abonnement Unibet Coolblue
pi_171346732
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:26 schreef Jordy-B het volgende:
Dat zeg ik...

Gamma
Ik beaam het gewoon; daarom quote ik je :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171346749
ik ben heul geen boerenlul :(

kutzak
pi_171347945
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:18 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat hebben ze ook. Ze hebben de tactiek genomen waarbij er wel een kans was voor Max, maar die vooral voor het team het gunstigst was.

Als ze niets hadden ondernomen was het hoogstwaarschijnlijk Bottas op 3, Max op 4, Ricciardo op 5 geworden... Nu hebben ze een mannetje op 3 en 5 staan.
Dus hebben ze niet Ric bevoordeeld, maar het team an sich.
pi_171348221
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dus hebben ze niet Ric bevoordeeld, maar het team an sich.
Ik ben van mening dat ze Max hebben geofferd ten faveure van Daniel. Dat het team daar beter van wordt, verandert er niet zoveel aan dat ze Daniel hebben bevoordeeld, al zal het voor Max wel beter te verwerken zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door Jordy-B op 31-05-2017 14:37:55 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_171349032
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat ze Max hebben geofferd ten faveure van Daniel. Dat het team daar beter van wordt, verandert er niet zoveel aan dat ze Daniel hebben bevoordeeld, al zal het voor Max wel beter te verwerken zijn.
Door max als eerste te laten wisselen had men kans op 3 en 4. Gewoon vanuit het team gedacht.
pi_171349606
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat ze Max hebben geofferd ten faveure van Daniel. Dat het team daar beter van wordt, verandert er niet zoveel aan dat ze Daniel hebben bevoordeeld, al zal het voor Max wel beter te verwerken zijn.
Hoe had Redbull het dan moeten aanpakken? Ricciardo wel eerst laten stoppen en dan daarna hopen dat Max een plek zou winnen tov Bottas? Dan neem je dus sowieso genoegen met één auto op P5
pi_171349672
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hoe had Redbull het dan moeten aanpakken? Ricciardo wel eerst laten stoppen en dan daarna hopen dat Max een plek zou winnen tov Bottas? Dan neem je dus sowieso genoegen met één auto op P5
Gewoon zo, ik ben het volledig met Red Bull eens, daar niet van. Maar ik heb ook begrip voor mensen die vinden dat ze Ricciardo wel hebben bevoordeeld (of Max benadeeld, maar zijn twee zijden van dezelfde munt)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_171349990
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:20 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Gewoon zo, ik ben het volledig met Red Bull eens, daar niet van. Maar ik heb ook begrip voor mensen die vinden dat ze Ricciardo wel hebben bevoordeeld (of Max benadeeld, maar zijn twee zijden van dezelfde munt)
Maar ik zie nog steeds niet hoe Max benadeeld is want hij heeft gewoon de pech dat Mercedes de strategie van Max zou volgen (wat ze wel moesten omdat RB sneller was). Redbull had er voor kunnen kiezen om Max niet te benadelen door Ricciardo eerder te laten stoppen maar dan weet je zeker dat je P4 en P5 hebt met een kans po P3 en op deze manier heb je sowieso P3
pi_171350038
* schouderophaal *
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_171357106
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:19 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb een boerende lul, telt dat ook
Ik zou ermee naar een dokter gaan.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_171392473
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:45 schreef wdn het volgende:

[..]

Onzin.

Wat er nu gebeurd is dat er nu nieuwe mensen beginnen aan karten omdat het zoveel over Max gaat. Dit is goede grond om een volgende Nederlandse coureur in de F1 te krijgen.

Zo ook met Dumoulin: winnen van de Giro -> iedereen praat erover -> kinderen worden geinteresserd -> over 20 jaar staat de volgende goede Nederlands wielren generatie in de Giro.
Max is de Trump van de lage landen. Heil Tom, leve Parijs!
pi_171392672
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar ik zie nog steeds niet hoe Max benadeeld is want hij heeft gewoon de pech dat Mercedes de strategie van Max zou volgen (wat ze wel moesten omdat RB sneller was). Redbull had er voor kunnen kiezen om Max niet te benadelen door Ricciardo eerder te laten stoppen maar dan weet je zeker dat je P4 en P5 hebt met een kans po P3 en op deze manier heb je sowieso P3
Dit was te verwachten, RB probeerde via de undercut Bottas te passeren. Zou elders wel gewerkt hebben, alleen in Monaco dus niet. Puur om de bandenslijtage die daar relatief laag is.
De tactiek was om een RB om het podium te krijgen en dat is gelukt en of het nu Daniël was of Max is voor hen niet aan de orde.
Helaas is alleen Max fappend Nederland huilie huilie aan het doen omdat hun held genaaid is... Teambelang? Maxbelang!!

En ja ik ben groot fan van Max Verstappen, alleen wil ik wel de nuance brengen dat teambelang altijd voor eigen belang gaat.
Nog steeds inhoudsloos
pi_171392705
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:25 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Omdat het nep is. Meeloperij. Zelfs volwassen vrouwen die nu opeens f1 fan zijn. Bitch pleaseeeee
Wanneer ben je een echte fan en wanneer niet? leg mij dat even uit :)
pi_171395389
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:37 schreef rival het volgende:

[..]

Wanneer ben je een echte fan en wanneer niet? leg mij dat even uit :)
Fan ben je als je "veel" over de persoon/sporters/club/band/schrijver etc wilt weten en liefhebber bent.
Én een echte fan ben je als ook in slechte tijden de fanboy uithangt.

Dus de geile chick die zegt fan te zijn en op maandag vraagt of Max de dag ervoor geracet heeft, dan ben je geen echte
pi_171400724
Vergeet niet dat precies toen max in een red-bull ging rijden, ziggo instapte. Daardoor werd het voor veel mensen (ook voor mij) veel toegankelijker om F1 te kijken. Je kan je overigens in 1 jaar best goed inlezen/kijken, waardoor je best veel kan begrijpen. Al ben je natuurlijk geen kenner, maar wanneer je dat precies bent staat ook niet vast, en is mijn inziens ook niet belangrijk.

Snap wel dat het leuk kan zijn een liefhebber te zijn van iets wat niet iedereen begrijpt. Het is dan toch onderdeel van je identiteit. Iets waarmee je je kon onderscheiden.
pi_171400872
Het is vrouwen eigen om succesvolle mannen toe te juichen.
Net zoals het onsuccesvolle mannen eigen is het succes van een andere man te benijden.
pi_171433259
TS denkt dat hij cool was om allemaal ingewikkeld over F1 te kunnen praten, maar nu komt hij erachter dat elke tokkie F1 kan begrijpen.
Play hard, go pro.
  zondag 4 juni 2017 @ 09:39:48 #68
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_171439321
Ik herken dit, volg al jaren F1, er zijn tijden geweest dat niemand het volgde. Nu ineens aan alle kanten praat.
Tegelijk herken ik mezelf als newbie liefhebber bij bijvoorbeeld het wielrennen. :') Dit jaar voor het eerste echt de Giro gevolgd. Wel kijk ik de Tour altijd.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_171442047
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:39 schreef YourCaptor het volgende:
Ik herken dit, volg al jaren F1, er zijn tijden geweest dat niemand het volgde. Nu ineens aan alle kanten praat.
Tegelijk herken ik mezelf als newbie liefhebber bij bijvoorbeeld het wielrennen. :') Dit jaar voor het eerste echt de Giro gevolgd. Wel kijk ik de Tour altijd.
Ik heb hetzelfde met fierljeppen;
  zondag 4 juni 2017 @ 17:16:36 #70
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_171450216
Fierljeppen
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 19:30:18 #71
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_171454541
Ik denk dat we gewoon blij moeten zijn met al die nieuwe (fans)
Ik loop mij ook wel eens te ergeren aan al die zogenaamde fans van tegenwoordig, vooral de vrouwen :X
Maar dankzij al die nieuwe fans is F1 populairder dan ooit. Iets waar je als echte F1 fan ook van kan mee profiteren.
Denk aan de Jumbo racedagen, of misschien staat Nederland over een paar jaar wel op de racekalender :9~

Kijk voor de gein eens naar het darten. Vroeger keek er geen hond naar. Toen kwam Raymond van Barneveld en ging iedereen op darten. En nu behoort Nederland tot de absolute wereldtop in het darten.
  zondag 4 juni 2017 @ 21:45:58 #73
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_171457887
quote:
3s.gif Op zondag 4 juni 2017 19:30 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Dan kan je beter Indy kijken
Kijk eens 26 posts boven je 🤣
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_171513194
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:37 schreef rival het volgende:

[..]

Wanneer ben je een echte fan en wanneer niet? leg mij dat even uit :)
Zoiets ligt niet vast, ik zie mezelf wel als echte fan. 23 jaar geleden op mijn 12e zat ik al met pa voor de buis. Ik volg elke training en zet mijn wekker op de eerste race al om half 5... eerste race van het seizoen start om 6 uur in de ochtend.
Ik kijk niet omdat ik gratis ziggo heb, ik betaal extra omdat er in belgie geen gratis zender is. Ik wil graag dat Max wint, maar stop niet met kijken als hij uitvalt. Ik ken er genoeg die dan meteen wegzappen...
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:05:48 #75
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_171531085
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:21 schreef Coppi het volgende:
Dat is leuk toch? Veel meer mensen met wie je lekker over F1 kunt praten? Wat is daar op tegen?
Het wordt een beetje vervelend als je dan collega's hebt die roepen dat RB Max heeft benadeelt in Monaco. Dan snap je namelijk niet veel van de sport.
UI Made bij VanilleKwark.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')