers.
Dat is ook weer zo. Remember Québec 2013 w/
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:32:25 #126
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_172272011
Kom op Robert!!
pi_172272013
WAAR IS GESINK
pi_172272015
Aahhhhh komop!
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:32:52 #129
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272022
Gesink verliest terrein
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:32:56 #130
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_172272024
Gees is twaalf keer gestorven
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_172272028
Hij rijdt verder weg.
- verwijderd door admin -
pi_172272030
Dat tempo van Calmejane is nu opeens weer veel beter.
pi_172272032
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:31 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan Xzibit op die motor photoshoppen?
pi_172272033
KOMOP
pi_172272035
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind t wel prima, die Calmejane is heel belangrijk voor mijn pooltje :@
Liever een prachtige koers dan een pool :')
pi_172272041
De tering wat is Calmejane nog goed na die 100 demarrages vandaag.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:33:36 #137
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272043
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:33 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Liever een prachtige koers dan een pool :')
Ik vind de strijd in de kopgroep wel mooi.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172272045
Calmejane loopt weer wat verder uit, ben bang dat de Gees het niet gaat redden. Hooguit erbij komen maar gaat 'm niet lossen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_172272046
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:33 schreef groenen het volgende:
Hij rijdt verder weg.
Blijft 11 seconden.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:33:42 #140
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_172272047
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:32 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Remember Québec 2013 w/
#neverforget
  FOK!fotograaf zaterdag 8 juli 2017 @ 16:33:52 #141
842 Zorro
Z
pi_172272048
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:33 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Liever een prachtige koers dan een pool :')
Majka denkt daar anders over.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:34:21 #142
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_172272056
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind t wel prima, die Calmejane is heel belangrijk voor mijn pooltje :@
Kwiatkowski of Majka?
pi_172272058
Gesink wordt tweede. Verslagen door een 24-jarige. De tijd van Gesink lijkt voorbij.
pi_172272059
Calmejane kijkt vaak achterom
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:34:36 #145
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_172272065
Wat heeft die fransman genomen :(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_172272069
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:33 schreef Pedroso het volgende:
Calmejane loopt weer wat verder uit, ben bang dat de Gees het niet gaat redden. Hooguit erbij komen maar gaat 'm niet lossen.
Gesink in de sprint gaat hem ook niet worden. Beste scenario is er bij komen en dan de sprint die je toch verliest.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:34:51 #147
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272070
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Wat heeft die fransman genomen :(
Direct Energie
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:35:02 #148
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272072
Het gaat niet goed.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Forum Admin / PR zaterdag 8 juli 2017 @ 16:35:06 #149
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_172272073
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Wat heeft die fransman genomen :(
frietjes
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:35:14 #150
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172272076
Leuk dat PSV en Calmejane dezelfde sponsor hebben
pi_172272077
Kalme Jan gaat te goed.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:35:38 #152
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272083
Ik sta op de banken voor Calmejane _O_
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:35:38 #153
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272084
Mensen die grappen over Polen maken als iemand pooltje zegt hebben een vrij mager gevoel voor humor.

Overigens walg ik van mensen die poultje zeggen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:35:46 #154
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_172272087
Gaan ze nu niets doen in het peleton...
pi_172272089
Nadeel is dat Roche en Pauwels ook te ver zitten om nog iets op het vlakke te kunnen doen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:35:53 #156
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_172272091
Callmejane echt full retard.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Forum Admin / PR zaterdag 8 juli 2017 @ 16:36:04 #157
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_172272100
Michel gelooft ook in Aru O+
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:36:11 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272103
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Callmejane echt full retard.
Prachtig Mani :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172272107
17 sec nu. Klaar.
pi_172272113
Jan moet effe in de berm rijden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:37:04 #161
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_172272119
Guidon van onder. Smerige dopingfransoos.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:37:14 #162
333483 Aguero
oooooooo
pi_172272124
Calmejane gaat nog verdomd hard. :{
Citius, Altius, Fortius.
pi_172272125
Hij rijdt nu te ver weg. :{

Of Gees moet legendarisch gaan tijdrijden...
Jack does it in real time...
pi_172272126
Onder in de beugels op het buitenblad. Doping.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172272127
Rip
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:37:30 #166
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272129
GPS struggles
pi_172272130
GENANT
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:37:35 #168
67174 Dos37
Come on Twente
pi_172272131
Zo dit was Gesink zijn tour :')
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:37:36 #169
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272132
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:37 schreef Mani89 het volgende:
Guidon van onder. Smerige dopingfransoos.
Nieuwe Christophe Kern.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172272140
Ineens 25.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:37:52 #171
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172272142
Volgens de Wet van Herbert kan het nog w/
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:37:52 #172
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172272143
De Gees gaat niet door naar de volgende ronde.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_172272147
Gees loopt ook constant uit op Pauwels en Roche, maar Calmejane is gewoon bizar sterk.
pi_172272150
Altijd al gezegd dat dit geen etappe voor Gesink was.
pi_172272151
Het is niet dat Robert stilstaat ofzo.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:38:07 #176
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272153
Gesink staat stil volgens GPS
pi_172272156
Maar de derde week komt nog!! ;)
pi_172272157
Gesink verliest terrein
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:38:21 #179
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272159
Wat Calmejane doet kan eigenlijk helemaal niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172272161
Wel mooi van Gesink maar helaas net niet genoeg
pi_172272163
Hoop dat Lilian het haalt en niet iemand uit het peloton.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:38:38 #182
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272167
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat Calmejane doet kan eigenlijk helemaal niet.
Klopt, dit is best bizar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:38:43 #183
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172272169
"Kijk dat ding onder die fiets."
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_172272171
Het gelijk van Wim, maar dan een paar etappes te laat.
pi_172272174
gvd
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:39:16 #186
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272176
Calmejane wat heeft die voor ontbijt gehad?
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:39:18 #187
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272178
Gewoon een halve minuut achter. Krankzinnig.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:39:27 #188
67174 Dos37
Come on Twente
pi_172272181
Teveel achterstand
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_172272191
Sky is in de intimidatie-modus.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:39:49 #190
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272192
Peleton komt ook dichterbij
pi_172272193
Ineens van 160 naar 300 meter.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172272194
OP zich een prima tempo van Gesink, helaas niet genoeg voor de overwinning.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:40:01 #193
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172272200
Jan blijft de calme.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:40:09 #194
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_172272203
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:39 schreef marcodej het volgende:
Ineens van 160 naar 300 meter.
Das niet heel raar he ;)
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:40:17 #195
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172272206
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:39 schreef marcodej het volgende:
Ineens van 160 naar 300 meter.
Vreemd he nu ze op het vlakke zitten :P
pi_172272208
Morgen maar weer mee zitten dan maar ^O^
pi_172272211
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sky is in de intimidatie-modus.
Lachwekkend.
Jack does it in real time...
pi_172272212
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Vreemd he nu ze op het vlakke zitten :P
Dat is niet zo gek nee. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172272215
Minuut per 10km, dubbeltje op z'n kant voor Gees.
pi_172272221
Als het peleton nu volle bak gaat dan kan die Kalmejan toch nog worden terug gepakt?
pi_172272223
Zullen er nog ploegen willen rijden voor de overwinning ? 1.25 minuut in 12 km zou net moeten kunnen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:41:03 #202
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_172272224
wat doet die Martin daar zo voorin :')
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_172272225
Verliezen van Lilian, een meisje. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:41:19 #204
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272227
Als Gesink nu ook op het vlakke tijd gaat verliezen ben ik helemaal klaar met Calmejane.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172272228
30 seconden, 10 kilometer. Het was leuk.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:41:22 #206
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_172272230
Gewoon nog even 60 op het vlakke :')
pi_172272235
30 seconden :')

Genant.
pi_172272238
Gesink rijdt 3 tanden kleiner.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172272239
Jammer
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:42:07 #210
408813 crew  trein2000
pi_172272241
Heeft die fransoos een motortje ofzo?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_172272245
gvd gesink.
  Forum Admin / PR zaterdag 8 juli 2017 @ 16:42:21 #212
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_172272247
Bah nu gaat die kut Fransoos winnen

Laat hem maar weer wieltjesplakken voor plekje 8
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:42:35 #213
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272253
Gesink gaat nog ingehaald worden door het peloton.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:42:38 #214
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172272255
De meters gaan er wel rap af
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:42:42 #215
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272256
En die Calmejane heeft de hele rit al aangevallen
pi_172272258
Zonde, niets mis met deze rit van Gesink. Alles deed ie goed eigenlijk maar niet genoeg voor de overwinning :'(
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_172272260
Die Calmejan weet volgens mij wat winnen is.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:43:01 #218
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172272266
Gesink verliest alleen maar terrein.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:43:11 #219
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_172272267
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:42 schreef Tagliano het volgende:
De meters gaan er wel rap af
Van 353 naar 476, heel rap er af ja.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:43:16 #220
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_172272268
jammer
pi_172272269
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:41 schreef Pedroso het volgende:
Zullen er nog ploegen willen rijden voor de overwinning ? 1.25 minuut in 12 km zou net moeten kunnen.
Peloton is niet zo groot meer, dus die regel gaat niet op.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 juli 2017 @ 16:43:20 #222
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172272270
Dat muisgeklik is echt irritant.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:43:28 #223
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272271
Alle power weg bij Gesink :{

Dat is wel erg groot verschil
pi_172272274
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Gesink nu ook op het vlakke tijd gaat verliezen ben ik helemaal klaar met Calmejane.
Ik dacht dat je een fan was? :{ En hij rijdt gewoon verder weg hoor. _O-

Bijna EuropcarGoden-praktijken.
Jack does it in real time...
pi_172272275
Calmejane gaat op deze manier voor een stevige dopingtest :p. Gesink heeft overigens al opgegeven. Wordt zaak dat hij niet breekt en wordt opgeslokt door het peloton.
pi_172272276
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Gesink verliest alleen maar terrein.
Nu eigenlijk amper meer. Die afstand in meters zou ik niet teveel geloven. Is ook net afhankelijk op wat voor stuk van het parcours je zit.
pi_172272277
Alleen maar buitenblad :')
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:43:53 #228
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272279
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:42 schreef Sked het volgende:
Bah nu gaat die kut Fransoos winnen

Laat hem maar weer wieltjesplakken voor plekje 8
nee man, leuke renner.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:44:03 #229
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272283
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:43 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een fan was? :{ En hij rijdt gewoon verder weg hoor. _O-

Bijna EuropcarGoden-praktijken.
Calmejane moet niet te dicht bij de zon gaan vliegen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172272284
Die Calmejan doet mij wel een beetje denken aan het oude wielrennen. Tweedejaars prof hele dag aanvallen en dan wegrijden van het peleton op het vlakke.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:44:10 #231
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172272286
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:43 schreef Zelva het volgende:

[..]

Van 353 naar 476, heel rap er af ja.
Ik was wat onduidelijk ;(
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:44:14 #232
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_172272290
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:43 schreef Pino112 het volgende:
Dat muisgeklik is echt irritant.
Het olijke duo zit continue op ProCyclingStats natuurlijk.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:44:16 #233
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272291
Kan me niet voorstellen dat Calmejane zomaar 20km/h sneller rijdt dan Gees
pi_172272292
Geloofwaardig hoor, 20 kilometer solo op het buitenblad
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 8 juli 2017 @ 16:44:35 #235
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172272295
Tof om te zien dat Gesink de goede benen begint te vinden :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:44:40 #236
335263 freaky40
pi_172272296
Opportunistische Franse regie, alleen maar die calmejane.
Allemaal cabaretteketet!
pi_172272298
Blijft knap van Gesink, de nummer 2 van een groep van 50, maar je koopt er weinig voor. Al bleek de 2e plek in de Vuelta wel een mooie opmaat.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:44:55 #238
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272299
Jammer van alle dopinginsinuaties hier :{ Daar was een ander topic voor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:44:55 #239
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272300
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Opportunistische Franse regie, alleen maar die calmejane.
Echt niet normaal dat ze bij de koploper blijven
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:45:18 #240
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172272306
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:44 schreef heywoodu het volgende:
Tof om te zien dat Gesink de goede benen begint te vinden :Y
Hij is nu goed warmgedraaid voor een monstersolo morgen . :Y
pi_172272307
Die haters hier :N :r Als Gesink voorin had gereden was het allemaal prima. :')
- verwijderd door admin -
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:45:25 #242
194695 franklop
Fran knock
pi_172272308
Calmejane _O_

Jammer van de Gees uiteraard!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_172272309
Goede doping.
pi_172272312
Laat Gesink dan ook maar terugvallen in het peleton. Sparen voor ene criterium ergens in noordoost Groningen
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:45:40 #245
335263 freaky40
pi_172272317
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:45 schreef groenen het volgende:
Die haters hier :N :r Als Gesink voorin had gereden was het allemaal prima. :')
Iedergeval fare.
Allemaal cabaretteketet!
pi_172272318
Na deze etappe mag Robert weer een weekje relaxen voor ie weer een nieuwe poging mag gaan wagen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:45:57 #247
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172272321
Hoe dan ook heb ik me best vermaakt vandaag
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172272325
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:45 schreef franklop het volgende:
Calmejane _O_

Jammer van de Gees uiteraard!
^O^
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:46:06 #249
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272326
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:45 schreef franklop het volgende:
Calmejane _O_

Jammer van de Gees uiteraard!
Hij was mijn #1 potentiele adoptierenner, helaas al weg toen ik eenmaal kon kiezen ;(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:46:09 #250
56724 Wombcat
rent wiel
pi_172272327
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:45 schreef Pedroso het volgende:
Na deze etappe mag Robert weer een weekje relaxen voor ie weer een nieuwe poging mag gaan wagen.
Morgen ^O^
in a crowd you lose humanity
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:46:44 #251
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172272341
Morgen schrijf ik Flopland op voor een kansloze aanval
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:46:45 #252
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_172272342
Denk dat Gesink het peloton niet gaat voorblijven.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:46:45 #253
335263 freaky40
pi_172272343
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Morgen ^O^
Vergeet het maar. Die gaat dit niet nog eens doen en morgen is nog lastigere etappe.
Allemaal cabaretteketet!
pi_172272344
Gesink moet nog wel temp maken om het peloton voor te blijven.
- verwijderd door admin -
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:01 #255
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272346
Calmejane heeft krampen!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172272347
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Morgen ^O^
Lijkt me niet. Was vandaag of morgen, zullen wel frissere jongens zijn die er voor gaan strijden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:05 #257
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172272349
JAAAAAAA
pi_172272350
Kramp!!
pi_172272351
WAT IS DIT???
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:07 #260
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_172272352
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_172272353
:D
pi_172272354
KRAMP!!
pi_172272355
HOOP
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:09 #264
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_172272356
Hajaja kramp
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_172272357
LOL
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:10 #266
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172272358
JAAA
pi_172272359
Kramp!
pi_172272360
WTF
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:11 #269
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_172272361
Kramp!
pi_172272363
Jaaaaa kramp
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:15 #271
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172272364
KOEKOEK
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:17 #272
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172272365
Kramp, da's niet fijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172272366
Doorrijden Robert!!
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:19 #274
67174 Dos37
Come on Twente
pi_172272367
Gesink genot
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_172272368
Jammer van Gesink, maar het is toch ook wel leuk om de reacties van de collega's te horen, verbaasd dat ze zijn dat jij Calmejane wel in je pool hebt terwijl zij er nog nooit van gehoord hebben ?
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_172272370
Krampje _O_
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:22 #277
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_172272371
Noooo dit zou wel fuckedbzijn
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_172272372
Kramp
pi_172272373
FINISH HIM!
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:24 #280
333483 Aguero
oooooooo
pi_172272374
Ik zou even afstappen jongen.
Citius, Altius, Fortius.
pi_172272375
Hopelijk gaat Nico nu los in het oortje.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_172272376
Gesink gaat winnen _O_
  FOK!fotograaf zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:27 #283
842 Zorro
Z
pi_172272380
Krampejan
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:27 #284
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172272381
Kramp :D
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172272384
_O-
pi_172272385
Kom op Gesink. DOE HET!
pi_172272386
Gesink for 1 :D *O*
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:33 #288
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172272387
Jaa Kramppppp
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:35 #289
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172272388
TOETERTJES *O* *O* *O*
pi_172272389
KOMAAN GESINK!!
pi_172272391
Oooooo
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:37 #292
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172272392
Auuu..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:37 #293
186611 Haags
pi_172272393
:D
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:37 #294
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172272394
:D
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:41 #295
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_172272395
Gesink heeft een oortje toch
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:42 #296
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172272396
Hij zit er nog wel ver voor.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172272398
Neejoh what :D
pi_172272399
Huh Robertttt
pi_172272401
Straatfeest :P
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 16:47:46 #300
186611 Haags
pi_172272402
Pak hem pak hem pak hem!!!
Zonder wrijving geen glans
pi_172272403
Krampejan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')