abonnement Unibet Coolblue
pi_171992163
Na het unaniem belachelijk grote succes van de SPT / FOK! Premier Cycling League is het tijd om VBL op te leuken met iets vergelijkbaars waarbij het, verrassend genoeg, om voetballen gaat in plaats van wielrennen. Zo kunnen ook mensen die niets met die b-sport hebben aan dit fantastische genot deelnemen.

De opzet van het spel is vergelijkbaar aan de opzet zoals in SPT gepresenteerd en heb ik dan ook schaamteloos gekopieërd van wimderon (waarvoor uiteraard dank :) ), met uiteraard een aantal aanpassingen want voetbal schijnt een ander spelletje te zijn dan wielrennen.

Er zijn twee fasen in het spel, de draft en de wedstrijdronden. In tegenstelling tot de wielermanager is het bij dit spel wel de bedoeling dat je het seizoen lang actief bent, al blijft de draft het belangrijkste onderdeel. Bij de draft is het de bedoeling dat jij de beste voetballers van deze wereld voor een prikkie aan je weet te binden alsof je Marc Netto bent en tijdens de wedstrijdronden moet je uit jouw gekochte spelers de winnende opstelling kiezen en dat proberen beter te doen dan Philip Cocu.

De draft:
- Ieder team bestaat uit maximaal 17 spelers: 2 keepers, 6 verdedigers, 5 middenvelders, 4 aanvallers. Het welbekende transfermarkt.de geeft uitsluitsel over de positie van een speler.
- Iedereen start met een budget van 100 miljoen euro
- Elke biedronde mag je op een maximum van 12 spelers bieden, waarbij je minimaal 0.1 miljoen moet bieden een speler waarop je biedt. Bieden mag tot 2 cijfers achter de komma. Je mag niet meer dan je totaal beschikbare budget bieden.
- Degene die het hoogste bod plaatst krijgt de speler, iedereen die niet het hoogste bod plaatst heeft pech en krijgt zijn geld terug. Bij gelijkspel wordt er een muntje opgegooid en heeft iemand geluk en iemand (of meerdere mensen) pech.
- Mocht je geen ruimte meer hebben in je team voor een bepaalde speler vervalt je bod. Je lijst van biedingen wordt altijd van boven naar beneden afgewerkt. Mocht je het hoogste bod hebben geplaatst, maar vervalt je bod, dan krijgt diegene die het op een na hoogste bod heeft geplaatst de speler.
- Zo gaan we door totdat iedereen een mooi vol team heeft of door zijn budget heen is.

En daarna?
Daarna wordt er gevoetbald. In principe starten we op 4 augustus met het spel. Hierbij doen de volgende competities mee:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met spelers uit deze competities kun je dan punten verdienen:
Spanje, Engeland, CL, WK x2
Duitsland, Italië, EL x1.5
League Cup, Nederland, Frankrijk, WK Kwalificatie x1

Spelers kunnen op de volgende manieren punten verdienen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan zijn dat ik punten verkeerd ga tellen, dus controleer altijd je eigen scores. Het tellen gaat een behoorlijke tijd kosten verwacht ik namelijk, dus ik verwacht ook niet elke speelronde meteen een telling klaar te hebben.

Wat moet je zelf doen?
Er zijn twee dingen mogelijk. Iedere speelronde moet je zelf de 11 spelers kiezen die je op wilt stellen. Hierbij moet je 1 keeper, 3-5 verdedigers en middenvelders en 2-3 aanvallers opstellen in iedere speelronde uit je selectie. Je kunt ervoor kiezen om geen opstelling door te geven, dan wordt je meest recente opstelling gebruikt.

Transferperioden
Er zijn een aantal tussentijdse transferperioden. Wanneer precies deze vallen is niet bekend, maar er zullen er ongeveer 2 per maand zijn. Let op: Tijdens het WK en in augustus zijn er geen tussentijdse transferperiode. Ook in de wintermaand zal er 1 tussentijdse transferperiode geschrapt worden.

Hoe gaat zo'n periode in zijn werk?
- Je mag 1 speler per periode wisselen en alleen wisselen met spelers die niet door iemand gekozen zijn.
- Je mag alleen wisselen tussen spelers van gelijke positie. Zo kan Zoet met Onana gewisseld worden, maar Zoet niet met Dybala gewisseld worden. Er mag dus niet afgeweken van posities.
- Je geeft één speler aan die je uit je team wilt halen. Je geeft een lijstje van maximaal vijf spelers waarmee je deze speler zou willen ruilen. Vervolgens wordt er opnieuw gekeken 'wie het meeste geld heeft ingezet'. In dit geval is het geld wat je inzet niet je vrije kapitaal, maar de waarde van de speler die je ervoor wil ruilen.

Voorbeeld: Ajacied422 en Tagliano bezitten respectievelijk Ziyech en Klaassen. Ajacied422 betaalde 40 miljoen voor Ziyech, Tagliano 45 miljoen voor Klaassen. Ze willen beiden deze spelers inruilen en hebben bovenaan hun lijstje Van Ginkel gezet. Tagliano krijgt uiteindelijk van Ginkel, want Klaassen had de hogere waarde van 45 miljoen en is dus de duurdere speler die is ingezet om van Ginkel te krijgen.
Je vrije kapitaal wordt niet meer gebruikt voor deze tussentijdse transfers.

Het bieden
Dan kan bij dezen het bieden beginnen. Nog even een paar huisregels en tips:
- Je biedt per ronde op 12 spelers
- Let op de posities van spelers. Je moet 2 keepers, 6 verdedigers, 5 middenvelders en 4 aanvallers hebben. Een andere verdeling is niet toegestaan.
- Ga niet te zuinig om met je budget. Als je pas in speelronde 3 een keer een sloot aan spelers binnenhaalt zit je vermoedelijk met voornamelijk middelmaat. Probeer wel voldoende spelers te hebben - met 12 spelers wordt het spelletje ook wel een stukje lastiger. Er zijn dan ook geen mogelijkheden meer om extra spelers te krijgen.

Format:
Ik zou de biedingen graag in het volgende format zien
Speler Club Positie Geld (als ik moet gaan bijhouden wie bij welke club speelt wordt het wel lastig, daar volg ik het voetbal niet genoeg op de voet voor)

Bijv:
Yacine Brahimi FC Porto A(anvaller) 12.25M/12.25 miljoen/12.25
Quincy Promes Spartak Moskou A 8.42
Birger Meling Rosenborg BK V 0.61
etc.

Voor een lijst van deelnemende spelers verwijs ik naar www.transfermarkt.nl
Hier is makkelijk per club te zien welke spelers er deelnemen.
Tevens zal ik een lijst publiceren van gekozen spelers na iedere biedronde.

Voor een voorbeeld van het bieden en wie welke spelers kan krijgen verwijs ik naar het voorbeeld van wimderon bij de PCL:
SPT / FOK! Premier Cycling League

Regels als een speler naar een competitie vertrekt buiten de genoemde zes
Als een speler naar bijvoorbeeld Turkije, Polen of FC Vaduz vertrekt TIJDENS de draft, dan mag je in dit topic aangeven dat je je optie op die speler wil opheffen. Deze speler komt weer op de markt en is te kopen als hij in de CL/EL kan uirkomen. Dit is niet verplicht, maar het nadeel is dat je gewoon een lege plek hebt die je laat in de draft nog moet opvullen. Het voordeel is dat je een speler die geen punten scoort of weinig scoort kunt wegdoen.

Na de draft, maar voor de start van de eerste speelronde kun je zodra een speler naar zo'n competitie vertrekt deze speler direct wisselen voor een andere speler. Deze speler mag je alleen in de eerste twee speelronden niet inzetten. (als straf voor de 'volledig vrije keuze')

Als het na het begin van de eerste speelronde gebeurt heb je pech en zul je moeten wachten tot de eerste transfermogelijkheid om van de speler af te komen.

Kalender
De kalender is nog niet bekend omdat sommige landen pas eind juli hun rommel op orde hebben.

De teams
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spelers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
____
Vragen, opmerkingen, kritiekpunten en verbeterpuntn worden gewaardeerd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tagliano op 07-07-2017 20:07:01 ]
pi_171993537
Mijn team zit nu vol en ik heb 10 mio over. Kan ik daar nog iets spannends mee doen of wordt dat gewoon met mijn hele selectie een avondje naar de hoeren?
pi_171993554
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn team zit nu vol en ik heb 10 mio over. Kan ik daar nog iets spannends mee doen of wordt dat gewoon met mijn hele selectie een avondje naar de hoeren?
Je mag het aan mij geven
* Verwijderd *
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 17:19:47 #4
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171993604
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn team zit nu vol en ik heb 10 mio over. Kan ik daar nog iets spannends mee doen of wordt dat gewoon met mijn hele selectie een avondje naar de hoeren?
Jij vindt een avondje naar de hoeren niet spannend? :{

Maar nee, daar kun je niks meer mij bij mijn weten
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171993828
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:19 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Jij vindt een avondje naar de hoeren niet spannend? :{

Maar nee, daar kun je niks meer mij bij mijn weten
Hoezo spannend? Daar ga ik elke laatste vrijdag van de maand heen
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 17:32:49 #6
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171993899
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:30 schreef JanCees het volgende:

[..]

Hoezo spannend? Daar ga ik elke laatste vrijdag van de maand heen
Die Spaanse?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171994411
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:19 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Jij vindt een avondje naar de hoeren niet spannend? :{
Vandaar ook het woordje gewoon hè. ;)
pi_172000198
Ik ben redelijk content met wat ik tot nu toe heb binnengehaald. Mis alleen een paar verdedigers en een aanvaller.

Had eigenlijk gedacht minder binnen te halen deze ronde en mijn laatste geld vol op Nathan Rutjes te kunnen bieden de volgende ronde.

Alleen wel dom dat mijn twee productiefste spelers in Italië spelen..
pi_172000748
Basis:
Bürki
Raphael Guirrero, Godin, Sergi Roberto
Saúl Niguez, Delle Alli, Mkhitaryan, Vincenzo Grifo
Mauro Icardi, Harry Kane, Romelu Lukaku

Bankje:
Sergio Rico, Joël Matip, Inigo Martinez, Mattia Caldari, Leon Goretzka, Alexandre Lacazette.
Ik ben erg tevreden.

Uiteindelijk De Bruyne, Mané, Coutinho in de eerste ronde misgelopen en Verrati, Conti en Immobile in de tweede ronde. Laporte ook, maar dat was mijn "Wout Weghorstje." (huehue Typisch)
pi_172000783
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Basis:
Bürki
Raphael Guirrero, Godin, Sergi Roberto
Saúl Niguez, Delle Alli, Mkhitaryan, Vincenzo Grifo
Mauro Icardi, Harry Kane, Romelu Lukaku

Bankje:
Sergio Rico, Joël Matip, Inigo Martinez, Mattia Caldari, Leon Goretzka, Alexandre Lacazette.
Ik ben erg tevreden.

Uiteindelijk De Bruyne, Mané, Coutinho in de eerste ronde misgelopen en Verrati, Conti en Immobile in de tweede ronde. Laporte ook, maar dat was mijn "Wout Weghorstje." (huehue Typisch)
Ik ben kritisch op je middenveld.
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:09:56 #11
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172000904
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Basis:
Bürki
Raphael Guirrero, Godin, Sergi Roberto
Saúl Niguez, Delle Alli, Mkhitaryan, Vincenzo Grifo
Mauro Icardi, Harry Kane, Romelu Lukaku

Bankje:
Sergio Rico, Joël Matip, Inigo Martinez, Mattia Caldari, Leon Goretzka, Alexandre Lacazette.
Ik ben erg tevreden.

Uiteindelijk De Bruyne, Mané, Coutinho in de eerste ronde misgelopen en Verrati, Conti en Immobile in de tweede ronde. Laporte ook, maar dat was mijn "Wout Weghorstje." (huehue Typisch)
Je hebt een fantastische ploeg bij elkaar. :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172000987
Gaan we trouwens nou dingen doen als ''Hafcfan v Lange_Lans'' etc?
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:14:03 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172001032
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we trouwens nou dingen doen als ''Hafcfan v Lange_Lans'' etc?
Wat bedoel je precies?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:15:52 #14
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172001096
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we trouwens nou dingen doen als ''Hafcfan v Lange_Lans'' etc?
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Hij bedoelt dat het er alleen maar om zou gaan dat je in een bepaalde speelronde (zeg, een week) meer punten haalt dan een ander team. Dus eigenlijk een soort competitieschema. Zo doen we dat in de Cycling League

Maar Mex heeft al aangekondigd dat het gewoon ieder voor zich zoveel mogelijk punten halen wordt.
pi_172001097
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Speelweekend 12/13 augustus

Het team van Hafcfan 'speelt' tegen het team van Lange_Lans. Meeste puntenverzamelaar wint.

VOORBEELD.
pi_172001127
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Maar Mex heeft al aangekondigd dat het gewoon ieder voor zich zoveel mogelijk punten halen wordt.
Dacht ik al. Zou anders vrij naaiend zijn als je een speelronde hebt waarbij je toevallig tegen een elftal PL-spelers speelt waar La Liga stil ligt (lol)
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:16:51 #17
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172001129
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

[..]

Hij bedoelt dat het er alleen maar om zou gaan dat je in een bepaalde speelronde (zeg, een week) meer punten haalt dan een ander team. Dus eigenlijk een soort competitieschema. Zo doen we dat in de Cycling League

Maar Mex heeft al aangekondigd dat het gewoon ieder voor zich zoveel mogelijk punten halen wordt.
Bedankt voor je uitleg :)

Wel beter dat we gewoon kijken wie de meeste punten haalt :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172001143
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ben kritisch op je middenveld.
Waarom precies? Alleen vanwege Sául?
pi_172001147
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je hebt een fantastische ploeg bij elkaar. :)
Bedankt vriend.
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:17:46 #20
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172001161
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

[..]

Hij bedoelt dat het er alleen maar om zou gaan dat je in een bepaalde speelronde (zeg, een week) meer punten haalt dan een ander team. Dus eigenlijk een soort competitieschema. Zo doen we dat in de Cycling League

Maar Mex heeft al aangekondigd dat het gewoon ieder voor zich zoveel mogelijk punten halen wordt.
We zouden misschien wel een (bijvoorbeeld) weekklassementje met weekwinnaar doen, ofzo
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172001166
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Waarom precies? Alleen vanwege Sául?
Nee, dat niet. Saul en Alli gaan sowieso wel veel punten pakken. Ik heb het gevoel dat Mkhitaryan niet op zijn plaats is bij Mourinho, maar Grifo ken ik niet.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:18:07 #22
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172001170
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Waarom precies? Alleen vanwege Sául?
Nog even afwachten ook of Grifo weer zo'n seizoen als vorig seizoen heeft. Miki is nog niet echt een zekerheidje qua speeltijd.
pi_172001181
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:

[..]

We zouden misschien wel een (bijvoorbeeld) weekklassementje met weekwinnaar doen, ofzo
Het is niet leuk als dat steeds dezelfde winnaar is.
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:18:53 #24
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172001202
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het is niet leuk als dat steeds dezelfde winnaar is.
Daar heb je een punt. Dat zou eigenlijk alleen voor mij leuk zijn ja
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172001221
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Waarom precies? Alleen vanwege Sául?
Better call Sául.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:19:38 #26
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172001238
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het is niet leuk als dat steeds dezelfde winnaar is.
Ik vind niet echt dat er een team compleet uitspringt qua kwaliteit, dus dat zal wel niet gebeuren.

Het is wel leuk als je nog kans maakt om af en toe iets tussendoor te winnen als je al 1000 punten achter staat op de nummer 1
pi_172001269
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik vind niet echt dat er een team compleet uitspringt qua kwaliteit, dus dat zal wel niet gebeuren.

Het is wel leuk als je nog kans maakt om af en toe iets tussendoor te winnen als je al 1000 punten achter staat op de nummer 1
Er zijn een paar teams veel slechter dan gemiddeld op het eerste oog.
pi_172001270
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Saul en Alli gaan sowieso wel veel punten pakken. Ik heb het gevoel dat Mkhitaryan niet op zijn plaats is bij Mourinho, maar Grifo ken ik niet.
Dan heb ik Goretzka nog. Of ik switch naar 433. Goretzka en Grifo gaan komende jaargang definitief doorbreken. En Grifo gaat dat niet bij Freiburg doen. Die gaat transfereren.

Mkhi heeft voor mijn gevoel echter zijn plekje gevonden.
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:20:52 #29
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172001280
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik vind niet echt dat er een team compleet uitspringt qua kwaliteit, dus dat zal wel niet gebeuren.

Het is wel leuk als je nog kans maakt om af en toe iets tussendoor te winnen als je al 1000 punten achter staat op de nummer 1
Een tagje oid zal best te regelen zijn :Y
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172001290
Sommige mensen hebben een goed middenveld, de ander weer een goede verdediging, de ander een goede aanval.

Mijn middenveld is wel confirmed geweldig.
pi_172001310
Kan iemand de OP updaten, de lijst van competities klopt niet.
pi_172001311
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dan heb ik Goretzka nog. Of ik switch naar 433. Goretzka en Grifo gaan komende jaargang definitief doorbreken. En Grifo gaat dat niet bij Freiburg doen. Die gaat transfereren.

Mkhi heeft voor mijn gevoel echter zijn plekje gevonden.
Ik vind Mkhitaryan gewoon geen Mourinho-speler.
pi_172001336
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Nog even afwachten ook of Grifo weer zo'n seizoen als vorig seizoen heeft. Miki is nog niet echt een zekerheidje qua speeltijd.
Je moet ook een beetje creatief zijn en gokken op komende transfers. Dat heb ik ook wel gedaan.

Ik had al een lijstje klaar voor mijn volgende draft ook. Daar stonden ook nog een aantal leuke spelertjes op.
pi_172001339
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Sommige mensen hebben een goed middenveld, de ander weer een goede verdediging, de ander een goede aanval.

Mijn middenveld is wel confirmed geweldig.
Wie hat der beste Angrif?
pi_172001382
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Sommige mensen hebben een goed middenveld, de ander weer een goede verdediging, de ander een goede aanval.

Mijn middenveld is wel confirmed geweldig.
Mijn aanval is O+
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:23:49 #36
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172001395
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
Kan iemand de OP updaten, de lijst van competities klopt niet.
Volgens mij klopt hij zo weer. Bekers was mij niet geheel duidelijk dus dus laat ik er even in
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172001398
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:22 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Wie hat der beste Angrif?
DaveDave09.

Forsberg - Lewandowski - Dembele
pi_172001399
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:22 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Wie hat der beste Angrif?
Werner is wel een steal.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:24:09 #39
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172001402
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je moet ook een beetje creatief zijn en gokken op komende transfers. Dat heb ik ook wel gedaan.

Ik had al een lijstje klaar voor mijn volgende draft ook. Daar stonden ook nog een aantal leuke spelertjes op.
Klopt, heb ik ook gedaan (en geprobeerd voor een aantal andere spelers). Semedo staat op het lijstje bij Barca en United en schijnt een geweldige rechtsback te zijn. Benfica vraagt wel erg veel, zou een kleine ramp zijn als ie in de Portugese competitie blijft
pi_172001415
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

DaveDave09.

Forsberg - Lewandowski - Dembele
Kan niet op tegen Kane -Lukaku -Icardi en Lacazette als sub.
pi_172001434
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

DaveDave09.

Forsberg - Lewandowski - Dembele
Werner - Ronaldo - Sanchez
pi_172001447
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Kan niet op tegen Kane -Lukaku -Icardi en Lacazette als sub.
We weten nog niet eens waar Lukaku komend seizoen uitkomt.

Alleen Ghoulam en Pröpper zijn twijfelachtig van mijn elftal.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:25:26 #43
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172001448
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Kan niet op tegen Kane -Lukaku -Icardi en Lacazette als sub.
Ik denk dat Icardi z'n plekje gaat verliezen aan Laca, maar erg goede aanval inderdaad.
pi_172001469
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:25 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Werner - Ronaldo - Sanchez
Ook alleraardigst. Al heb je drie van de meest gehate spelers in de eigen competitie te pakken.
pi_172001486
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

We weten nog niet eens waar Lukaku komend seizoen uitkomt.

Alleen Ghoulam en Pröpper zijn twijfelachtig van mijn elftal.
Chelsea of ManU lijkt me.
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:26:47 #46
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172001494
Mijn aanval is om te janken, mijn verdediging is uitstekend :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172001508
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Mijn aanval is om te janken, mijn verdediging is uitstekend :)
De aanval is de beste verdediging.
pi_172001530
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Mijn aanval is om te janken, mijn verdediging is uitstekend :)
Niet te vroeg juichen met Juanfran. Hij heeft geduchte concurrentie van Vrsaljko al zijn ze wel een tijdje kreupel geweest.
pi_172001568
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik denk dat Icardi z'n plekje gaat verliezen aan Laca, maar erg goede aanval inderdaad.
Als die bij Arsenal gaat ballen wel ja.
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:28:38 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172001574
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Niet te vroeg juichen met Juanfran. Hij heeft geduchte concurrentie van Vrsaljko al zijn ze wel een tijdje kreupel geweest.
Ik ga ervan uit dat Simeone zijn staat van dienst niet vergeet en 'm gewoon het vertrouwen geeft :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:29:21 #51
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172001599
Enige waar ik echt tevreden mee ben is m'n keeper. Verder zijn het toch vooral subtoppers. Ze kunnen positief verrassen maar ik heb in de eerste ronde echt overschat hoeveel je voor de toppers moest betalen.
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:29:53 #52
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172001622
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:29 schreef hhh38 het volgende:
Enige waar ik echt tevreden mee ben is m'n keeper. Verder zijn het toch vooral subtoppers. Ze kunnen positief verrassen maar ik heb in de eerste ronde echt overschat hoeveel je voor de toppers moest betalen.
Hier heb ik ook last van :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172001659
Het is dat ik geen aanvallers meer mag kiezen, maar er zitten nog geweldige steals tussen.
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:31:11 #54
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172001667
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:29 schreef hhh38 het volgende:
Enige waar ik echt tevreden mee ben is m'n keeper. Verder zijn het toch vooral subtoppers. Ze kunnen positief verrassen maar ik heb in de eerste ronde echt overschat hoeveel je voor de toppers moest betalen.
In de eerste ronde zijn er op een hele hoop spelers helemaal niet geboden, met CR/Iniesta/Cavani als meest bijzondere namen vind ik.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:31:46 #55
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172001685
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:29 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Hier heb ik ook last van :')
Ik was de enige die bood op Gabriel Jesus en dat heeft me bijna 20 miljoen gekost :')

Verder vooral de belachelijke situatie met toppers als Ronaldo en Neymar die voor 0,1 waren op te halen
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:32:03 #56
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172001693
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

In de eerste ronde zijn er op een hele hoop spelers helemaal niet geboden, met CR/Iniesta/Cavani als meest bijzondere namen vind ik.
Neymar niet te vergeten. Ik ben gewoon blind richting de groep gegaan die daar wat onder zat omdat ik dacht dat er toch wel enorm op geboden zou worden :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172001702
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

In de eerste ronde zijn er op een hele hoop spelers helemaal niet geboden, met CR/Iniesta/Cavani als meest bijzondere namen vind ik.
Iniesta gaf maar drie assists.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:32:39 #58
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172001716
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Iniesta gaf maar drie assists.
Iniesta is een waardeloze poultjesspeler
pi_172001724
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:32 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Neymar niet te vergeten. Ik ben gewoon blind richting de groep gegaan die daar wat onder zat omdat ik dacht dat er toch wel enorm op geboden zou worden :')
Sanchez hoort ook wel in dat rijtje.
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:32:49 #60
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172001726
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Iniesta gaf maar drie assists.
Ja, ik zag dat ie echt bizar weinig gespeeld heeft het afgelopen jaar. Maar ja. Eigenlijk is daar ook het beste vanaf.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:32:56 #61
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172001733
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik was de enige die bood op Gabriel Jesus en dat heeft me bijna 20 miljoen gekost :')

Verder vooral de belachelijke situatie met toppers als Ronaldo en Neymar die voor 0,1 waren op te halen
De spelers waar ik serieus voor betaald heb waren ook onder bod van anderen, dat is dan nog iets ja :P
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:33:12 #62
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172001743
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:32 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Sanchez hoort ook wel in dat rijtje.
Mag er ook wel bij ja
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:33:18 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172001748
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Iniesta is een waardeloze poultjesspeler
Ga je mond spoelen, schobbejak. In de top 3 van beste middenvelders, ooit.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172001759
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Mijn aanval is om te janken, mijn verdediging is uitstekend :)
Ik ben ook blij met mijn verdediging. Bürki, Guirrero, Godin en Roberto. Al is die laatste een twijfelgevalletje. Best wat goals en assist en veel op de 0. Cataldigod er nog bij. Hopen dat die nog niet terug gaat naar Juve.
pi_172001784
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

DaveDave09.

Forsberg - Lewandowski - Dembele
Nee joh, is allemaal x1,5.

Hoopte echt op sanchez in biedronde 2 :'(
hhhhh
pi_172001809
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, ik zag dat ie echt bizar weinig gespeeld heeft het afgelopen jaar. Maar ja. Eigenlijk is daar ook het beste vanaf.
Hij werd geblesseerd geschopt in Mestalla, lag daardoor er een paar weken uit en had begin januari spierproblemen.

Ik zit trouwens op 0,5speed BAR5-0RMA terug te kijken. Wat een fantastische porno zijn die acties van Don.
pi_172001813
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik was de enige die bood op Gabriel Jesus en dat heeft me bijna 20 miljoen gekost :')

Verder vooral de belachelijke situatie met toppers als Ronaldo en Neymar die voor 0,1 waren op te halen
Kane ruim 20 mio. :')
pi_172001869
Maar die wilde ik wel graag hebben. En Alli en Saul. Rest is inwisselbaar.
pi_172001876
Kan eigenlijk geen fatsoenlijke aanvaller en verdediger meer vinden _O-

Dat word robben nemen ofzo
hhhhh
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:37:24 #70
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172001893
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:36 schreef DaveDave09 het volgende:
Kan eigenlijk geen fatsoenlijke aanvaller en verdediger meer vinden _O-

Dat word robben nemen ofzo
Die zijn er nog wel hoor :+
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:37:33 #71
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172001898
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hij werd geblesseerd geschopt in Mestalla, lag daardoor er een paar weken uit en had begin januari spierproblemen.

Ik zit trouwens op 0,5speed BAR5-0RMA terug te kijken. Wat een fantastische porno zijn die acties van Don.
Al vaker gezegd, maar de beste 90 minuten voetbal ooit op een mat neergelegd _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:37:35 #72
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172001899
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar die wilde ik wel graag hebben. En Alli en Saul. Rest is inwisselbaar.
Coutinho wilde je ook wel he, ouwe reus
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172001922
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:36 schreef DaveDave09 het volgende:
Kan eigenlijk geen fatsoenlijke aanvaller en verdediger meer vinden _O-

Dat word robben nemen ofzo
Ik heb nog een hele lijst met goede spelers of creatief "gescoute" spelers.
pi_172001931
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Al vaker gezegd, maar de beste 90 minuten voetbal ooit op een mat neergelegd _O_
Echt geweldig om in slowmotion te zien hoe Real compleet scheel liep. Dat krijgen we nooit meer terug.
pi_172001992
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Al vaker gezegd, maar de beste 90 minuten voetbal ooit op een mat neergelegd _O_
Ajax - Munchen 95. In mijn beleving althans. En van de 1-5 tegen Spanje kan ik ook nog steeds genieten. Perfect uitgevoerde counters tegen het lome tiki taka.
pi_172001999
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:37 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Die zijn er nog wel hoor :+
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb nog een hele lijst met goede spelers of creatief "gescoute" spelers.
Dan blijf ik zoeken :P
hhhhh
pi_172002022
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:37 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Coutinho wilde je ook wel he, ouwe reus
Yuuuuuuuup. Mané ook.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:40:47 #78
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172002026
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:37 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Coutinho wilde je ook wel he, ouwe reus
Ik ook :{
Oh.
pi_172002041
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ajax - Munchen 95. In mijn beleving althans. En van de 1-5 tegen Spanje kan ik ook nog steeds genieten. Perfect uitgevoerde counters tegen het lome tiki taka.
Maar 2016 bewees dat Del Bosque gewoon leeg was qua ideeën. Erg benieuwd naar volgend jaar met Busquets, Thiago, Iniesta en Isco op het middenveld. Nu al vochtige oogjes bij gedachten daaraan.
pi_172002149
Goffetomme zie nu pas dat Grifo al getransfereerd is. :')
pi_172002165
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar 2016 bewees dat Del Bosque gewoon leeg was qua ideeën. Erg benieuwd naar volgend jaar met Busquets, Thiago, Iniesta en Isco op het middenveld. Nu al vochtige oogjes bij gedachten daaraan.
DB is een dinosaurus.
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:48:54 #82
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172002317
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Echt geweldig om in slowmotion te zien hoe Real compleet scheel liep. Dat krijgen we nooit meer terug.
Gelukkig hebben we de beelden nog. Sowieso was dat Barça, van 2009 tot 2013 nagenoeg onaantastbaar.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:49:44 #83
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172002352
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Goffetomme zie nu pas dat Grifo al getransfereerd is. :')
Staat toch zo'n mooi 'to leave' bannertje bij z'n foto.

De kans is best aanwezig dat zo'n speler een stuk mindere statistieken produceert als het niet allemaal om hem draait. Zie je ook bij Ziyech bijvoorbeeld.
pi_172002532
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Staat toch zo'n mooi 'to leave' bannertje bij z'n foto.

De kans is best aanwezig dat zo'n speler een stuk mindere statistieken produceert als het niet allemaal om hem draait. Zie je ook bij Ziyech bijvoorbeeld.
Angst aanpraten werkt bij mij averechts hhh38.
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:59:07 #85
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172002647
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Angst aanpraten werkt bij mij averechts hhh38.
De knul heeft duidelijk nog veel te leren.

Gelukkig zal hij na ronde #1 alleen nog jouw rug zien en heb je op dat moment zijn mond gesnoerd :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 27 juni 2017 @ 22:12:30 #86
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172003046
Banega weer naar Sevilla, precies waar ik op had gerekend :)

Haalde daar in het verleden helaas niet de statistieken die hij afgelopen seizoen bij Inter haalde, maar we gaan het zien.
pi_172003620
Ilsanker is toch een middenvelder volgens transfermarkt.nl? Dus Stijn heeft vals gespeeld.
pi_172003643
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
Ilsanker is toch een middenvelder volgens transfermarkt.nl? Dus Stijn heeft vals gespeeld.
Goed gezien, dan heb ik mijn middenveld al vol dus. Ik pas het even aan.
pi_172003739
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]


[..]

Hij bedoelt dat het er alleen maar om zou gaan dat je in een bepaalde speelronde (zeg, een week) meer punten haalt dan een ander team. Dus eigenlijk een soort competitieschema. Zo doen we dat in de Cycling League

Maar Mex heeft al aangekondigd dat het gewoon ieder voor zich zoveel mogelijk punten halen wordt.
Ah jammer. Ik vind dat ander wel toffer :D
pi_172004354
Mijn lijst is ook ingediend.
  Redactie Sport dinsdag 27 juni 2017 @ 23:16:52 #91
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172004777
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 22:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ah jammer. Ik vind dat ander wel toffer :D
Dat was helaas moeilijk haalbaar ;(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172004843
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat was helaas moeilijk haalbaar ;(
Geeft niet :P Zo is ook mooi toch
pi_172005476
Kut transfermarkt. Die lui snappen er niks van.
  woensdag 28 juni 2017 @ 00:18:51 #94
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172006364
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 23:42 schreef hafcfan het volgende:
Kut transfermarkt. Die lui snappen er niks van.
te danken aan:


''mad?''
pi_172006396
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:18 schreef KingRoland het volgende:

[..]

te danken aan:
[ afbeelding ]

''mad?''
Ik gooi met stoeltjes nu
  woensdag 28 juni 2017 @ 00:22:05 #96
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172006430
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:20 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik gooi met stoeltjes nu
Deze gast is area manager van Nederland + key account manager van transfermarkt



Dat rechtsboven moet zijn favoriete club voorstellen. VVV venlo dus.
  woensdag 28 juni 2017 @ 00:49:49 #97
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172006855
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 23:42 schreef hafcfan het volgende:
Kut transfermarkt. Die lui snappen er niks van.
Was ist los?
pi_172009563
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Was ist los?
Staat dat Candreva aanvaller is lol. Daar speelde hij alleen bij Lazio
  woensdag 28 juni 2017 @ 09:32:13 #99
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172009741
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Staat dat Candreva aanvaller is lol. Daar speelde hij alleen bij Lazio
Ja die posities zijn soms wel vreemd, maar ik snap dat ze dat niet gelijk veranderen als iemand net één jaar in een andere tactiek een andere positie heeft bezet. Is Mandzukic nu gelijk een vleugelspeler nu hij daar een tijdje is opgesteld door Juventus?

Ook goed van Mex om die posities nu vast te leggen voordat daar weer gezeur over ontstaat in de loop va, het seizoen.
pi_172010027
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ja die posities zijn soms wel vreemd, maar ik snap dat ze dat niet gelijk veranderen als iemand net één jaar in een andere tactiek een andere positie heeft bezet. Is Mandzukic nu gelijk een vleugelspeler nu hij daar een tijdje is opgesteld door Juventus?

Ook goed van Mex om die posities nu vast te leggen voordat daar weer gezeur over ontstaat in de loop va, het seizoen.
Wel goed van Mex inderdaad. Ik vind dat je Mandzukic bij Juve wel als middenvelder kan zien. Speelt daat eigenlijk altijd nu.
pi_172012437
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Saul :~
Piekt te vroeg.
pi_172015694
AlexChaffer twitterde op woensdag 28-06-2017 om 13:38:15 Cologne have announced that Anthony Modeste will not move to China. https://t.co/pgqCkTqmHf reageer retweet
Lucky Brammess.
pi_172015760
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
AlexChaffer twitterde op woensdag 28-06-2017 om 13:38:15 Cologne have announced that Anthony Modeste will not move to China. https://t.co/pgqCkTqmHf reageer retweet
Lucky Brammess.
Wuahahaha
  woensdag 28 juni 2017 @ 13:51:28 #105
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172016096
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 13:41 schreef Brammess het volgende:

[..]

Wuahahaha
Hij gaat nu naar Rusland ;)
pi_172045663
Ingezonden....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_172045739
Oops schrap mijn inzending maar, spelers uit de Portugese competitie gekozen, zag namelijk Casillas van Porto en Semedo van Benfica op de lijst van reeds gekozen spelers, maar Portugal mag niet eens...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  donderdag 29 juni 2017 @ 15:57:25 #108
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172046186
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 15:37 schreef ender_xenocide het volgende:
Oops schrap mijn inzending maar, spelers uit de Portugese competitie gekozen, zag namelijk Casillas van Porto en Semedo van Benfica op de lijst van reeds gekozen spelers, maar Portugal mag niet eens...
Jawel, ze spelen in de Europese competities en Semedo ook voor het Portugese elftal. Maar het is vooral speculerend op een transfer :P

Volgens mij mag het gewoon
pi_172046215
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 15:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Jawel, ze spelen in de Europese competities en Semedo ook voor het Portugese elftal. Maar het is vooral speculerend op een transfer :P

Volgens mij mag het gewoon
Dat zal vast, maar ik had er iets teveel zonder transfer geruchten....

Vond het al zo raar dat er nog zoveel beschikbaar in Portugal 8)7
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  donderdag 29 juni 2017 @ 15:59:06 #110
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172046236
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 15:58 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Dat zal vast, maar ik had er iets teveel zonder transfer geruchten....
Ah, op die manier, dan wordt het wel heel karig qua punten ja
pi_172047071
Ingestuurd. Kwam nog een paar pareltjes tegen uit de competities die ietsje minder punten opleveren. Maar die mocht ik niet meer nemen. ;(
pi_172049561
Defoe naar Bournemouth. Garantie voor doelpunten.
pi_172049854
Heb alles al verpest bij de 1e biedingsronde (6 miljoen voor Locadia :') :') ) ,wordt niks meer dit
pi_172049931
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 19:01 schreef PSVCL het volgende:
Heb alles al verpest bij de 1e biedingsronde (6 miljoen voor Locadia :') :') ) ,wordt niks meer dit
Jij hebt er dan ook niet echt kijk op he, dat heb je ondertussen wel bewezen.
pi_172049945
quote:
14s.gif Op donderdag 29 juni 2017 19:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij hebt er dan ook niet echt kijk op he, dat heb je ondertussen wel bewezen.
:')
:')
  donderdag 29 juni 2017 @ 19:21:47 #116
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172050257
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 19:01 schreef PSVCL het volgende:
Heb alles al verpest bij de 1e biedingsronde (6 miljoen voor Locadia :') :') ) ,wordt niks meer dit
Je kan hem gewoon wegdoen bij een transfer, er lopen straks nog genoeg spelers rond die meer punten gaan halen dan hij
pi_172050958
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 19:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je kan hem gewoon wegdoen bij een transfer, er lopen straks nog genoeg spelers rond die meer punten gaan halen dan hij
Ok ..dat is dan wel weer relaxt.
Zo ff doornemen hoe dat precies te werk gaat..
pi_172050979
Mag je ook een ruiltransfer doen in die periodes?
pi_172051342
Verstuurd. Als ik het grootste deel nu binnenhaal heb ik toch nog een redelijk team na het mislopen van ronde 1 :9~
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:23:52 #121
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172051646
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:12 schreef Max23 het volgende:
Verstuurd. Als ik het grootste deel nu binnenhaal heb ik toch nog een redelijk team na het mislopen van ronde 1 :9~
Als je niet had meegedaan had ik nu Immobile en Mendy gehad :(
pi_172051877
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als je niet had meegedaan had ik nu Immobile en Mendy gehad :(
Een of andere gozer heeft bij mij ook Fabinho én Veratti voor mijn neus weg gekaapt. :'(
pi_172052072
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als je niet had meegedaan had ik nu Immobile en Mendy gehad :(
Had je maar meer moeten bieden :6
pi_172054447
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

Je bent vergeten deze twee spelers aan mijn selectie toe te voegen.

James Milner
Vicente Iborra De La Fuente

Ik heb nu pas tijd gevonden om te kijken
* Verwijderd *
pi_172055049
Heb mijn zoekformule in de supercomputer van TU Eindhoven ingevoerd, alleen de berekening is zo complex dat deze pas zaterdagmorgen klaar is. Dus net maar uit het hoofd gedaan en ingestuurd, ik denk dat ik wat rekenfoutjes heb gemaakt want deze spelers had ik niet verwacht...
  Redactie Sport donderdag 29 juni 2017 @ 22:36:06 #127
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172055631
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 21:53 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Je bent vergeten deze twee spelers aan mijn selectie toe te voegen.

James Milner
Vicente Iborra De La Fuente

Ik heb nu pas tijd gevonden om te kijken
Milner vergeten ja, Iborra komt er mogelijk ook bij omdat Hazard naar de aanval verplaatst is? Zal t thuis even controleren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172055645
Mex, ga je gelijk na 12 uur aan de slag of kunnen we met een gerust hart gaan slapen?
  Redactie Sport donderdag 29 juni 2017 @ 22:39:22 #129
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172055689
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
Mex, ga je gelijk na 12 uur aan de slag of kunnen we met een gerust hart gaan slapen?
Ben pas rond 1 uur thuis
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172055751
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ben pas rond 1 uur thuis
Dan zie ik het morgenochtend wel.
pi_172055999
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 22:42 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dan zie ik het morgenochtend wel.
Dit keer zijn de lijstjes niet zo groot, dus ik ga met deuren gooien als er niet minstens voor 02:30 mail is.
pi_172056026
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dit keer zijn de lijstjes niet zo groot, dus ik ga met deuren gooien als er niet minstens voor 02:30 mail is.
Wie zegt dat mensen niet gewoon een lijst van 12 spelers in hebben gediend?
pi_172056333
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Milner vergeten ja, Iborra komt er mogelijk ook bij omdat Hazard naar de aanval verplaatst is? Zal t thuis even controleren.
Ja precies :)
* Verwijderd *
  donderdag 29 juni 2017 @ 23:17:29 #134
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172056604
Oh shit, was dit bijna vergeten
pi_172056922
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 23:17 schreef hhh38 het volgende:
Oh shit, was dit bijna vergeten
-O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 29 juni 2017 @ 23:32:06 #136
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172056933
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 23:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

-O-
Inmiddels verstuurd, had de biedingen wel al klaar staan hoor :)
pi_172056943
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 23:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Inmiddels verstuurd, had de biedingen wel al klaar staan hoor :)
Ga je dit ook doen bij je wekelijkse opstellingen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 30 juni 2017 @ 00:00:50 #138
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172057486
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 23:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ga je dit ook doen bij je wekelijkse opstellingen?
Wat, zo laat pas?

Dat kan ik me voorstellen, hoe dichter op de wedstrijden, hoe meer je weet over wie er speelt
pi_172057515
Ik heb op Nico Pareja (Sevilla), Djibril Sidibé (Monaco) en Alessio Romagnoli (AC Milan) geboden. Geen dank voor dit razend interessante feitje.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 00:06:30 #140
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172057629
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb op Nico Pareja (Sevilla), Djibril Sidibé (Monaco) en Alessio Romagnoli (AC Milan) geboden. Geen dank voor dit razend interessante feitje.
Ik op Keita Baldé, Balotelli en Savic. Odriozola (Sociedad) of Ricardo Pereira (Porto) als ik Savic niet heb.

En nog een paar kleine boden op spelers die anderen waarschijnlijk toch wel binnenhalen.
pi_172057704
1. Manu Trigueros Villarreal middenvelder 1.44M
2. Koscielny Arsenal verdediger 4.24
3. Ashley Williams Everton verdediger 0.16
4. Baines Everton verdediger 0.16
5. Yoshida Southampton verdediger 0.11
6. Xabi Prieto Real Sociedad middenvelder 0.16
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 30 juni 2017 @ 00:11:24 #142
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172057745
Dit ziet er erg goed uit voorlopig
pi_172058252
Laurent Koscielny ,Arsenal ,CV , 1,0
Moussa Dembele ,Spurs ,CM , 0.2
Vardy , Leicester ,SP , 5.0

Koscienly ben iig kwijt ,zoals verwacht.
Dembele denk ik ook.
  Redactie Sport vrijdag 30 juni 2017 @ 00:57:50 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172058344
En we zijn bezig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 30 juni 2017 @ 00:58:17 #145
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172058348
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 00:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik op Keita Baldé, Balotelli en Savic. Odriozola (Sociedad) of Ricardo Pereira (Porto) als ik Savic niet heb.

En nog een paar kleine boden op spelers die anderen waarschijnlijk toch wel binnenhalen.
Savic heb je in ieder geval niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 30 juni 2017 @ 01:03:00 #146
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172058381
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Savic heb je in ieder geval niet.
Helaasch
  Redactie Sport vrijdag 30 juni 2017 @ 01:18:53 #147
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172058458
JR is overigens een knuppel om het te vergeten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172058493
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
JR is overigens een knuppel om het te vergeten.
Je verwacht het niet. Die zit liever over Timon en Pumba te zwetsen dan zich met levenszaken bezig te houden. Nepfan.
pi_172058532
Op laporte en Vitolo geboden :)
hhhhh
  Redactie Sport vrijdag 30 juni 2017 @ 01:49:28 #150
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172058684
We hebben aardig wat complete teams. Bijna iedereen heeft een mooi team bij elkaar, er zijn nog zo'n 20 plaatsen die opgevuld kunnen worden, waarvan 3 bij Shadowkid, hafcfan en JR-Style-93. Tagliano is de enige die nog een doelman zoekt en heeft dus vrijwel vrije keus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 30 juni 2017 @ 01:51:46 #151
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172058702

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172059008
Alleen Robben misgelopen.
Genotsronde verder :P
  vrijdag 30 juni 2017 @ 06:20:31 #153
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172059399
Sterling voor 0,12 ^O^

Als Semedo en Ricardo Pereira nog een transfer maken ben ik tevreden over m'n team
pi_172059542
Alle spelers die ik wilde hebben gehaald en geld bijna op. Savic, Sidibe, Rugani, Boudebouz en Amiri maken mijn sterrenteam compleet.
pi_172060644
Aan geld overhouden heb je niks toch? Of heb je daar in de transferperiode iets aan?
pi_172060724
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Aan geld overhouden heb je niks toch? Of heb je daar in de transferperiode iets aan?
27,04 miljoen bieden op de middenvelder die je wilt hebben is het enige slimme.
pi_172060834
Szczesny
Lucas Hernandez - Savic - Umtiti - Monreal
Fabregas - Busquets - Boudebouz
Werner - Ronaldo - Sanchez

Bank: Pele, Rugani, Sibide, Joao Mario, Amiri, Salah
pi_172060940
Jeej ik heb eindelijk keepers :D
* Verwijderd *
  vrijdag 30 juni 2017 @ 09:31:40 #159
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172061111
Oblak
Bailly - Victor Ruiz - Cahill
Sarabia - Tolisso - Zielinski - Pjanic
Sterling - Gabriel Jesus - Insigne

Bank:
Baumann
Semedo (hopelijk naar Barca of United),
Ricardo Pereira (hopelijk naar Spurs als Walker vertrekt)
Meunier
Banega
Thauvin

Ik ga we waarschijnlijk heel erg storen aan het rotatiesysteem van Pep
  vrijdag 30 juni 2017 @ 09:33:59 #160
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172061163
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 09:19 schreef opperkleurder het volgende:
Szczesny
Lucas Hernandez - Savic - Umtiti - Monreal
Fabregas - Busquets - Boudebouz
Werner - Ronaldo - Sanchez

Bank: Pele, Rugani, Sibide, Joao Mario, Amiri, Salah
Boudebouz is wel een leuke speler, had hem ook bovenaan m'n lijstje staan voor als ik nog een middenvelder nodig had. Alleen jammer van die x1 en geen Europees voetbal
pi_172061200
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 09:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Boudebouz is wel een leuke speler, had hem ook bovenaan m'n lijstje staan voor als ik nog een middenvelder nodig had. Alleen jammer van die x1 en geen Europees voetbal
Grote kans trouwens dat die nog wel vertrekt. Montpellier is hij wel ontgroeid.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 09:36:06 #162
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172061211
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 09:35 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Grote kans trouwens dat die nog wel vertrekt. Montpellier is hij wel ontgroeid.
Ja, dat dacht ik ook. Heb er alleen nog geen geruchten over gelezen
pi_172061776
Courtois
Lindelof---Van dijk---D. Luiz
Fabinho--Verratti-Kante-Wijnaldum
Vitolo-Lewandowski-Dembele

Bank: De cil, bellerin, jonas hector, laporte, strootman, forsberg

Ik ben best tevreden, kunnen nog een paar bonussen bij komen met aankomende transfers :D
hhhhh
  vrijdag 30 juni 2017 @ 10:10:25 #164
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172062021
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:00 schreef DaveDave09 het volgende:
Courtois
Lindelof---Van dijk---D. Luiz
Fabinho--Verratti-Kante-Wijnaldum
Vitolo-Lewandowski-Dembele

Bank: De cil, bellerin, jonas hector, laporte, strootman, forsberg

Ik ben best tevreden, kunnen nog een paar bonussen bij komen met aankomende transfers :D
Heel goed team, alleen je middenvelders zijn misschien stat-wise niet de beste keuzes.
  Moderator vrijdag 30 juni 2017 @ 10:35:11 #165
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172062588
Alleen nog een reservekeeper. Verder heeft niemand nog een keeper nodig dus de keeper op wie ik bied zal ik wel binnenhengelen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172062989
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:35 schreef Tagliano het volgende:
Alleen nog een reservekeeper. Verder heeft niemand nog een keeper nodig dus de keeper op wie ik bied zal ik wel binnenhengelen
Als ik je een tip mag geven, Nick Marsman.
pi_172063300
Dit wordt niks. :'(
  vrijdag 30 juni 2017 @ 11:10:27 #168
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172063325
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:08 schreef Typisch het volgende:
Dit wordt niks. :'(
Wat is je ideale opstelling?
pi_172063400
Mijn middenveld is toch nog wel matig. Even zoeken aan wie ik mijn resterende budget op kan brassen
pi_172063410
Dit keer op drie verdedigers geboden dus ik heb sowieso prijs, #genot
pi_172063592
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit keer op drie verdedigers geboden dus ik heb sowieso prijs, #genot
Ik hoef er nog maar 2, maar heb wel nog 25 miljoengenot
* Verwijderd *
pi_172063655
Mignolet
Kolarov------Walker--------Otamendi------Koscielny
Isco------Raul Garcia------Vazquez-------Roberto Soriano
Ben-Yeddar-------Suarez

Bank:
Rulli, Vertonghen, Williams, Trigueroz, Enrich, Bernardo Silva
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_172063691
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat is je ideale opstelling?
Neuer
Kurzawa, Piszszek (als hij nog altijd speelt?), Rudy, De Vrij
Mahrez, Matic, Kagawa (als Bosz hem opstelt :+)
Griezmann, Bale, Son

Bank: Cech, Sokratis, Karsdorp, Wilshere, Ganso, Weghorst

Misschien Karsdorp er nog in voor Rudy of De Vrij, ligt er een beetje aan of hij fit is.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2017 11:32:04 ]
pi_172063755
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Neuer
Kurzawa, Piszszek (als hij nog altijd speelt?), Rudy, De Vrij
Mahrez, Matic, Kagawa (als Bosz hem opstelt :+)
Griezmann, Bale, Son

Bank: Cech, Sokratis, Karsdorp, Wilshere, Ganso, Weghorst

Misschien Karsdorp er nog in voor Rudy of De Vrij, ligt er een beetje aan of hij fit is.
Rudy is van Hoffenheim naar Bayern, trouwens :P.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 11:35:54 #175
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172063829
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Rudy is van Hoffenheim naar Bayern, trouwens :P.
Denk dat ie beter Sokratis kan opstellen.
pi_172063895
Ik ben benieuwd hoe vaak we gaan lezen: ''Gvd ik heb [insertspeler] in mijn team maar ik heb hem niet opgesteld deze ronde :( :( :( :(''
pi_172063916
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Rudy is van Hoffenheim naar Bayern, trouwens :P.
Chill. Even op de plek van Lahm spelen.
pi_172063969
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Chill. Even op de plek van Lahm spelen.
Ik denk dat Kimmich dat eerder gaat doen, die wordt bij Duitsland ook al op die manier ingezet. Rudy speelt al het hele seizoen als regisseur op het middenveld bij Hoffenheim.
pi_172064005
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik denk dat Kimmich dat eerder gaat doen, die wordt bij Duitsland ook al op die manier ingezet. Rudy speelt al het hele seizoen als regisseur op het middenveld bij Hoffenheim.
Ik was hier een paar jaar geleden een stuk beter in geweest, toen volgde ik alles nog. :+
  Moderator vrijdag 30 juni 2017 @ 11:43:25 #180
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172064015
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik was hier een paar jaar geleden een stuk beter in geweest, toen volgde ik alles nog. :+
:(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172064019
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Heel goed team, alleen je middenvelders zijn misschien stat-wise niet de beste keuzes.
Thanks, ja klopt maar haalde uit biedronde 1 dus alleen wijnaldum binnen, had toch iets meer op eriksen moeten bieden :'(
hhhhh
pi_172064058
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:43 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Thanks, ja klopt maar haalde uit biedronde 1 dus alleen wijnaldum binnen, had toch iets meer op eriksen moeten bieden :'(
Ik hoop dat Verratti en Fabinho alles afscheuren. :(
  vrijdag 30 juni 2017 @ 11:52:45 #183
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172064193
Ben benieuwd hoe de puntenverdeling gaat uitpakken tussen aanvallende punten en verdedigende punten. Ik denk dat mijn verdedigers en keeper heel veel clean sheets gaan halen, maar dat kan er maar 1 per wedstrijd zijn natuurlijk.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 11:57:24 #184
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172064278
Zo, mn lijstje is ook op de post.
pi_172064341
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:52 schreef hhh38 het volgende:
Ben benieuwd hoe de puntenverdeling gaat uitpakken tussen aanvallende punten en verdedigende punten. Ik denk dat mijn verdedigers en keeper heel veel clean sheets gaan halen, maar dat kan er maar 1 per wedstrijd zijn natuurlijk.
Persoonlijk had ik middenvelders misschien ook wel -punten gegeven bij een tegengoal bijvoorbeeld.
Maar dat is misschien teveel gedoe.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 12:05:00 #186
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172064385
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 12:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Persoonlijk had ik middenvelders misschien ook wel -punten gegeven bij een tegengoal bijvoorbeeld.
Maar dat is misschien teveel gedoe.
Hoe krijgen de Middenvelders nu puntjes dan?
pi_172064408
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 12:05 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Hoe krijgen de Middenvelders nu puntjes dan?
Scoren en assists. Maar die zijn zoveel meer waard dat een beetje minpunten geen kwaad had gekund denk ik.
pi_172064441
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 12:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Scoren en assists. Maar die zijn zoveel meer waard dat een beetje minpunten geen kwaad had gekund denk ik.
En gewonnen wedstrijden, dus kijken naar de tegenstanders van de clubs waar je spelers van hebt is ook een goed idee.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 12:13:19 #189
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172064535
Meh de regels waren mij onduidelijk :(

Heb nog 6 miljoen en 3 plekken over. Ik heb op 6 spelers geboden
2 verdedigers
2 middenvelders
2 aanvallers

Ik heb op alles 2miljoen geboden. (3 posities x 2miljoen) omdat ik uitging van het volgende:
quote:
- Mocht je geen ruimte meer hebben in je team voor een bepaalde speler vervalt je bod. Je lijst van biedingen wordt altijd van boven naar beneden afgewerkt. Mocht je het hoogste bod hebben geplaatst, maar vervalt je bod, dan krijgt diegene die het op een na hoogste bod heeft geplaatst de speler.
(Ik dacht namelijk dat ik door het zo te spelen nooit boven mn 6miljoen budget kwam aangezien bij een succesvolle aankoop het tweede bod komt te vervallen, want plek is weg).

Gelukkig is Mexicano alert! _O_ ^O^
  vrijdag 30 juni 2017 @ 12:18:13 #190
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172064633
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 12:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Scoren en assists. Maar die zijn zoveel meer waard dat een beetje minpunten geen kwaad had gekund denk ik.
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 12:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Scoren en assists. Maar die zijn zoveel meer waard dat een beetje minpunten geen kwaad had gekund denk ik.
Dan had je ze ook weer pluspunten voor clean sheets moeten geven. Dat had verdedigende middenvelders wel een stuk meer waard gemaakt
pi_172064636
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 12:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
Meh de regels waren mij onduidelijk :(

Heb nog 6 miljoen en 3 plekken over. Ik heb op 6 spelers geboden
2 verdedigers
2 middenvelders
2 aanvallers

Ik heb op alles 2miljoen geboden. (3 posities x 2miljoen) omdat ik uitging van het volgende:

[..]

(Ik dacht namelijk dat ik door het zo te spelen nooit boven mn 6miljoen budget kwam aangezien bij een succesvolle aankoop het tweede bod komt te vervallen, want plek is weg).

Gelukkig is Mexicano alert! _O_ ^O^
En dan niet op 4 verdedigers, 4 middenvelders en 4 aanvallers 2 miljoen per speler bieden :N
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 30 juni 2017 @ 12:19:32 #192
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172064655
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 12:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
Meh de regels waren mij onduidelijk :(

Heb nog 6 miljoen en 3 plekken over. Ik heb op 6 spelers geboden
2 verdedigers
2 middenvelders
2 aanvallers

Ik heb op alles 2miljoen geboden. (3 posities x 2miljoen) omdat ik uitging van het volgende:

[..]

(Ik dacht namelijk dat ik door het zo te spelen nooit boven mn 6miljoen budget kwam aangezien bij een succesvolle aankoop het tweede bod komt te vervallen, want plek is weg).

Gelukkig is Mexicano alert! _O_ ^O^
Dan had je gewoon als je nog maar 1 aanvallers nodig had gehad afgelopen ronde en meer dan 10 miljoen budget 12x 10 miljoen kunnen bieden, zo zijn alle mensen met nog maar een beetje budget gelijk kansloos.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 12:21:41 #193
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172064694
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 12:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dan had je gewoon als je nog maar 1 aanvallers nodig had gehad afgelopen ronde en meer dan 10 miljoen budget 12x 10 miljoen kunnen bieden, zo zijn alle mensen met nog maar een beetje budget gelijk kansloos.
Dan heb je het gewoon heel slim gedaan uiteindelijk.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 12:25:24 #194
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172064772
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 12:21 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Dan heb je het gewoon heel slim gedaan uiteindelijk.
Als je biedingen niet boven je budget uit mogen komen betekent dat gewoon dat je biedingen niet boven je budget uit mogen komen. Je weet pas of een bod vervalt als je de eerste speler daadwerkelijk binnen hebt, anders heb je gewoon 2 geldige biedingen gedaan.
  Moderator vrijdag 30 juni 2017 @ 12:53:08 #195
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172065397
Geboden op de laatste 2 middenvelders die ik nog had. Hopelijk is mijn team compleet straks :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172066395
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Geboden op de laatste 2 middenvelders die ik nog had. Hopelijk is mijn team compleet straks :)
Verwacht je dat Dost nog een transfer gaat maken?
pi_172067026
Hopelijk mijn laatste bod nu uitgebracht....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_172069559
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 13:58 schreef ender_xenocide het volgende:
Hopelijk mijn laatste bod nu uitgebracht....
pi_172071139
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=308049

Deulofeu naar Barca. Wie heeft hem? :+ Dat wordt niks meer.
  Moderator vrijdag 30 juni 2017 @ 19:20:26 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172073721
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 13:32 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Verwacht je dat Dost nog een transfer gaat maken?
Daar reken ik wel op ja :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172092233
http://www.goal.com/nl/ne(...)-napoli?ICID=HP_PN_5
JR en Ender wisten dit natuurlijk gewoon :)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 1 juli 2017 @ 16:25:02 #202
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172092406
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 16:56 schreef Typisch het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=308049

Deulofeu naar Barca. Wie heeft hem? :+ Dat wordt niks meer.
Wordt misschien nog doorverkocht, volgens mij heeft ie geen zin om bij Barca op de bank te zitten.
pi_172107002
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 16:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)-napoli?ICID=HP_PN_5
JR en Ender wisten dit natuurlijk gewoon :)
Inderdaad had het al gezien in mijn glazen bol :+

Hoop alleen wel dat ie gelijk een basisplaats veroverd als het waarheid blijkt te worden...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Redactie Sport zondag 2 juli 2017 @ 20:11:56 #204
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172122209
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:50 schreef Deshain het volgende:
Ik ben redelijk content met wat ik tot nu toe heb binnengehaald. Mis alleen een paar verdedigers en een aanvaller.

Had eigenlijk gedacht minder binnen te halen deze ronde en mijn laatste geld vol op Nathan Rutjes te kunnen bieden de volgende ronde.

Alleen wel dom dat mijn twee productiefste spelers in Italië spelen..
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 22:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ah jammer. Ik vind dat ander wel toffer :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ook :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:17 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Je mag het aan mij geven
Nog een laatste reminder dat de deadline vanavond is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172129914
Ik ben benieuwd :D
pi_172130355
Godver vergeten :')
* Verwijderd *
  Redactie Sport maandag 3 juli 2017 @ 02:03:06 #207
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172130516
Ja drie mensen hebben niet ingestuurd, de rest heeft al z'n spelers die ze hebben gestuurd. uitslag gooi ik morgen wel, JR, zoekeenleven en hafcfan mogen wel alweer PMen wat mij betreft, al hebben ze het spelerslijstje natuurlijk nog niet gezien
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 3 juli 2017 @ 08:49:17 #208
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172131799
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FISSA *O*

Elftal compleet 8-)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172131915
Genot. Mooie laatste aankoop gedaan.
  Moderator maandag 3 juli 2017 @ 09:39:05 #210
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172132448
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Genot. Mooie laatste aankoop gedaan.
Wie?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172133266
Mijn laatste aankoop is Joshua King de aanvaller van Bournemouth
Scoorde afgelopen seizoen 16 keer en had 2 assists :)
pi_172135194
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 09:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wie?
Tielemansgod.

Wie jij?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2017 11:52:47 ]
pi_172135655
Mahrez misschien naar Arsenal. Dat kan wel eens gunstig zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2017 12:13:29 ]
pi_172135729
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 12:13 schreef Typisch het volgende:
Mahrez misschien naar Arsenal. Dat kan wel eens gunstig zijn.
Lacazette ook! Gouden duo.
pi_172137292
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Lacazette ook! Gouden duo.
Lacazette naar Arsenal :o

Damn, denk eerder Ozil - Lacagod dan
pi_172141819
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 10:22 schreef Max23 het volgende:
Mijn laatste aankoop is Joshua King de aanvaller van Bournemouth
Scoorde afgelopen seizoen 16 keer en had 2 assists :)
Kongolo waarschijnlijk naar Monaco, weet niet of je daar erg blij mee moet zijn als je hem in je team hebt....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_172142404
Mercado en Macherano dus binnen , beide voor 0.5
  Moderator maandag 3 juli 2017 @ 17:51:33 #218
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172144034
quote:
14s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:52 schreef PSVCL het volgende:
Mercado en Macherano dus binnen , beide voor 0.5
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 4 juli 2017 @ 00:43:39 #219
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172154538
quote:
11s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:31 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Kongolo waarschijnlijk naar Monaco, weet niet of je daar erg blij mee moet zijn als je hem in je team hebt....
Ze zeggen dat ze Mendy niet willen verkopen, maar Monaco geeft niet zomaar ¤15M uit
pi_172207416
Vanaf wanneer moeten we opstellingen maken?

Ivm vakantie
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Redactie Sport donderdag 6 juli 2017 @ 11:36:12 #221
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172211163
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 07:27 schreef ender_xenocide het volgende:
Vanaf wanneer moeten we opstellingen maken?

Ivm vakantie
Hopelijk is vannacht het bieden afgelopen en als dat niet zo is zal ik vast op de zaken vooruit lopen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172211549
Lukaku naar united
hhhhh
  donderdag 6 juli 2017 @ 11:56:35 #223
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172211652
Benieuwd wie Chelsea nu gaat halen
pi_172211771
Hoe zit het met door de weeks voetbal? Moet je dan voor cl/el opnieuw opstelling maken?
  Redactie Sport donderdag 6 juli 2017 @ 12:26:58 #225
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172212381
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:00 schreef hafcfan het volgende:
Hoe zit het met door de weeks voetbal? Moet je dan voor cl/el opnieuw opstelling maken?
Ja, speelronden komen zodra alle programma's bekend zijn midden/eind juli
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172224947
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:56 schreef hhh38 het volgende:
Benieuwd wie Chelsea nu gaat halen
Morata?
  Redactie Sport donderdag 6 juli 2017 @ 22:11:56 #227
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172228518
Hopelijk stuurt zoekeenleven nog in..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172230826
quote:
9s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk stuurt zoekeenleven nog in..
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik ben overigens voorzitter van de Bruno Martins Indi fanclub.

http://www.brunomartinsindi.com/ _O_ _O_ _O_
  Redactie Sport vrijdag 7 juli 2017 @ 00:22:08 #229
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172231952
Goed, zodra zoekeenleven hier leest mag hij gewoon 2 spelers noemen en een bedrag er bij zetten, want de rest van de teams zijn compleet. Voor de volledigheid nog even de biedingen van JR en hafc, zodat zoekeenleven ook kan zien welke spelers hij nu niet meer kan kiezen:

hafcfan
Borja Valero Fiorentina M 1,5
Giacomo Bonaventura Milan M 1
Mattia De Sciglio Milan V 1

JR-Style-93
Jeison Murillo Inter V 3
Matthijs de Ligt Ajax V 3
Mario Balotelli Nice A 3

Allereerst de teams:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de spelerslijst:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden jullie ook een beetje mee willen kijken welke spelers de afgelopen tijd transfers hebben gemaakt? Ik probeer daar zelf dit weekend ook doorheen te kijken, maar ik kan best wat niet tegenkomen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172232024
Conti (Atalanta) --> AC Milan
Keane (Burnley) --> Everton

[ Bericht 9% gewijzigd door Ajacied422 op 07-07-2017 01:12:33 ]
  Redactie Sport vrijdag 7 juli 2017 @ 00:25:35 #231
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172232031
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:17 schreef hhh38 het volgende:
Oke ik ben hier verschrikkelijk laat mee, maar als het nog kan wil ik best meedoen
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:09 schreef Typisch het volgende:
Ik wil ook wel een poging wagen.
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:49 schreef ender_xenocide het volgende:
Leuk initiatief.Lijkt me leuk om mee te doen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik doe mee
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 16:25 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik doe mee.
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:55 schreef hafcfan het volgende:
Als psvcl mee doet kan ik niet achter blijven
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe mee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:37 schreef PSVCL het volgende:
Ik doe mee
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 21:36 schreef Dakterras het volgende:
Ik doe mee
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 23:34 schreef Tagliano het volgende:
Dit wil ik best proberen :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 01:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
:W Meld zich
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 07:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Ik fok altijd vanuit de subfora.

OT : Leuk idee Mexicanobakker! Ik doe mee :s)
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:49 schreef opperkleurder het volgende:
1. Ajacied422
2. PSVCL
3. Dakterras
4. Tagliano
5. voetbalmanager2
6. onlogisch
7. opperkleurder
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:35 schreef Max23 het volgende:
Wel ontiegelijk veel competities :o
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:33 schreef Tjacka het volgende:
Wil wel mee doen maar vergeet het toch.
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:40 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:42 schreef Brammess het volgende:
Ik wil ook meedoen.
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Is het wel handig als ik mee doe? Ik win dit soort spelletjes meestal met gemak waardoor het voor de anderen misschien wel niet meer leuk is.
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:42 schreef Class het volgende:
Doe ook mee
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 16:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Im in.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
In
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:23 schreef Deshain het volgende:
Ik doe ook mee na overleg met Mex
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 7 juli 2017 @ 00:27:27 #232
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172232058
Tijd voor deel 2 van het spel, alhoewel de draft nog niet helemaal rond is, hij is wel zo goed als af.

Ik wil graag van jullie zo snel mogelijk (en als het te lang duurt ga ik vervelend doen via DM):
- Een teamnaam
- Een eerste selectie van 11 spelers, zodat er in ieder geval iets staat. Uiteraard kun je je selectie op ieder moment vrij aanpassen voorafgaand aan een speelronde (maar alsjeblieft, pas m niet elke speelronde 18 keer aan)

Jullie mogen dit gewoon in het topic neerzetten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172232578
Teamnaam: LFC Napoli

Ederson;
Pareja, Marquinhos, Romagnoli, Marcelo
Hamsik, De Bruyne, Eriksen
Callejon, Cavani, Mertens
  vrijdag 7 juli 2017 @ 01:02:35 #234
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172232662
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Conti (Atalanta) --> AC Milan
Keane (Burnley) --> Man Utd.
Keane naar Everton toch?!
pi_172233247
Unreal Madrid :

Lloris
Bertrand ,Mercado,Manolas,Valencia
Soriano,Ozil,Dembele,Thiago
Vela ,Vardy
pi_172234427
Hup:

Neuer
Piszczek, De Vrij, Kurzawa, Karsdorp
Mahrez, Matic, Kagawa
Griezmann, Bale, Son

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2017 08:03:36 ]
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 08:12:27 #237
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172234520
#IKWILSTIJNTERUGALSMOD :

Brad Jones
Juanfran, Ramos, Musacchio, Azpilicueta
Koke, Motta, Vilhena,
Gameiro, Mbappé, Koné

[ Bericht 3% gewijzigd door onlogisch op 07-07-2017 14:27:10 ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172234559
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:12 schreef onlogisch het volgende:
#IKWILSTIJNTERUGALSMOD :

Brad Jones
Juanfran, Ramos, Musacchio, Azpilicueta
Koke, Motta, Vilhena,
Gameiro, Mbappé
Jij begint met een rode kaart?
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 10:25:48 #239
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172236908
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij begint met een rode kaart?
Ik heb niet op zitten letten en heb in totaal maar 3 middenvelders _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172237158
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik heb niet op zitten letten en heb in totaal maar 3 middenvelders _O-
Zet er dan een aanvaller bij.
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 10:51:35 #241
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172237682
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zet er dan een aanvaller bij.
Mag dat? :@
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172238279
Mex kun je uitleggen hoe het werkt met speelrondes? Ik neem aan dat het voorlopig weinig zin heeft om spelers op te stellen in competities die pas eind augustus starten.

Salah is trouwens naar Liverpool.
pi_172238513
Ik ga dit sws wel eens vergeten
  Redactie Sport vrijdag 7 juli 2017 @ 11:34:26 #244
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172238851
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mag dat? :@
Ja, je mag 3-5 verdedigers, 3-5 middenvelders en 2-3 aanvallers (en natuurlijk maar 10 veldspelers)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172238877
F.C. Gokwerk:

Péter Gulacsi

David Alaba
Jerome Boateng
Daley Blind

James Rodriguez
Christian Pulisic
Hakim Ziyech
Matt Ritchie
Lorenzo Pellegrini

Neymar
Arjen Robben
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Redactie Sport vrijdag 7 juli 2017 @ 11:35:52 #246
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172238886
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:12 schreef opperkleurder het volgende:
Mex kun je uitleggen hoe het werkt met speelrondes? Ik neem aan dat het voorlopig weinig zin heeft om spelers op te stellen in competities die pas eind augustus starten.

Salah is trouwens naar Liverpool.
Ja, weekend van oa de Johan fruitschaal wordt de eerste speelronde, waarin dus ook nog niet heel veel verdiend kan worden. Daarna elk weekend en elke midweek als er iets is een aparte speelronde.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 11:57:50 #247
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172239508
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, je mag 3-5 verdedigers, 3-5 middenvelders en 2-3 aanvallers (en natuurlijk maar 10 veldspelers)
Je zegt ja maar in diezelfde zin refereer je aan 3-5 middenvelders.

Gemakshalve ga ik dan van 3 als minimum uit. Ik heb slechts 3 middenvelders. Waarbij Vilhena dus een rode kaart heeft voor wedstrijd 1 :)

Mag ik nu wel of niet 2 middenvelders opstellen als maximum?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:40:31 #248
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172240927
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, weekend van oa de Johan fruitschaal wordt de eerste speelronde, waarin dus ook nog niet heel veel verdiend kan worden. Daarna elk weekend en elke midweek als er iets is een aparte speelronde.
Aangezien alle punten toch bij elkaar worden opgesteld kan je misschien beter speelrondes van maandag t/m zondag doen toch? Soms is er midweeks alleen maar League Cup en dan moet je daar speciaal je team voor gaan aanpassen.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 13:17:05 #249
436302 Brammess
Fina jou3
pi_172241926
Teamnaam:

Murder on Zidane's floor

Selectie: (vier vier fucking drie)
-----------------------------------------Perrin------------------------------------------------
----Marcos Alonso - Alderweireld - Koulibaly - Plattenhardt--------------
-----------------Oxlade Chambo - Barkley - N'Zonzi-----------------------------
----------------------Dolberg - Kramaric - Falcao------------------------------------
pi_172241990
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 13:17 schreef Brammess het volgende:
Teamnaam:

Murder on Zidane's floor

Selectie: (vier vier fucking drie)
-----------------------------------------Perrin------------------------------------------------
----Marcos Alonso - Alderweireld - Koulibaly - Plattenhardt--------------
-----------------Oxlade Chambo - Barkley - N'Zonzi-----------------------------
----------------------Dolberg - Kramaric - Falcao------------------------------------
Oxlade geen aanvaller?
  vrijdag 7 juli 2017 @ 13:22:03 #251
436302 Brammess
Fina jou3
pi_172242044
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 13:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oxlade geen aanvaller?
Rechtsmid :P Staat ook geregeld rechtsachter.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 13:39:16 #252
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172242426
Teamnaam: De Zwarte Paarden

(3-4-3)
Oblak
Meunier - Bailly - Cahill
Sarabia - Tolisso - Zielinski - Pjanic
Thauvin - Gabriel Jesus - Sterling

[ Bericht 4% gewijzigd door hhh38 op 07-07-2017 15:06:13 ]
pi_172242612
Waarom moet je nu al team kiezen? Misschien staan veel van mijn spelers er dan wel naast of raken ze blessa.
  Redactie Sport vrijdag 7 juli 2017 @ 13:54:59 #254
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172242843
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je zegt ja maar in diezelfde zin refereer je aan 3-5 middenvelders.

Gemakshalve ga ik dan van 3 als minimum uit. Ik heb slechts 3 middenvelders. Waarbij Vilhena dus een rode kaart heeft voor wedstrijd 1 :)

Mag ik nu wel of niet 2 middenvelders opstellen als maximum?
Je hebt er toch 5 (gabi en Matuidi?)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 7 juli 2017 @ 13:55:22 #255
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172242853
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 13:46 schreef hafcfan het volgende:
Waarom moet je nu al team kiezen? Misschien staan veel van mijn spelers er dan wel naast of raken ze blessa.
Zodat er iets staat, mag je gewoon nog naderhand aanpassen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172242940
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zodat er iets staat, mag je gewoon nog naderhand aanpassen
Ahh oke zal wel ff doen straks.
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 14:09:45 #257
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172243218
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, weekend van oa de Johan fruitschaal wordt de eerste speelronde, waarin dus ook nog niet heel veel verdiend kan worden. Daarna elk weekend en elke midweek als er iets is een aparte speelronde.
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je zegt ja maar in diezelfde zin refereer je aan 3-5 middenvelders.

Gemakshalve ga ik dan van 3 als minimum uit. Ik heb slechts 3 middenvelders. Waarbij Vilhena dus een rode kaart heeft voor wedstrijd 1 :)

Mag ik nu wel of niet 2 middenvelders opstellen als maximum?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172243352
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]


[..]

Speel dan 433, helder licht.
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 14:19:53 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172243490
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Speel dan 433, helder licht.
Dan heb ik nog steeds maar 2 middenvelders.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172243535
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dan heb ik nog steeds maar 2 middenvelders.
Je hebt toch net als iedereen 5 middenvelders geselecteerd?
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 14:22:14 #261
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172243551
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:21 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Je hebt toch net als iedereen 5 middenvelders geselecteerd?
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172243554
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dan heb ik nog steeds maar 2 middenvelders.
Gast..
Koke, Motta, Vilhena heb je staan. Hoe zijn dat er 2?
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 14:23:24 #263
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172243576
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gast..
Koke, Motta, Vilhena heb je staan. Hoe zijn dat er 2?
Daar begon het toch mee, idioot. Vilhena heeft rood en mag dus niet spelen. Nou vervang Vilhena voor een ander zou je dan denken. Dat gaat niet omdat ik in totaliteit slechts 3 middenvelders heb. Daarop zeg jij : stel dan een extra aanvaller op. Waarop ik antwoord of dat mag en nog altijd op de bevestiging van Mex wacht.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172243590
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daar begon het toch mee, idioot. Vilhena heeft rood en mag dus niet spelen. Nou vervang Vilhena voor een ander zou je dan denken. Dat gaat niet omdat ik in totaliteit slechts 3 middenvelders heb. Daarop zeg jij : stel dan een extra aanvaller op. Waarop ik antwoord of dat mag en nog altijd op de bevestiging van Mex wacht.
Je hebt er 5 zie ik.
pi_172243632
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daar begon het toch mee, idioot. Vilhena heeft rood en mag dus niet spelen. Nou vervang Vilhena voor een ander zou je dan denken. Dat gaat niet omdat ik in totaliteit slechts 3 middenvelders heb. Daarop zeg jij : stel dan een extra aanvaller op. Waarop ik antwoord of dat mag en nog altijd op de bevestiging van Mex wacht.
Maar zelfs met Vilhena staan er nu maar 2 aanvallers in je opstelling. Dus speel je 432. :')
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 14:26:21 #266
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172243638
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:24 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Je hebt er 5 zie ik.
Ok..
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172243643
Onlogod
pi_172243661
Hoezo is Vilhena trouwens geschorst?
  vrijdag 7 juli 2017 @ 14:27:33 #269
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172243677
FC Bedankt Hans:

Onana
Clyne-Sanchez-Murillo-Bartra
Bakayoko-Weigl-Klaassen
Mané-Firmino-Sané
Oh.
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 14:27:35 #270
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172243679
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef Typisch het volgende:
Hoezo is Vilhena trouwens geschorst?
Die had toch rood en kreeg 2 wedstrijden? Sparta, elleboog.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172243690
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ok..
[ afbeelding ]
Gabi en Matuidi heb je ook
pi_172243694
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Die had toch rood en kreeg 2 wedstrijden? Sparta, elleboog.
:') Hahahaha
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 14:28:23 #273
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172243704
Dáár komt de spraakverwarring vandaan Typisch. Ik stelde er idd maar 10 op, slechts 2 aanvallers. Ik dacht bij jouw opmerking direct aan Vilhena zonder naar mijn vergeten aanvaller te kijken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172243712
Onlogisch gaat af als een gieter. Hij kan zich beter afmelden voor dit spel.
pi_172243714
Hij was geschorst door die gele kaart tegen Excelsior. 1 potje natuurlijk.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2017 14:29:06 ]
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 14:29:06 #276
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172243724
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
Onlogisch gaat af als een gieter. Hij kan zich beter afmelden voor dit spel.
We zullen zien wie er afgaat als een gieter aan het einde van deze competitie.

Zullen we er een weddenschap aan verbinden? :s)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172243741
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

We zullen zien wie er afgaat als een gieter aan het einde van deze competitie.

Zullen we er een weddenschap aan verbinden? :s)
Nee, dat zou ik oprecht zielig voor je vinden.
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 14:29:56 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172243751
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Nee
Pussyboy
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172243771
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Pussyboy
Leer eerst eens lezen voor je met stoere taal komt.
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 14:30:38 #280
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172243776
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Leer eerst eens lezen voor je met stoere taal komt.
Pussyboy.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172244074
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Pussyboy.
Waarom heb je eigenlijk niet Hansson als eerste keeper?
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 14:39:49 #282
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172244098
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom heb je eigenlijk niet Hansson als eerste keeper?
Die speelt niet meer bij Feyenoord :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:03:34 #283
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172244769
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:28 schreef Typisch het volgende:
Hij was geschorst door die gele kaart tegen Excelsior. 1 potje natuurlijk.
:D

In dat eerste weekend is volgens mij alleen Community Shield, JCS en de eerste speelronde van de Ligue 1. Dus het is sowieso lastig om alleen maar puntenpakkers te selecteren.
pi_172245670
Naam: de Subtoppers

Mignolet
Kolarov------Walker--------Otamendi------Koscielny
Isco------Raul Garcia------Vazquez-------Roberto Soriano
Ben-Yeddar-------Suarez
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_172247606
Als FC Negersex nog vrij zou ik graag met die teamnaam willen spelen.

De opstelling:
Sergio Rico
Sergi Roberto - Diego Godin - Rafael Guerrero
Saul Niguez - Delle Alli - Henrikh Mkhitaryan - Leon Goretzka
Harry Kane - Alexandre Lacazette - Romelu Lukaku

De uiteindelijke winst kan me toch eigenlijk niet ontgaan als je het zo ziet?
pi_172249113
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Als FC Negersex nog vrij zou ik graag met die teamnaam willen spelen.

De opstelling:
Sergio Rico
Sergi Roberto - Diego Godin - Rafael Guerrero
Saul Niguez - Delle Alli - Henrikh Mkhitaryan - Leon Goretzka
Harry Kane - Alexandre Lacazette - Romelu Lukaku

De uiteindelijke winst kan me toch eigenlijk niet ontgaan als je het zo ziet?
Holy Shit Lacazette en Lukaku

WE HAVE A WINNER
pi_172249253
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Als FC Negersex nog vrij zou ik graag met die teamnaam willen spelen.

De opstelling:
Sergio Rico
Sergi Roberto - Diego Godin - Rafael Guerrero
Saul Niguez - Delle Alli - Henrikh Mkhitaryan - Leon Goretzka
Harry Kane - Alexandre Lacazette - Romelu Lukaku

De uiteindelijke winst kan me toch eigenlijk niet ontgaan als je het zo ziet?
Aardige voorhoede. Hopen dat ze allemaal hun kruisbanden scheuren. :)
pi_172249959
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Holy Shit Lacazette en Lukaku

WE HAVE A WINNER
Ik heb ook Icardi nog. :~
pi_172250635
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Holy Shit Lacazette en Lukaku

WE HAVE A WINNER
Ronaldo, Sanchez, Werner en Salah kunnen er gelukkig niks van.
pi_172251128
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 18:29 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ronaldo, Sanchez, Werner en Salah kunnen er gelukkig niks van.
Haha. Opperkleurder mist waardering en is wat onzeker.
pi_172251316
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 18:54 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Haha. Opperkleurder mist waardering en is wat onzeker.
Dit ja.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 19:45:13 #292
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_172252303
Asskickers United

Kepa Arrizabalaga

Daniel Carvajal
Phil Jones
José Gayà
Rob Holding

Ander Herrera
Andres Iniesta
Serge Gnabry

Marcus Rashford
Lionel Messi
Angel Di Maria
pi_172252512
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 18:29 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ronaldo, Sanchez, Werner en Salah kunnen er gelukkig niks van.
ondanks dat jij cr7 hebt, is L_L veel beter

Salah en werner :')
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 22:27:35 #294
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172256733
Klapharken FC
Sergio Asenjo

Mario Gaspar
Fillipe Luis
Danny Rose
Mariano

Adam Lallana
Philippe Coutinho
Joshua Kimmich

Thomas Lemar
Pierre Emerick Aubameyang
Andrea Belotti
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 7 juli 2017 @ 22:29:23 #295
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172256792
Is zoekeenleven al gespot?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172257005
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:27 schreef Tagliano het volgende:
Klapharken FC
Sergio Asenjo

Mario Gaspar
Fillipe Luis
Danny Rose
Mariano

Adam Lallana
Philippe Coutinho
Joshua Kimmich

Thomas Lemar
Pierre Emerick Aubameyang
Andrea Belotti
_O-
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 22:38:10 #297
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172257064
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

_O-
Je moet toch wat Lans :{
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172257092
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:38 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Je moet toch wat Lans :{
(Koude oorlogsvoering. Het is begonnen)
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 22:42:49 #299
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172257195
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

(Koude oorlogsvoering. Het is begonnen)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172261348
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is zoekeenleven al gespot?
Heeft misschien een leven gevonden
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 09:12:58 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172261805
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 08:05 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Heeft misschien een leven gevonden
Ba dum tss

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')