abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 mei 2017 @ 09:47:15 #251
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_171320579
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:06 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Omstandigheden veranderen maar het spel niet! Je moet een seizoen beginnen met een blok dat het beste is en eindigen met een blok dat het beste is. Dat is net zo feitelijk als dat RBR F1 rijdt om te winnen en niet on derde te worden.

Wat jij aanhaalt zijn excuses maar geen redenen
Oke Max moet naar Mercedes daar hebben ze de beste blok kan ie tenminste wereldkampioen worden je ziet duidelijk dat hij 2e rijder is bij Red Bull maar die Ricciardo kan er niks van die wordt maar net derde als ze de rollen omgedraaid hadden had Max zeker wel gewonnen in Monaco die jankebal Vettel kan er ook niks van die had ie makkelijk kunnen hebben als ze hem niet verneukt hadden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_171320610
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tja... dan moet je team dat wel melden. Kimi reed gewoon rustig op de cruise rond voor zijn stop.
Waarom was hij niet ouderwets hard aan het stampen dan? Hij kon zijn banden gewoon opgebruiken en met zijn ervaring moet hij toch weten dat het slaan van een gaatje de kans op een overwinning vergroot. Dus volgens jou zat hij voor zijn stop met vrij baan voor zich te cruisen, en zat hij na zijn stop toen Vettel met meer dan een seconde per rondje van hem wegliep en hij vrij baan had ook weer te cruisen? Zou het niet slimmer zijn om gewoon proberen de race te winnen met hard rijden ipv cruisend te wachten tot het team je de overwinning in de schoot gooit ten koste van de man die wel aan het racen is?

Verder moet ik wel lachen omdat gelul dat Mercedes nu underdog zou zijn omdat de Ferrari zo goed is. De Ferrari is helemaal niet zo goed, als Hamilton gewoon zijn werk doet en 3 tienden sneller is dan Bottas stond hij gewoon op pole in Monaco, zijn idool Senna evenarend. Zelfs met een minimale 1 tiende had hij het gered.

Mercedes heeft nog steeds de beste auto, het verschil is dat Vettel wel elk raceweekend presteert en Hamilton er regelmatig een potje van maakt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_171320789
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:22 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Ze wisten toch niet hoe lang Sainz nog buiten zou blijven toch? En Bottas had moeite met snelheid houden had ik het idee.
Ik zie even niet hoe dat relevant is als je sneller bent door later te stoppen. Dat is eerder een reden om niet ook zelf te stoppen.

Het is vrij normaal voor een team om te reageren op stops van anderen. Indien je voorop rijdt is het dan al snel 'geen idee of dit de juiste strategie is, maar als wij hetzelfde doen, dan verslaan ze ons in ieder geval niet met de strategie'.

Ferrari liet Kimi gewoon volgen wat de nr 3 en 4 in de race deden.

Zoals ik eerder al aangaf: ik geloof best dat Ferrari de keuze wie ging volgen heeft gebaseerd op wat de meest wenselijke uitslag zou zijn (het is gewoon teambelang), maar ze hebben Kimi niet extra vroeg op een rotmoment binnen gehaald om te zorgen dat Seb hoe dan ook vooraan zou komen.

Dat noemen we gewoon geen teamorders, het is common sense.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:04:15 #254
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171320795
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarom was hij niet ouderwets hard aan het stampen dan? Hij kon zijn banden gewoon opgebruiken en met zijn ervaring moet hij toch weten dat het slaan van een gaatje de kans op een overwinning vergroot. Dus volgens jou zat hij voor zijn stop met vrij baan voor zich te cruisen, en zat hij na zijn stop toen Vettel met meer dan een seconde per rondje van hem wegliep en hij vrij baan had ook weer te cruisen? Zou het niet slimmer zijn om gewoon proberen de race te winnen met hard rijden ipv cruisend te wachten tot het team je de overwinning in de schoot gooit ten koste van de man die wel aan het racen is?

Verder moet ik wel lachen omdat gelul dat Mercedes nu underdog zou zijn omdat de Ferrari zo goed is. De Ferrari is helemaal niet zo goed, als Hamilton gewoon zijn werk doet en 3 tienden sneller is dan Bottas stond hij gewoon op pole in Monaco, zijn idool Senna evenarend. Zelfs met een minimale 1 tiende had hij het gered.

Mercedes heeft nog steeds de beste auto, het verschil is dat Vettel wel elk raceweekend presteert en Hamilton er regelmatig een potje van maakt.
nee het is toch wel gebleken dat Ferrari het beste chassis heeft, Mercedes is motorisch nog steeds wat verder dus in Canada zullen die wel weer in het voordeel zijn.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:07:25 #255
369251 Geralt
of Rivia
pi_171320834
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:03 schreef VEM2012 het volgende:
Dat noemen we gewoon geen teamorders, het is common sense.
Dat was de call om Max binnen te halen ook.

Daarmee konden ze uiteindelijk 3de en 5de worden ipv 4de en 5de. En als die pitstop goed gegaan was van Max dan hadden ze misschien net aan 3de en 4de gelegen.

Dit was gewoon het beste voor het team. Dat zal Max inmiddels ook wel inzien.

Dit zegt Jos er zelf over:
quote:
Na afloop was Verstappen boos en gefrustreerd over de foutieve strategie. Vader en zoon Verstappen zagen elkaar kort na de race: “Ik zag dat hij boos was, dat zie ik aan zijn lichaamshouding”, zei vader Jos tegen Ziggo Sport. “We hebben er snel over gepraat en doorgenomen wat er in de race gebeurde. Ik begreep het. Vervolgens ben ik de kamer uit gegaan. Hij heeft Helmut Marko en Christian Horner bij zich geroepen en ze hebben er samen over gepraat. Dat is Max zijn taak: hij is de coureur en hij moet het regelen.”

Op de vraag hoe het nu verder gaat, zei vader Jos: “Hij kan zich er wel overheen zetten maar eerst wil hij het tot op de bodem uitzoeken met zijn engineer. Hij ging de race nog een keer bekijken. Dan wordt er misschien nog een keer over gepraat en dan is het ook klaar, door naar de volgende race.”
:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:08:14 #256
369251 Geralt
of Rivia
pi_171320840
Mooi om te zien dat Jos het inmiddels gewoon, terecht, overlaat aan Max zelf om zijn shit te regelen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171320853
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarom was hij niet ouderwets hard aan het stampen dan? Hij kon zijn banden gewoon opgebruiken en met zijn ervaring moet hij toch weten dat het slaan van een gaatje de kans op een overwinning vergroot. Dus volgens jou zat hij voor zijn stop met vrij baan voor zich te cruisen, en zat hij na zijn stop toen Vettel met meer dan een seconde per rondje van hem wegliep en hij vrij baan had ook weer te cruisen? Zou het niet slimmer zijn om gewoon proberen de race te winnen met hard rijden ipv cruisend te wachten tot het team je de overwinning in de schoot gooit ten koste van de man die wel aan het racen is?

Verder moet ik wel lachen omdat gelul dat Mercedes nu underdog zou zijn omdat de Ferrari zo goed is. De Ferrari is helemaal niet zo goed, als Hamilton gewoon zijn werk doet en 3 tienden sneller is dan Bottas stond hij gewoon op pole in Monaco, zijn idool Senna evenarend. Zelfs met een minimale 1 tiende had hij het gered.

Mercedes heeft nog steeds de beste auto, het verschil is dat Vettel wel elk raceweekend presteert en Hamilton er regelmatig een potje van maakt.
Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Het lijkt mij dat de Ferrari niet zo zeer sneller is (misschien zelfs iets langzamer), maar dat de driveability beter is.

Bottas lijkt vervolgens op de circuits waar de Mercedes niet goed in balans is gewoon nog steeds te kunnen presteren en Hamilton raakt dan de weg kwijt.

En dat gaat Vettel dan de titel brengen, want die presteert momenteel ieder weekend, waar Hamilton af en toe door het ijs zakt. En dan is 25 punten achterstand heel erg veel.
pi_171320892
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat was de call om Max binnen te halen ook.

Daarmee konden ze uiteindelijk 3de en 5de worden ipv 4de en 5de. En als die pitstop goed gegaan was van Max dan hadden ze misschien net aan 3de en 4de gelegen.

Dit was gewoon het beste voor het team. Dat zal Max inmiddels ook wel inzien.

:)
Dittum ^O^
Ja doei.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:14:48 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171320945
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Het lijkt mij dat de Ferrari niet zo zeer sneller is (misschien zelfs iets langzamer), maar dat de driveability beter is.

Bottas lijkt vervolgens op de circuits waar de Mercedes niet goed in balans is gewoon nog steeds te kunnen presteren en Hamilton raakt dan de weg kwijt.

En dat gaat Vettel dan de titel brengen, want die presteert momenteel ieder weekend, waar Hamilton af en toe door het ijs zakt. En dan is 25 punten achterstand heel erg veel.
als Hamilton 1 keer wint wanneer Vettel uitvalt is het weer gelijk, ik vind het nog spannend genoeg
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:23:13 #260
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_171321061
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Het lijkt mij dat de Ferrari niet zo zeer sneller is (misschien zelfs iets langzamer), maar dat de driveability beter is.

Bottas lijkt vervolgens op de circuits waar de Mercedes niet goed in balans is gewoon nog steeds te kunnen presteren en Hamilton raakt dan de weg kwijt.

En dat gaat Vettel dan de titel brengen, want die presteert momenteel ieder weekend, waar Hamilton af en toe door het ijs zakt. En dan is 25 punten achterstand heel erg veel.
Eigenlijk valt Hamilton me wat tegen in dat opzicht. :@ . Als alle omstandigheden niet perfect zijn dan presteert hij zeer wisselvallig vind ik. Hij had natuurlijk wat pech in Q3 toen die Belgische prutser weer een auto om zeep hielp, maar hij had tot dan ook nog geen enkel fatsoenlijk rondje gereden in de Q.
pi_171321085
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:23 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Eigenlijk valt Hamilton me wat tegen in dat opzicht. :@ . Als alle omstandigheden niet perfect zijn dan presteert hij zeer wisselvallig vind ik. Hij had natuurlijk wat pech in Q3 toen die Belgische prutser weer een auto om zeep hielp, maar hij had tot dan ook nog geen enkel fatsoenlijk rondje gereden in de Q.
Hamilton heeft wel 3 jaar kunnen cruisen, geen uitdaging gehad, vorig jaar een paar keer tegenslag waardoor Rosberg net aan het langste eind trok, maar ik vind hem niet scherp. Het is niet de vorm die we van Hamilton mogen verwachten, ik hoop dat hij zich nog herpakt. Misschien maar eens meer bezig zijn met de F1 dan met allerlei randzaken als hij echt weer WK wilt worden.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:35:55 #262
39189 Floriz87
Zwartkous
pi_171321272
Palmer:
quote:
“I’m happy with the race, the pace was pretty good and there were no mistakes,” said Palmer. “I enjoyed it; to hustle the car around Monaco for 78 laps was great and the tyres were hanging on, so you could really push the whole way through, which was stellar.

“It’s pretty hard to overtake here, so eleventh from P16 was it, and just one second away from getting the first point of the year! It felt much better than P11 and we can take this momentum to Canada.”
:')
Woei!
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:35:57 #263
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_171321273
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Hamilton heeft wel 3 jaar kunnen cruisen, geen uitdaging gehad, vorig jaar een paar keer tegenslag waardoor Rosberg net aan het langste eind trok, maar ik vind hem niet scherp. Het is niet de vorm die we van Hamilton mogen verwachten, ik hoop dat hij zich nog herpakt. Misschien maar eens meer bezig zijn met de F1 dan met allerlei randzaken als hij echt weer WK wilt worden.
Idd precies dat.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:39:50 #264
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_171321350
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:35 schreef Floriz87 het volgende:
Palmer:

[..]

:')
Lol! :D

:')
pi_171321523
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

als Hamilton 1 keer wint wanneer Vettel uitvalt is het weer gelijk, ik vind het nog spannend genoeg
Ik heb niet gezegd dat het niet spannend is. Maar het is voor een coureur niet zo fijn als je moet hopen op technische problemen bij de concurrentie.
pi_171321528
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarom was hij niet ouderwets hard aan het stampen dan? Hij kon zijn banden gewoon opgebruiken en met zijn ervaring moet hij toch weten dat het slaan van een gaatje de kans op een overwinning vergroot. Dus volgens jou zat hij voor zijn stop met vrij baan voor zich te cruisen, en zat hij na zijn stop toen Vettel met meer dan een seconde per rondje van hem wegliep en hij vrij baan had ook weer te cruisen? Zou het niet slimmer zijn om gewoon proberen de race te winnen met hard rijden ipv cruisend te wachten tot het team je de overwinning in de schoot gooit ten koste van de man die wel aan het racen is?

Verder moet ik wel lachen omdat gelul dat Mercedes nu underdog zou zijn omdat de Ferrari zo goed is. De Ferrari is helemaal niet zo goed, als Hamilton gewoon zijn werk doet en 3 tienden sneller is dan Bottas stond hij gewoon op pole in Monaco, zijn idool Senna evenarend. Zelfs met een minimale 1 tiende had hij het gered.

Mercedes heeft nog steeds de beste auto, het verschil is dat Vettel wel elk raceweekend presteert en Hamilton er regelmatig een potje van maakt.
waarom kon hij de banden gewoon opgebruiken? Met zijn ervaring weet hij dat inhalen hier zo goed als onmogelijk is dus waarom zou je een gat slaan/risico nemen? Als Ferrari dezelfde strategie toe had gepast bij Seb als bij Kimi had Kimi gewoon gewonnen. Een gaatje slaan slaat nergens op in Monaco want de kans op een SC is bijna 100% dus hoe beter je je banden houdt hoe gunstiger het is als je weer een restart moet doen.
Ik vind Hamilton dit seizoen ook niet geweldig, maar je slaat door. Kimi's polelap was verre van foutloos en toch was Vettel langzamer, zo kan je ook stellen dat als Vettel zijn werk had gedaan dat hij op pole had gestaan met 3 tienden verschil op Kimi en dan leek de Ferrari opeens wel over duidelijk de snellere auto van de twee.
Wel eens dat Vettel dit seizoen beter presteert dan Ham, maar deze won hij met hulp van zijn team
pi_171321565
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:23 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Eigenlijk valt Hamilton me wat tegen in dat opzicht. :@ . Als alle omstandigheden niet perfect zijn dan presteert hij zeer wisselvallig vind ik. Hij had natuurlijk wat pech in Q3 toen die Belgische prutser weer een auto om zeep hielp, maar hij had tot dan ook nog geen enkel fatsoenlijk rondje gereden in de Q.
Het lijkt een zwak punt van hem.

Er zijn veel mensen die hem heel hoog hebben zitten, maar ik ben daar niet één van. Hij is gewoon goed, maar meer niet.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:53:38 #268
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_171321574
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 04:49 schreef opreis het volgende:
Geef Renault nou nog wat tijd, voor het eerst in 3 jaar zijn ze vrij om te ontwikkelen, ferrari en merc zaten al goed en renault moest dit jaar vrijwel op 0 beginnen, ik denk dat ze aan het eind van het jaar er vlak achter zitten wat ook eigenlijk is wat je mag verwachten
Het is elk jaar wat, eerst waren het de tokens en nu kunnen ze vrij ontwikkelen en lukt het ze nog niet, Renault kan de beste motor van het veld bouwen als ze maar willen. Ergens is er geen wil of budget bij Renault.
pi_171321617
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het is elk jaar wat, eerst waren het de tokens en nu kunnen ze vrij ontwikkelen en lukt het ze nog niet, Renault kan de beste motor van het veld bouwen als ze maar willen. Ergens is er geen wil of budget bij Renault.
Hoe bedoel je lukt nog steeds niet? Ze hebben dit jaar een nieuwe motor en daar is nog geen upgrade op geweest. Hoe kun je dan stellen dat de ontwikkeling niet werkt?
pi_171321627
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee het is toch wel gebleken dat Ferrari het beste chassis heeft, Mercedes is motorisch nog steeds wat verder dus in Canada zullen die wel weer in het voordeel zijn.
Waar blijkt dat dan uit? Uit hoe Vettel het tov Hamilton doet of uit hoe Raikkonen het tov Bottas doet? Het verschil is gewoon niet heel groot, maar dat betekent niet dat de een per se een beter chassis heeft.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Het lijkt mij dat de Ferrari niet zo zeer sneller is (misschien zelfs iets langzamer), maar dat de driveability beter is.

Bottas lijkt vervolgens op de circuits waar de Mercedes niet goed in balans is gewoon nog steeds te kunnen presteren en Hamilton raakt dan de weg kwijt.
Dan is het dus niet de driveability van de auto maar de ability van Hamilton.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Hamilton heeft wel 3 jaar kunnen cruisen, geen uitdaging gehad, vorig jaar een paar keer tegenslag waardoor Rosberg net aan het langste eind trok, maar ik vind hem niet scherp. Het is niet de vorm die we van Hamilton mogen verwachten, ik hoop dat hij zich nog herpakt. Misschien maar eens meer bezig zijn met de F1 dan met allerlei randzaken als hij echt weer WK wilt worden.
Rosberg was uitdaging genoeg, vaak teveel zelfs. Dit is gewoon precies dezelfde Hamilton zoals we hem zijn hele carriere al kennen. Snel als alles lekker loopt, maar mentaal breekbaar als het niet allemaal van een leien dakje gaat en dan underachievend. Vervolgens geeft hij de auto de schuld, dat deed hij ook al in de McLaren terwijl Button gewoon meer punten binnen reed. Met alleen Rosberg als tegenstander en een fantastische auto ging het heel vaak van een leien dakje, maar was het ook mis als het dat niet ging. Nu staat het meer op scherp en komt zijn zwakte meer aan bod, maar het lijkt me onzin om twee grote innerlijke veranderingen te veronderstellen om te verklaren dat Hamilton weer dezelfde is als 4 jaar geleden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 11:00:47 #271
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_171321705
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:55 schreef opreis het volgende:

[..]

Hoe bedoel je lukt nog steeds niet? Ze hebben dit jaar een nieuwe motor en daar is nog geen upgrade op geweest. Hoe kun je dan stellen dat de ontwikkeling niet werkt?
Omdat het blok 80 PK minder heeft dan de Ferrari en Merc.
pi_171321773
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Omdat het blok 80 PK minder heeft dan de Ferrari en Merc.
Dan nog kan je pas aan het einde van dit seizoen stellen of Renault stappen heeft gemaakt t.o.v merc/ferrari
pi_171321795
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:56 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waar blijkt dat dan uit? Uit hoe Vettel het tov Hamilton doet of uit hoe Raikkonen het tov Bottas doet? Het verschil is gewoon niet heel groot, maar dat betekent niet dat de een per se een beter chassis heeft.

[..]

Dan is het dus niet de driveability van de auto maar de ability van Hamilton.

[..]

Rosberg was uitdaging genoeg, vaak teveel zelfs. Dit is gewoon precies dezelfde Hamilton zoals we hem zijn hele carriere al kennen. Snel als alles lekker loopt, maar mentaal breekbaar als het niet allemaal van een leien dakje gaat en dan underachievend. Vervolgens geeft hij de auto de schuld, dat deed hij ook al in de McLaren terwijl Button gewoon meer punten binnen reed. Met alleen Rosberg als tegenstander en een fantastische auto ging het heel vaak van een leien dakje, maar was het ook mis als het dat niet ging. Nu staat het meer op scherp en komt zijn zwakte meer aan bod, maar het lijkt me onzin om twee grote innerlijke veranderingen te veronderstellen om te verklaren dat Hamilton weer dezelfde is als 4 jaar geleden.
De ability van Hamilton om om te kunnen gaan met een auto die uit balans is, is inderdaad ondermaats.

Dat was nu juist een sterk punt van Schumacher.

Hamilton lijkt mij vooral een rijder die goed presteert met wind mee.
pi_171321806
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Omdat het blok 80 PK minder heeft dan de Ferrari en Merc.
Dat dus!

Al die onzin verhalen en excuses. Die omstandigheden waren en zijn voor elke bouwer gelijk. De uitdagingen zijn ook gelijk:winnen.

Er is NU een enorm gat in vermogen. Daar helpt een toekomstige upgrade NU niets aan. De andere teams zijn net zo hard aan het ontwikkelen. De motor moet NU vermogen leveren ongeacht wat er jaren ervoor gebeurde of wat er verder in het seizoen nog kan verwacht worden.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 11:10:00 #275
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_171321882
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:06 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dat dus!

Al die onzin verhalen en excuses. Die omstandigheden waren en zijn voor elke bouwer gelijk. De uitdagingen zijn ook gelijk:winnen.

Er is NU een enorm gat in vermogen. Daar helpt een toekomstige upgrade NU niets aan. De andere teams zijn net zo hard aan het ontwikkelen. De motor moet NU vermogen leveren ongeacht wat er jaren ervoor gebeurde of wat er verder in het seizoen nog kan verwacht worden.
Je vergeet dat Ferrari en Mercedes al een goede basis hadden en Renault niet. Die hebben ze nu wel en die kunnen ze in theorie sneller door ontwikkelen dan Ferrari en Mercedes. Het is niet dat Ferrari en Mercedes opeens ergens 50pk erbij gaan vinden in het motor ontwerp want het grootste limiet blijft nog steeds het brandstof limiet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')