abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 juni 2017 @ 15:15:14 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_171990128
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat inderdaad! En dan de partjes door midden
Ligt eraan. Meestal eet ik de meloen zo uit de schil, maar als er parmaham om gaat dan snijd ik de schil eerst weg :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_171990144
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat lijkt me pas pittig, zeker die combinatie. Wat wil je ermee worden?

Je hebt het helemaal goed. Het gaat over aangeboren taalstoornissen, dyslexie en taalstoornissen bij hersenletsel/ziekten. Eigenlijk alles wat er via het brein mis kan gaan met taal
Nou, jouw studie lijkt mij echt pittiger hoor :D Echt iedereen kan rechten wel doen. Niet voor niets: als je niet weet wat je wilt dan doe je rechten :P Ik weet nog niet wat ik er precies mee wil :') Wel heel goed wat ik er niet mee wil :{ De functionaris gegevensbescherming die verplicht wordt met de komst van de Algemene verordening Persoonsgegevens (die de Wet Bescherming Persoonsgegevens in feite overbodig gaat maken) lijkt mij een mooie kans op de arbeidsmarkt.

Aha, lijkt mij een interessant onderzoeksgebied. Tenminste als je er een beetje kennis van hebt zoals jij. Voor mij is het maar abracadabra :+
mag het weten
pi_171990149
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, ik eerst door de helft, dan de pitten eruit met een lepel en dan in partjes.
Dit is veel efficienter:

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 15:16:54 #279
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_171990161
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is veel efficienter:

[ afbeelding ]
Noem je me nu een nijlpaard :{?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_171990163
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is veel efficienter:

[ afbeelding ]
Das voor de holle kies van zo'n beest man :{w
mag het weten
  dinsdag 27 juni 2017 @ 15:17:23 #281
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_171990171
Nijlpaarden zijn wel enorm tof O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_171990250
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:17 schreef Samzz het volgende:
Nijlpaarden zijn wel enorm tof O+.
En gevaarlijk :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_171990261
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:20 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En gevaarlijk :P
Dat blijkt wel uit de gameplay van AC Origins :+
mag het weten
pi_171990290
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Noem je me nu een nijlpaard :{?
Nee natuurlijk niet :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171990297
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet :{
Kan me herinneren dat ze een stuk netter at inderdaad.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_171990327
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:16 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nou, jouw studie lijkt mij echt pittiger hoor :D Echt iedereen kan rechten wel doen. Niet voor niets: als je niet weet wat je wilt dan doe je rechten :P Ik weet nog niet wat ik er precies mee wil :') Wel heel goed wat ik er niet mee wil :{ De functionaris gegevensbescherming die verplicht wordt met de komst van de Algemene verordening Persoonsgegevens (die de Wet Bescherming Persoonsgegevens in feite overbodig gaat maken) lijkt mij een mooie kans op de arbeidsmarkt.

Aha, lijkt mij een interessant onderzoeksgebied. Tenminste als je er een beetje kennis van hebt zoals jij. Voor mij is het maar abracadabra :+
Dat heb ik met jouw studies! Ik denk dat ik rechten niet zou trekken. Weten wat je niet wilt is al een goed begin, en volgens mij heb je al heel goed een richting te pakken ;)

Met kennis wordt alles interessant toch ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_171990336
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is veel efficienter:

[ afbeelding ]
He, zo eet m'n collega ook.
pi_171990399
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

He, zo eet m'n collega ook.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171990435
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:20 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En gevaarlijk :P

Zo'n nijlpaardje zou ik wel willen O+
Tap tap tap
pi_171990437
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat heb ik met jouw studies! Ik denk dat ik rechten niet zou trekken. Weten wat je niet wilt is al een goed begin, en volgens mij heb je al heel goed een richting te pakken ;)

Met kennis wordt alles interessant toch ;)
En zo zitten we elk op de goede plek lijkt me zo :7 Mja, wat ik niet wilde kon ik zo opnoemen op de middelbare. Maar wat dan wel: eh tja, goede vraag. En het gekke is dat ik dat na al die jaren studie nog steeds heb. Toch heb ik voor mezelf wel aardig kunnen bepalen welke richting ik het meest interessante vind. Maar als advocaat in de rechtszaal staan pleiten zie ik mijzelf niet doen. Noch als rechter een pleidooi aanhoren of als officier optreden. Vind het zelf leuker om mensen van advies te dienen. Met kennis ga je wel steeds meer en beter begrijpen om je heen. Dat maakt het leuk.
mag het weten
pi_171990453
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo'n nijlpaardje zou ik wel willen O+
Oké, ik word nu aangestaard vanwege hardop aws-geluidjes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_171990457
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:30 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En zo zitten we elk op de goede plek lijkt me zo :7 Mja, wat ik niet wilde kon ik zo opnoemen op de middelbare. Maar wat dan wel: eh tja, goede vraag. En het gekke is dat ik dat na al die jaren studie nog steeds heb. Toch heb ik voor mezelf wel aardig kunnen bepalen welke richting ik het meest interessante vind. Maar als advocaat in de rechtszaal staan pleiten zie ik mijzelf niet doen. Noch als rechter een pleidooi aanhoren of als officier optreden. Vind het zelf leuker om mensen van advies te dienen. Met kennis ga je wel steeds meer en beter begrijpen om je heen. Dat maakt het leuk.
Ik weet nog steeds niet wat nou bij me zou passen.
pi_171990475
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:31 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet wat nou bij me zou passen.
Ik ook niet :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171990485
Ik weet nog steeds niet wat ik wil worden wanneer ik groot ben.
Tap tap tap
pi_171990492
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vriendjelief heeft een grote zak kersen voor me gekocht om op te snoepen <3 en ik mag niet delen met hem (mag van hem niet)
Hoezo dat niet? Delen is goed. :9
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_171990497
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo'n nijlpaardje zou ik wel willen O+
Bwahahaha :') _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_171990502
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:31 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet wat nou bij me zou passen.
Ergens wel stom hé ;( Als ik anderen zo bezig zie: die zijn vanaf kinds af aan bezig om ergens te komen. En dat lukt dan en dan hebben ze wat bereikt zeg maar. Voor mijn gevoel rommel ik maar wat aan :')
mag het weten
pi_171990513
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:33 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ergens wel stom hé ;( Als ik anderen zo bezig zie: die zijn vanaf kinds af aan bezig om ergens te komen. En dat lukt dan en dan hebben ze wat bereikt zeg maar. Voor mijn gevoel rommel ik maar wat aan :')
Ik heb wat dat betreft alleen maar altijd gedacht dat ik moeder wilde worden. :')
pi_171990527
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:33 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoezo dat niet? Delen is goed. :9
Hij wil dat ik ze helemaal zelf opeet en dat hij er niks van krijgt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_171990531
Mensen zonder doelen :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')