abonnement Unibet Coolblue
pi_171467786
Bitcoin :9~
pi_171467788
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Laatst werd er hier nog verkondigd dat 1 augustus de boel in de lift ging _O-
  Moderator maandag 5 juni 2017 @ 10:07:18 #203
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171467829
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:05 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Laatst werd er hier nog verkondigd dat 1 augustus de boel in de lift ging _O-
Daarom joh. Ik heb nog geen gefundeerde post gezien die met feiten aangeeft waarom iets gaat stijgen/dalen.

Allemaal gebaseerd op gegevens uit het verleden. Maar je hoort weleens zo'n zinnetje op de radio hé...

Eén van de weinige die hier met goede onderbouwde posts komt is die Ed. Maar ook hij heeft niet de waarheid in pacht :Y)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171467983
Goedemorgen allemaal!

Ik dacht, ik lees mijn gemiste posts nog even door maar ik zie dat ik maarliefst 12 pagina's achterloop sinds gistermiddag, geen doen :')

Gisteren mijn account aangemaakt op bittrex. Nu ben ik zo stom geweest om wel mijn geboortejaar goed te zetten, maar heb ik dag en maand op 1 januari laten staan en toen ben ik niet geboren. Dom dom dom.

Ik heb een mail gestuurd naar support met de vraag of dit gefixt kan worden, maar ontvang een automatische mail terug dat er niet op gereageerd zal worden. Weet iemand hoe ik bittrex wel kan contacten? Ik wil graag mijn persoonlijke info goed hebben staan.
pi_171468078
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 22:38 schreef Zith het volgende:

[..]

Je schreef oplichter verkeerd
:') :') :')
pi_171468265
quote:
10s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daarom joh. Ik heb nog geen gefundeerde post gezien die met feiten aangeeft waarom iets gaat stijgen/dalen.

Allemaal gebaseerd op gegevens uit het verleden. Maar je hoort weleens zo'n zinnetje op de radio hé...

Eén van de weinige die hier met goede onderbouwde posts komt is die Ed. Maar ook hij heeft niet de waarheid in pacht :Y)
Ik zal ook de laatste zijn die beweert dat ik het allemaal wel weet. ;-)
Mijn verwachtingen zijn hoofdzakelijk gebaseerd op Technische Analyse en wat ervaring.
Dat werkt in veel currencies markten maar sowieso al tricky in cryptos door het manipulatieve karakter en helemaal bij altcoins. Ik merk nu dat er geen peil meer op te trekken is, we zitten in een hype die elk moment afgelopen is of nog maanden doorgaat.
Logica is ver te zoeken momenteel (mijn inziens).
Maakt niet uit wat je koopt, het gaat toch wel omhoog en als je denkt dat het na een x5 tijd is voor een correctie, vliegt het gewoon verder omhoog.
:W

Edit (drukte op verkeerde button): ik ben erg benieuwd wat er gebeurd als de makrt wat inzakt. Ik denk dat social media een goede graadmeter is. Veel nieuwe (onervaren) traders die voor snelle winst gaan, gaat een coin +10% dan worden de raket plaatjes alweer gepost. 5% naar beneden en er wordt alweer gerept van een crash. Paniekzaaiers dus....ze zullen er ook naar handelen.
Erover posten? Waarschijnlijk niet ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door edraket31 op 05-06-2017 10:43:17 ]
pi_171468382
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:17 schreef carebaer het volgende:
Goedemorgen allemaal!

Ik dacht, ik lees mijn gemiste posts nog even door maar ik zie dat ik maarliefst 12 pagina's achterloop sinds gistermiddag, geen doen :')

Lekker dan....geef ik je gisteren een goed bedoeld, gefundeerd advies....is het teveel moeite om terug te lezen :'(
pi_171468577
Dag allemaal,

Ik wil mij eens gaan verdiepen in de cryptocurrencies.
Is het een goede start om een account op Bitstamp aan te maken?

Groet,

Max
pi_171468600
VERGE :W
pi_171468626
quote:
Het artikel eronder is interessanter (voor de ETH fanboys)
pi_171468708
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:45 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Lekker dan....geef ik je gisteren een goed bedoeld, gefundeerd advies....is het teveel moeite om terug te lezen :'(
Die heb ik wél gelezen Ed, vrees niet! :)

Op welke exchanges kun je eigenlijk allemaal direct withdrawen naar euro's? Kraken en nog meer?
  maandag 5 juni 2017 @ 11:09:13 #213
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171468809
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:04 schreef carebaer het volgende:

[..]

Die heb ik wél gelezen Ed, vrees niet! :)

Op welke exchanges kun je eigenlijk allemaal direct withdrawen naar euro's? Kraken en nog meer?
Coinbase
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_171468840
Gulden voor het eerst door de 0,1 euro heen
pi_171468846
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:58 schreef niggeplease het volgende:
VERGE :W
Ik ben toch sterk benieuwd naar de meningen van anderen over deze coin. Ik vind Verge interessant maar ben nog niet helemaal overtuigd. Ze hebben vandaag hun whitepaper released:
https://raw.githubusercon(...)c-CryptoCurrency.pdf
  Moderator maandag 5 juni 2017 @ 11:10:49 #216
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171468847
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:59 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Het artikel eronder is interessanter (voor de ETH fanboys)
Eens :)

http://bitcoinist.com/ethereum-overtake-bitcoin-2018/
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171468968
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:03 schreef CryptoEekhoorn het volgende:

[..]

Hoezo verwacht je voor 1 augustus een grote correctie? Een ander scenario is juist een rustige groei tot aan 1 augustus.. en dan moon
Hij zei niet van welk jaar.
pi_171469028
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:17 schreef carebaer het volgende:
Goedemorgen allemaal!

Ik dacht, ik lees mijn gemiste posts nog even door maar ik zie dat ik maarliefst 12 pagina's achterloop sinds gistermiddag, geen doen :')

Gisteren mijn account aangemaakt op bittrex. Nu ben ik zo stom geweest om wel mijn geboortejaar goed te zetten, maar heb ik dag en maand op 1 januari laten staan en toen ben ik niet geboren. Dom dom dom.

Ik heb een mail gestuurd naar support met de vraag of dit gefixt kan worden, maar ontvang een automatische mail terug dat er niet op gereageerd zal worden. Weet iemand hoe ik bittrex wel kan contacten? Ik wil graag mijn persoonlijke info goed hebben staan.
Ik weet niet of het een optie is, maar gebruik een ander mail-adres en maak een nieuwe account aan.

Verder zit er een "support" knop onderaan de Bittrex pagina. Klik die aan, volgens mij kan je dan rechtsboven ergens "submit a request" klikken.
pi_171469137
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:04 schreef carebaer het volgende:

[..]

Die heb ik wél gelezen Ed, vrees niet! :)

Op welke exchanges kun je eigenlijk allemaal direct withdrawen naar euro's? Kraken en nog meer?
Bitstamp
Gdax
BTC-e (heeft SEPA withdrawal tegenwoordig, maar is enorm duur. Minimale fee ¤100)
pi_171469187
Ik wil Waves bijkopen maar weet niet of het slim is om nu te doen :') :') :')
  Moderator maandag 5 juni 2017 @ 11:27:57 #221
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171469221
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:26 schreef kthxbye het volgende:
Ik wil Waves bijkopen maar weet niet of het slim is om nu te doen :') :') :')
Volgende week sla je jezelf voor je kop als ze dan 20 euro staan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171469255
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:26 schreef kthxbye het volgende:
Ik wil Waves bijkopen maar weet niet of het slim is om nu te doen :') :') :')
Als lange termijn hodler van Waves heb ik het volgende advies: geen idee :D

Het kan natuurlijk zijn dat ze nog een nattekat doen en terug stuiteren, bijvoorbeeld omdat er negatief nieuws is of zomaar, omdat een whale besluit dat het er tijd voor is.

Het kan natuurlijk ook zijn dat het project een succes blijft en alleen nog maar verder groeit, met wat kleine dipjes tussendoor.

Wat weet je van Waves?
pi_171469271
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:26 schreef kthxbye het volgende:
Ik wil Waves bijkopen maar weet niet of het slim is om nu te doen :') :') :')
Altijd doen!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171469306
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:26 schreef kthxbye het volgende:
Ik wil Waves bijkopen maar weet niet of het slim is om nu te doen :') :') :')
Zelf inlezen en risicos afwegen.
Als je een ding in crypto niet moet doen is afgaan op adviezen op internet.

Die krijg je namelijk van holders, en die zijn zelden objectief :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_171469320
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:10 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Ik ben toch sterk benieuwd naar de meningen van anderen over deze coin. Ik vind Verge interessant maar ben nog niet helemaal overtuigd. Ze hebben vandaag hun whitepaper released:
https://raw.githubusercon(...)c-CryptoCurrency.pdf
Vandaag pas? hij bestaat toch al een tijdje?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')