abonnement Unibet Coolblue
pi_171990960
Hallo allemaal.

Graag wil ik het volgende met jullie delen.
De meeste van ons halen trots uit hun stad door bijvoorbeeld de lokale sportclub. Of door het bruisende nachtleven, of de mooie boerderijen.
Echter, om een universeel beeld te krijgen van hoe goed een stad of dorp is (zo objectief mogelijk) is simpelweg bij het oordelen over de kwaliteit van de plaatselijke gehaktballen.
Niet meer en niet minder.

Zo haal je namelijk het beste uit je dorp/stad naar boven. De kwaliteit van de bal is van belang.
Daarom het volgende:
- Users uit stad A dragen een cafetaria voor waar schijnbaar de lekkerste bal gehaald kan worden.
- Users uit stad B proberen die uit stad A en vice versa.
- Zo krijgen we een beter beeld en delen we ervaringen met de bal gehakt.

Eind van het jaar kronen we de beste stad van Nederland.
Let op: Hoe meer ballen je proeft, hoe meer kans je maakt op de trofee: Beste ballenproever 2017.
Neem deze zaak dan ook serieus, er komen 2 wisseltroffeeen. 1 voor de beste ballenproever en 1 voor de beste bal-gehakt-gemeente. Die wordt ook daadwerkelijk aangeboden aan het stadsbestuur door mij, waar ik ook de plaatselijke pers en/of FOK!TV voor uit zal nodigen.

Groetjes, Monopoly
  dinsdag 27 juni 2017 @ 15:53:18 #2
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_171991006
Leiden natuurlijk.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_172012219
:D
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')