abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:52:33 #151
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171761515
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:39 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Welke app heb je daarvoor gebruikt? Om de waves te versturen? Klinkt ideaal.
Werkte juist NIET via de app :{

https://waveswallet.io/

Daar je seed invoeren, die je via de "import functie" genereert op je mobiel/PC. De "seed" is eigenlijk je "master reset" om overal toegang te krijgen tot je wallet. Dan heb je alle mogelijkheden en versturen is gewoon de hoofdpagina en dan "send" (hou rekening met de transaction fee: Die moet je zelf toevoegen!). Crypto-transacties zijn geen bank, waarbij je achteraf de rekening krijgt: Je betaalt NU de transactiekosten ;) : Je moet dat dus bij je "send" bedrag toevoegen aan het totale bedrag (dus wat je stuurt is "bedrag ontvanger + fees): De "fee" staat wel vermeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door edcetera op 18-06-2017 00:12:48 ]
The best firms advertise the least...
pi_171762314
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:52 schreef edcetera het volgende:

[..]

Werkte juist NIET via de app :{

https://waveswallet.io/

Daar je seed invoeren, die je via de "import functie" genereert op je mobiel/PC. De "seed" is eigenlijk je "master reset" om overal toegang te krijgen tot je wallet. Dan heb je alle mogelijkheden en versturen is gewoon de hoofdpagina en dan "send" (hou rekening met de transaction fee: Die moet je zelf toevoegen!). Crypto-transacties zijn geen bank, waarbij je achteraf de rekening krijgt: Je betaalt NU de transactiekosten ;) : Je moet dat dus bij je "send" bedrag toevoegen aan het totale bedrag (dus wat je stuurt is "bedrag ontvanger + fees): De "fee" staat wel vermeld.
Ah Oke dan heb ik het verkeerd begrepen Haha

Dacht dat het verstuurd werd via de app.
😊
  zondag 18 juni 2017 @ 00:37:10 #153
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_171762810
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 14:44 schreef Mand het volgende:

[..]

Ik verwacht ook dat de koers nog omhoog gaat komende tijd. Ook als hij niet op poloniex komt. Gekocht op 155 sat. Maar 70 euro betaald voor 369k coin via een wissel van RISE uit. Nice, jij moet er nu een aantal miljoen hebben?
Had er 670k, nog nog 430k over. Heb je prima gedaan dat dat aantal voor 70 euro.

Ik had eigenlijk voor 50euro bij moeten kopen toen hij naar 5 sat zakte. Maar dat is altijd achteraf.

Heb met die verkochte coins andere gekocht zoals Ether, Siacoin, Goldcoin, Lisk, Waves etc gewoon om het risico wat te spreiden. Ik zie wel hoe het loopt.

Ik denk dat de prijs veel hoger wordt als hij op poloniex komt omdat het een flink grote exchange is. Gewoon dat formulier invullen op hun site, hoe meer aanvragen des te groter de kans dat ze hem accepteren
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 18 juni 2017 @ 00:37:16 #154
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171762813
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:20 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Ah Oke dan heb ik het verkeerd begrepen Haha

Dacht dat het verstuurd werd via de app.
😊
Ik begrijp het ook niet 100%

Je wallet/beurs staat NIET op de harde schijf van je mobiel/computer (ok, alleen je public/private key), maar op een "netwerk van computers wereldwijd" : Als je je seed/ Private key hebt kun je er altijd bijkomen.
The best firms advertise the least...
pi_171762876
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:11 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Die lijn trekkende fok user kreeg deze week nog 3 bedankjes per DM, waarvan 1 user 180k had gecashed met een investering van (ik schat) 15-20k. Waarbij ik zelf van mening ben dat ie zelf verantwoordelijk is voor zijn winst.

Maar ik sta open voor ideeën waarbij de eventuele investeerders enige vorm van zekerheid hebben dat ik niet direct een luxe vakantie ga boeken van de inleg.....
Ik wil je ook niet degeneren oid. Maar de TA die jij toepast is echt van beginners level, en dit werkt prima in een uptrend zoals waar we nu zitten maar ik voel dan toch genoodzaakt om anderen te wijzen op de risico's.

En dat je het 'geinig' vind om te zien wat de uitkomst van een dergelijke investering in jou zou zijn geeft bij mij nou niet echt aan dat je dergelijke resultaten ook voor jezelf haalt.

Verder veel suc6 overigens, ik hoop dat we er allemaal veel uit halen!
pi_171763855
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:40 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Ik wil je ook niet degeneren oid. Maar de TA die jij toepast is echt van beginners level, en dit werkt prima in een uptrend zoals waar we nu zitten maar ik voel dan toch genoodzaakt om anderen te wijzen op de risico's.

En dat je het 'geinig' vind om te zien wat de uitkomst van een dergelijke investering in jou zou zijn geeft bij mij nou niet echt aan dat je dergelijke resultaten ook voor jezelf haalt.

Verder veel suc6 overigens, ik hoop dat we er allemaal veel uit halen!
Grappig.....ik hou mijn TA juist bewust heel simpel hier op Fok omdat ik telkens opmerkingen kreeg of t ook in "Jip en Janneke taal" zou kunnen en merkte ik dat men hier genoeg heeft aan een paar lijntjes en targets.

Datgene wat ik hier toon is dus niet het totale plaatje, hoewel het in de basis redelijk eenvoudig is (Classic wave patterns met een aantal indicatoren). De truc zit meer in de tradingstrategie ipv fancy charts. TA op BTC is ook maar een hulpmiddel, veel belangrijker is datje de markt aanvoelt. Daarnaast is het maar een verwachting wat niet wil zeggen dat wanneer ik een daling zou verwachten, je direct moet gaan shorten. Dr zit een bepaalde tradingstrategie achter die ik niet elke post erbij ga schrijven.....

Vwb uptrend: ik heb t idee dat je nog niet zo lang meeloopt hier, maar de afgelopen 3-4 jaar heb ik in allerlei fases mijn charts gedeeld, zijn er trouwens ook genoeg die niet uitkwamen. Het zou best triest zijn als mijn TA nog steeds van beginnersnivo zou zijn na 4 jaar in de praktijk brengen wat ik geleerd heb uit tig sites bestuderen, uren You Tube video's, studiemateriaal, backtesting en een stuk of 10-12 gortdroge studieboeken over Elliot Wave, Classic Wave Patterns, Fibonacci, Harmonic Patterns, Tradingpsychologie etc.....

Vwb geinig: ja dat kan idd zo overkomen, maar ik vond het ook weer net wat te arrogant om te schrijven dat ik weet dat ik het kan. De mensen die reageerden lopen hier ook al wat langer mee en (zonder mijzelf op de borst te willen kloppen) denk ik dat ik hier wel iets van krediet heb opgebouwd bij de oud gedienden die wel enigzins weten hoe ik in elkaar steek.

Vwb resultaten: ik heb bijna 4 jaar mijn inkomen kunnen halen uit daytraden met een beperkt werkkapitaal. Eerst altcoins, toen btc en laatste 2 jaar forex. Door omstandigheden die niets met traden hebben te maken, ben ik daar mee gestopt. Dat was dus verre van geinig maar serious business. De echte altcoin hype heb ik dus helaas gemist..... maar op basis van mijn ervaring uit die 4 jaar en de huidige volatiliteit verwacht ik dat een x10 met BTC traden goed te doen is.

Let wel: ik reageer op een sceptische post waar een aantal onjuiste aannames in staan en ook een terechte waarschuwing. Dit verhaal is zeker niet bedoeld om te stellen dat ik mijzelf zo goed vind.
Zo zit ik niet in elkaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door edraket31 op 18-06-2017 01:36:53 ]
pi_171765036
Ik zit eraan te denken morgen te investeren in cryptocurrencies, ik ben een beginner dus ik heb een beetje onderzoek gedaan en ik vind het wel interessant.

Ik zat na te denken over de Ripple. Is dit slim, en zo ja, waar en hoe koop ik deze? :)
Because you know i'm all about that ass
pi_171765075
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 03:40 schreef blow... het volgende:
Ik zit eraan te denken morgen te investeren in cryptocurrencies, ik ben een beginner dus ik heb een beetje onderzoek gedaan en ik vind het wel interessant.

Ik zat na te denken over de Ripple. Is dit slim, en zo ja, waar en hoe koop ik deze? :)
Is niet slim! Sorry. Waar zit je nog meer aan te denken?
pi_171765093
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 03:53 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Is niet slim! Sorry. Waar zit je nog meer aan te denken?
Waarom is de ripple niet slim?

Ik ben vooral op zoek naar een coin die hoogstwaarschijnlijk nog gaat groeien, de bitcoin voelt een beetje als goud voor mij. Relatief waardevast en ik heb het idee dat het bedrag wat ik wil investeren (denk aan 1-2000 euro) mij niet veel goeds op zal leveren. Ik ben ook bereid te spreiden uiteraard, maar ik ben dus vooral op zoek naar goede coins voor beginners.
Because you know i'm all about that ass
pi_171765147
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 04:02 schreef blow... het volgende:

[..]

Waarom is de ripple niet slim?

Ik ben vooral op zoek naar een coin die hoogstwaarschijnlijk nog gaat groeien, de bitcoin voelt een beetje als goud voor mij. Relatief waardevast en ik heb het idee dat het bedrag wat ik wil investeren (denk aan 1-2000 euro) mij niet veel goeds op zal leveren. Ik ben ook bereid te spreiden uiteraard, maar ik ben dus vooral op zoek naar goede coins voor beginners.
Ik denk dat hij bedoelt dat investeren in cryptocurrency niet slim is. Wat ik kan bevestigen gezien het feit dat ik door cryptocurrency op een zaterdagnacht hier op dit forum zit rond te struinen.

Ik vind Ripple geen geweldige CC overigens. Ripple biedt weinig toegevoegde waarde en idealiseert samenwerking met banken, wat compleet tegen het idee van cryptocurrency en decentralisation in gaat. Een paar CC's die ik goede potentie vind hebben zijn: ETH, NEM, PIVX, WAVES, LISK, Golem, Factom, SIAcoin etc.

Again, dit is mijn mening. Het beste is natuurlijk om zelf de nodige research te doen.
pi_171765152
Iets met lijntjes......

  zondag 18 juni 2017 @ 04:39:17 #162
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171765167
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 04:02 schreef blow... het volgende:

[..]

Waarom is de ripple niet slim?

Ik ben vooral op zoek naar een coin die hoogstwaarschijnlijk nog gaat groeien, de bitcoin voelt een beetje als goud voor mij. Relatief waardevast en ik heb het idee dat het bedrag wat ik wil investeren (denk aan 1-2000 euro) mij niet veel goeds op zal leveren. Ik ben ook bereid te spreiden uiteraard, maar ik ben dus vooral op zoek naar goede coins voor beginners.
Ik heb een week of 2 geleden een vergelijkbare beslissing gemaakt, en heb toen voor ETH gekozen. Ik ga er ook nog wat litecoin bijnemen denk ik.
pi_171765169
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 04:39 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik heb een week of 2 geleden een vergelijkbare beslissing gemaakt, en heb toen voor ETH gekozen. Ik ga er ook nog wat litecoin bijnemen denk ik.
vanwaar je keuze voor ETH? :)
Because you know i'm all about that ass
  zondag 18 juni 2017 @ 04:50:14 #164
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171765181
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 04:41 schreef blow... het volgende:

[..]

vanwaar je keuze voor ETH? :)
Omdat het al een tijd lang behoorlijk hard aan het stijgen was en ik een goede hoop heb dat het dit ook nog wel even blijft doen na het lezen van info er over en de nodige youtube filmpjes bekeken te hebben.
pi_171765206
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 04:50 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Omdat het al een tijd lang behoorlijk hard aan het stijgen was en ik een goede hoop heb dat het dit ook nog wel even blijft doen na het lezen van info er over en de nodige youtube filmpjes bekeken te hebben.
Alright, dankjewel. Ik ga er morgen wat over lezen :).
Because you know i'm all about that ass
pi_171765361
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 04:25 schreef .Davout het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat investeren in cryptocurrency niet slim is. Wat ik kan bevestigen gezien het feit dat ik door cryptocurrency op een zaterdagnacht hier op dit forum zit rond te struinen.

Ik vind Ripple geen geweldige CC overigens. Ripple biedt weinig toegevoegde waarde en idealiseert samenwerking met banken, wat compleet tegen het idee van cryptocurrency en decentralisation in gaat. Een paar CC's die ik goede potentie vind hebben zijn: ETH, NEM, PIVX, WAVES, LISK, Golem, Factom, SIAcoin etc.

Again, dit is mijn mening. Het beste is natuurlijk om zelf de nodige research te doen.
Ik bedoelde dat Ripple niet slim is. Dit is al meerdere malen besproken en er is veel over te vinden online. Qua andere coins komen er genoeg langs in het topic. Zo'n 50% van mijn portfolio is ETH, de rest is verdeeld over andere coins waaronder ook een aantal uit jouw rijtje.

Onderzoek doen! Succes :)

[ Bericht 4% gewijzigd door kthxbye op 18-06-2017 07:09:09 ]
pi_171765381
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waar zit je in?
Ik zit nergens in, vind geld verdienen niet zo heel interessant, maar volg Bitcoin al intensief vanaf moment dat je ze nog gratis kon krijgen als je een mailtje stuurde naar iemand :)
Vind vooral de techniek en het fenomeen interessant, ik ben overtuigt libertarier vandaar :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_171765385
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 07:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik zit nergens in, vind geld verdienen niet zo heel interessant, maar volg Bitcoin al intensief vanaf moment dat je ze nog gratis kon krijgen als je een mailtje stuurde naar iemand :)
Vind vooral de techniek en het fenomeen interessant, ik ben overtuigt libertarier vandaar :)
Nice! Wat vind je van de huidige waardering van Bitcoin op het moment? De prijs? En de politiek eromheen, miners die tegenwerken, etc.?
pi_171765389
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 07:15 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Nice! Wat vind je van de huidige waardering van Bitcoin op het moment? De prijs?
Moeilijk te zeggen, ik denk dat het nog wel een paar jaar kan duren om uit te stabiliseren.
Daarnaast denk ik dat er wellicht hybride vormen van crypto currencies zullen ontstaan, bijvoorbeeld een compleet blockchain dat gecovered word door een fysieke waarde, of wellicht door een "echte" currency.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_171765390
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 07:15 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Nice! Wat vind je van de huidige waardering van Bitcoin op het moment? De prijs? En de politiek eromheen, miners die tegenwerken, etc.?
Och de politiek, je ziet nu overigens dat banken er wel heel actief bezig mee zijn, een oud collega van me is hoofd innovatie bij ING en daar hoor je wel eens wat van ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_171765394
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 07:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

Och de politiek, je ziet nu overigens dat banken er wel heel actief bezig mee zijn, een oud collega van me is hoofd innovatie bij ING en daar hoor je wel eens wat van ;)
Goed om te horen lijkt me. En de politiek binnen Bitcoin bedoel ik, de community, de miners, 1 augustus upcoming. Wat vind je ervan, wat denk je dat er gaat gebeuren?
  zondag 18 juni 2017 @ 07:25:50 #172
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171765400
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 07:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik zit nergens in, vind geld verdienen niet zo heel interessant, maar volg Bitcoin al intensief vanaf moment dat je ze nog gratis kon krijgen als je een mailtje stuurde naar iemand :)
Vind vooral de techniek en het fenomeen interessant, ik ben overtuigt libertarier vandaar :)
Ah nice! :)
pi_171765405
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 07:20 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Goed om te horen lijkt me. En de politiek binnen Bitcoin bedoel ik, de community, de miners, 1 augustus upcoming. Wat vind je ervan, wat denk je dat er gaat gebeuren?
Het goede is juist dat cryptocurrency geen last zou moeten hebben van een community, mits een coin goed gebouwd is :)
Qua mining denk ik dat er wel interessantere concepten zijn dan bruteforcen, zou wel leuk zijn als er concepten komen waar slimheid en goed development werk meer loont.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_171765408
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 07:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het goede is juist dat cryptocurrency geen last zou moeten hebben van een community, mits een coin goed gebouwd is :)
Qua mining denk ik dat er wel interessantere concepten zijn dan bruteforcen, zou wel leuk zijn als er concepten komen waar slimheid en goed development werk meer loont.
Staat of valt een currency nou juist niet bij adoptie en gebruik van een community?
pi_171765415
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 07:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Staat of valt een currency nou juist niet bij adoptie en gebruik van een community?
Adoptie vooral, leuk als er een community is, maar het idee van een cryptocurrency is juist dat niemand invloed op de munt heeft, althans niet in de waarde.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')