abonnement Unibet Coolblue
pi_171963542
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:37 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mja, het voelde voor mij alsof ze met een zwaard je van achteren aanvielen oid. Kutzooi :X Infuusprikken/bloedprikken is wat dat betreft een stuk beter te handelen.
Infuusnaalden zijn niet heel fijn maar stelt weinig voor. Bloedprikken voel je niks van. Heb sowieso weinig last van naalden. Maar deze was kut. Duurt gelukkig maar een halve minuut ofzo, maar toch.
A mind with a heart of it's own
pi_171963546
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Eerste jaar: duur kaftpapier
Tweede jaar: inpakpapier uit de winkel van m'n ouders
Derde jaar: snel een krant eromheen anders kreeg je corvee
:D

quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Mijn moeder liet het mezelf doen en nam het niet over. Als het niet goed was scheurde ze het er vanaf, zodat ik opnieuw kon beginnen :')
Strenge moeder zeg :o :*
mag het weten
pi_171963552
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En heb er heerlijk gesnorkeld O+ Behalve dat ik een slok zeewater binnenkreeg en in de zee heb gekotst.
_O-
pi_171963586
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:41 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Infuusnaalden zijn niet heel fijn maar stelt weinig voor. Bloedprikken voel je niks van. Heb sowieso weinig last van naalden. Maar deze was kut. Duurt gelukkig maar een halve minuut ofzo, maar toch.
Nou, ik heb aderen die diep liggen. Hoe vaak de O+ laborantes die net meelopen niet verkeerd prikken is bij mij 8 op de 10 keer het geval. Infuus is zo gedaan. Ruggenprik vond ik zelf ook het meest kutte. En dat voorprikje om te verdoven doet ook niks :')
mag het weten
pi_171963597
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En heb er heerlijk gesnorkeld O+ Behalve dat ik een slok zeewater binnenkreeg en in de zee heb gekotst.
_O-

CL-post O+
A mind with a heart of it's own
pi_171963613
Na het kotsen krijg je iig wel veel visjes te zien. :') _O-
pi_171963618
quote:
2s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:39 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Mag ik dan met je mee? Vond het echt de meest chille plek waar ik ooit ben geweest :')
Fokkers gaan op reis: Miami meet doen dan? :7 Lijkt mij ook tof om eens te bezoeken Miami en KeyWest.
mag het weten
pi_171963625
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Na het kotsen krijg je iig wel veel visjes te zien. :') _O-
Ik zat te dicht bij de boot, daar kwamen geen snoezige kleine visjes op af.
Tap tap tap
pi_171963628
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Little Havana ook geweest :Y Ik had een hotel in Miami Beach, om de hoek van het strand en een winkelcentrum met een bioscoop. Airco O+
oh en wynwood walls O+ en in Miami Beach is alles vrij dichtbij elkaar. Ik zat in HI (hostel international) hostel. Straat oversteken en op 't strand.
pi_171963680
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:43 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nou, ik heb aderen die diep liggen. Hoe vaak de O+ laborantes die net meelopen weg niet verkeerd prikken is bij mij 8 op de 10 keer het geval. Infuus is zo gedaan. Ruggenprik vond ik zelf ook het meest kutte. En dat voorprikje om te verdoven doet ook niks :')
Voorprikje om te verdoven? Niet gehad, alleen wat spul op de huid.

1 keer gehad dat eenco-assistent misprikte bij een infuus en niet doorhad dat ie mis had geprikt en ook niet luisterde toen ik zei dat ie mis had eprikt. Bleef er maar zoutoplossing in pompen. Maanden last gehad van een harde plek in mijn arm.
Dat was in mjjn ziekenhuiscarriere de eerste en enige keer dat ik heb geeist dat iemand zich nooit meer aan mijn bed zou vertonen.
A mind with a heart of it's own
pi_171963692
Ik vond Miami echt kut eerlijk gezegd, terwijl ik normaal wel van de steden ben :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_171963722
Honger en ik wil naar huis. }:|
pi_171963753
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:47 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Voorprikje om te verdoven? Niet gehad, alleen wat spul op de huid.

1 keer gehad dat eenco-assistent misprikte bij een infuus en niet doorhad dat ie mis had geprikt en ook niet luisterde toen ik zei dat ie mis had eprikt. Bleef er maar zoutoplossing in pompen. Maanden last gehad van een harde plek in mijn arm.
Dat was in mjjn ziekenhuiscarriere de eerste en enige keer dat ik heb geeist dat iemand zich nooit meer aan mijn bed zou vertonen.
Ja, die kreeg ik iig wel. Lekker dan :X Groot gelijk dat je die gast niet nog een keer wilde zien. :{
mag het weten
pi_171963792
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:50 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja, die kreeg ik iig wel. Lekker dan :X Groot gelijk dat je die gast niet nog een keer wilde zien. :{
Die vrouw vanochtend had direct door dat ze misprikte en gaf direct aan dat ze iemand anders zou vragen. Zo hoort het, niet eigenwijs door blijven proberen.
A mind with a heart of it's own
pi_171963841
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:52 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Die vrouw vanochtend had direct door dat ze misprikte en gaf direct aan dat ze iemand anders zou vragen. Zo hoort het, niet eigenwijs door blijven proberen.
Jup. Helaas is niet iedereen zo uit zichzelf. Sterkte met herstel en hopelijk pakt het goed voor je uit ^O^
mag het weten
  maandag 26 juni 2017 @ 14:54:37 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171963843
quote:
2s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vond Miami echt kut eerlijk gezegd, terwijl ik normaal wel van de steden ben :@
Miami. Ik kon er ook niks mee :N
Allemaal van die Geordie shore opgepompte dudes en opgespoten meisjes met poedels.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_171963877
Is het een beetje meegevallen Drmarten?

Mijn buurman heeft echt een gehoor beschadiging volgens mij.
pi_171963908
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:56 schreef Fripsel het volgende:
Is het een beetje meegevallen Drmarten?

Mijn buurman heeft echt een gehoor beschadiging volgens mij.
Ruggeprik was kut, nu wachten tot die is uitgewerrkt en dan afwachten hoeveel pijn ik heb. Verder niks van meegekregen door roesje
A mind with a heart of it's own
pi_171963911
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Miami. Ik kon er ook niks mee :N
Allemaal van die Geordie shore opgepompte dudes en opgespoten meisjes met poedels.
Ja he ;( en 's avonds kwamen de zwervers.
Tap tap tap
pi_171963920
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:57 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ruggeprik was kut, nu wachten tot die is uitgewerrkt en dan afwachten hoeveel pijn ik heb. Verder niks van meegekregen door roesje
Hopelijk valt de pijn mee. :Y
pi_171963942
quote:
2s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vond Miami echt kut eerlijk gezegd, terwijl ik normaal wel van de steden ben :@
Miami lijkt me gaaf door Miami Vice, CSI Miami en GTA Vice City :+ Vast geen goede reden om ergens naar toe te gaan. Maar die hele vibe van Miami spreekt mij wel aan.
mag het weten
pi_171963946
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

tnx
En er heerst een vliegjes/muggen plaag.... :r
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  maandag 26 juni 2017 @ 14:59:11 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_171963954
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:57 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ruggeprik was kut, nu wachten tot die is uitgewerrkt en dan afwachten hoeveel pijn ik heb. Verder niks van meegekregen door roesje
Succes! Hopelijk kun je snel plassen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_171963965
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:52 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Die vrouw vanochtend had direct door dat ze misprikte en gaf direct aan dat ze iemand anders zou vragen. Zo hoort het, niet eigenwijs door blijven proberen.
Niet fijn dat ze misprikte, maar er zijn er dus wel die snappen hoe ze dat oplossen.

Jk heb bij simpel bloedprikken een keer een prikster gehad want ik zou liegen dat ik ontbeten had en daarom lukte het haar niet.

Mijn moeder stond vroeger als een waakhond bij de ontbijttafel. Als ik tegenwoordig niet eet s ochtends kom ik niet eens op gang. :D
pi_171963976
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja he ;( en 's avonds kwamen de zwervers.
Sowieso vond ik het schokkend hoeveel zwervers er daar in de grote steden rondlopen. :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')