abonnement Unibet Coolblue
pi_172206499
Die Robertha is typisch zo'n speler die je nog had gehad als je een fatsoenlijk jong-elftal had gehad. Snap het overigens alsnog niet; hij had nog een contract, je wilt hem houden, waarom laat je hem dan zo gaan? Zorg dan tenminste dat je een eerste optie op hem (en een zakcentje) krijgt oid.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_172206536
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 21:06 schreef Divje het volgende:
Zou die Rashica nog in beeld zijn?
Heeft onlangs bijgetekend en is denk ik onbetaalbaar. Niet duurder dan Berghuis denk ik.
pi_172206644
ja zonde, maar goed, dat hij niet de strijd aan durft met andere erdivisienaren of hoe je dat ook noemt, zegt miss ook wel wat. Je gaat niet voor niks naar cambuur
pi_172207571
quote:
John Guidetti kan zijn carrière voortzetten bij het Italiaanse Udinese. De spits mag deze zomer vertrekken bij Celta de Vigo en heeft nu een optie in de Serie A. Guidetti speelde nog nooit in Italië, wel al in Spanje (Celta), Schotland (Celtic), Nederland (Feyenoord en Engeland (Stoke City, Burnley en Manchester City). (Sky)
Gaan we weer :Y)
pi_172208561
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 07:53 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Gaan we weer :Y)
Nee toch :(
Abracadabra, tapate guarra!
pi_172208650
Er breekt de laatste paar jaar best weinig jeugd door. Is dat een gebrek aan kwaliteit of is dat puur omdat we geen oog er meer voor lijken te hebben? De generatie jeugd die er nu in staat dateert nog een beetje vanuit de tijd toen we moesten. Karsdorp uitgezonderd, maar die werd ook ergens neergekwakt waar hij eigenlijk niet hoorde en dat pakte toevallig goed uit.

Ik vind dat toch wel een beetje jammer. Ik ben niet heel erg bekend met de jeugd, maar er lijken ook niet echt spelers die er dicht tegenaan zitten. Zo'n Mo is een paar keer ingevallen, maar die weegt nog de helft van Ziyech. Hansson wellicht? Viel wel leuk in, maar wel wat driftig
  Moderator donderdag 6 juli 2017 @ 10:19:47 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_172209669
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 07:53 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Gaan we weer :Y)
*O*

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_172210429
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:08 schreef Divje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D _O_
pi_172210471
De Guzman tekent bij Eintracht Frankfurt. Van dat gerucht zijn we dus ook af. :)

Ik heb er weinig vertrouwen in voor komend seizoen.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2017 11:01:39 ]
  donderdag 6 juli 2017 @ 11:03:17 #60
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_172210500
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 09:25 schreef Azpilicueta het volgende:
Er breekt de laatste paar jaar best weinig jeugd door. Is dat een gebrek aan kwaliteit of is dat puur omdat we geen oog er meer voor lijken te hebben? De generatie jeugd die er nu in staat dateert nog een beetje vanuit de tijd toen we moesten. Karsdorp uitgezonderd, maar die werd ook ergens neergekwakt waar hij eigenlijk niet hoorde en dat pakte toevallig goed uit.

Ik vind dat toch wel een beetje jammer. Ik ben niet heel erg bekend met de jeugd, maar er lijken ook niet echt spelers die er dicht tegenaan zitten. Zo'n Mo is een paar keer ingevallen, maar die weegt nog de helft van Ziyech. Hansson wellicht? Viel wel leuk in, maar wel wat driftig
Afgelopen lichtingen waren wat minder. We hadden 2 mooie lichtingen waar de volgende talenten uit kwamen: Wijnaldum, Fer, De Vrij, Clasie, Indi, Leerdam, Vilhena, Kongolo en Boetius. Ook Bruma, Rekik en Aké zaten hier in.

Daarna 2 'mindere' lichtingen. De 1e: van Beek, Karsdorp, Janssen(Spurs), Woudenberg, L. Cabral, Sleegers. Janssen en Karsdorp waren samen 40 miljoen waard in de Eredivisie, alleen jammer dat wij Janssen niet hadden :X Dus: Zo slecht?

En nu dus: Nieuwkoop, Schuurman, Verdonk, Idrissi, Fernandes, Bijlow, Knoester, Hamer, Slabbekoorn. Niet echt top, maar dat komt natuurlijk ook omdat niet iedereen oneindig de kans krijgt. Iets wat De Vrij en Indi bijvoorbeeld wel kregen. Daar komt bij dat je sommige spelers nog niet moet afschrijven. Nieuwkoop komt eraan, Schuurman, Bijlow, Hamer en Knoester zullen ook nog wel de tijd krijgen.

De lichting die er nu aankomt schijnt wel goed te zijn, beter dan de vorige twee: Wehrmann, el Bouchataoui, Vente, Malacia, Toure en Zirkzee. We gaan het meemaken. Er hoeft maar 1 topspeler in de zitten van het niveau Karsdorp/Kongolo/Wijnaldum, en je mag al tevreden zijn.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator donderdag 6 juli 2017 @ 11:05:24 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172210526
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 21:22 schreef PIETR het volgende:

[..]

Tuurlijk, al is er voor de supporters weinig aan zo.
Reken maar dat Yellow op de achtergrond druk bezig is om nog wat spelers aan te trekken. _O_

#INYELLOWWETRUST
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 6 juli 2017 @ 11:06:16 #62
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172210543
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:01 schreef kapiteintje het volgende:
De Guzman tekent bij Eintracht Frankfurt. Van dat gerucht zijn we dus ook af. :)

Ik heb er weinig vertrouwen in voor komend seizoen.
Het is nog lang tot 31 augustus.

#INYELLOWWETRUST
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172210549
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Afgelopen lichtingen waren wat minder. We hadden 2 mooie lichtingen waar de volgende talenten uit kwamen: Wijnaldum, Fer, De Vrij, Clasie, Indi, Leerdam, Vilhena, Kongolo en Boetius. Ook Bruma, Rekik en Aké zaten hier in.

Daarna 2 'mindere' lichtingen. De 1e: van Beek, Karsdorp, Janssen(Spurs), Woudenberg, L. Cabral, Sleegers. Janssen en Karsdorp waren samen 40 miljoen waard in de Eredivisie, alleen jammer dat wij Janssen niet hadden :X Dus: Zo slecht?

En nu dus: Nieuwkoop, Schuurman, Verdonk, Idrissi, Fernandes, Bijlow, Knoester, Hamer, Slabbekoorn. Niet echt top, maar dat komt natuurlijk ook omdat niet iedereen oneindig de kans krijgt. Iets wat De Vrij en Indi bijvoorbeeld wel kregen. Daar komt bij dat je sommige spelers nog niet moet afschrijven. Nieuwkoop komt eraan, Schuurman, Bijlow, Hamer en Knoester zullen ook nog wel de tijd krijgen.

De lichting die er nu aankomt schijnt wel goed te zijn, beter dan de vorige twee: Wehrmann, el Bouchataoui, Vente, Malacia, Toure en Zirkzee. We gaan het meemaken. Er hoeft maar 1 topspeler in de zitten van het niveau Karsdorp/Kongolo/Wijnaldum, en je mag al tevreden zijn.
Ik ben benieuwd. Vind het altijd wel leuk als een speler doorbreekt en vaste waarde wordt
pi_172210822
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het is nog lang tot 31 augustus.

#INYELLOWWETRUST
Dit ga je nooit opvangen. Gewoon weer lekker bouwen komende 2-3 jaar.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2017 11:20:54 ]
pi_172210827
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in voor komend seizoen.
:O

We zijn net kampioen geworden, hebben nog een 40-45 miljoen aan besteedbaar vermogen beschikbaar en het is 6 juli....

Natuurlijk gaat niet al dat geld de transfermarkt op, maar er gaat heus nog wel het nodige gebeuren

Misschien nog niet iets te vroeg om te gaan met de flessen azijn aan de slag te gaan?

#INYELLOWWETRUST
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_172210861
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dit ga je nooit opvangen. Gewoon weer lekker bouwen komende 2-3 jaar.
Wat opvangen? Het gemis van een rechtsback en een buitenspeler/linksback die er vaker niet dan wel was?

Als het middenveld weg zou gaan of Jorgensen zou ik ook twijfelachtig zijn, maar zolang dat blijft heb ik vertrouwen. Daarbij zullen er ongetwijfeld nog 2/3 spelers bijkomen
pi_172210883
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:20 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

:O

We zijn net kampioen geworden, hebben nog een 40-45 miljoen aan besteedbaar vermogen beschikbaar en het is 6 juli....

Natuurlijk gaat niet al dat geld de transfermarkt op, maar er gaat heus nog wel het nodige gebeuren

Misschien nog niet iets te vroeg om te gaan met de flessen azijn aan de slag te gaan?

#INYELLOWWETRUST
Volgens mij wordt er een nieuw jeugdcomplex gebouwd, hebben we nog de VVF en stijgen de transferprijzen. De spelers die je haalt gaan er niet direct staan.
pi_172211051
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:22 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Wat opvangen? Het gemis van een rechtsback en een buitenspeler/linksback die er vaker niet dan wel was?

Als het middenveld weg zou gaan of Jorgensen zou ik ook twijfelachtig zijn, maar zolang dat blijft heb ik vertrouwen. Daarbij zullen er ongetwijfeld nog 2/3 spelers bijkomen
Mag ik even lachen. De beste rechtsback en linksback van de Eredivisie met de beste linksbuiten van de Eredivisie en dan een routinier die je gewoon het kampioenschap schenkt in de laatste wedstrijd, maar los daarvan ook een belangrijke functie vervult in de spelers met elkaar verbinden. Beghuis is ook een prima speler met bewezen kwaliteiten voor de Eredivisie-top die je zomaar kwijt kunt zijn.

Niet alleen hebben we geen linksback, we moeten er twee voor terughalen aangezien Nelom je elke belangrijke wedstrijd een jaar van je leven kost. Nieuwkoop op RB is leuk maar moet zich eigenlijk nog gewoon bewijzen. Dan heb je ook centraal behoorlijk weinig backup met het vertrek van Kongolo.

Middenveld is in orde, maar mist creativiteit. Dit kon je compenseren met pure power die jongens als Kongolo en Karsdorp hadden. Hoe vaak is Feyenoord niet gewoon op uithoudingsvermogen en kracht over de tegenstander heengewalst afgelopen seizoen? Nu deze spelers weggevallen zijn zal het middenveld anders te werk moeten gaan.

Voorin mis je op linksbuiten en rechtsbuiten vooralsnog een bepalende speler. Ik ben pro-Boetius maar die moet gewoon een degelijke concurrent krijgen.

Maargoed, we zullen het zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2017 11:32:53 ]
pi_172211223
Ah het is weer tijd voor de realistische zeikmodus.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172211335
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er een nieuw jeugdcomplex gebouwd, hebben we nog de VVF en stijgen de transferprijzen. De spelers die je haalt gaan er niet direct staan.
Voor jeugdcomplex (totaal 16 mln) en VVF gaan ze heus niet meer dan 10 miljoen afschrijven. Dan wellicht nog een reservefondsje van 10 miljoen op de rekening, en verder heb je dan nog 25 mlijoen beschikbaar voor transfers. Ik ben ook benieuwd wat er nog bij gaat komen.
Maar een Berghuis voor 6 miljoen en dan kun je toch hier of daar nog wel een kwaliteitsinjectie doen.

Zal ook wel afhankelijk zijn van hoeveel stappen de jeugdspelers maken. Die concurrentie voor Boetius die je nog zoekt, zou ook zomaar in de vorm van Toure en/of El Hankouri kunnen komen natuurlijk

Ik ben het met je eens dat er nog wel veel onzeker is, maar "ik heb er weinig vertrouwen in" is natuurlijk wel een beetje een glas-is-halfleeg-benadering.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_172211349
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:43 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Voor jeugdcomplex (totaal 16 mln) en VVF gaan ze heus niet meer dan 10 miljoen afschrijven. Dan wellicht nog een reservefondsje van 10 miljoen op de rekening, en verder heb je dan nog 25 mlijoen beschikbaar voor transfers. Ik ben ook benieuwd wat er nog bij gaat komen.
Maar een Berghuis voor 6 miljoen en dan kun je toch hier of daar nog wel een kwaliteitsinjectie doen.

Zal ook wel afhankelijk zijn van hoeveel stappen de jeugdspelers maken. Die concurrentie voor Boetius die je nog zoekt, zou ook zomaar in de vorm van Toure en/of El Hankouri kunnen komen natuurlijk

Ik ben het met je eens dat er nog wel veel onzeker is, maar "ik heb er weinig vertrouwen in" is natuurlijk wel een beetje een glas-is-halfleeg-benadering.
Jij denkt serieus dat Feyenoord 25 miljoen euro beschikbaar maakt voor transfers? :')
pi_172211376
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:38 schreef Divje het volgende:
Ah het is weer tijd voor de realistische zeikmodus.
De verwachting hebben dat je weer zal moeten gaan bouwen heeft toch niks met zeiken te maken?
pi_172211398
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

De verwachting hebben dat je weer zal moeten gaan bouwen heeft toch niks met zeiken te maken?
Dat is geen verwachting maar een wetenschap.
pi_172211427
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is geen verwachting maar een wetenschap.
Om common-ground te zoeken in deze 'discussie' met Divje vermeed ik het woord 'constatering' even bewust.
pi_172211478
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

De verwachting hebben dat je weer zal moeten gaan bouwen heeft toch niks met zeiken te maken?
Heb het niet specifiek over jou hoor :D
Gaat de laatste tijd heen en weer hier. Vertrouwen in Geel! Heb er geen vertrouwen in! Ja, maar.. en weer overnieuw.

Maar goed, verwachtingen, constateringen en dergelijke mogen uitgesproken worden. Waar is borderline-klaas in deze? O-)
Nait Soezn Moar Broezn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')