abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 juni 2017 @ 10:42:11 #201
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_171637038
Boetius haha. Ook meteen Ruben Schaken (die met zijn hoofd al in de verlening zat) terug halen? Cabral misschien?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_171637062
Buffel had ook interesse hoorde ik.
pi_171637064
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 10:42 schreef satecl het volgende:
Boetius haha. Ook meteen Ruben Schaken (die met zijn hoofd al in de verlening zat) terug halen? Cabral misschien?
_O-
Dat was ook echt bizar ja.
  Moderator maandag 12 juni 2017 @ 10:44:34 #204
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_171637099
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:26 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Je hoeft natuurlijk ook niet naar de geruchten te kijken, maar als je de namen erbij pakt dan is het nogal kommer en kwel. Jorgensen was een positieve uitzondering, maar dat is dan ook gelijk de enige geweest.
Zo makkelijk is het ook niet om in te schatten of een speler mee gaat komen of niet. Ook bij ajax en psv breken niet regelmatig zelf ontdekte pareltjes door. Integendeel. Ajax smijt na een dramatische seizoenstart en stevig aandringen van de 'neutrale journalistiek' met miljoenen om de beste speler van de eredivisie over te nemen, knap gescout zeg. En ze kopen een Zuid-Amerikaanse vleugelspits voor bijna 4x de prijs van Bilal, die zich nog helemaal moet gaan bewijzen. Want tot nu toe lijkt het nog niet bepaald "de nieuwe Neymar" zoals werd aangekondigd.

En bij ons voetbalt de zelf gescoute topscorer van de Eredivisie.
Ik zeg niet dat we zulke fantastische scouts hebben, maar het een beetje in perspectief zien kan geen kwaad.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_171637191
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 10:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo makkelijk is het ook niet om in te schatten of een speler mee gaat komen of niet. Ook bij ajax en psv breken niet regelmatig zelf ontdekte pareltjes door. Integendeel. Ajax smijt na een dramatische seizoenstart en stevig aandringen van de neutrale journalistiek met miljoenen om de beste speler van de eredivisie over te nemen, knap gescout zeg. En ze kopen een Zuid-Amerikaan voor bijna 4x de prijs van Bilal, die zich nog helemaal moet gaan bewijzen. Want tot nu toe lijkt het nog niet bepaald "de nieuwe Neymar" zoals werd aangekondigd.

En bij ons voetbalt de zelf gescoute topscorer van de Eredivisie.
Ik zeg niet dat we zulke fantastische scouts hebben, maar het een beetje in perspectief zien kan geen kwaad.
Ik snap ook niet waar het beeld vandaan komt dat Feyenorod alleen maar toppers kan halen. Of dat Heerenveen en AZ dat wel kunnen. Die hebben ook het merendeel aan miskleunen.

Als je in een rijtje Jorgensen, Bilal, Tapia, Vejinovic, Van der Heijden, Botteghin, Gustafson, Kuyt, Elia, Berghuis een hele hoop spelers ziet die op zijn minst een nuttige bijdrage hebben geleverd aan het kampioenschap is het echt niet allemaal kut.

Natuurlijk zou je graag eens een supertalent uit Brazilië over willen nemen, maar Ajax betaalt voor het niet supertalent al meer dan wij kunnen betalen. Dus dat is onbegonnen werk.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2017 10:50:25 ]
pi_171640430
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 10:44 schreef Gert het volgende:
Want tot nu toe lijkt het nog niet bepaald "de nieuwe Neymar" zoals werd aangekondigd.
Ibrahimovic leek in zijn beginperiode ook geen topspits. Uitgegroeid tot een van de beste aanvallers van deze tijd. ;)
  maandag 12 juni 2017 @ 13:03:49 #207
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171640756
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 10:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo makkelijk is het ook niet om in te schatten of een speler mee gaat komen of niet. Ook bij ajax en psv breken niet regelmatig zelf ontdekte pareltjes door. Integendeel. Ajax smijt na een dramatische seizoenstart en stevig aandringen van de 'neutrale journalistiek' met miljoenen om de beste speler van de eredivisie over te nemen, knap gescout zeg. En ze kopen een Zuid-Amerikaanse vleugelspits voor bijna 4x de prijs van Bilal, die zich nog helemaal moet gaan bewijzen. Want tot nu toe lijkt het nog niet bepaald "de nieuwe Neymar" zoals werd aangekondigd.

En bij ons voetbalt de zelf gescoute topscorer van de Eredivisie.
Ik zeg niet dat we zulke fantastische scouts hebben, maar het een beetje in perspectief zien kan geen kwaad.
Je ziet nu een hoop spelers over het hoofd, maar goed, als je zoveel geld hebt als zij kan je ook wat meer gokjes nemen.

Maar een Sanchez en Milik kwamen gewoon voor 5 miljoen of minder. Zelfde geldt voor PSV en Arias, Moreno en Guardado. Een paar jaar terug waren dat soort spelers misschien te hoog gegrepen voor ons, maar we zijn nu kampioen en spelen Champions League, dan mag je echt wel wat hoger mikken dan Boëtius en Ola John. En dat kan zonder 10 miljoen voor 1 speler te hoeven dokken.
  maandag 12 juni 2017 @ 13:04:26 #208
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_171640771
quote:
14s.gif Op maandag 12 juni 2017 10:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waar het beeld vandaan komt dat Feyenorod alleen maar toppers kan halen. Of dat Heerenveen en AZ dat wel kunnen. Die hebben ook het merendeel aan miskleunen.

Als je in een rijtje Jorgensen, Bilal, Tapia, Vejinovic, Van der Heijden, Botteghin, Gustafson, Kuyt, Elia, Berghuis een hele hoop spelers ziet die op zijn minst een nuttige bijdrage hebben geleverd aan het kampioenschap is het echt niet allemaal kut.

Natuurlijk zou je graag eens een supertalent uit Brazilië over willen nemen, maar Ajax betaalt voor het niet supertalent al meer dan wij kunnen betalen. Dus dat is onbegonnen werk.

Talenten moet je ook niet kopen, die moet je opleiden. Ik ben altijd wel een voorstander van aankopen van spelers van 25+. Liever geen aankopen als Singh, Bilal en Gustafson meer.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 12 juni 2017 @ 13:09:15 #209
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_171640862
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 13:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je ziet nu een hoop spelers over het hoofd, maar goed, als je zoveel geld hebt als zij kan je ook wat meer gokjes nemen.

Maar een Sanchez en Milik kwamen gewoon voor 5 miljoen of minder. Zelfde geldt voor PSV en Arias, Moreno en Guardado. Een paar jaar terug waren dat soort spelers misschien te hoog gegrepen voor ons, maar we zijn nu kampioen en spelen Champions League, dan mag je echt wel wat hoger mikken dan Boëtius en Ola John. En dat kan zonder 10 miljoen voor 1 speler te hoeven dokken.
Tjah leuk dat je over de 2 topaankopen van Ajax gaat beginnen. Maar hoe zit het dan met Cassierra, Westermann, Heitinga, Andersen, Zimling, Sigthorsson, ´ivković, Gudelj, Dijks, Sanogo, Antonucci en ga zo nog maar even door.

Ajax heeft gewoon tig keer zoveel meer te besteden dus die kunnen gokjes nemen. Cassiera, Sanches, Neres: In totaal +/- 22 miljoen. Dat hebben wij de afgelopen 10 nog niet eens uitgegeven.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 12 juni 2017 @ 13:19:05 #210
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171641057
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 13:09 schreef satecl het volgende:

[..]

Tjah leuk dat je over de 2 topaankopen van Ajax gaat beginnen. Maar hoe zit het dan met Cassierra, Westermann, Heitinga, Andersen, Zimling, Sigthorsson, ´ivković, Gudelj, Dijks, Sanogo, Antonucci en ga zo nog maar even door.

Ajax heeft gewoon tig keer zoveel meer te besteden dus die kunnen gokjes nemen. Cassiera, Sanches, Neres: In totaal +/- 22 miljoen. Dat hebben wij de afgelopen 10 nog niet eens uitgegeven.
De meesten in dit rijtje kostten niets of waren goedkope gokjes. Ik heb het ook niet over Eredivisiespelers of terugkerende Nederlanders dus je noemt allerlei namen die niet relevant zijn. Ik had ook Younes en Onana bijvoorbeeld nog kunnen noemen.

Je hebt gelijk dat dit soort transfers deels mogelijk zijn door er 10 te doen, waarvan er vervolgens 3 a 4 slagen, maar ik zou graag zien dat we in ieder geval eens iets probeerden. Dat onze scouting een teken van leven geeft. Als je vindt dat PSV en Ajax geen goede vergelijking zijn moet je eens bij Anderlecht kijken, die hebben een vergelijkbare begroting als de onze en halen hele leuke spelers van buiten de Belgische competitie.
  maandag 12 juni 2017 @ 15:11:25 #211
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_171643511
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 10:42 schreef satecl het volgende:
Boetius haha. Ook meteen Ruben Schaken (die met zijn hoofd al in de verlenging zat) terug halen? Cabral misschien?
Ik was het al bijna vergeten _O-
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 12 juni 2017 @ 15:18:46 #212
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171643629
Hahn Elia en Kuijt weg en nog niks voor terug.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 12 juni 2017 @ 15:25:08 #213
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_171643738
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hahn Elia en Kuijt weg en nog niks voor terug.
goede analyse
Ride Or Die Lalalalalalalala
  maandag 12 juni 2017 @ 15:35:48 #214
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171643949
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hahn Elia en Kuijt weg en nog niks voor terug.
Het is 12 juni
pi_171644015
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 13:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De meesten in dit rijtje kostten niets of waren goedkope gokjes. Ik heb het ook niet over Eredivisiespelers of terugkerende Nederlanders dus je noemt allerlei namen die niet relevant zijn. Ik had ook Younes en Onana bijvoorbeeld nog kunnen noemen.

Je hebt gelijk dat dit soort transfers deels mogelijk zijn door er 10 te doen, waarvan er vervolgens 3 a 4 slagen, maar ik zou graag zien dat we in ieder geval eens iets probeerden. Dat onze scouting een teken van leven geeft. Als je vindt dat PSV en Ajax geen goede vergelijking zijn moet je eens bij Anderlecht kijken, die hebben een vergelijkbare begroting als de onze en halen hele leuke spelers van buiten de Belgische competitie.
Goedkope gokjes? Want? jij weet wat ze voor salaris hebben opgestreken?
  maandag 12 juni 2017 @ 15:46:18 #216
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171644188
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:38 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Goedkope gokjes? Want? jij weet wat ze voor salaris hebben opgestreken?
Salarissen zijn een ander soort kosten dan transfers. Desondanks denk ik niet dat Zimling, Andersen en Cassiera een topsalaris krijgen/kregen
pi_171644361
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Salarissen zijn een ander soort kosten dan transfers. Desondanks denk ik niet dat Zimling, Andersen en Cassiera een topsalaris krijgen/kregen
Zijn andere kosten inderdaad, maar een Elia kost ook maar 1,5 miljoen, zijn salaris is een ander verhaal. Feyenoord kan makkelijk een speler kopen die 5 miljoen kost, het salaris ook daadwerkelijk kunnen betalen een paar jaar is toch wat anders. Dan kom je in een bepaald categorie terecht, daar is bij ajax gewoon veel meer ruimte voor.
  maandag 12 juni 2017 @ 16:04:30 #218
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_171644605
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Salarissen zijn een ander soort kosten dan transfers. Desondanks denk ik niet dat Zimling, Andersen en Cassiera een topsalaris krijgen/kregen
bart_sanders twitterde op zondag 19-06-2016 om 12:01:21 Cassierro en Sanchez kosten #Ajax nu nog minimaal ¤550K aan salaris pj, volgend seizoen minimaal ¤825K pj, seizoen daarop minimaal ¤1.1M pj reageer retweet
Maar genoeg over Ajax.

Ik ben blij met het huidige beleid wat we nu voeren. Geen onbekende gokjes nemen, want we moeten zuinig zijn met ons budget. Liever 'bord op schoot' spelers die al het nodige ervaring in de Eredivisie hebben en zich niet hoeven aan te passen aan de Nederlandse cultuur. We zijn er afgelopen seizoen kampioen mee geworden.

En dat er soms een miskoop tussen zit(Vejinovic), dat hou je altijd. Van mij mag Feyenoord deze zomer gewoon weer 4 spelers halen van het kaliber O. John, St. Juste, van Persie, Fer, Clasie, Lens etc.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 12 juni 2017 @ 16:19:43 #219
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171644897
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 16:04 schreef satecl het volgende:

[..]

bart_sanders twitterde op zondag 19-06-2016 om 12:01:21 Cassierro en Sanchez kosten #Ajax nu nog minimaal ¤550K aan salaris pj, volgend seizoen minimaal ¤825K pj, seizoen daarop minimaal ¤1.1M pj reageer retweet
Maar genoeg over Ajax.

Ik ben blij met het huidige beleid wat we nu voeren. Geen onbekende gokjes nemen, want we moeten zuinig zijn met ons budget. Liever 'bord op schoot' spelers die al het nodige ervaring in de Eredivisie hebben en zich niet hoeven aan te passen aan de Nederlandse cultuur. We zijn er afgelopen seizoen kampioen mee geworden.

En dat er soms een miskoop tussen zit(Vejinovic), dat hou je altijd. Van mij mag Feyenoord deze zomer gewoon weer 4 spelers halen van het kaliber O. John, St. Juste, van Persie, Fer, Clasie, Lens etc.
De laatste 4 spelers die je opnoemt zijn ook erg goed, ik denk dat bijna niemand in dit topic daar problemen mee zou hebben. Mijn probleem is meer dat als er in de Eredivisie volgens Feyenoord niet de goede betaalbare opties rondlopen, dat is waarschijnlijk het geval nu, dat ze dan aan zouden komen bij de categorie Boëtius, John en De Guzman. Misschien heb ik het mis, maar dat is in mijn ogen een gebrek aan creativiteit.
  maandag 12 juni 2017 @ 16:27:02 #220
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171645058
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 16:04 schreef satecl het volgende:

[..]

bart_sanders twitterde op zondag 19-06-2016 om 12:01:21 Cassierro en Sanchez kosten #Ajax nu nog minimaal ¤550K aan salaris pj, volgend seizoen minimaal ¤825K pj, seizoen daarop minimaal ¤1.1M pj reageer retweet
Maar genoeg over Ajax.

Ik ben blij met het huidige beleid wat we nu voeren. Geen onbekende gokjes nemen, want we moeten zuinig zijn met ons budget. Liever 'bord op schoot' spelers die al het nodige ervaring in de Eredivisie hebben en zich niet hoeven aan te passen aan de Nederlandse cultuur. We zijn er afgelopen seizoen kampioen mee geworden.

En dat er soms een miskoop tussen zit(Vejinovic), dat hou je altijd. Van mij mag Feyenoord deze zomer gewoon weer 4 spelers halen van het kaliber O. John, St. Juste, van Persie, Fer, Clasie, Lens etc.
Zonder Jörgenson waren jullie geen kampioen geworden.

Ik ben het grotendeels met je eens, hoor, maar je mag als Nederlandse topclub ook best wel kijken naar een balans, waarbij je af en toe een overwogen gokje waagt vanuit het buitenland.
  maandag 12 juni 2017 @ 16:39:36 #221
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_171645273
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 16:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De laatste 4 spelers die je opnoemt zijn ook erg goed, ik denk dat bijna niemand in dit topic daar problemen mee zou hebben. Mijn probleem is meer dat als er in de Eredivisie volgens Feyenoord niet de goede betaalbare opties rondlopen, dat is waarschijnlijk het geval nu, dat ze dan aan zouden komen bij de categorie Boëtius, John en De Guzman. Misschien heb ik het mis, maar dat is in mijn ogen een gebrek aan creativiteit.
Bij die spelers weet je in ieder geval zeker dat ze geen aanpassingsproblemen zullen hebben zoals Singh en Gustafson dat wel hebben gehad. Een risicofactor minder dus. Het is het beleid van Martin van Geel wat hij al jaren doet. Bij Ajax(hé, weer ajax! ;) ) haalde hij bijvoorbeeld ook Davids, Stam, Huntelaar en Perez. En een Dennis Gentenaar die toen bij Dortmund keepte.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 12 juni 2017 @ 16:43:46 #222
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_171645354
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 16:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zonder Jörgenson waren jullie geen kampioen geworden.

Ik ben het grotendeels met je eens, hoor, maar je mag als Nederlandse topclub ook best wel kijken naar een balans, waarbij je af en toe een overwogen gokje waagt vanuit het buitenland.
Volgens mij doen ze dat ook bij Feyenoord, maar daar is maar een beperkt budget voor. Singh, Gustafson, Kazim, Jorgenson, Emil Hansson, Mans Herrmann, Elabdellaoui, Par Hansson.

Er is nu iets meer geld. Wie weet is van Geel al een paar weken maanden bezig met 2 konijnen uit de hoge hoed. Jorgenson kwam toch ook uit het niets? En wie zegt dat het klopt dat Feyenoord bezig is met De Guzman, Boetius, van Persie en O. John?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_171647622
De meeste clubs in Nederland weten ook dat Feyenoord wat te besteden heeft en die gaan nu allemaal de hoofdprijs vragen voor de wat gemiddelde betere spelers in de eredivisie.

Dus Feyenoord zal altijd rond moeten kijken.En ik verwacht dan dat ze spelers halen die ook international zijn bij hun land. Dan kan je aardig nog wat kwaliteit halen. In de regio's van Kroatië, , zweden denemarken enzovoorts zou je moeten rondkijken. Daar lopen echt nog wel betaalbare goede spelers rond. Zie Jorgensen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171648523
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 10:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo makkelijk is het ook niet om in te schatten of een speler mee gaat komen of niet. Ook bij ajax en psv breken niet regelmatig zelf ontdekte pareltjes door. Integendeel. Ajax smijt na een dramatische seizoenstart en stevig aandringen van de 'neutrale journalistiek' met miljoenen om de beste speler van de eredivisie over te nemen, knap gescout zeg. En ze kopen een Zuid-Amerikaanse vleugelspits voor bijna 4x de prijs van Bilal, die zich nog helemaal moet gaan bewijzen. Want tot nu toe lijkt het nog niet bepaald "de nieuwe Neymar" zoals werd aangekondigd.

En bij ons voetbalt de zelf gescoute topscorer van de Eredivisie.
Ik zeg niet dat we zulke fantastische scouts hebben, maar het een beetje in perspectief zien kan geen kwaad.
Dat klopt, maar die scouts werken vast ook niet voor een habbekrats. Als je dan alleen maar namen voorbij ziet komen die wij hier ook met zijn allen binnen 5 minuten kunnen bedenken. Als je er echt moeite insteekt dan moet je toch talentvolle spelers aan je kunnen binden? Ze kosten echt niet allemaal 10 miljoen.

Het blijft altijd een gok, maar ik zie liever goede gerichte aankopen aangevuld met jeugd dan alleen maar spelers terughalen. Je moet ook kapitaal op het veld willen hebben staan wil je ooit verder komen
pi_171648797
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 19:13 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat klopt, maar die scouts werken vast ook niet voor een habbekrats. Als je dan alleen maar namen voorbij ziet komen die wij hier ook met zijn allen binnen 5 minuten kunnen bedenken. Als je er echt moeite insteekt dan moet je toch talentvolle spelers aan je kunnen binden? Ze kosten echt niet allemaal 10 miljoen.

Het blijft altijd een gok, maar ik zie liever goede gerichte aankopen aangevuld met jeugd dan alleen maar spelers terughalen. Je moet ook kapitaal op het veld willen hebben staan wil je ooit verder komen
Het is bijna onmogelijk voor Feyenoord om echte jonge super talent binnen te halen. Spelers die rond hun 17 -18 bovengemiddeld zijn spelen allemaal internationaal voor hun landenteams. En dat wordt allemaal al gescout door de rijkste clubs in Europa. En dan kom je terug op subtop spelers waarvan het niet duidelijk is of ze het echt gaan halen.

Wijnaldum Fer Vilhenna werdt op hun 18e ook gezegd dat ze het ook niet zouden halen, maar zijn allemaal goede spelers geworden. Maar dat duurt 3/4 jaar wekelijks kunnen spelen bij een club.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')