abonnement Unibet Coolblue
pi_171549365
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:14 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat is met enige regelmaat ook wel het geval. Niet dat het elke week zo ernstig is maar als ik dit erbij pak: VBL / [Europa league: Finale] Ajax - Manchester United #9 0-2, dan heb ik niet het idee van "goh, laat ik het eens hebben over hoe Ajax het anders zou moeten doen" of iets in die richting. En natuurlijk, dit is een vrij extreem geval maar er zijn ook wel meer voorbeelden denkbaar. Daarmee wil ik niet naar bepaalde users wijzen en ik wil ook niet zeggen dat de moderatie perfect is maar als je in zo'n topic zit kan ik me voorstellen dat je afhaakt.
Wat is er precies mis? Zit alleen de eerste pagina te bekijken want mobiel.
pi_171549386
Ik vind VBL wel een chill subforum, al post ik er niet veel. Uitstekende moderatie ook. Alleen soms niet leuk om mee te posten, omdat je direct helemaal naar de tering gescholden wordt als je iets zegt dat niet zo slim is. Wat ook de reden is dat ik er weinig post. Maar daar hebben wel meer subfora last van.
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 15:20:35 #153
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171549464
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat is er precies mis? Zit alleen de eerste pagina te bekijken want mobiel.
Als ik zo door dit topic heen scroll, zie ik (veel) meer bagger dan een post over voetbal. Zoals eerder gezegd is het helemaal niet erg dat er hier en daar een gifje staat en wat offtopic gepost wordt, zolang dat een beetje met mate is. Dit topic is imo een voorbeeld waarin de balans (veel) te veel doorslaat naar gebagger, getroll en ander gezanik.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171549558
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:20 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Als ik zo door dit topic heen scroll, zie ik (veel) meer bagger dan een post over voetbal. Zoals eerder gezegd is het helemaal niet erg dat er hier en daar een gifje staat en wat offtopic gepost wordt, zolang dat een beetje met mate is. Dit topic is imo een voorbeeld waarin de balans (veel) te veel doorslaat naar gebagger, getroll en ander gezanik.
Dan weet ik nu al dat we er nooit uit gaan komen.

Ik zie in elk geval een prima topic, waarin Ajax net de 2-0 (of de 1-0?) om de oren krijgt geloof ik, en daar is lekker wat geouwehoer over. Ik denk niet dat je op dat moment moet verwachten dat onlogisch (bijvoorbeeld) een diepgaande analyse plaatst over de verkeerde positie van Veltman (bijvoorbeeld). Pak een rustig moment in die wedstrijd en dan zal je een heel ander topic krijgen.
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:26:59 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171549618
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:14 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat is met enige regelmaat ook wel het geval. Niet dat het elke week zo ernstig is maar als ik dit erbij pak: VBL / [Europa league: Finale] Ajax - Manchester United #9 0-2, dan heb ik niet het idee van "goh, laat ik het eens hebben over hoe Ajax het anders zou moeten doen" of iets in die richting.
Daar leent een livetopic zich sowieso al niet voor
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 15:27:04 #156
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171549622
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan weet ik nu al dat we er nooit uit gaan komen.
Zo'n vermoeden had ik ook al
quote:
Ik zie in elk geval een prima topic, waarin Ajax net de 2-0 (of de 1-0?) om de oren krijgt geloof ik, en daar is lekker wat geouwehoer over. Ik denk niet dat je op dat moment moet verwachten dat onlogisch (bijvoorbeeld) een diepgaande analyse plaatst over de verkeerde positie van Veltman (bijvoorbeeld). Pak een rustig moment in die wedstrijd en dan zal je een heel ander topic krijgen.
2-0 ja. Dat er na een goal wat gebagger is, is vrij evident en ook geen ramp ofzo. Maar even voor de goede orde, wat jij op de eerste pagina ziet gaat 20 minuten zo door in datzelfde topic. Dan snap ik wel dat je afhaakt en ik heb voldoende users gesproken om te weten dat dat ook daadwerkelijk gebeurt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 15:27:53 #157
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171549649
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Daar leent een livetopic zich sowieso al niet voor
Ik verwacht ook geen hele verhandelingen ofzo maar als een topic vol staat met HAHAHAHA!!, "op naar het Ajaxtopicgifjes" en meer van zulks snap ik dat de lol eraf kan raken.

Ik zeg ook niet dat het bloed serieus moet worden maar ik zoek de balans daar een beetje in
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171549754
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:27 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Zo'n vermoeden had ik ook al

[..]

2-0 ja. Dat er na een goal wat gebagger is, is vrij evident en ook geen ramp ofzo. Maar even voor de goede orde, wat jij op de eerste pagina ziet gaat 20 minuten zo door in datzelfde topic. Dan snap ik wel dat je afhaakt en ik heb voldoende users gesproken om te weten dat dat ook daadwerkelijk gebeurt.
Ja, heb de rest nu ook gelezen, precies wat ik van een livetopic verwacht op een moment waarin Ajax een tegengoal krijgt, in een finale.
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:32:51 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171549762
Ik denk dat we de nadruk teveel leggen op de livetopics, volgens mij lopen die juist wel goed dankzij die 'lossere' sfeer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 15:33:08 #160
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171549766
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, heb de rest nu ook gelezen, precies wat ik van een livetopic verwacht op een moment waarin Ajax een tegengoal krijgt, in een finale.
Twintig minuten lang ja? Dat moet gewoon kunnen?

Om nog niet te beginnen over de rest van de topics waarin de sfeer ook niet heel veel beter was
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171549876
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:33 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Twintig minuten lang ja? Dat moet gewoon kunnen?

Om nog niet te beginnen over de rest van de topics waarin de sfeer ook niet heel veel beter was
Ja, ik vind er oprecht niets mis mee.
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 15:36:47 #162
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171549882
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:32 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat we de nadruk teveel leggen op de livetopics, volgens mij lopen die juist wel goed dankzij die 'lossere' sfeer.
Met name over die van buitenlands voetbal heb ik helemaal niks te klagen, die zouden imo qua sfeer ook een voorbeeld moeten zijn voor de rest. Bij Nederlands en Europees voetbal daarentegen ontstaat nog wel eens wat wrijving tussen verschillende groepjes users. De CL-finale was dan wel weer prima dus het is ook heus niet altijd raak ofzo
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 15:36:58 #163
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171549892
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, ik vind er oprecht niets mis mee.
Oke, dan verschillen we van mening.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171549947
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:36 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Met name over die van buitenlands voetbal heb ik helemaal niks te klagen, die zouden imo qua sfeer ook een voorbeeld moeten zijn voor de rest. Bij Nederlands en Europees voetbal daarentegen ontstaat nog wel eens wat wrijving tussen verschillende groepjes users. De CL-finale was dan wel weer prima dus het is ook heus niet altijd raak ofzo
Ja, als er geen NL club speelt is het ook stukken rustiger, logisch dat het dan niet zo snel uit de klauwen loopt.
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:39:47 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171550001
Al moet ik zeggen dat ik die paar keer in het jaar dat ik tijdens een wedstrijd van Feyenoord op fok zit ook zelden in het livetopic post, meestal alleen het Feyenoordtopic dan. Is inhoudelijker en ben dan toch de wedstrijd aan het volgen.

Kan me ook niet echt voorstellen dat er tijdens die EL finale ajacieden online waren, dus dan krijg je wel zo'n kliertopic ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:41:01 #166
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_171550040
Dat gebagger in het EL-finale topic is natuurlijk ook volslagen logisch, aangezien Ajax volledig kansloos was geworden. Er was geen enkele aanleiding om ook nog maar iets over de wedstrijd te posten.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_171550048
Ik wil het livetopic wel eens zien tijdens Excelsior - Feyenoord :P
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 15:41:31 #168
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171550056
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, als er geen NL club speelt is het ook stukken rustiger, logisch dat het dan niet zo snel uit de klauwen loopt.
Topics rond CL-wedstrijden zonder Nederlandse clubs zorgen ook met enige regelmaat voor irritatie (of hoe je het wil noemen). Maar goed dan hebben we het over iets vergelijkbaars als hierboven dus daar raak je toch niet van overtuigd, althans niet door mij
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:39 schreef Caland het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik die paar keer in het jaar dat ik tijdens een wedstrijd van Feyenoord op fok zit ook zelden in het livetopic post, meestal alleen het Feyenoordtopic dan. Is inhoudelijker en ben dan toch de wedstrijd aan het volgen.

Kan me ook niet echt voorstellen dat er tijdens die EL finale ajacieden online waren, dus dan krijg je wel zo'n kliertopic ja.
Wel wat maar natuurlijk veel minder dan gebruikelijk en dat speelt ook wel mee. Ik wil ook niet zeggen dat het een perfect voorbeeld is, ik pik er ook maar wat tussenuit :+
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 15:42:30 #169
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171550097
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil het livetopic wel eens zien tijdens Excelsior - Feyenoord :P
Daar gingen wel 8 andere wedstrijden tegelijkertijd dus dat is sowieso al wat moeilijk vergelijkbaar.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171550187
Ik snap echt niet wat het doel is van dit topic. Ik meen echt dat sommige gebruikers het allemaal iets te serieus nemen. Er is een SC, waar je dom kunt lullen en waar tegenwoordig gewoon iedereen welkom (behalve lesbeaus). Er zijn clubtopics waar soms gemodereerd moet worden omdat er getrolld wordt. (Wat best te billijken valt want rivaliteit icm grote bek.) Er zijn livetopics die (vaak) druk bezocht zijn. En er zijn topics met link- en tekstdumps die snel gesloten worden. Het enige probleem zit hem in FB. Gooi dat dicht en er is niets meer mis met VBL. Andere subfora kijken dan met jaloezie naar ons mooie VBL. O+

Wat mij betreft kan hier een slotje op.
pi_171550211
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:42 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Daar gingen wel 8 andere wedstrijden tegelijkertijd dus dat is sowieso al wat moeilijk vergelijkbaar.
VBL / [Live Eredivisie #872] GENOT!

Alsof het over andere wedstrijden ging :').
pi_171550246
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik snap echt niet wat het doel is van dit topic.

Het gezeik wat hier nu is niet in het Doei Stijn topic hebben. Daarom heb ik het topic aangemaakt in elk geval.

quote:
Wat mij betreft kan hier een slotje op.
Ook wel eens.
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:48:21 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171550281
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik snap echt niet wat het doel is van dit topic. Ik meen echt dat sommige gebruikers het allemaal iets te serieus nemen. Er is een SC, waar je dom kunt lullen en waar tegenwoordig gewoon iedereen welkom (behalve lesbeaus). Er zijn clubtopics waar soms gemodereerd moet worden omdat er getrolld wordt. (Wat best te billijken valt want rivaliteit icm grote bek.) Er zijn livetopics die (vaak) druk bezocht zijn. En er zijn topics met link- en tekstdumps die snel gesloten worden. Het enige probleem zit hem in FB. Gooi dat dicht en er is niets meer mis met VBL. Andere subfora kijken dan met jaloezie naar ons mooie VBL. O+

Wat mij betreft kan hier een slotje op.
Behalve dat het wel wat levendiger kan hier zie ik het probleem ook niet zo. Ik zie ook totaal niet het verband tussen weinig nieuwe aanwas en het huidige postgedrag. En dat wordt toch wel een beetje gesuggereerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 15:52:28 #174
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171550410
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik snap echt niet wat het doel is van dit topic. Ik meen echt dat sommige gebruikers het allemaal iets te serieus nemen. Er is een SC, waar je dom kunt lullen en waar tegenwoordig gewoon iedereen welkom (behalve lesbeaus). Er zijn clubtopics waar soms gemodereerd moet worden omdat er getrolld wordt. (Wat best te billijken valt want rivaliteit icm grote bek.) Er zijn livetopics die (vaak) druk bezocht zijn. En er zijn topics met link- en tekstdumps die snel gesloten worden. Het enige probleem zit hem in FB. Gooi dat dicht en er is niets meer mis met VBL. Andere subfora kijken dan met jaloezie naar ons mooie VBL. O+

Wat mij betreft kan hier een slotje op.
We zijn geen Turkije natuurlijk en natuurlijk is er genoeg om trots op te zijn :+
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

VBL / [Live Eredivisie #872] GENOT!

Alsof het over andere wedstrijden ging :').
Er staat wel wat tussen over andere wedstrijden en natuurlijk is Feyenoord de "hoofdwedstrijd", ik wil verder ook niet claimen dat dit een pareltje van een topic is en er kan heus wel wat beter. Wel hebben we het hier over 2 goals en is dat topic in 10 minuten dus de helft van de tijd dicht maar dat neemt heus niet weg dat het in dit geval ook wat minder kan. Maar goed ik heb niet het idee dat we veel verder komen dus ik ga even wat zinvollers doen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Forum Admin donderdag 8 juni 2017 @ 15:54:03 #175
35723 crew  GGMM
pi_171550460
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat mij een beetje stoort is dat er gedaan word alsof er nu geen ruimte is voor serieuze voetbalgesprekken.
wordt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')