abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 mei 2017 @ 15:04:38 #176
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171145770
Vak K is prima, vanaf daar de kampioenswedstrijd gezien. Zat precies in het lijn van het schot bij de eerste goal O+

Zoals al werd gezegd wel heel kut als je tegen die plexiglas wand zit, dan mis je een kwart van het veld.
pi_171145875
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:04 schreef hhh38 het volgende:
Vak K is prima, vanaf daar de kampioenswedstrijd gezien. Zat precies in het lijn van het schot bij de eerste goal O+

Zoals al werd gezegd wel heel kut als je tegen die plexiglas wand zit, dan mis je een kwart van het veld.
Vak K is pure aids.
Heel de wedstrijd de kutliedjes van de gasten aanhoren, plexiglas voor je porum en dan nog debielen die bij elk wissewasje of doelpunt menen daarop te moeten slaan omdat "stoer" .

Tegen Excelsior een keer gezeten maar nooit meer, ook partij vage mensen in dat vak weinig gezelligheid.
blablablabla
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:36:27 #178
393053 De_Pel
Is weg.
pi_171151311
Zo'n Toorsntra he, dat zou toch zogenaamd een vrij slimme kerel moeten zijn?

Waarom loopt zo iemand 020 aan te moedigen dan? Is het niet vanuit rivaliteit, dan moet je toch alsnog begrijpen dat deelname van Ajax aan de CL hun 15+ miljoen oplevert én Feyenoord een paar miljoen kost, dus dat dat niet heel handig is voor de positie van Feyenoord?

Bij deze verklaar ik iedereen met een Feyenoordhart die deze week de verkeerde club aanmoedigt zwakbegaafd.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_171151374
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:36 schreef De_Pel het volgende:
Zo'n Toorsntra he, dat zou toch zogenaamd een vrij slimme kerel moeten zijn?

Waarom loopt zo iemand 020 aan te moedigen dan? Is het niet vanuit rivaliteit, dan moet je toch alsnog begrijpen dat deelname van Ajax aan de CL hun 15+ miljoen oplevert én Feyenoord een paar miljoen kost, dus dat dat niet heel handig is voor de positie van Feyenoord?

Bij deze verklaar ik iedereen met een Feyenoordhart die deze week de verkeerde club aanmoedigt zwakbegaafd.
Het is toch gewoon een toneelstukje van iedereen...

Ik zag op Feyenoord tv de spelers van Feyenoord in de kleedkamer roepen helemaal niets in Amsterdam....Ik kan me echt helemaal niet voorstellen dat iemand van Feyenoord wil dat ajax morgen gaat winnen.....zeker niet na die praatjes van bosz en nog een paar spelers.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:43:32 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171151426
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het is toch gewoon een toneelstukje van iedereen...

Ik zag op Feyenoord tv de spelers van Feyenoord in de kleedkamer roepen helemaal niets in Amsterdam....Ik kan me echt helemaal niet voorstellen dat iemand van Feyenoord wil dat ajax morgen gaat winnen.....zeker niet na die praatjes van bosz en nog een paar spelers.
Dat zal wel meevallen, alsof die spelers rivaliteit kennen. Gaan buiten het veld vaak nog met elkaar om ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171151454
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:36 schreef De_Pel het volgende:
Zo'n Toorsntra he, dat zou toch zogenaamd een vrij slimme kerel moeten zijn?

Waarom loopt zo iemand 020 aan te moedigen dan? Is het niet vanuit rivaliteit, dan moet je toch alsnog begrijpen dat deelname van Ajax aan de CL hun 15+ miljoen oplevert én Feyenoord een paar miljoen kost, dus dat dat niet heel handig is voor de positie van Feyenoord?

Bij deze verklaar ik iedereen met een Feyenoordhart die deze week de verkeerde club aanmoedigt zwakbegaafd.
omdat het vrij zwakzinnig is om te denken dat minder geld en prestige voor de eredivisie voor de lange termijn goed is
pi_171151532
Die haat die er onder supporters leeft is er bij de meeste spelers niet, in tegendeel, zijn er zat bevriend met die haakneuzen, supporters zouden dat graag anders, maar dat is de realiteit.
pi_171151552
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:36 schreef De_Pel het volgende:
Zo'n Toorsntra he, dat zou toch zogenaamd een vrij slimme kerel moeten zijn?

Waarom loopt zo iemand 020 aan te moedigen dan? Is het niet vanuit rivaliteit, dan moet je toch alsnog begrijpen dat deelname van Ajax aan de CL hun 15+ miljoen oplevert én Feyenoord een paar miljoen kost, dus dat dat niet heel handig is voor de positie van Feyenoord?

Bij deze verklaar ik iedereen met een Feyenoordhart die deze week de verkeerde club aanmoedigt zwakbegaafd.
Ik snap het ook niet hoor. Ik ga niet mede Feyenoorders uitmaken voor zwakbegaafd, maar begrijpen doe ik het niet. Als ik zeg dat ik ze niks gun krijg ik meteen te horen dat het zou zijn omdat ze ons dan overschaduwen. Ik gun Ajax nooit wat tenzij Feyenoord er direct voordeel uit kan halen. Dit kost ons geld, ticket zijn we toch al kwijt en ze hebben punten genoeg verzameld dit seizoen. Laat ze maar verliezen en het liefst vanaf minuut 1.

Met andere clubs heb ik dat niet. Voor een Psv is het anders of Az. Maar Ajax? Nee, daarvoor zit het te diep

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2017 18:49:42 ]
pi_171151556
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:48 schreef Luni het volgende:
Die haat die er onder supporters leeft is er bij de meeste spelers niet, in tegendeel, zijn er zat bevriend met die haakneuzen, supporters zouden dat graag anders, maar dat is de realiteit.
Vilhena's vriendin is toch ook de dochter van Frons? Of de dochter van de broer van Frons.
BFF met GGMM
pi_171151728
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vilhena's vriendin is toch ook de dochter van Frons? Of de dochter van de broer van Frons.
volgens mij was vilhena 1 van de spelers die in de kleedkamer helemaal niets in amsterdam zong.

Ik denk dat de echte feyenoorders in de selectie dat gevoel wel hebben.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171151755
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

volgens mij was vilhena 1 van de spelers die in de kleedkamer helemaal niets in amsterdam zong.

Ik denk dat de echte feyenoorders in de selectie dat gevoel wel hebben.
Het was vooral Bilal, de rest geeft geen hol om Ajax. Zoals het hoort na een behaald kampioenschap.
BFF met GGMM
pi_171151792
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vilhena's vriendin is toch ook de dochter van Frons? Of de dochter van de broer van Frons.
Broer van Frons, wel een lekker wijf!
pi_171151803
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het was vooral Bilal, de rest geeft geen hol om Ajax. Zoals het hoort na een behaald kampioenschap.
Vooral Bilal inderdaad.
pi_171151920
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het was vooral Bilal, de rest geeft geen hol om Ajax. Zoals het hoort na een behaald kampioenschap.
voetballers zijn gewoon echte mensen,,,,,,die net als ik en jij gevoelens hebben over bepaalde zaken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171151935
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:49 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet hoor. Ik ga niet mede Feyenoorders uitmaken voor zwakbegaafd, maar begrijpen doe ik het niet. Als ik zeg dat ik ze niks gun krijg ik meteen te horen dat het zou zijn omdat ze ons dan overschaduwen. Ik gun Ajax nooit wat tenzij Feyenoord er direct voordeel uit kan halen. Dit kost ons geld, ticket zijn we toch al kwijt en ze hebben punten genoeg verzameld dit seizoen. Laat ze maar verliezen en het liefst vanaf minuut 1.

Met andere clubs heb ik dat niet. Voor een Psv is het anders of Az. Maar Ajax? Nee, daarvoor zit het te diep
Volledig mee eens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_171151939
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

voetballers zijn gewoon echte mensen,,,,,,die net als ik en jij gevoelens hebben over bepaalde zaken.
Ik baseer mij op wat ik heb gezien/gehoord van de beelden.
BFF met GGMM
pi_171151967
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:07 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik baseer mij op wat ik heb gezien/gehoord van de beelden.
De penningmeester van Feyenoord hoopt morgen in ieder geval dat ajax verliest want dat levert Feyenoord in ieder geval minimaal 5 miljoen euro meer op.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:08:53 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171151979
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

voetballers zijn gewoon echte mensen,,,,,,die net als ik en jij gevoelens hebben over bepaalde zaken.
Ja en geloof mij maar dat op Bijlow (en een beetje Bilal) na niemand een hekel heeft aan Ajax.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171151999
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

De penningmeester van Feyenoord hoopt morgen in ieder geval dat ajax verliest want dat levert Feyenoord in ieder geval minimaal 5 miljoen euro meer op.....
Yep en ik hoop het met hem. Los van het feit dat het ons geld oplevert, gun ik geen enkele andere club iets.
BFF met GGMM
pi_171152025
Ik hoop op een Ajax overwinning. Nederlander eerst. Feyenoorder tweede.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:14:59 #196
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_171152114
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:11 schreef Stabiel het volgende:
Ik hoop op een Ajax overwinning. Nederlander eerst. Feyenoorder tweede.
Ik gun ze een rode kaart en 3-0 verlies. :R
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_171152124
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:11 schreef Stabiel het volgende:
Ik hoop op een Ajax overwinning. Nederlander eerst. Feyenoorder tweede.
Uhm nee, zo denk ik er niet over. :')
BFF met GGMM
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:16:20 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171152145
Het interesseert mij eigenlijk niet zoveel, al zal ik de beelden van een leegstromend museumplein met veel plezier gaan bekijken wanneer ze verliezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171152229
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja en geloof mij maar dat op Bijlow (en een beetje Bilal) na niemand een hekel heeft aan Ajax.
Geloof er geen donder van.

Moet je een dagje op varkenoord rond gaan lopen.

Die spelers daar worden opgevoed met de rivaliteit tegen ajax. Spelers als karsdorp vilhena en al die eigen jeugd spelers hebben daar hun hele leven lang mee te maken gehad. Je moet altijd winnen maar een wedstrijd verliezen tegen ajax is not done. Geloof er geen dus geen bal van dat als ze eenmaal in de top zitten dat allemaal ineens weg is. Zo zijn ze daar hun hele leven lang tegen opgevoed door de mensen die daar lopen.

En in amsterdam geldt dat andersom ook.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:20:38 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171152251
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Geloof er geen donder van.

Moet je een dagje op varkenoord rond gaan lopen.

Die spelers daar worden opgevoed met de rivaliteit tegen ajax. Spelers als karsdorp vilhena en al die eigen jeugd spelers hebben daar hun hele leven lang mee te maken gehad. Je moet altijd winnen maar een wedstrijd verliezen tegen ajax is not done. Geloof er geen dus geen bal van dat als ze eenmaal in de top zitten dat allemaal ineens weg is. Zo zijn ze daar hun hele leven lang opgevoed door de mensen die daar lopen.

En in amsterdam geldt dat andersom ook.
Hahaha, welnee. Rivaliteit op het veld maar daarbuiten echt niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')