abonnement Unibet Coolblue
pi_172478232
SilverSjoiis gefeliciteerd *O*

Zoveel dames PUPO, echt tijd voor streepjesregen hier!
pi_172479146
Hoe is het nu Bottoms_up? Heb je de verpleging al kunnen spreken?
pi_172479329
Rotonde, wat rot dat je testen negatief waren. Ik blijf duimen voor je!

Ik heb de HSG achter de rug. Het doorspuiten was nu veel beter te doen dan de vorige keer met de fertiloscopie. Onaangenaam, maar prima te doen. Vorige keer schoot de rechter eileider in de kramp volgens de arts. Vandaag zagen we op de röntgen wat anders. De vloeistof hoopt zich enorm op rechts, waardoor de eileider echt mega groot werd. Na verloop van tijd kwam er wel wat vloeistof door. Links werd er een 'huidschotje' gevonden in de buurt van het uiteinde van de eileider in de baarmoeder. Dit kan duiden op littekenweefsel. Morgen een controle foto en gesprek met de fertiliteitsarts. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden, maar ik bereid me er stiekem een beetje op voor dat de kans aanwezig is dat IUI misschien helemaal geen succes kan gaan geven voor ons door wat de arts vanochtend zei over mijn eileiders. Gelukkig is het gesprek gelijk morgen al. Scheelt weer wat uren zenuwen en nadenken...
  maandag 17 juli 2017 @ 10:52:38 #204
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172479564
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:36 schreef Peacefulll het volgende:
Rotonde, wat rot dat je testen negatief waren. Ik blijf duimen voor je!

Ik heb de HSG achter de rug. Het doorspuiten was nu veel beter te doen dan de vorige keer met de fertiloscopie. Onaangenaam, maar prima te doen. Vorige keer schoot de rechter eileider in de kramp volgens de arts. Vandaag zagen we op de röntgen wat anders. De vloeistof hoopt zich enorm op rechts, waardoor de eileider echt mega groot werd. Na verloop van tijd kwam er wel wat vloeistof door. Links werd er een 'huidschotje' gevonden in de buurt van het uiteinde van de eileider in de baarmoeder. Dit kan duiden op littekenweefsel. Morgen een controle foto en gesprek met de fertiliteitsarts. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden, maar ik bereid me er stiekem een beetje op voor dat de kans aanwezig is dat IUI misschien helemaal geen succes kan gaan geven voor ons door wat de arts vanochtend zei over mijn eileiders. Gelukkig is het gesprek gelijk morgen al. Scheelt weer wat uren zenuwen en nadenken...
[ontlurkt]
Dat klinkt toch wel heftig Peace.. liep links de vloeistof ook niet door? Wel fijn dat je zo snel de vervolgafspraak hebt :*.
[/ontlurkt]
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 17 juli 2017 @ 10:57:23 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_172479635
Jeetje peace! Dat is even iets anders dan je verwacht had!
Het geeft wsl WEL een verklaring waarom eea niet zo vlotjes gaat..

Succes morgen!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_172479694
quote:
17s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

[ontlurkt]
Dat klinkt toch wel heftig Peace.. liep links de vloeistof ook niet door? Wel fijn dat je zo snel de vervolgafspraak hebt :*.
[/ontlurkt]
Ja Links liep de vloeistof heel netjes door, maar daar zag ze dus dat schotje. Ik weet er geen betekenis aan te geven, dus ik ga er maar vanuit dat dit morgen wel uigelegd gaat worden. Als de vloeistof er langs kan, dan het zaad en het eitje ook wel toch? ;)
pi_172479735
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:57 schreef Barreltje het volgende:
Jeetje peace! Dat is even iets anders dan je verwacht had!
Het geeft wsl WEL een verklaring waarom eea niet zo vlotjes gaat..

Succes morgen!
Klopt! En gek genoeg: met deze 'verklaring' (niks is nog officieel natuurlijk) kan ik veel meer berusting opbrengen dan het afgelopen half jaar zonder verklaring (alles is goed). Meer zo iets van: "aha dus dat zou een zwangerschap dus in de weg hebben kunnen gestaan" ipv "alles werkt je hebt gewoon nog even pech gehad".
  maandag 17 juli 2017 @ 11:08:16 #208
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172479763
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:02 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ja Links liep de vloeistof heel netjes door, maar daar zag ze dus dat schotje. Ik weet er geen betekenis aan te geven, dus ik ga er maar vanuit dat dit morgen wel uigelegd gaat worden. Als de vloeistof er langs kan, dan het zaad en het eitje ook wel toch? ;)
Oh ja, ik dacht even dat daar dus ook geen vloeistof kwam vanwege dat schotje. Ik hoop toch op een zo positief mogelijke uitslag morgen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172483116
Jeetje Peace, dat komt wel ff hard aan dan. Gelukkig hoef je niet zo lang in die onzekerheid van wat nu te zitten. Hopelijk is het een stuk minder erg dan het lijkt.

Heb net gebeld naar het spreekuur en dat is toch echt een loterij wie je treft. Ik had nu niet de jackpot }:|
Ze gaf me het gevoel dat ik maar een hysterisch muts ben die belt bij elke druppel bloed dat haar ivf aan het mislukken is. Nog proberen uit te leggen dat ik mij meer zorgen maakte over de algemene toestand daar beneden maar die kwam niet echt aan. Dus nog niks wijzer en een rotgevoel erbovenop :(
  maandag 17 juli 2017 @ 15:31:57 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_172484522
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:09 schreef Bottoms_up het volgende:
Jeetje Peace, dat komt wel ff hard aan dan. Gelukkig hoef je niet zo lang in die onzekerheid van wat nu te zitten. Hopelijk is het een stuk minder erg dan het lijkt.

Heb net gebeld naar het spreekuur en dat is toch echt een loterij wie je treft. Ik had nu niet de jackpot }:|
Ze gaf me het gevoel dat ik maar een hysterisch muts ben die belt bij elke druppel bloed dat haar ivf aan het mislukken is. Nog proberen uit te leggen dat ik mij meer zorgen maakte over de algemene toestand daar beneden maar die kwam niet echt aan. Dus nog niks wijzer en een rotgevoel erbovenop :(
he bah BU! wat en waardeloos gevoel.. jammer dat er daar geen mensen zitten met iets meer gevoel.. of.. dat je nou juist die ENE treft die vandaag zelf haar ongesteldheid had :P

anyway, ga je morgen weer bellen?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_172486301
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 15:31 schreef Barreltje het volgende:

[..]

he bah BU! wat en waardeloos gevoel.. jammer dat er daar geen mensen zitten met iets meer gevoel.. of.. dat je nou juist die ENE treft die vandaag zelf haar ongesteldheid had :P

anyway, ga je morgen weer bellen?
Neuh, voor zoiets bellen is sowieso al een dingetje. Het is best wel een drempel waar ik over moet en die is nu weer wat groter.
Zelf vermoed ik dat ik soms iets te enthousiast ben met de inbrenghuls voor de utrogestan. Ik begin namelijk een patroon te herkennen.

Hoe gaat het met wachten? Vind je genoeg afleiding?

En hoe gaat het met de andere dames?
  maandag 17 juli 2017 @ 17:13:15 #212
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_172486639
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 16:56 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Neuh, voor zoiets bellen is sowieso al een dingetje. Het is best wel een drempel waar ik over moet en die is nu weer wat groter.
Zelf vermoed ik dat ik soms iets te enthousiast ben met de inbrenghuls voor de utrogestan. Ik begin namelijk een patroon te herkennen.

Hoe gaat het met wachten? Vind je genoeg afleiding?

En hoe gaat het met de andere dames?
ahh.. het is wel fijn dat je een verklaring gevonden lijkt te hebben!

ik heb genoeg afleiding..

alleen stom stom stom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/ glas half leeg mentaliteit :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_172487599
Ow dat is ook een lastige situatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172488358
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:09 schreef Bottoms_up het volgende:
.

Heb net gebeld naar het spreekuur en dat is toch echt een loterij wie je treft. Ik had nu niet de jackpot }:|
Ze gaf me het gevoel dat ik maar een hysterisch muts ben die belt bij elke druppel bloed dat haar ivf aan het mislukken is. Nog proberen uit te leggen dat ik mij meer zorgen maakte over de algemene toestand daar beneden maar die kwam niet echt aan. Dus nog niks wijzer en een rotgevoel erbovenop :(
Jeetje, wat een hork dan zeg :{ En ook al bel je dat je bloed hebt en bang bent dat IVF mislukt, het is allemaal al heftig genoeg. Balen dat je nu nog steeds niets weet over het bloeden, maar je gokt dus dat het door jezelf komt?

@Peaceful: hopelijk krijg je morgen een reden te horen waarom het tot nu toe niet is gelukt! En komt er meteen een goed plan van aanpak :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister begonnen met Decapeptyl spuiten en vandaag nog meer borderline-achtig gedrag }:| Ik reageer al behoorlijk heftig op de pil en dit maakt de stemmingswisselingen nog een tandje erger :Y Ik liep vanmorgen om 6.00 uur zingend door het huis en had de wildste plannen; wilde een boek gaan schrijven, de voordeur gaan schilderen enz.

Om 11.00 uur was ik bekaf en zag niets meer zitten :')
pi_172499285
Oh Peace, ik had net nog in WOHTS gepost om je succes te wensen met de HSG! Wat een frappante uitslag zeg... Ik kan me heel goed voorstellen dat het ergens ook wel prettig is als een verklaring kunnen vinden. Ik hoop dat je wel uit de voeten kan met je linker eileider. :* Ben erg benieuwd wat ze vandaag te melden hebben...
Dit, dat, alles.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 10:12:08 #216
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172499586
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 16:56 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Neuh, voor zoiets bellen is sowieso al een dingetje. Het is best wel een drempel waar ik over moet en die is nu weer wat groter.
Zelf vermoed ik dat ik soms iets te enthousiast ben met de inbrenghuls voor de utrogestan. Ik begin namelijk een patroon te herkennen.

Hoe gaat het met wachten? Vind je genoeg afleiding?

En hoe gaat het met de andere dames?
Bijwerking van die bolletjes is ook bloedverlies he.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172500947
Succes vandaag Peace! :* Gelukkig al gelijk vandaag gesprek. Ik ben super benieuwd wat de conclusie is van het onderzoek gister
  dinsdag 18 juli 2017 @ 12:46:21 #218
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_172502274
Peacefull, wat een dubbel gevoel na zo'n HSG. Is het nou een gunstige uitslag of niet... Afwachten maar wat ze gaan oordelen...

Bottoms, vervelend als je zo'n arts treft. Niet fijn als je graag beetje gerustgesteld wilt worden...

Mijn kans is verkeken, ik ben vol ongesteld geworden vandaag. Moet nu maand overslaan ivm vakantie zkh, hopelijk kan ik de cyclus erop voor IUI poging twee...

Ohja, dat rooie stokje weiger ik door te geven hoor, die hou ik voor mezelf! De rest moet gewoon door voor streepjes!!
Warempel, een drempel.
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 14:29:36 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_172504333
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:36 schreef Peacefulll het volgende:
Rotonde, wat rot dat je testen negatief waren. Ik blijf duimen voor je!

Ik heb de HSG achter de rug. Het doorspuiten was nu veel beter te doen dan de vorige keer met de fertiloscopie. Onaangenaam, maar prima te doen. Vorige keer schoot de rechter eileider in de kramp volgens de arts. Vandaag zagen we op de röntgen wat anders. De vloeistof hoopt zich enorm op rechts, waardoor de eileider echt mega groot werd. Na verloop van tijd kwam er wel wat vloeistof door. Links werd er een 'huidschotje' gevonden in de buurt van het uiteinde van de eileider in de baarmoeder. Dit kan duiden op littekenweefsel. Morgen een controle foto en gesprek met de fertiliteitsarts. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden, maar ik bereid me er stiekem een beetje op voor dat de kans aanwezig is dat IUI misschien helemaal geen succes kan gaan geven voor ons door wat de arts vanochtend zei over mijn eileiders. Gelukkig is het gesprek gelijk morgen al. Scheelt weer wat uren zenuwen en nadenken...
En al je gesprek van vandaag gehad? Aan de ene kant kan ik me voorstellen dat je hiervan schrikt maar aan de andere kant kan het ook een verklaring zijn voor waarom het niet lukt. En dat kan ook weer veel spanning en onzekerheid wegnemen lijkt me? In ieder geval goed dat er nu écht eens gekeken is.

quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:09 schreef Bottoms_up het volgende:
Jeetje Peace, dat komt wel ff hard aan dan. Gelukkig hoef je niet zo lang in die onzekerheid van wat nu te zitten. Hopelijk is het een stuk minder erg dan het lijkt.

Heb net gebeld naar het spreekuur en dat is toch echt een loterij wie je treft. Ik had nu niet de jackpot }:|
Ze gaf me het gevoel dat ik maar een hysterisch muts ben die belt bij elke druppel bloed dat haar ivf aan het mislukken is. Nog proberen uit te leggen dat ik mij meer zorgen maakte over de algemene toestand daar beneden maar die kwam niet echt aan. Dus nog niks wijzer en een rotgevoel erbovenop :(
Wat ontzettend schandalig dat ze je zo behandelen :X Bij ons in het ziekenhuis is het beleid van "laagdrempelig bellen". Als je een vraag hebt/onzeker bent kun je altijd bellen en nemen ze je serieus. Ik vind echt, zeker in dit traject, dat ze het niet kunnen maken dat ze zo lomp tegen je doen :( Het maakt mij boos dat je nu nog meer een drempel voelt om nog eens te bellen, dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn -O- Ik hoop daarom echt dat als je ergens over twijfelt dat je gewoon aan de bel trekt :*

quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ahh.. het is wel fijn dat je een verklaring gevonden lijkt te hebben!

ik heb genoeg afleiding..

alleen stom stom stom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/ glas half leeg mentaliteit :o
Oh ik kan me voorstellen dat dit wel een lastige situatie is! Hopelijk is het gewoon voor beiden raak of kunnen jullie samen aan de slemp ;)

quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:48 schreef DorothyGale het volgende:

[..]

Jeetje, wat een hork dan zeg :{ En ook al bel je dat je bloed hebt en bang bent dat IVF mislukt, het is allemaal al heftig genoeg. Balen dat je nu nog steeds niets weet over het bloeden, maar je gokt dus dat het door jezelf komt?

@Peaceful: hopelijk krijg je morgen een reden te horen waarom het tot nu toe niet is gelukt! En komt er meteen een goed plan van aanpak :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister begonnen met Decapeptyl spuiten en vandaag nog meer borderline-achtig gedrag }:| Ik reageer al behoorlijk heftig op de pil en dit maakt de stemmingswisselingen nog een tandje erger :Y Ik liep vanmorgen om 6.00 uur zingend door het huis en had de wildste plannen; wilde een boek gaan schrijven, de voordeur gaan schilderen enz.

Om 11.00 uur was ik bekaf en zag niets meer zitten :')
Decapeptyl word je inderdaad zo labiel als een deur door _O- Ik had laatst binnen 5 seconden dat ik ging van "ik ga bij mijn man weg" naar "wat houd ik toch van hem O+ " :') Gelukkig is dat steeds maar heel kort maar ik voel me er zo ontzettend niet mezelf door :X

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 10:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bijwerking van die bolletjes is ook bloedverlies he.
Is dat zo? Voor zover ik weet stelt utrogestan juist de menstruatie uit waardoor mensen valse hoop kunnen krijgen. Dat lijkt mij niet stroken met bloedverlies?

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:46 schreef Ronderotonde het volgende:
Peacefull, wat een dubbel gevoel na zo'n HSG. Is het nou een gunstige uitslag of niet... Afwachten maar wat ze gaan oordelen...

Bottoms, vervelend als je zo'n arts treft. Niet fijn als je graag beetje gerustgesteld wilt worden...

Mijn kans is verkeken, ik ben vol ongesteld geworden vandaag. Moet nu maand overslaan ivm vakantie zkh, hopelijk kan ik de cyclus erop voor IUI poging twee...

Ohja, dat rooie stokje weiger ik door te geven hoor, die hou ik voor mezelf! De rest moet gewoon door voor streepjes!!
He wat balen zeg -O- Misschien wel fijn even een maandje rust? Ik vind dat steeds wel fijn, even geen gezeur met hormonen enzo. Je man staat er wel achter om dit traject verder te vervolgen?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_172509837
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:46 schreef Ronderotonde het volgende:
Mijn kans is verkeken, ik ben vol ongesteld geworden vandaag. Moet nu maand overslaan ivm vakantie zkh, hopelijk kan ik de cyclus erop voor IUI poging twee...

Ohja, dat rooie stokje weiger ik door te geven hoor, die hou ik voor mezelf! De rest moet gewoon door voor streepjes!!
Wat enorm balen.. Je voelde 'm al aankomen, maar toch -O- Hopelijk kan je inderdaad meteen na je vakantie starten, in plaats van nog een extra maand te wachten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:29 schreef MaJo het volgende:

Decapeptyl word je inderdaad zo labiel als een deur door _O- Ik had laatst binnen 5 seconden dat ik ging van "ik ga bij mijn man weg" naar "wat houd ik toch van hem O+ " :') Gelukkig is dat steeds maar heel kort maar ik voel me er zo ontzettend niet mezelf door :X

:D Ja die hormonen doen wat! Ook ik ben totaal mezelf niet meer. Ik walg van bepaald eten ( dat heb ik normaal nooit), concentreren gaat alleen nog op niveau Nijntje en ik voel me de hele dag raar en blij vlagen uitgeput. Ik ben zo ontzettend blij met mijn huidige baan. Zat al een tijd in een traject voor een nieuwe functie in een totaal ander vakgebied. Veel en veel intenser werk dan ik nu doe, maar wel waar mijn hart bij ligt. Maar dat was 'm niet geworden :N
pi_172513982
Wat balen dat het niet gelukt is rotonde :*

Hoe was het gesprek peacefulll?
pi_172515246
Rotonde, wat klote dat je ongesteld bent geworden. Gaan jullie deze maand zelf nog op vakantie? Dan is de maand ook zo voorbij :)

Het gesprek vandaag ging goed! We gaan gewoon verder met het orginele plan. De gynaecologen vonden de dingen die gevonden waren niet verontrustend en ze blijven erbij: doorgankelijk is doorgankelijk. Oké! Op vertrouwen dan maar. Ik word deze weken nog gevolgd met echo's en bloed. Er stond een mooi ei klaar, ready to jump! Nog twee cyclussen op eigen kracht (wie weet wat de HSG en de olie nog voor ons kan gaan doen) en dan eind aug starten met de eerste IUI poging. Lief dat jullie aan mij dachten.

Hoe is het op de wachtbank? Super spannend natuurlijk. De NOD's komen er al snel aan. Iemand al symptomen? ;)

Barreltje, wat een ontzettende lastige situatie. Fijn dat jullie elkaar snappen en het elkaar enorm gunnen. Maar toch: wat nou als de een wel zwanger wordt en de ander niet. Ik duim dat jullie toch op een moment samen zwanger kunnen zijn.
pi_172517049
Fijn dat het goed gesprek was Peace! En hopelijk is de route nu vrij O-)
  dinsdag 18 juli 2017 @ 23:34:34 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_172517529
RR.. wat jammer dat het niet gelukt is deze keer.. hopelijk een fijne vakantie en dan rustig weer verder

Peace, wat een fijn bericht! wat betekent dat nu voor jullie traject? ben het even kwijt..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_172519360
Klinkt goed Peacefull, hopelijk gaan de HSG en de olie hun werk goed doen en heb je geen IUI nodig ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')