abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 17 mei 2017 @ 19:50:05 #201
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171011233
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

mee eens

ik heb nooit die actie van martin van geel begrepen om hem van ajax over te nemen
maakt altijd een onbetrouwbare indruk met soms wereldreddingen, maar dat is gewoon niet goed genoeg. Daar waren ze bij ajax ook achter na al die blunders die hij daar maakte.

Het is alleen jammer dat jones al 35 jaar is...zelfs ik wist dat niet tot een week geleden. Je gaat je dan afvragen wat is de meest verstandige keus. Ik denk dat Feyenoord ook veel vertrouwen heeft in Hahn.
Nog een jaartje of twee jones Hahn tweede keeper en daarna laten uitvechten met Bijlow.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 17 mei 2017 @ 19:50:17 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171011238
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

mee eens

ik heb nooit die actie van martin van geel begrepen om hem van ajax over te nemen
maakt altijd een onbetrouwbare indruk met soms wereldreddingen, maar dat is gewoon niet goed genoeg. Daar waren ze bij ajax ook achter na al die blunders die hij daar maakte.

Het is alleen jammer dat jones al 35 jaar is...zelfs ik wist dat niet tot een week geleden. Je gaat je dan afvragen wat is de meest verstandige keus. Ik denk dat Feyenoord ook veel vertrouwen heeft in Hahn.
Kom op man, Vermeer is voor een aanzienlijk deel verantwoordelijk geweest voor de weg omhoog die is ingezet. Al was het alleen maar omdat Mulder zo'n 10 klasses minder is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171011247
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 19:27 schreef Divje het volgende:
Deze al gepost?


vvs :') maar toch. Kuyt _O_
Deze man moet in elk deel van Rotterdam een standbeeld krijgen _O_
pi_171011298
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 19:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Kom op man, Vermeer is voor een aanzienlijk deel verantwoordelijk geweest voor de weg omhoog die is ingezet. Al was het alleen maar omdat Mulder zo'n 10 klasses minder is.
Nee. ik had vorige seizoen al mijn ergenissen bij hem....

Je kan vorig seizoen nakijken en dan zie je hem heel vaak gewoon stilstaan en dat de bal achter hem vliegt....Overkomt Jones nooit.Die schat elke situatie gewoon goed in.

Ik heb niets met vermeer. De vergelijking met mulder is niet zo relevant, want mulder heeft ook hele goede fases bij Feyenoord gehad.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171011343
Jones of Vermeer. Voor het seizoen had iedereen voor Vermeer gekozen. Maar nu? Even de keeper van je kampioenselftal aan de kant schuiven..

Geen idee. Blij dat ik van Bronckhorst of van Geel (of Dirk :D) niet ben.
  woensdag 17 mei 2017 @ 19:57:13 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171011396
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Nee. ik had vorige seizoen al mijn ergenissen bij hem....

Je kan vorig seizoen nakijken en dan zie je hem heel vaak gewoon stilstaan en dat de bal achter hem vliegt....Overkomt Jones nooit.Die schat elke situatie gewoon goed in.

Ik heb niets met vermeer. De vergelijking met mulder is niet zo relevant, want mulder heeft ook hele goede fases bij Feyenoord gehad.
Oh die goede fases heb ik dan even gemist denk ik. Onrustige kutkeeper
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171011446
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh die goede fases heb ik dan even gemist denk ik. Onrustige kutkeeper
als je mulder, vermeer, jones, hahn naast elkaar zet is mulder inderdaad de slechtste
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 17 mei 2017 @ 19:59:35 #208
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_171011459
quote:
Nieuwe competitie opzet Eredivisie van de baan

De nieuwe competitie opzet, waarin ondermeer het kampioenschap via play-offs beslist zou worden, is van de baan, zo meldt Voetbal International. De benodigde vijfzesde meerderheid van de clubs werd niet gehaald. Buiten Feyenoord stemden ook Willem II, Excelsior, NEC, Sparta, Roda JC, ADO Den Haag en FC Groningen tegen.

Feyenoord zou tegengestemd hebben omdat er in de nieuwe opzet geen verbod op kunstgras ingevoerd wordt. In de nieuwe competitieopzet zou de eredivisie ingekrompen worden tot zestien clubs, waarvan de top zes play-offs om het kampioenschap speelt.

De behaalde punten van de top zes tijdens de reguliere competie zouden aan het eind van het seizoen gehalveerd worden, waarna de zes clubs een thuis- en uitwedstrijd tegen elkaar spelen. Na die tien wedstrijden zou de landskampioen bekend zijn.
PSV en Ajax die voor dit voorstel stemmen :')
  woensdag 17 mei 2017 @ 20:01:35 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171011512
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 19:59 schreef Dekatria het volgende:

[..]

PSV en Ajax die voor dit voorstel stemmen :')
Feyenoord in principe ook al was daarbij exit kunstgras een harde eis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 17 mei 2017 @ 20:02:50 #210
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_171011545
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 20:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Feyenoord in principe ook al was daarbij exit kunstgras een harde eis.
En terecht. Die aids moet zo snel mogelijk de Eredivisie uit.
pi_171012318
quote:
Kuyt zet punt achter zijn loopbaan en richt zich op opvolging Van Geel

Dirk Kuyt zet per direct een punt achter zijn voetballoopbaan. Dat heeft Feyenoord vandaag gemeld. De 36-jarige captain van de kersverse landskampioen heeft zijn besluit vanmorgen bekendgemaakt aan de directie en trainer Giovanni van Bronckhorst.

Kuyt traint de komende twee dagen nog mee met de selectie, maar stopt daarna definitief. Hij blijft wel in een andere rol verbonden aan de club. ,,Kuyt gaat zich met name richten op het verkrijgen van een positie binnen het technisch management van Feyenoord. In dat kader gaat hij zich de komende periode voorbereiden door het volgen van (sport-)management gerichte opleidingen. Tevens zal technisch directeur Martin van Geel de rol op zich nemen om als een mentor hem op een dergelijke positie voor te bereiden'', zo meldt Feyenoord.

,,We zijn Dirk echt ongelofelijk dankbaar voor wat hij voor Feyenoord heeft betekend de afgelopen twee jaar'', aldus Van Geel zelf. ,,Met zijn instelling, professionaliteit en passie heeft hij enorm veel toegevoegd. In de kleedkamer, op het veld én daarbuiten. We zijn dan ook enorm blij dat we iemand met zijn ervaring en instelling voor de club kunnen behouden. Ik ga Dirk opleiden en kan me zomaar voorstellen dat hij mij op termijn opvolgt.''

Publiekslieveling
Kuyt begon zijn loopbaan bij Quick Boys, waarna hij in 1998 overstapte naar FC Utrecht. Na vijf seizoenen begon hij aan zijn eerste periode bij Feyenoord, waar hij drie jaar lang clubtopscorer werd en uitgroeide tot publiekslieveling. Dat werd Kuyt vervolgens ook bij Liverpool en Fenerbahçe, voordat hij begin vorig seizoen terugkeerde in de Kuip.

De onvermoeibare aanvoerder keerde terug om prijzen te pakken, en veroverde met Feyenoord vorig seizoen direct de KNVB-beker. Dit seizoen volgde de absolute bekroning met de landstitel. Kuyt - die 104 interlands speelde, waaronder de WK-finale van 2010 - maakte er op de laatste speeldag een schitterend sprookje van door in de kampioenswedstrijd tegen Heracles Almelo (3-1) voor alle Rotterdamse goals te zorgen.

Dat blijkt voor Kuyt zijn laatste wapenfeit in Feyenoord-dienst geweest te zijn. Gedurende het huidige seizoen veranderde zijn rol al: hij was niet langer onomstreden en moest vaker dan hem lief was op de bank plaatsnemen. Volgend seizoen zal hij dan ook niet meer te bewonderen zijn op het veld van de Kuip.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171012524
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171012535
quote:
Zo je carrière eindigen is echt formidabel. Kuyt beweerde dat zijn beslissing niet afhing van het resultaat dit seizoen maar dat geloof ik niet echt :P
pi_171012561
Ik blijf bij de 1-0 genieten hoe hard en intens de "JAAAA" van het publiek is _O_
  woensdag 17 mei 2017 @ 21:10:33 #215
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_171013203
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 20:46 schreef Piles het volgende:
Ik blijf bij de 1-0 genieten hoe hard en intens de "JAAAA" van het publiek is _O_
Alle frustratie en spanning kwam er op dat moment uit. Eén van de meest legendarische momenten van de laatste jaren.
  woensdag 17 mei 2017 @ 21:11:24 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171013233
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:10 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Alle frustratie en spanning kwam er op dat moment uit. Eén van de meest legendarische momenten van de laatste jaren.
Zeg maar gerust het meest legendarische moment. Met een wijklengte voorsprong.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 17 mei 2017 @ 21:12:31 #217
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 17 mei 2017 @ 21:12:57 #218
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171013288
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Zeg maar gerust het meest legendarische moment. Met een wijklengte voorsprong.
Enige wat in de buurt komt is die kopbal tegen PSV in de UEFA cup in 2002.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 21:34:09 #219
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_171013957
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 20:46 schreef Piles het volgende:
Ik blijf bij de 1-0 genieten hoe hard en intens de "JAAAA" van het publiek is _O_
Het wordt nog extra geaccentueerd door de paar seconden die er aan vooraf gaan. Eerst luide opwinding wanneer die verdediger uitglijdt. Vervolgens wordt het héél even vrijwel helemaal stil. En dan de bal die inslaat en de krankzinnige explosie. Iedereen had ook nog volle glazen bier in z'n klauwen dus meteen zeiknat. Heerlijk. :B
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_171014087
Ik ga nog steeds stuk om die Kuijt met z'n tuüterende vrouw achter het stuur _O- schijnt dat Rens er ook bij zat.
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 21:41:02 #221
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_171014189
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je kan vorig seizoen nakijken en dan zie je hem heel vaak gewoon stilstaan en dat de bal achter hem vliegt....Overkomt Jones nooit.

Ehm... de tegengoal zondag?
Hij heeft het echt prima gedaan, maar wel realistisch blijven. Vermeer heeft zijn minpunten maar is al met al de betere keeper.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 17 mei 2017 @ 21:42:49 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171014261
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Ehm... de 3-1 zondag?
Hij heeft het echt prima gedaan, maar wel realistisch blijven. Vermeer heeft zijn minpunten maar is al met al de betere keeper.
Het is mij om het even al kan je met Vermeer wat langer vooruit. Alhoewel, keepers kunnen makkelijk een jaar of 38 worden en Jones oogt wel topfit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171014293
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Ehm... de tegengoal zondag?
Hij heeft het echt prima gedaan, maar wel realistisch blijven. Vermeer heeft zijn minpunten maar is al met al de betere keeper.
Met Vermeer heb je veel meer de opbouw van achteruit. Hij is bij balbezit gewoon een extra veldspeler.
BFF met GGMM
pi_171014343
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Het wordt nog extra geaccentueerd door de paar seconden die er aan vooraf gaan. Eerst luide opwinding wanneer die verdediger uitglijdt. Vervolgens wordt het héél even vrijwel helemaal stil. En dan de bal die inslaat en de krankzinnige explosie. Iedereen had ook nog volle glazen bier in z'n klauwen dus meteen zeiknat. Heerlijk. :B
Ja, bij de 1-0 en de 3-0 was het echt volledig gekkenhuis. _O_
BFF met GGMM
pi_171014349
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Nee. ik had vorige seizoen al mijn ergenissen bij hem....

Je kan vorig seizoen nakijken en dan zie je hem heel vaak gewoon stilstaan en dat de bal achter hem vliegt....Overkomt Jones nooit.Die schat elke situatie gewoon goed in.

Ik heb niets met vermeer. De vergelijking met mulder is niet zo relevant, want mulder heeft ook hele goede fases bij Feyenoord gehad.
Mulder heeft geen goede fases gehad. Alleen minder slechte fases. Dat hij niet bij Heerenveen blijft is ook dommer dan dom. Dat is zijn absolute top.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')