abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 juni 2017 @ 06:12:20 #151
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171541409
Goedemorgen Melting
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 8 juni 2017 @ 06:14:47 #152
120423 Melting
on Radio 49!
pi_171541434
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 06:12 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting
Goedemorgen livelink. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  † In Memoriam † donderdag 8 juni 2017 @ 07:18:20 #153
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_171541710
c_/ mogguh c_/

:W Livelink, Melting
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 8 juni 2017 @ 07:33:45 #154
120423 Melting
on Radio 49!
pi_171541765
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 07:18 schreef just me het volgende:
c_/ mogguh c_/

:W Livelink, Melting
Goedemorgen just me. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 8 juni 2017 @ 07:52:37 #155
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171541863
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 07:18 schreef just me het volgende:
c_/ mogguh c_/

:W Livelink, Melting
Goedemorgen, just me
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 8 juni 2017 @ 08:10:30 #156
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_171541948
Goedemorgen allen tezamen :W
  donderdag 8 juni 2017 @ 08:36:05 #157
120423 Melting
on Radio 49!
pi_171542173
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:10 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen allen tezamen :W
Ik las Goedemorgen allah tezamen. :@
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_171542174
Goedemorgen :W

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2017 08:36:24 ]
pi_171542249
:O
  donderdag 8 juni 2017 @ 08:48:25 #160
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_171542286
quote:
4s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:36 schreef Melting het volgende:

[..]

Ik las Goedemorgen allah tezamen. :@
_O- _O-
  † In Memoriam † donderdag 8 juni 2017 @ 08:49:35 #161
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_171542296
quote:
4s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:36 schreef Melting het volgende:

[..]

Ik las Goedemorgen allah tezamen. :@
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 8 juni 2017 @ 08:52:22 #162
120423 Melting
on Radio 49!
pi_171542317
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:49 schreef just me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_171543011
:W
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  † In Memoriam † donderdag 8 juni 2017 @ 10:14:01 #164
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_171543316
quote:
w/
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_171544199
Pff, iemand zo ver krijgen dat ze een beetje fatsoenlijk eet en drinkt, ik heb de neiging om het op te geven, ik kan haar niet dwingen. Heb nu de huisarts ook ingeseind en vandaag ben ik er ook met de lunch, dus dan maak ik gewoon wat voor haar klaar en eten we samen, maar dat kan ik ook niet elke dag doen en zodra wij er niet zijn maakt ze weer een rommeltje van eten en drinken, net als afgelopen maanden.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 11:10:02 #166
74056 crew  ToT
pi_171544432
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Pff, iemand zo ver krijgen dat ze een beetje fatsoenlijk eet en drinkt, ik heb de neiging om het op te geven, ik kan haar niet dwingen. Heb nu de huisarts ook ingeseind en vandaag ben ik er ook met de lunch, dus dan maak ik gewoon wat voor haar klaar en eten we samen, maar dat kan ik ook niet elke dag doen en zodra wij er niet zijn maakt ze weer een rommeltje van eten en drinken, net als afgelopen maanden.
Thuiszorg kan hier wel wat in betekenen.
Die tante van mij wilde ook niet eten, tot dagelijks maaltijden warm afgeleverd werden en eerst iemand er bij ging zitten om te kijken of ze alles wel op at, en later controleerden ze alleen of ze het wel opgegeten had. (Voordeel: zo niet, dan kan de maaltijd opnieuw opgewarmd worden.)
pi_171544523
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Thuiszorg kan hier wel wat in betekenen.
Die tante van mij wilde ook niet eten, tot dagelijks maaltijden warm afgeleverd werden en eerst iemand er bij ging zitten om te kijken of ze alles wel op at, en later controleerden ze alleen of ze het wel opgegeten had. (Voordeel: zo niet, dan kan de maaltijd opnieuw opgewarmd worden.)
hier werd duidelijk gezegd dat thuiszorg daarin niks kan betekenen, maar misschien moet ik dat op een andere manier aanvliegen
pi_171544602
Ik moet echt zo snel mogelijk van die hulpverlenersrol af, het wordt er niet gezelliger op. Dingen regelen, het huishouden doen totdat de huishoudelijke hulp een groot deel overneemt en elke dag daar koken, dat is echt al nauwelijks te doen, de rest moet echt door anderen gedaan worden. Maar ja, je wordt ontslagen uit het ziekenhuis en zoek het maar uit.... Er wordt echt veel te zwaar op mantelzorg geleund
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 11:21:53 #169
74056 crew  ToT
pi_171544609
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

hier werd duidelijk gezegd dat thuiszorg daarin niks kan betekenen, maar misschien moet ik dat op een andere manier aanvliegen
Hmmm ja nou die tante ontving die verzorging al jarenlang, Misschien dat ze dan wat coulanter zijn als zoiets van hen gevraagd wordt, en misschien verschilt het ook per instantie.
Wel vreemd dat ze hier dan niets mee doen. Dit lijkt me een stuk belangrijker dan iemand een paar keer per week douchen of zo.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 11:24:46 #170
74056 crew  ToT
pi_171544667
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet echt zo snel mogelijk van die hulpverlenersrol af, het wordt er niet gezelliger op. Dingen regelen, het huishouden doen totdat de huishoudelijke hulp een groot deel overneemt en elke dag daar koken, dat is echt al nauwelijks te doen, de rest moet echt door anderen gedaan worden. Maar ja, je wordt ontslagen uit het ziekenhuis en zoek het maar uit.... Er wordt echt veel te zwaar op mantelzorg geleund
Is er niet iets van Tafeltje Dekje of een klein commercieel bedrijf dat dagelijks verse warme of anders door hen bereide magnetronmaaltijden thuis aflevert? (Desnoods een voorraadje voor een paar dagen)
Mijn moeder kreeg het eerst van Tafeltje Dekje maar vlees was vaak gefrituurd en dat ging tegen staan. Nu krijgt ze het via een groenteboer; iets duurder maar veel beter in kwaliteit.
pi_171544873
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:24 schreef ToT het volgende:

[..]

Is er niet iets van Tafeltje Dekje of een klein commercieel bedrijf dat dagelijks verse warme of anders door hen bereide magnetronmaaltijden thuis aflevert? (Desnoods een voorraadje voor een paar dagen)
Mijn moeder kreeg het eerst van Tafeltje Dekje maar vlees was vaak gefrituurd en dat ging tegen staan. Nu krijgt ze het via een groenteboer; iets duurder maar veel beter in kwaliteit.
dat is er wel, maar dat gooit ze dan toch grotendeels weg. En voorlopig bijna elke avond daar koken houden we nog wel een tijdje vol en dan af en toe eens een dag overslaan en een maaltijdsalade ofzo neerzetten. Maar ze eet en drinkt verder overdag niet goed en ik kan haar niet dwingen. Elke dag zegt ze: vanaf morgen ga ik normaal eten en drinken en elke dag heeft ze weer een smoes klaar waarom ze het toch weer niet heeft gedaan. Zo deed ze dat al maanden, dus het is niet dat deze beroerte daar wat mee te maken heeft, ze had toen ze werd opgenomen haar nierfunctie zowat om zeep geholpen door nog geen halve liter per dag te drinken. Mijn hoop is nu op de huisarts gevestigd, die komt dinsdag aan huis. Alleen morgen is ze tot half 5 ofzo alleen, de andere dagen zijn we/ik er in elk geval vanaf lunchtijd tot een uur of 7, ivm afspraken en er valt verder ook genoeg te doen daar. Maar dat moet snel anders na dinsdag.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 11:48:08 #172
74056 crew  ToT
pi_171545226
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:34 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

dat is er wel, maar dat gooit ze dan toch grotendeels weg. En voorlopig bijna elke avond daar koken houden we nog wel een tijdje vol en dan af en toe eens een dag overslaan en een maaltijdsalade ofzo neerzetten. Maar ze eet en drinkt verder overdag niet goed en ik kan haar niet dwingen. Elke dag zegt ze: vanaf morgen ga ik normaal eten en drinken en elke dag heeft ze weer een smoes klaar waarom ze het toch weer niet heeft gedaan. Zo deed ze dat al maanden, dus het is niet dat deze beroerte daar wat mee te maken heeft, ze had toen ze werd opgenomen haar nierfunctie zowat om zeep geholpen door nog geen halve liter per dag te drinken. Mijn hoop is nu op de huisarts gevestigd, die komt dinsdag aan huis. Alleen morgen is ze tot half 5 ofzo alleen, de andere dagen zijn we/ik er in elk geval vanaf lunchtijd tot een uur of 7, ivm afspraken en er valt verder ook genoeg te doen daar. Maar dat moet snel anders na dinsdag.
-O- Oeffff dat klinkt echt niet goed.

Die tante eindigde in het ziekenhuis doordat ze amper/niet meer at of dronk, maar daar is ze vervolgens redelijk van hersteld en men had haar toen ook aangepraat om toch wel wat moeite te doen om toch te eten en te drinken. Ze kreeg speciale drankjes met extra veel eiwitten en voedingsstoffen enzo, en een poeder dat ze aan haar thee moest toevoegen.
Maar zij gooide niet zomaar eten weg; de thuiszorg controleerde de vuilnisbak na iedere maaltijd.
(Uiteindelijk ontbrak haar toch de wil om te leven en is voor passieve euthanasie gekozen d.m.v. toch weer te stoppen met eten, drinken en medicijnen te nemen.)

Maar als Symp's moeder zelfs amper meer drinkt is het idd echt wel een probleem, ja. -O-
De pest is dat je voor zoiets ook niet naar een verzorgingstehuis toe kunt of zo. Ze heeft intensieve begeleiding thuis nodig, lijkt het zo. Kan overigens op zich wel via de gemeente; ambulante begeleiding die je helpt met eten en drinken. Maar dan moet er wel een indicatie voor zijn.
pi_171545778
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet echt zo snel mogelijk van die hulpverlenersrol af, het wordt er niet gezelliger op. Dingen regelen, het huishouden doen totdat de huishoudelijke hulp een groot deel overneemt en elke dag daar koken, dat is echt al nauwelijks te doen, de rest moet echt door anderen gedaan worden. Maar ja, je wordt ontslagen uit het ziekenhuis en zoek het maar uit.... Er wordt echt veel te zwaar op mantelzorg geleund
Tja, dat is het hele probleem van de zorg. Maar goed, vervolgens stemt een groot deel van Nederland op de VVD enzo.
Het is te schandalig voor woorden. We hebben wel geld voor elk wissewasje in de wereld, maar onze eigen inwoners goed verzorgen, ho maar.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171545798
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:34 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

dat is er wel, maar dat gooit ze dan toch grotendeels weg. En voorlopig bijna elke avond daar koken houden we nog wel een tijdje vol en dan af en toe eens een dag overslaan en een maaltijdsalade ofzo neerzetten. Maar ze eet en drinkt verder overdag niet goed en ik kan haar niet dwingen. Elke dag zegt ze: vanaf morgen ga ik normaal eten en drinken en elke dag heeft ze weer een smoes klaar waarom ze het toch weer niet heeft gedaan. Zo deed ze dat al maanden, dus het is niet dat deze beroerte daar wat mee te maken heeft, ze had toen ze werd opgenomen haar nierfunctie zowat om zeep geholpen door nog geen halve liter per dag te drinken. Mijn hoop is nu op de huisarts gevestigd, die komt dinsdag aan huis. Alleen morgen is ze tot half 5 ofzo alleen, de andere dagen zijn we/ik er in elk geval vanaf lunchtijd tot een uur of 7, ivm afspraken en er valt verder ook genoeg te doen daar. Maar dat moet snel anders na dinsdag.
Oh, ik zou daar echt helemaal gek van worden. * OscarMopperkont kan daar echt heeeeeeel slecht tegen :X
Begint al te jeuken als ik dit lees :X
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171545856
Pfff DDM, dat is zwaar klote. Voor iedereen die met die situatie te maken heeft. ;(
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')