abonnement Unibet Coolblue
pi_171346732
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:26 schreef Jordy-B het volgende:
Dat zeg ik...

Gamma
Ik beaam het gewoon; daarom quote ik je :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171346749
ik ben heul geen boerenlul :(

kutzak
pi_171347945
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:18 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat hebben ze ook. Ze hebben de tactiek genomen waarbij er wel een kans was voor Max, maar die vooral voor het team het gunstigst was.

Als ze niets hadden ondernomen was het hoogstwaarschijnlijk Bottas op 3, Max op 4, Ricciardo op 5 geworden... Nu hebben ze een mannetje op 3 en 5 staan.
Dus hebben ze niet Ric bevoordeeld, maar het team an sich.
pi_171348221
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dus hebben ze niet Ric bevoordeeld, maar het team an sich.
Ik ben van mening dat ze Max hebben geofferd ten faveure van Daniel. Dat het team daar beter van wordt, verandert er niet zoveel aan dat ze Daniel hebben bevoordeeld, al zal het voor Max wel beter te verwerken zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door Jordy-B op 31-05-2017 14:37:55 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_171349032
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat ze Max hebben geofferd ten faveure van Daniel. Dat het team daar beter van wordt, verandert er niet zoveel aan dat ze Daniel hebben bevoordeeld, al zal het voor Max wel beter te verwerken zijn.
Door max als eerste te laten wisselen had men kans op 3 en 4. Gewoon vanuit het team gedacht.
pi_171349606
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]