abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 juni 2017 @ 09:04:54 #176
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_171391048
quote:
Huntelaar: "Dat is nu bij Ajax helemaal geen discussie, mijn rol is duidelijk"

Klaas-Jan Huntelaar is door Ajax binnengehaald als tweede spits, terwijl hij zich in het verleden bij onder meer het Nederlands elftal niet altijd makkelijk schikte in een rol als bankzitter. De Achterhoeker verwacht echter geen problemen.

"Het gaat er mij om dat het op een eerlijke, open manier gaat", laat Huntelaar (33) weten aan het Algemeen Dagblad. "Dat is nu bij Ajax helemaal geen discussie, mijn rol is duidelijk. Ajax speelt heel veel wedstrijden in een seizoen, ik ben ervan overtuigd dat ik veel minuten ga maken. Maar los daarvan: dit is mijn eigen, bewuste keuze."

Een scenario als dat van John Heitinga vreest Huntelaar niet. De terugkeer van de oud-verdediger liep uit op een mislukking. "Aan dergelijke scenario's heb ik helemaal niet gedacht. En wat heb ik nou eigenlijk te verliezen? Status is gebakken lucht, dat interesseert me echt niet. Bovendien zie ik mijn eerste periode bij Ajax helemaal los van deze. Destijds kwam ik als eerste spits binnen, nu als tweede. Dat maakt het sowieso al heel anders. Dit is gewoon een mooi nieuw hoofdstuk."

Huntelaar wacht ook een weerzien met Peter Bosz, die hem in 2003 consequent op de bank hield bij De Graafschap. "Het kan nu alleen maar beter gaan tussen ons", grapt Huntelaar. "Maar serieus, ook dat was een onvergelijkbare periode, een heel andere situatie. We hebben echt een goed gesprek gehad. Ik heb er alle vertrouwen in."
dit wist ik dus niet, leuk feitje wel.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 09:41:48 #177
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171391671
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:04 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dit wist ik dus niet, leuk feitje wel.
misschien een soort tweede kans dan voor Peter Bosz met Huntelaar :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_171391766
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:04 schreef TheJanitor het volgende:
Zou mooi zijn als we eens een keer niet achter de feiten aanlopen. ^O^
Ik geloof dat er nu in alle geledingen wel is doorgedrongen dat er iets sneller gehandeld moet worden dan vorig jaar.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 2 juni 2017 @ 09:49:48 #179
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_171391851
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik geloof dat er nu in alle geledingen wel is doorgedrongen dat er iets sneller gehandeld moet worden dan vorig jaar.
is volgens mij begonnen vanaf moment Ziyech, en de reden waarom die ineens gehaald werd. Iedereen zag ik dat dat te laat kwam. Ik denk dat Marc ook heus wel capabel genoeg is, met de juiste stemmen om hem heen. Wellicht gaan we qua transfers wel gouden tijden tegemoet.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_171392146
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:49 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

is volgens mij begonnen vanaf moment Ziyech, en de reden waarom die ineens gehaald werd. Iedereen zag ik dat dat te laat kwam. Ik denk dat Marc ook heus wel capabel genoeg is, met de juiste stemmen om hem heen. Wellicht gaan we qua transfers wel gouden tijden tegemoet.
Nu nog weer qua prijzen, de titel MOET gehaald worden komend seizoen.
pi_171392189
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:51 schreef Beathoven het volgende:
Ik ben voorzichtig optimistisch over Huntelaar. Ik zou m alleen niet te snel met Kuijt vergelijken. Het moet allemaal nog. Het ontbreekt m aan wedstrijdritme en hij is boven de 30 waardoor hij in die combo snel een blessure kan oplopen. Voor hetzelfde geld is hij straks veel maanden uit de roulatie door een trainingsblessure. Laat men na het komende seizoen de balans maar opmaken.
Of Dolberg is straks 4 maanden geblesseerd en Huntelaar maakt in die periode 22 doelpunten. Beste 2e spits die je maar kunt wensen geloof ik.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 10:11:26 #182
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_171392259
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:05 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Nu nog weer qua prijzen, de titel MOET gehaald worden komend seizoen.
ik denk dat de titel wel gaat komen volgend jaar, maar ik ben vooral benieuwd naar het europese gedeelte. Zou natuurlijk erg zuur zijn als je nu niks klaar speelt.
hoop vooral dat ze weer in de europa league komen (met voorkeur door derde te worden in de groepsfase CL natuurlijk) want de CL moet je gewoon even niet willen nu. lekker puntjes pakken in de EL.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_171392277
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:11 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik denk dat de titel wel gaat komen volgend jaar, maar ik ben vooral benieuwd naar het europese gedeelte. Zou natuurlijk erg zuur zijn als je nu niks klaar speelt.
hoop vooral dat ze weer in de europa league komen (met voorkeur door derde te worden in de groepsfase CL natuurlijk) want de CL moet je gewoon even niet willen nu. lekker puntjes pakken in de EL.
Als je de finale van de EL kunt halen kun je best overwinteren in de CL. De vraag is alleen wat mooier is..
  vrijdag 2 juni 2017 @ 10:14:36 #184
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_171392310
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:12 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Als je de finale van de EL kunt halen kun je best overwinteren in de CL. De vraag is alleen wat mooier is..
lijkt mij duidelijk wat mooier is.
overwinteren is leuk, maar de Cl ga je natuurlijk niet winnen.
en als je overwintert is de kans 99% dat je er dan uitvliegt, en dan heb je nog geen fuck.

liever dan gewoon weer (kwart/halve) finale EL dan overwinteren en tegen ManCity of Bayern moeten ofzo.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 10:34:04 #185
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171392646
Huntelaar dan ook weer in een ajax clubkostuum :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 2 juni 2017 @ 10:58:55 #186
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_171393064
quote:
De Ajax-vertrekkers: Gudelj strijdt tegen degradatie, Boilesen krabbelt op

Met de zomer op komst komt ook de transfermarkt op gang. Veel spelers zoeken hun heil ergens anders, maar maken zij wel de goede keuze?

Wintervertrekkers
Anwar El Ghazi (Lille)
El Ghazi verliet Ajax na een moeizaam halfjaar, zowel sportief als in zijn relatie met trainer Peter Bosz. Bij Lille ziet de sportieve toekomst van de aanvaller er niet veel rooskleuriger uit. In de Ligue 1 kreeg El Ghazi zeven keer een basisplaats en begon hij negenmaal op de bank. Volgend seizoen krijgt hij te maken met trainer Marcelo Bielsa.

Nemanja Gudelj (Tianjin Teda)
Gudelj vertrok in januari naar China nadat hij niet meer op de Ajax-bank wilde zitten en krijgt bij Tianjin Teda in ieder geval waar hij voor kwam: een basisplaats (en een klap geld). Tien van de elf wedstrijden van de Chinese Super League dit seizoen begon Gudelj in de basis en slechts één keer werd hij voortijdig van het veld gehaald. De resultaten van Tianjin Teda zijn echter niet om over naar huis te schrijven: de club staat elfde in een competitie van zestien ploegen en het gat met de degradatieplekken is slechts drie punten.

Riechedly Bazoer (VfL Wolfsburg)
De start van Bazoer bij Wolfsburg was stroef, maar de komst van Andries Jonker als trainer heeft daar verandering in gebracht. De middenvelder is basisspeler in Duitsland en wist zich met zijn ploeg ternauwernood te handhaven in de Bundesliga. Jonker verlengde na dat succes zijn contract en dat is goed nieuws voor Bazoer.

Zomervertrekkers
Jasper Cillessen (FC Barcelona)
Cillessen heeft alles bij elkaar toch tien wedstrijden kunnen keepen bij Barcelona dit seizoen, waarvan de meeste in het bekertoernooi. De critici zijn nog niet overtuigd van de kwaliteiten van Cillessen, maar door de mand is de reservedoelman ook niet gevallen. Volgend seizoen is Ernesto Valverde de nieuwe coach in Barcelona. Nieuwe ronde, nieuwe kansen dus.

Nicolai Boilesen (FC Kopenhagen)
Boilesen had bijna een heel seizoen nodig om klaar te zijn voor zijn debuut voor FC Kopenhagen. Dat had te maken met zijn fysieke gesteldheid, maar vooral met het feit dat hij drie maanden in het ziekenhuis sliep vanwege zijn veel te vroeg geboren dochtertje. In de slotfase van het seizoen kreeg Boilesen meer speelminuten, onder meer tegen zijn oude club Ajax in de Europa League.

Arek Milik (Napoli)
Milik ging fantastisch van start bij Napoli, scoorde de ene na de andere in zijn eerste weken, maar raakte zwaar geblesseerd aan de knie en kon pas halverwege februari zijn rentree maken op het moment dat Dries Mertens als spits in topvorm was. De laatste maanden was hij dus vooral invaller.

Ricardo van Rhijn (Club Brugge)
Van Rhijn werd met Club Brugge tweede in de competitie en was lang basisspeler bij de Belgen, maar de laatste weken zat hij meer op de bank dan hem lief was.

Mike van der Hoorn (Swansea City)
Goed is de transfer van Van der Hoorn naar Swansea City bepaald niet uitgepakt. De verdediger speelde slechts acht keer in de Premier League en heeft pas één competitieoptreden in 2017 op zijn naam staan. Tegen Stoke City mocht hij in april een halfuurtje invallen.

Viktor Fischer (Middlesbrough)
Het seizoen van Fischer in Engeland was een verloren seizoen. De Deen was amper basisspeler en kwam slechts tot vierhonderd speelminuten in de Premier League. Een vertrek lonkt alweer, naar Celtic of de Eredivisie.

Overige vertrekkers
Lucas Andersen vertrok naar het Zwitserse Grasshoppers en deed het daar goed met 27 basisplaatsen en vijf goals. Sheraldo Becker kon lang de hoge verwachtingen bij ADO Den Haag niet waarmaken, maar werd uiteindelijk toch belangrijk met twee goals in de slotfase van het seizoen, waarin degradatie werd afgewend. Lerin Duarte pakte na het ontbinden van zijn contract achttien wedstrijden mee bij Heracles Almelo, waarvan vijftien als basisspeler.

Huurlingen
Mitchell Dijks (Norwich City)
Dijks zocht speeltijd en kreeg dat in het Championship bij Norwich City. Hij scoorde zelfs zijn eerste competitiegoal ooit, maar kwam ook negatief in het nieuws met een domme rode kaart. Al met al kwam hij tot vijftien wedstrijden als basisspeler.

Richairo Zivkovic (FC Utrecht)
Zivkovic wisselde sterke fases met minder goede af bij FC Utrecht en moest zeker in de tweede seizoenshelft regelmatig op de bank plaatsnemen. Hij kwam toch tot een respectabel aantal van negen goals in de Eredivisie.

Overige huurlingen
Indy Groothuizen verkaste op huurbasis naar FC Nordsjaelland en stond twaalf keer onder de lat, waarvan één keer als invaller. Leeroy Owusu (Excelsior) en Zakaria El-Azzouzi (Sparta) keerden beiden vanwege het gebrrek aan speelkansen eerder terug naar Ajax. Robert Muric vertrok op huurbasis naar Pescara en zat bijna een heel seizoen op de bank. De laatste twee duels mocht hij spelen, en scoorde hij.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 11:01:24 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171393101
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik geloof dat er nu in alle geledingen wel is doorgedrongen dat er iets sneller gehandeld moet worden dan vorig jaar.
ik denk toch dat het veranderen van de speelstijl van grotere invloed was dan de late komst van Ziyech
pi_171393116
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk toch dat het veranderen van de speelstijl van grotere invloed was dan de late komst van Ziyech
Ik ook. Maar dat neemt niet weg dat Ajax er gewoon niet klaar voor was in juli. Dat moet nu voorkomen worden.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 2 juni 2017 @ 11:03:55 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171393147
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik ook. Maar dat neemt niet weg dat Ajax er gewoon niet klaar voor was in juli. Dat moet nu voorkomen worden.
zeker maar dat blijft toch wel moeilijk omdat je gewoon onderin de transfer tombola zit
pi_171393870
quote:
9s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Zlatan Ibrahimovic was bijna verkocht aan Wolverhampton omdat die 4-3-3 niet trok
Sunderland :)
  vrijdag 2 juni 2017 @ 11:48:50 #191
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171393959
wat vinden jullie van zo'n clubkostuum eigenlijk, ik vind het wel stijlvol overkomen voor een voetballer :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 2 juni 2017 @ 11:54:35 #192
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_171394075
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat vinden jullie van zo'n clubkostuum eigenlijk, ik vind het wel stijlvol overkomen voor een voetballer :)
foto?
  vrijdag 2 juni 2017 @ 11:58:05 #193
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171394157
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:54 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

foto?


dit clubkostuum bijvoorbeeld :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_171394235
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat vinden jullie van zo'n clubkostuum eigenlijk, ik vind het wel stijlvol overkomen voor een voetballer :)
Ik denk dat het me geen reet interesseert, eigenlijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_171394615
quote:
Update - 11.55 uur (2 juni 2017)
Volgens Mike Verweij is Richairo Zivkovic, samen met zaakwaarnemers Sjaak Swart en Rob Witschge, donderdag op bezoek gegaan bij KV Oostende. De Belgische club wil de nog altijd jonge aanvaller van Ajax kopen. De voorgaande seizoenen werd de spits steevast verhuurd.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 12:21:56 #196
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_171394659
quote:
'Guardiola wilde alles weten over Sanchez, De Ligt, Ziyech, noem maar op'

Josep Guardiola volgt het Nederlands voetbal op de voet. Dat zegt Jack van Gelder, die voor een documentaire over de Europa Cup 1-winst van FC Barcelona in 1992 bij de Spanjaard thuis is geweest.

"Ik ben, en dat vond ik ontzéttend leuk, anderhalf uur met Koeman bij Pep Guardiola thuis geweest", vertelt Van Gelder in Evers Staat Op op Radio 538. "Dat vond ik te gek om mee te maken. Wát een leuke man en wat weet hij veel, ook van het Nederlands voetbal. Hij wilde alles weten over Sánchez, De Ligt, Dolberg, Ziyech, noem maar op."

Van Gelder denkt dat het een mooie documentaire is geworden. "We zijn met Ronald Koeman teruggegaan naar de plek waar hij 25 jaar geleden geschiedenis schreef met Barcelona en eigenlijk Catalonië bevrijdde", aldus Van Gelder, die met Koeman ook terug is gegaan naar het hotel waar de Barça-selectie destijds verbleef. "En daar werd hij opeens ontdaan, zo kende ik Koeman niet. Die ging daar een traantje pinken, echt heel mooi." Ziggo zendt de documentaire zaterdagavond om 19.00 uur uit.
kijktip!
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_171394891
Hopelijk haalt Dortmund Gio op. Zou er niet aan moeten denken dat Bosz weggaat.
pi_171395024
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 12:36 schreef TheJanitor het volgende:
Hopelijk haalt Dortmund Gio op. Zou er niet aan moeten denken dat Bosz weggaat.
Gaat niet gebeuren
Gino ♥
pi_171395097
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 12:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren
Wie gaat Dortmund nu halen dan, nu Favre heeft afgezegd?
pi_171395126
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 12:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wie gaat Dortmund nu halen dan, nu Favre heeft afgezegd?
Stöger of Bosz.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')