abonnement Unibet Coolblue
pi_171909758
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:34 schreef Voszje het volgende:
Ik heb dus een heuse pizza gate gemist? Wow.
Dat kan je wel zeggen ja
pi_171909788
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:22 schreef Mozy het volgende:

[..]

Ondanks dat Braddie regelmatig de naam van mijn vriendin probeert te verspreiden en mijn schoonouders dood wenst heb ik hem altijd veel goed bedoeld advies gegeven. Braddie legt ALLES naast zich neer en weigert ook maar een poot uit te steken op elk vlak. Gaat het over gewicht, meer bewegen minder eten, werken, invulling geven aan je dag dan WEIGERT hij iets te ondernemen. Altijd maar excuses en smoesjes en redenen waarom alles niet kan of pijn doet of saai is of niet fijn bla bla. Ik ben nu op een punt dat ik ook met plezier kijk naar zijn nutteloze en uitzichtloze bestaan en dan is het niet handig als moederlijke figuren zoals jij hem gaan aanmoedigen om te stoppen met streamen.
Wow een passief agressieve post met subtiel hoofdlettergebruik. Well done mozy
pi_171909791
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat kan je wel zeggen ja
Sterkte man ze hebben je flink genaaid.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 11:38:32 #154
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171909806
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat kan je wel zeggen ja
Ik zit het nu te lezen. Tering :')
pi_171909827
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:34 schreef Argo het volgende:

[..]

Vervelend dat hij dit deed/doet bij jou. Weet niet of je toen al ermee bekend was dat Braddie mensen kanker toewenst en eigenlijk een grofgebekte idioot is, wanneer het niet gaat zoals hij dat wil.

Toch zou hij er beter aan doen te stoppen met bloggen en streams, mensen zetten hem in de zeik en de enige reden waarom überhaupt iemand kijkt is leedvermaak.
Daarom vroeg ik gisteren in de stream ook oprecht waarom hij dit nog zou willen? Dat werd gisteren niet goed ontvangen.
pi_171909830
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:38 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik zit het nu te lezen. Tering :')
Vind het ook wel een beetje hypocriet.
Iedereen roept dat ik te dik ben, en ongezond, en moet afvallen, maar diezelfde mensen sturen mij wel 2 van de vetste pizza's die je maar kan bestellen en gaan vervolgens in de livestreams lachen en weet ik veel wat allemaal.

Zelfs nadat ik eigenlijk alleen de chickenwings allemaal heb opgekregen, en de helft van pizza 1, en de volledige 2e pizza heb weggegooid.
pi_171909855
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

Vind het ook wel een beetje hypocriet.
Iedereen roept dat ik te dik ben, en ongezond, en moet afvallen, maar diezelfde mensen sturen mij wel 2 van de vetste pizza's die je maar kan bestellen en gaan vervolgens in de livestreams lachen en weet ik veel wat allemaal.

Zelfs nadat ik eigenlijk alleen de chickenwings allemaal heb opgekregen, en de helft van pizza 1, en de volledige 2e pizza heb weggegooid.
En dan zeiken ze en beschuldigen ze je ervan dat je met donatiegeld thuisbezorgd zou halen.
pi_171909863
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

Vind het ook wel een beetje hypocriet.
Iedereen roept dat ik te dik ben, en ongezond, en moet afvallen, maar diezelfde mensen sturen mij wel 2 van de vetste pizza's die je maar kan bestellen en gaan vervolgens in de livestreams lachen en weet ik veel wat allemaal.

Zelfs nadat ik eigenlijk alleen de chickenwings allemaal heb opgekregen, en de helft van pizza 1, en de volledige 2e pizza heb weggegooid.
Je viel wel op die pizza aan als een uitgehongerde gnoe. Just saying.
pi_171909864
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:35 schreef Braddie het volgende:
Damn :')
Isax kanaal word niet verwijderd, hoe graag je dat ook zou willen.

Vandaag de kleinschalige meet, ben benieuwd wie er allemaal komen opdagen.
ik zeg niet dat ik dat wilt, zeg alleen dat je dat altijd doet dus kans groot is dat je dat weer doet.
pi_171909867
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:39 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik gisteren in de stream ook oprecht waarom hij dit nog zou willen? Dat werd gisteren niet goed ontvangen.
Ja nouja hij mag het zich toch eens afvragen. Het zijn geen vrienden hier, mensen die hem uitlachen en leedvermaak hebben meer niet.
pi_171909874
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:41 schreef Argo het volgende:

[..]

En dan zeiken ze en beschuldigen ze je ervan dat je met donatiegeld thuisbezorgd zou halen.
Godver gast, kap eens jongen.
pi_171909875
De reden dat ik vlog is omdat er dan een hoop niet aan bod komt, dan heb ik zelf de keuze m.b.t wat ik wel/niet online gooi.
Wat ik al riep gisteravond in die stream was dat ik eigenlijk geen filter heb als ik stream, ik gooi alles er uit zonder daad echt over na te denken.

Heb er overigens even met LompeHork privé over gepraat via Facebook en heb besloten om niet meer te streamen voor lange tijd, vloggen is 1 ding, maar streamen niet meer, want het blijft het zelfde.. Mensen willen mij inderdaad (lijkt het wel) Alleen maar zien falen, en alleen maar mij uitlachen.
Dat kan met die vlogs (veel) Minder, en dat lijkt mij dan ook gewoon het beste om te doen, want helemaal stoppen met YouTube doe ik niet, daar vind ik het (op dan dit gedoe na) Veel te leuk vooor
pi_171909877
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:41 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Je viel wel op die pizza aan als een uitgehongerde gnoe. Just saying.
met een grote glimlach at hij de pizza op
pi_171909884
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:41 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja nouja hij mag het zich toch eens afvragen. Het zijn geen vrienden hier, mensen die hem uitlachen en leedvermaak hebben meer niet.
Dat zou toch geen nieuws meer moeten zijn zo langzamerhand.
Maarja. Braddie wou graag een nieuwe topic. Dat heeft hij gekregen.
pi_171909897
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:41 schreef isax het volgende:

[..]

ik zeg niet dat ik dat wilt, zeg alleen dat je dat altijd doet dus kans groot is dat je dat weer doet.
Het is niet bij mij opgekomen, alleen het stoppen met streamen. Want als ik stream gaan mensen lollig doen, en bij het vloggen zelf valt het allemaal wel mee.

(Er zijn nog geen berichten geweest over de fabrice/slagharen etc vlogs)
pi_171909914
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:42 schreef Braddie het volgende:
De reden dat ik vlog is omdat er dan een hoop niet aan bod komt, dan heb ik zelf de keuze m.b.t wat ik wel/niet online gooi.
Wat ik al riep gisteravond in die stream was dat ik eigenlijk geen filter heb als ik stream, ik gooi alles er uit zonder daad echt over na te denken.

Heb er overigens even met LompeHork privé over gepraat via Facebook en heb besloten om niet meer te streamen voor lange tijd, vloggen is 1 ding, maar streamen niet meer, want het blijft het zelfde.. Mensen willen mij inderdaad (lijkt het wel) Alleen maar zien falen, en alleen maar mij uitlachen.
Dat kan met die vlogs (veel) Minder, en dat lijkt mij dan ook gewoon het beste om te doen, want helemaal stoppen met YouTube doe ik niet, daar vind ik het (op dan dit gedoe na) Veel te leuk vooor
Verstandig! Wel enorm jammer. Het ging weer de leuke kant op (gitaar) tot die 2e pizza kwam.
pi_171909919
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:42 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Godver gast, kap eens jongen.
Waarom ik verkondig toch geen leugens?
pi_171909929
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:42 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dat zou toch geen nieuws meer moeten zijn zo langzamerhand.
Maarja. Braddie wou graag een nieuwe topic. Dat heeft hij gekregen.
Ben wel blij dat Lompehork hem bijstaat! _O_
pi_171909943
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:45 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Verstandig! Wel enorm jammer. Het ging weer de leuke kant op (gitaar) tot die 2e pizza kwam.
Ja, het ging de leuke kant weer op met de muziek, en daarvoor was het ook leuk, en die eerste pizza kon ik ook wel om lachen.
Maar toen kwam de 2e pizza, het steeds beroerder worden, en uiteindelijk sloeg het hier om.
pi_171909947
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:45 schreef Argo het volgende:

[..]

Ben wel blij dat Lompehork hem bijstaat! _O_
Braddie ook :Y Die ziet het feit dat LompeHork hem steunt als een soort seal of approval.
pi_171909951
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:45 schreef Argo het volgende:

[..]

Waarom ik verkondig toch geen leugens?
We hebben het nou wel gehad met dat gezeur over die donaties. Geld is aangevuld, excuses zijn gemaakt.
Klaar toch?
pi_171909966
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:41 schreef isax het volgende:

[..]

ik zeg niet dat ik dat wilt, zeg alleen dat je dat altijd doet dus kans groot is dat je dat weer doet.
De term die je zoekt is: 'onvermijdelijk'.
pi_171909990
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:46 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Braddie ook :Y Die ziet het feit dat LompeHork hem steunt als een soort seal of approval.
Welnee. Ik ben soms ook wel eens aardig weetje.
pi_171910007
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:46 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

We hebben het nou wel gehad met dat gezeur over die donaties. Geld is aangevuld, excuses zijn gemaakt.
Klaar toch?
Nee zeker, alleen zeg ik. Het is hypocriet dat mensen hem dit in de schoenen leggen en hem beschuldigen hiervan. Terwijl als er pizza's voor hem besteld worden staan ze te lachen en moedigen ze het aan!

En er is veer meer euro besteld dan Braddie ooit aan donaties heeft ontvangen. Ik vind het gewoon zwaar hypocriet en echt, echt laag aan de grond. Dat ze dan eerst staan te zeuren dat Braddie het geld niet goed gebruikt en vervolgens wanneer voor meer geld dan ooit gedoneerd is aan vettige hap wordt besteld lachen, gieren en brullen ze.

Laag aan de grond. Gewoon echt erop uit om Braddie belachelijk te maken en hem op de vingers te tikken bij alles wat hij doet maar als mensen hem in de zeik zetten dan is het allemaal wel leuk en goed. Bah misselijkmakend.
pi_171910014
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:48 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Welnee. Ik ben soms ook wel eens aardig weetje.
Je bent als een tweede vader voor Braddie _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')