abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:47:52 #101
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171517222
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:29 schreef Tingo het volgende:
Gerard - Another witness "this is for allah" in London Bridge attack:

“Yeah mate, I saw three of them ….one of them stabbed a blonde girl I think 10 or 15 times,shouting 'this is for Allah' . I threw chairs and glasses, chairs,tables at them, everything...I couldn't do nothing mate”

Wat toevallig dat de BBC 'man on the street' reporterr zo'n interessante, braaf,moedige gast (geezer) ontmoeten heeft voor zo'n kleurrijke spontane interview te doen.

Even in 't Engels als jullie dat niet erg vinden....

This is another case of 'the more I think of it, the more stupid the whole story seems to be'.
Think about it – someone walks in a bar with a big knife and stabs people while you're having a beer and/or dinner at 10pm on a saturday night.Of course it's a shock,but at that time in a packed pub, certainly after several pints – there would have been someone/some people who would have done something. There are many things in a pub that can used as weapons which are almost as dangerous as 'big knives'. Any 'terrorist' know this, otherwise they haven't done their homework.

So why would any 'terrorist' make it so difficult for themselves to get the required results (ie: kill as many people as possible?)

It doesn't take that much imagination or intelligence for many of us to concoct a much more effective, low-risk plan to kill people does it? They could just roll up outside the bar in the van, throw a homemade grenade/petrol bomb through the door and drive or just run up the road to the next target.
Why use a van and knives? It doesn't make sense.

They are attacking and are jealous of our freedoms?
Our own governments are attacking and then taking away our freedom under the guise of protecting us from some big bad (moslim) wolf that does not exist.
Ah jij denkt dat het echte leven een actiefilm is vol helden en mensen die wel even 3 gewapende mannen koelbloedig tegenhouden dan heb ik wel een goed beeld waarom je denkt dat alles fake is.
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:20:04 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171517564
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 06:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. En dus moet ik - wij de bevolking, jij - dat het individuele extremistjochies zijn die zomaar raar gaan doen.

Man! Get real.
Ja klopt, Ik zag laatst tijdens voetbal rellen een aantal opas met hun rollators een winkelruit in slaan!
Klote benidormhooligans! :R
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_171518564
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 15:13 schreef MrSweets het volgende:
Als de omstanders wapens droegen was dit allemaal niet gebeurd!
Moet jij eens opletten als er iemand was met een AR-15, dan was de pret gauw over voor deze dader!
Tja, incidenten in de VS bewijzen het tegendeel.

Verder moet men niet overdrijven, momenteel is het aantal aanslagen in het VK veel lager dan een paar decennia terug.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171518641
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:29 schreef Tingo het volgende:
Gerard - Another witness "this is for allah" in London Bridge attack:

“Yeah mate, I saw three of them ….one of them stabbed a blonde girl I think 10 or 15 times,shouting 'this is for Allah' . I threw chairs and glasses, chairs,tables at them, everything...I couldn't do nothing mate”

Wat toevallig dat de BBC 'man on the street' reporterr zo'n interessante, braaf,moedige gast (geezer) ontmoeten heeft voor zo'n kleurrijke spontane interview te doen.

Even in 't Engels als jullie dat niet erg vinden....

This is another case of 'the more I think of it, the more stupid the whole story seems to be'.
Think about it – someone walks in a bar with a big knife and stabs people while you're having a beer and/or dinner at 10pm on a saturday night.Of course it's a shock,but at that time in a packed pub, certainly after several pints – there would have been someone/some people who would have done something. There are many things in a pub that can used as weapons which are almost as dangerous as 'big knives'. Any 'terrorist' know this, otherwise they haven't done their homework.

So why would any 'terrorist' make it so difficult for themselves to get the required results (ie: kill as many people as possible?)

It doesn't take that much imagination or intelligence for many of us to concoct a much more effective, low-risk plan to kill people does it? They could just roll up outside the bar in the van, throw a homemade grenade/petrol bomb through the door and drive or just run up the road to the next target.
Why use a van and knives? It doesn't make sense.

They are attacking and are jealous of our freedoms?
Our own governments are attacking and then taking away our freedom under the guise of protecting us from some big bad (moslim) wolf that does not exist.
Tja, waarom zouden terroristen volgens jouw logica moeten handelen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171520364
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 06:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. En dus moet ik - wij de bevolking, jij - dat het individuele extremistjochies zijn die zomaar raar gaan doen.

Man! Get real.
Get zelf real. Wie zegt dat ze dat zomaar doen?
Conscience do cost.
pi_171523842
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 15:05 schreef 2600 het volgende:
HIj maakt zich in ieder geval geen zorgen, en zit vrolijk lachend aan het ontbijt met de moslims, uren nadat zijn land werd aangevallen.

[ afbeelding ]
Zijn land werd niet aangevallen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171523888
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 15:22 schreef 2600 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, onze bommen worden gegooid omdat wij democratisch hebben besloten dat we daar bommen mogen gooien.
We hebben geen directe democratie.
quote:
Zij hebben nu kennelijk besloten dat zij dat ook terug mogen doen, logisch gevolg.
Nee, want 'zij' zijn niet degenen die deze aanslag hebben gepleegd.
quote:
Vraag blijft, na hoeveel doden begin je je zorgen te maken over je eigen veiligheid?
Dat heeft niets met het aantal doden te maken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171523931
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 15:46 schreef halfway het volgende:

[..]

Waarom zou ik? ik lig er op dit moment niet wakker van.
tevens kan het probleem met een uurtje gepiept zijn, even kijken hoe de wind staat en de wereld is een stuk vrediger.
Dan heb je een wel heel simplistisch beeld van de wereld..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171523976
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:54 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.wanttoknow.nl/(...)i5-en-mi6-gedwongen/

Het is allemaal zo makkelijk. Overheid is de terrorist. Punt
En de aare is hol en de maan een kunstmatig object.
Aldus Guido van wanttoknow...
Het is allemaal zo makkelijk..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171556835
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ah jij denkt dat het echte leven een actiefilm is vol helden en mensen die wel even 3 gewapende mannen koelbloedig tegenhouden dan heb ik wel een goed beeld waarom je denkt dat alles fake is.
Dan weet je niks over de reputaie van sommige Millwall football fans.There is enough hatred of moslims and Islam in the UK that some people would have enjoyed the opportunity of 'having a go'.
Why do these terrorists make their task so complcated? If we are to beleive the MSM, they have professionally built bombs. Why run the risk of running around pubs shouting 'this is for Allah!' and stabbing people ? That's high risk and hardly an effective manner of killing as many western infidels as possible. But if you and others want to believe the silly hate propaganda....
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 8 juni 2017 @ 20:40:03 #111
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171557334
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 20:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan weet je niks over de reputaie van sommige Millwall football fans.There is enough hatred of moslims and Islam in the UK that some people would have enjoyed the opportunity of 'having a go'.
Why do these terrorists make their task so complcated? If we are to beleive the MSM, they have professionally built bombs. Why run the risk of running around pubs shouting 'this is for Allah!' and stabbing people ? That's high risk and hardly an effective manner of killing as many western infidels as possible. But if you and others want to believe the silly hate propaganda....
Als jij onderdeel bent van een terorristencel waarvan iemand al iets heeft gedaan en de politie vervolgens alle connecties aan het oppakken is, wat doe je dan?

Bovendien is je logica echt niet te volgen. Omdat jij denkt dat iets onwaarschijnlijk is, kan het niet echt zijn. Als we die logica aanhielden liepen we nu nog in berenvelletjes rond.
pi_171557688
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 20:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als jij onderdeel bent van een terorristencel waarvan iemand al iets heeft gedaan en de politie vervolgens alle connecties aan het oppakken is, wat doe je dan?

Bovendien is je logica echt niet te volgen. Omdat jij denkt dat iets onwaarschijnlijk is, kan het niet echt zijn. Als we die logica aanhielden liepen we nu nog in berenvelletjes rond.
Nee hoor - dat is het niet. Ik heb gewon helemaal geen overtuigende bewijs van de MSM gezien - beelden,verhalen,getuigen,helden,overlevenden,nabestanden - niks. Ze moeten meer met meer harde bewijs komen. Tis niet belangrijk wat ik wel of niet onwaarschijnlijk vindt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 8 juni 2017 @ 20:59:19 #113
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171558057
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 20:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor - dat is het niet. Ik heb gewon helemaal geen overtuigende bewijs van de MSM gezien - beelden,verhalen,getuigen,helden,overlevenden,nabestanden - niks. Ze moeten meer met meer harde bewijs komen. Tis niet belangrijk wat ik wel of niet onwaarschijnlijk vindt.
Ik denk niet dat de slachtoffers er wakker van liggen dat jij het niet gelooft tenzij je de lijken hebt gezien.
pi_171558350
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 20:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de slachtoffers er wakker van liggen dat jij het niet gelooft tenzij je de lijken hebt gezien.
I don't think they do, no. I think that most people who tell lies don't lose sleep over it. Maybe some do - the ones who are coerced or blackmailed.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 8 juni 2017 @ 22:45:09 #115
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171561163
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 14:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

En de aare is hol en de maan een kunstmatig object.
Aldus Guido van wanttoknow...
Het is allemaal zo makkelijk..
nooit van agartha gehoord
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171567353
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nooit van agartha gehoord
Tijd dat je je daar dus eens in verdiept
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171571183
Wat meer info...

Ordinary people?

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171571210
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 13:10 schreef Tingo het volgende:
Wat meer info...

Ordinary people?

Ijzersterke ctrl v weer hoor. Goed nagepraat.
Conscience do cost.
pi_171598565
Ook 'n goeie punt van 'n collega van me....
kunnen ze niet beter de terroristen gewoon in hun been schoten of zo, levens redden en dan later interrogeren om meer info over terrorist activiteiten te krijgen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 10 juni 2017 @ 16:24:04 #120
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171598675
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 16:18 schreef Tingo het volgende:
Ook 'n goeie punt van 'n collega van me....
kunnen ze niet beter de terroristen gewoon in hun been schoten of zo, levens redden en dan later interrogeren om meer info over terrorist activiteiten te krijgen?
Probeer een bewegend doelwit in het donker maar eens zo te raken. Politie wordt niet voor niets getraind om op het torso (grootste massa) te schieten.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 16:33:12 #121
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171598883
Dat is niet waar, politie leert ook richten op de benen, in geval van noodweer mag een agent op het bovenlichaam schieten. Mij lijkt me dat men meer aan een levende terrorist heeft dan dode mbt verhoor en informatie verzamelen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 16:46:05 #122
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171599132
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 16:18 schreef Tingo het volgende:
Ook 'n goeie punt van 'n collega van me....
kunnen ze niet beter de terroristen gewoon in hun been schoten of zo, levens redden en dan later interrogeren om meer info over terrorist activiteiten te krijgen?
een dode terrorist praat zijn mond niet voor bij.

Daarom ook geen enkele overlevende van al die farce aanslagen. In EU is alles wel terug te herleiden naar mi6

Je ziet aan de maanlandaustronauten hoe krampachtig door het leven moesten. Vooral op de vuist enzo.

Of de helft van 911 plegers die gewoon nog leven. Maar dat werd niet breed uit gemeten

Wat ook zo mongool is waarom hebben al die vermeende terroristen hun paspoorten bij zich.

Onze overheden willen helemaal geen achterlichende info waarom aanslagen op volstrekt zinloze plekken worden georganiseerd.

Het ligt er allemaal zo dik bovenop dat de EU,vs, nato hetzelf orchistreert
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 16:47:14 #123
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171599150
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 16:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat is niet waar, politie leert ook richten op de benen, in geval van noodweer mag een agent op het bovenlichaam schieten. Mij lijkt me dat men meer aan een levende terrorist heeft dan dode mbt verhoor en informatie verzamelen.
... Als jezelf het toneelstuk verzint heeft het geen enkele meer waarde
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171599635
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 16:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat is niet waar, politie leert ook richten op de benen, in geval van noodweer mag een agent op het bovenlichaam schieten. Mij lijkt me dat men meer aan een levende terrorist heeft dan dode mbt verhoor en informatie verzamelen.
Dan kunnen ze ook niet echte Islamische martyrs zijn en ze de kans om die hemelse maagden te krijgen zouden missen.
Ha ha you naughty terrorist ! No heavenly virgins for you matey!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 10 juni 2017 @ 17:14:26 #125
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171599681
Ja ik hoor het al, deze actiehelden hadden de gasten wel even in het been geschoten, easy peasy...

Beste stuurlui staan aan wal :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')