abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 juni 2017 @ 10:12:51 #126
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_171957936
Het is pas verlies als je verkoopt.
Ik heb de Blockfolio-app van m'n home screen verwijderd en ga proberen een tijdje minder te kijken, ik hold toch voor een paar maanden dus kan ik net zo goed tzt zien dat alles weer mooi omhoog is ipv stressen over deze correctie.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 26 juni 2017 @ 10:12:55 #127
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171957937
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

59k Waves :P Had er 57k maar ben nog wat aan het schuiven geweest.
Mên ik voel je pijn. Ff een ton in de min tov vorige week. Maargoed, je had ze ook voor 0.20ct dusss.

Hodl!
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  maandag 26 juni 2017 @ 10:14:11 #128
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_171957970
Eigenlijk zou het beste zijn Blockfolio niet meer openen en dan kijken wat er 2 augustus van over is :D
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_171957973
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:07 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Verlies of minder winst?
Als ik nu zou liquideren zou ik quitte spelen of een klein verlies er aan overhouden
pi_171958024
Alsof het eind van de week niet allemaal weer kan plussen :') (of nog meer dalen, wie weet)

Ik zie het wel allemaal.
  maandag 26 juni 2017 @ 10:18:03 #131
131603 Afwazig
Serious business
pi_171958055
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:14 schreef fukforce het volgende:

[..]

Als ik nu zou liquideren zou ik quitte spelen of een klein verlies er aan overhouden
Dat is wat anders dan 10k verlies dus.
pi_171958069
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:18 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan 10k verlies dus.
Ja dat klopt maar mijn emoties spelen nu op :+
  Moderator maandag 26 juni 2017 @ 10:30:31 #134
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171958329
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171958359
quote:
9s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;(
Lambo of Rekt
pi_171958360
Volgen jullie dat 1 augustus nieuws nog een beetje? Mijn gevoel zegt dat men voor die tijd allang een soort oplossing heeft / compromis en al dat negatieve nieuws weer verdwijnt. Ik kan me niet voorstellen dat al die grotere partijen baat hebben wij negatief nieuws over Bitcoin, dat trekt de hele markt naar beneden.
pi_171958384
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:31 schreef metallicelmo het volgende:
Volgen jullie dat 1 augustus nieuws nog een beetje? Mijn gevoel zegt dat men voor die tijd allang een soort oplossing heeft / compromis en al dat negatieve nieuws weer verdwijnt. Ik kan me niet voorstellen dat al die grotere partijen baat hebben wij negatief nieuws over Bitcoin, dat trekt de hele markt naar beneden.
Niemand heeft baat bij dat de markt naar beneden gaat ,toch gebeurt het. Er is nu nog geen peil op te trekken wat die aanstaande fork gaat doen met BTC.
Lambo of Rekt
pi_171958434
Nog steeds op winst, ik wacht het allemaal wel af. Lekker holden en we zien na de vakantie wel hoe het loopt.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_171958474
Kan iemand simpel uitleggen hoe het nou zit als er een hardfork komt op het Bitcoin netwerk? Komen er dan twee varianten van Bitcoin en als dat zo is, blijven je BTC gewoon onaangetast in je wallet zitten? Hoe zat dat met Ethereum? Vroeger had je alleen ETH en ineens was daar ook ETHC toch? Dit is iets waar ik moeite mee heb om echt te begrijpen hoe dat technisch werkt
pi_171958480
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 07:58 schreef DaMart het volgende:
Mijn portfolio is aardig rood geweest de laatste dagen zo te zien... lijkt ook weer instapmoment voor DGB nu...
:') dgb

Zijn zoveel projecten die wel wat unieks doen..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2017 10:37:01 ]
pi_171958489
HODL mensen, laten we samen sterk zijn en er voor zorgen dat niet alles geheel instort. De holders zijn de ruggengraat van de crypto! ;)

Mijn portfolio is ook lekker verdampt met 7k usd. We zijn ook een potje naïef met zijn allen: Ethereum dat wordt overladen met ico's waarvan minimaal 50% dikke bullshit en dat in combinatie met de onzekerheid over btc. Beginnende beleggers die allemaal positieve verhalen hoorden over crypto, wat voor hen toch niet zo bleek te zijn lijken weer uit te stappen (ik lees dit op meerdere fora). En daarbij komt dat er vast ook hobbyisten zijn die hun winst pakken voor een welverdiende vakantie. Aantal weken geleden stonden btc en eth lange tijd stabiel, klaar om te corrigeren. Eigenlijk is het ook best logisch.

Twee a drie weken terug heb ik nog serieus overwogen mijn inleg + beetje winst er uit te halen, maar geil geworden van de stijgingen van afgelopen maanden niet gedaan. Heb er 3k euro in zitten, wat ik op zich kan missen (ook al zou het zuur zijn) maar nu blijf ik verdomme holden ook. Tijd dat er duidelijkheid komt over btc en dat de vakanties voorbij zijn :)
pi_171958544
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:36 schreef metallicelmo het volgende:
Kan iemand simpel uitleggen hoe het nou zit als er een hardfork komt op het Bitcoin netwerk? Komen er dan twee varianten van Bitcoin en als dat zo is, blijven je BTC gewoon onaangetast in je wallet zitten? Hoe zat dat met Ethereum? Vroeger had je alleen ETH en ineens was daar ook ETHC toch? Dit is iets waar ik moeite mee heb om echt te begrijpen hoe dat technisch werkt
Als er een fork komt en je hebt je BTC in je eigen wallet dan heb je beide forks, want de private keys zijn hetzelfde. Als de walletsoftware beide chains ondersteunt kun je er ook nog eens bij. Als je je BTC op een exchange hebt staan hangt het er maar vanaf od de exchange beide chains gaat ondersteunen, en of ze iedereen die op het moment van de split BTC saldo ook het saldo van de andere chain gaan geven.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2017 10:40:40 ]
pi_171958567
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:37 schreef carebaer het volgende:
HODL mensen, laten we samen sterk zijn en er voor zorgen dat niet alles geheel instort. De holders zijn de ruggengraat van de crypto! ;)

Mijn portfolio is ook lekker verdampt met 7k usd. We zijn ook een potje naïef met zijn allen: Ethereum dat wordt overladen met ico's waarvan minimaal 50% dikke bullshit en dat in combinatie met de onzekerheid over btc. Beginnende beleggers die allemaal positieve verhalen hoorden over crypto, wat voor hen toch niet zo bleek te zijn lijken weer uit te stappen (ik lees dit op meerdere fora). En daarbij komt dat er vast ook hobbyisten zijn die hun winst pakken voor een welverdiende vakantie. Aantal weken geleden stonden btc en eth lange tijd stabiel, klaar om te corrigeren. Eigenlijk is het ook best logisch.

Twee a drie weken terug heb ik nog serieus overwogen mijn inleg + beetje winst er uit te halen, maar geil geworden van de stijgingen van afgelopen maanden niet gedaan. Heb er 3k euro in zitten, wat ik op zich kan missen (ook al zou het zuur zijn) maar nu blijf ik verdomme holden ook. Tijd dat er duidelijkheid komt over btc en dat de vakanties voorbij zijn :)
Heel goed same here! Ik geloof echt dat alles nog veel hoger kan gaan in de toekomst. De wereld begint pas net te horen van blockchains en cryptocurrencies. Je zal altijd pieken en dalen hebben maar als je kijkt naar de langere termijn denk ik dat het goed komt.
pi_171958585
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als er een fork komt en je hebt je BTC in je eigen wallet dan heb je beide forks, want de private keys zijn hetzelfde. Als de walletsoftware beide chains ondersteunt kun je er ook nog eens bij. Als je je BTC op een exchange hebt staan hangt het er maar vanaf od de exchange beide chains gaat ondersteunen, en of ze iedereen die op het moment van de split BTC saldo ook het saldo van de andere chain gaan geven.
Maar dan heb je dus twee chains? Kunnen die wallets daar wel mee overweg dan?
pi_171958616
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:40 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Heel goed same here! Ik geloof echt dat alles nog veel hoger kan gaan in de toekomst. De wereld begint pas net te horen van blockchains en cryptocurrencies. Je zal altijd pieken en dalen hebben maar als je kijkt naar de langere termijn denk ik dat het goed komt.
Toch is het ook altijd lekker om high te verkopen en low terug te kopen, heb je meer coins voor hetzelfde geld ;)
pi_171958644
Heeft iemand enig idee waarom CLOAK maar omhoog blijft gaan niet normaal meer :D
pi_171958647
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

:') dgb

Zijn zoveel projecten die wel wat unieks doen..
DGB is enerzijds zo kut, anderzijds 2x lekker aan verdiend door laag te kopen en hoog te verkopen. Daar staan tegenover; XVG, WINGS, BAT, CFI en nog wat van dat soort coins waar ik het juist andersom heb gedaan ;(
pi_171958691
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:42 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Maar dan heb je dus twee chains? Kunnen die wallets daar wel mee overweg dan?
Niet te druk om maken, gewoon niet verplaatsen voor het stof is opgetrokken :P
pi_171958705
quote:
2s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:46 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

DGB is enerzijds zo kut, anderzijds 2x lekker aan verdiend door laag te kopen en hoog te verkopen. Daar staan tegenover; XVG, WINGS, BAT, CFI en nog wat van dat soort coins waar ik het juist andersom heb gedaan ;(
DGB was mijn grootste klapper tot nu toe wat een twitterberichtje in cryptoland al dan niet kan doen :7
pi_171958772
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:42 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Maar dan heb je dus twee chains? Kunnen die wallets daar wel mee overweg dan?
Tegen die tijd zijn er ongetwijfeld clients die dat kunnen. Zolang je je private keys controleert zou dat moeten kunnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')