abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 mei 2017 @ 19:10:47 #201
279824 Mansjester
City>United
pi_171281630
quote:
En dat in een spelletje waar mazzel het belangrijkste is en alleen maar non-kenners winnen

(aldus jezelf)
pi_171281642
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:09 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Een mafklapper ging gister nog vol voor de ontsnapping waardoor hij van plek 4 naar 15 duikelde.
Die tactiek kan ik waarderen.
  zondag 28 mei 2017 @ 19:11:20 #203
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171281647
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:09 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Een mafklapper ging gister nog vol voor de ontsnapping waardoor hij van plek 4 naar 15 duikelde.
Was dat toevallig rondewim?
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 28 mei 2017 @ 19:12:15 #204
108913 Godshand
guide4you
pi_171281667
quote:
"Ik was poepnerveus"

Deed hij die opmerking express? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_171281767
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:10 schreef wimderon het volgende:
Ik zou zeggen: gooi TDF maar open. Kunnen we nog één keer genieten voordat dat vanaf volgend jaar overspoeld wordt met dagjesmensen.
TDF wordt al jaren overspoeld met dagjesmensen.
pi_171281795
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:10 schreef wimderon het volgende:
Ik zou zeggen: gooi TDF maar open. Kunnen we nog één keer genieten voordat dat vanaf volgend jaar overspoeld wordt met dagjesmensen.
De Tour is echt een dingetje voor insiders normaal gesproken ja.
pi_171281798
“Met Denis had ik ook en band, maar met Tom ben ik vrienden. Dat is een verschil. Maar beide keren was het erg spannend. Dennis viel destijds nog. Maar we hebben het gedaan. Fantastisch”, aldus Ten Dam.

Haha, zou Tom ook zeggen dat ze vrienden zijn?
pi_171281807
Haha, dat gehuil van volwassen mannen over dagjes mensen.
pi_171281846
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:15 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

TDF wordt al jaren overspoeld met dagjesmensen.
Als het eenmaal begonnen is wel ja, tijdens het voorspel is het nog wel te doen nu.
pi_171281884
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:16 schreef MCH het volgende:
“Met Denis had ik ook en band, maar met Tom ben ik vrienden. Dat is een verschil. Maar beide keren was het erg spannend. Dennis viel destijds nog. Maar we hebben het gedaan. Fantastisch”, aldus Ten Dam.

Haha, zou Tom ook zeggen dat ze vrienden zijn?
Waarom zou hij dat niet zeggen?
  zondag 28 mei 2017 @ 19:20:38 #211
108913 Godshand
guide4you
pi_171281919
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

Quintana in vorm en op een parcours met wat minder tijdritkilometers schat ik ook nog wel hoger in, maar die is bijna nooit in vorm tijdens een grote ronde. Zou al mooi zijn als Froome een keer niet de beste tijdrijder is van de klassementsrijders en er een mooie strijd komt.
Ik heb eerder het idee dat Froome zijn niveau al begint te dalen. Hij koerst wel slim op zich.
Vorig jaar moest hij het hebben van trucs zoals vol in de afdaling gaan...

Contador zijn niveau is nog steeds hoog maar ook dalende. Laatste grote Ronden haalt hij het steeds net niet.

Denk dat naast Dumoulin aspirant Grote Ronde winnaars Jungels, Pinot en Thomas zijn. Quintana is ook nog niet zo oud dus zijn niveau blijft ook wel hoog. Hij wint vast de Tour nog eens. Nibali blijft gewoon sluw en daarom kan hij nog steeds grote Ronden winnen. Benieuwd hoe lang hij nog door blijft gaan...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 28 mei 2017 @ 19:22:56 #212
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_171281976
quote:
3s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb eerder het idee dat Froome zijn niveau al begint te dalen. Hij koerst wel slim op zich.
Vorig jaar moest hij het hebben van trucs zoals vol in de afdaling gaan...

Contador zijn niveau is nog steeds hoog maar ook dalende. Laatste grote Ronden haalt hij het steeds net niet.

Denk dat naast Dumoulin aspirant Grote Ronde winnaars Jungels, Pinot en Thomas zijn. Quintana is ook nog niet zo oud dus zijn niveau blijft ook wel hoog. Hij wint vast de Tour nog eens. Nibali blijft gewoon sluw en daarom kan hij nog steeds grote Ronden winnen. Benieuwd hoe lang hij nog door blijft gaan...
Voeg Aru, Majka en Chaves ook maar aan dat rijtje toe.
  Redactie Sport zondag 28 mei 2017 @ 19:25:41 #213
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171282043
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:16 schreef MCH het volgende:
“Met Denis had ik ook en band, maar met Tom ben ik vrienden. Dat is een verschil. Maar beide keren was het erg spannend. Dennis viel destijds nog. Maar we hebben het gedaan. Fantastisch”, aldus Ten Dam.

Haha, zou Tom ook zeggen dat ze vrienden zijn?
Dat zou awkward zijn
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171282128
quote:
3s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb eerder het idee dat Froome zijn niveau al begint te dalen. Hij koerst wel slim op zich.
Vorig jaar moest hij het hebben van trucs zoals vol in de afdaling gaan...

Contador zijn niveau is nog steeds hoog maar ook dalende. Laatste grote Ronden haalt hij het steeds net niet.

Denk dat naast Dumoulin aspirant Grote Ronde winnaars Jungels, Pinot en Thomas zijn. Quintana is ook nog niet zo oud dus zijn niveau blijft ook wel hoog. Hij wint vast de Tour nog eens. Nibali blijft gewoon sluw en daarom kan hij nog steeds grote Ronden winnen. Benieuwd hoe lang hij nog door blijft gaan...
Thomas hebben we nog nooit drie weken gezien. Er zijn er die zeggen dat hij hier mee had gedaan met het kwartet op de laatste dag, maar we moeten nu weer(minimaal) een jaar op wachten om dat te weten te komen. Porte lijkt beter dan ooit, al komt die ook wel altijd wat tegen in een grote ronde. Jungels gaat het niet redden om écht voor winst mee te doen denk ik.

Zou best kunnen dat Froome z'n hoogtepunt heeft gehad, we gaan het zien. Dat Contador dat al gehad heeft lijkt me duidelijk. Maar laten we niet vergeten dat Quintana normaal gesproken rondjes rijdt om Nibali, Zakarin en co.

De trend in grote rondes is helaas voor Dumoulin wel dat er steeds minder tijdritkilometers in zitten, maar aan de andere kant is het klimwerk in een Tour ook minder dan in deze Giro. En tegen de enorme druk van de Tour lijkt Dumoulin we ook wel bestand.
pi_171282166
quote:
3s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb eerder het idee dat Froome zijn niveau al begint te dalen. Hij koerst wel slim op zich.
Vorig jaar moest hij het hebben van trucs zoals vol in de afdaling gaan...

Contador zijn niveau is nog steeds hoog maar ook dalende. Laatste grote Ronden haalt hij het steeds net niet.

Denk dat naast Dumoulin aspirant Grote Ronde winnaars Jungels, Pinot en Thomas zijn. Quintana is ook nog niet zo oud dus zijn niveau blijft ook wel hoog. Hij wint vast de Tour nog eens. Nibali blijft gewoon sluw en daarom kan hij nog steeds grote Ronden winnen. Benieuwd hoe lang hij nog door blijft gaan...
Thomas is ook al 31, die zit nu in zijn topjaren, maar het is maar de vraag wanneer hij weer de kans krijgt om vol als kopman voor een grote ronde te gaan bij Sky.

In Jungels zie ik geen winnaar van een grote ronde. Is enorm constant, zowel in de tijdrit als bergop, maar is bergop niet goed genoeg om de echte klimmers te volgen en zijn tijdrit is niet zo fantastisch dat hij daar heel veel goed kan maken. Al is hij nog jong natuurlijk, kan nog wel stappen gaan maken.

Pinot kan het qua capaciteiten, maar als je zo'n slechte tijdrit rijdt en van kandidaat-eindwinnaar voor de laatste etappe nog van het podium valt, kun je dus niet met de stress omgaan.. En die stress zal alleen maar groter worden zolang hij geen grote ronde gaat winnen.
  zondag 28 mei 2017 @ 19:31:26 #216
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171282199
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:30 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Thomas is ook al 31, die zit nu in zijn topjaren, maar het is maar de vraag wanneer hij weer de kas krijgt om vol als kopman voor een grote ronde te gaan bij Sky..
Hoeveel hebben ze nog daarin zitten?
  zondag 28 mei 2017 @ 19:33:26 #217
14505 OProg
A Life in Music
pi_171282259
quote:
3s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:20 schreef Godshand het volgende:

Denk dat naast Dumoulin aspirant Grote Ronde winnaars Jungels, Pinot en Thomas zijn. Quintana is ook nog niet zo oud dus zijn niveau blijft ook wel hoog. Hij wint vast de Tour nog eens. Nibali blijft gewoon sluw en daarom kan hij nog steeds grote Ronden winnen. Benieuwd hoe lang hij nog door blijft gaan...
Thomas moet eerst maar eens laten zien een top 10 te kunnen rijden in een grote ronde. Voorlopig is hij al 31 dus zo veel rek zal er niet zijn. Jungles ben ik wel benieuwd naar welke rek er op zit.
Pinot heb ik gek genoeg het idee dat het altijd voor de eindwinst een mentaal net-niet dingetje zal zijn.

Voor aankomende tour vooral benieuwd naar welke hoogste ze Porte weten te brengen na Romandië. Die was vorig jaar korter gekomen als er niet al in de eerste week al dom tijdverlies was geweest.

Voor de toekomst is ook Alaphilippe wel een boeiende.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_171282272
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:31 schreef Zelva het volgende:

[..]

Hoeveel hebben ze nog daarin zitten?
Sky hè unlimited budget.
pi_171282278
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:31 schreef Zelva het volgende:

[..]

Hoeveel hebben ze nog daarin zitten?
;)
pi_171282284
Een klassementsrenner bij QS wordt meestal niks.
pi_171282302
Ben ook wel benieuwd naar Yates de komende jaren. De Tour vorig jaar was geniaal met plek 4, waarbij hij eigenlijk de hele Tour een constant niveau had, maar deze Giro viel hij mij flink tegen, al blijft het afwachten hoeveel energie die val heeft gekost.
  zondag 28 mei 2017 @ 19:35:54 #222
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_171282324
JONGENS! DUMOULIN heeft de GIRO gewonnen _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 28 mei 2017 @ 19:36:17 #223
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_171282336
Renaat die Tom aan het interviewen is _O_ _O_
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 28 mei 2017 @ 19:36:43 #224
14505 OProg
A Life in Music
pi_171282354
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:35 schreef Marcoss het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar Yates de komende jaren. De Tour vorig jaar was geniaal met plek 4, waarbij hij eigenlijk de hele Tour een constant niveau had, maar deze Giro viel hij mij flink tegen, al blijft het afwachten hoeveel energie die val heeft gekost.
Eens. Er laten we ook Bardet niet vergeten.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 28 mei 2017 @ 19:38:30 #225
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171282398
Van Nibali hebben we het beste ook wel gezien. Dat hij Nairo hier niet een keer heeft kunnen lossen is veelzeggend, aangezien zien piek hier toch een beetje had moeten liggen. Ik zou Landa daarentegen niet wegstrepen. Als je zien vorm hier zag in de derde week; die had hier de Giro kunnen winnen. Hij zal waarschijnlijk een transfer moeten maken, maar hij is nog relatief jong.
Put these foolish ambitions to rest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')