Uitzending Gemist op je GSM-R smartphone terwijl je in de Groene Harttunnel stilstaat na een defect?quote:
ik rij geen ICdquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:55 schreef James1988 het volgende:
[..]
Uitzending Gemist op je GSM-R smartphone terwijl je in de Groene Harttunnel stilstaat na een defect?
Tx!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
Ik kwam net op de site van Alexxxxx plaatjes tegen van een stoomloc achterop Poolse trailers. Weet iemand wat dit voor loc is?
http://www.alexmiedema.nl/2017/05/08/treintransport-in-hengelo/
quote:De aanbesteding van het openbaar vervoer in de drie grote steden moet openbaar, dat bepleit de voorzitter van het samenwerkingsverband van vervoersbedrijven.
Ja, de prijzen gaan omhoog, de service achteruit, de lonen worden bevroren. Zo levert het inderdaad geld op. Waar is toch de mores dat het OV ook gewoon een publieke functie heeft en dat het geen geld hoeft op te leveren. Als er geen OV zou zijn zouden de Nederlandse steden dichtslibben. Wat denken ze dat dat zou kosten.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:57 schreef Duvel het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-op-8773191-a1558067
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:55 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Nu vertrekken de treinen ook weer op tijd in Hengelo!
Ik kan er nog wel een paar verzinnen anders hoorquote:
Die mores hebben de vervoersbedrijven niet (meer).quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, de prijzen gaan omhoog, de service achteruit, de lonen worden bevroren. Zo levert het inderdaad geld op. Waar is toch de mores dat het OV ook gewoon een publieke functie heeft en dat het geen geld hoeft op te leveren. Als er geen OV zou zijn zouden de Nederlandse steden dichtslibben. Wat denken ze dat dat zou kosten.
Maar die zijn slechts de gegadigden. We hebben ook nog polletiek.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:01 schreef b2py het volgende:
[..]
Die mores hebben de vervoersbedrijven niet (meer).
Als jij soberso mag schrijven, dan mag ik irritanter gebruiken. Neologisme.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel een paar verzinnen anders hoor
Eensch Bovendien zullen dan denk ik alleen de "interessante" trajecten druk worden bereden en mag de rest in zijn handjes knijpen met een trein per drie uur.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, de prijzen gaan omhoog, de service achteruit, de lonen worden bevroren. Zo levert het inderdaad geld op. Waar is toch de mores dat het OV ook gewoon een publieke functie heeft en dat het geen geld hoeft op te leveren. Als er geen OV zou zijn zouden de Nederlandse steden dichtslibben. Wat denken ze dat dat zou kosten.
"Soberzo" is het als ik het doe. Maar ik weet zo en zo wel dat het eigenlijk "sowieso" is hoor Wat is er mis met "irritanter" trouwens?quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als jij soberso mag schrijven, dan mag ik irritanter gebruiken. Neologisme.
Ja, idiotie.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, de prijzen gaan omhoog, de service achteruit, de lonen worden bevroren. Zo levert het inderdaad geld op. Waar is toch de mores dat het OV ook gewoon een publieke functie heeft en dat het geen geld hoeft op te leveren. Als er geen OV zou zijn zouden de Nederlandse steden dichtslibben. Wat denken ze dat dat zou kosten.
In het verlengde daarvan las ik in het persbericht van ConsumentenClaim van vandaag het volgende:quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, de prijzen gaan omhoog, de service achteruit, de lonen worden bevroren. Zo levert het inderdaad geld op. Waar is toch de mores dat het OV ook gewoon een publieke functie heeft en dat het geen geld hoeft op te leveren. Als er geen OV zou zijn zouden de Nederlandse steden dichtslibben. Wat denken ze dat dat zou kosten.
quote:Opmerkelijk is dat NS zich voor het tekort aan zitplaatsen verdedigt met de rendementseis van haar aandeelhouder. Er wordt door het ministerie van Financiën namelijk gestuurd op een jaarlijkse winst van 7%.
Joah. De blanco cheque die ze kregen tot de jaren '90 ben ik ook geen voorstander van, maar 7% is echt best wel veel :Squote:Op woensdag 10 mei 2017 22:11 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
In het verlengde daarvan las ik in het persbericht van ConsumentenClaim van vandaag het volgende:
[..]
De polertiek is door de crisis geldgedreven ipv functiegedreven geworden, op sommige plekken zeker goed geweest maar altijd nadelen. En OV is een makkelijke plek om te snijden eah.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Maar die zijn slechts de gegadigden. We hebben ook nog polletiek.
Daag, dit is al voor de crisis begonnen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:14 schreef b2py het volgende:
[..]
De polertiek is door de crisis geldgedreven ipv functiegedreven geworden
Een van de weinige echte Puinhopen van het Paarse kabinet. En misschien zelfs Blubbers al wel.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daag, dit is al voor de crisis begonnen.
Versneld of verergerd danquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daag, dit is al voor de crisis begonnen.
Dat ben ik met je eens, 7% is best veel.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:12 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Joah. De blanco cheque die ze kregen tot de jaren '90 ben ik ook geen voorstander van, maar 7% is echt best wel veel :S
Ja, das mooi. Als de kosten echter een keer hoger zijn dan in Nederland ligt het bedrag op hetzelfde niveauquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, 7% is best veel.
In het Verenigd Koninkrijk (het land waar het spoor hel en verdoemenis is en waar de fat cats miljoenen euro's per dag uit de zakken van de reizigers graaien, aldus de SP en vakbonden) is de winstmarge gemiddeld 3%.
Ik voel een staking aankomenquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:40 schreef b2py het volgende:
Over vakbonden gesproken, ik las dat Macron een wet wil fixen om omheen vakbonden te kunnen bij vastgelopen CAO gesprekken oid?
Pier reed een rondje mee zie ik netquote:
twitter:ProRail twitterde op donderdag 11-05-2017 om 14:08:45 President-directeur Pier Eringa van ProRail rijdt mee met Intercity Direct op de HSL-lijn voor eigen ervaring knelp… https://t.co/6tF6dZwe35 reageer retweet
Ik heb vanavond een vergadering van de VvE. Over de parkeerplaatsenquote:
Geilquote:Op donderdag 11 mei 2017 15:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een vergadering van de VvE. Over de parkeerplaatsen
Jij had wel een P-plaats toch? Of was dat Fles?quote:
Heb je wel een vve dan of ook niet?quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een parkeerplaats ja. Eigendom. Hoeft geen VvE wat over te vinden
Als privaat win je het niet zomaar van de machtige DB, die overigens ook veel vaker rijdt als de privaat.quote:
Soort Flixbusquote:Op donderdag 11 mei 2017 20:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Als privaat win je het niet zomaar van de machtige DB, die overigens ook veel vaker rijdt als de privaat.
Arriva zal met dat in het achterhoofd ook wel de Lage Landen Lijn niet hebben doorgezet.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Als privaat win je het niet zomaar van de machtige DB, die overigens ook veel vaker rijdt als de privaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |