abonnement Unibet Coolblue
pi_170800538
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 15:55 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Daar kiest ze dan toch zelf voor?

Waarom worden vrouwen altijd als kinderen weggezet zonder eigen verantwoordelijkheid? Waarom worden vrouwen altijd zo erg in bescherming genomen tegen zichzelf?

We leven toch in een feministisch land of niet dan. Laat die Thaise vrouw lekker zelf die afweging maken.
We hebben ook geen medelijden met de arme gespierde Gambiaanse kerel die zijn leuter alsmaar in afzichtelijke vrouwen dient te werken.
pi_170800554
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 15:58 schreef Toefjes het volgende:

[..]

We hebben ook geen medelijden met de arme gespierde Gambiaanse kerel die zijn leuter alsmaar in afzichtelijke vrouwen dient te werken.
Vind ik net zo sneu.
pi_170800579
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 15:55 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Daar kiest ze dan toch zelf voor?

Waarom worden vrouwen altijd als kinderen weggezet zonder eigen verantwoordelijkheid? Waarom worden vrouwen altijd in bescherming genomen tegen zichzelf?

We leven toch in een feministisch land of niet dan. Laat die Thaise vrouw lekker zelf die afweging maken.
Ja, dat is dus het probleem denk ik. Dat ze geen weloverwogen keuze kan maken op basis van alle feiten zonder enige vorm van dwang. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170800600
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 15:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Vind ik net zo sneu.
Ach, zolang 2 partijen er geen probleem mee hebben: Prima.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 16:02:15 #130
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_170800633
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 10:59 schreef spierbal het volgende:
autisme is geen dsm ziekte maar een keuze.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_170800670
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, dat is dus het probleem denk ik. Dat ze geen weloverwogen keuze kan maken op basis van alle feiten zonder enige vorm van dwang. :)
Uhm wat? Het lijkt me juist WEL een heel erg weloverwogen keuze voor die Thaise vrouw. Westerse man=welvaart. Eindelijk een manier om uit die hel die armoede heet, te kunnen ontsnappen.

Wat is hier dwang aan? Zij haalt naar mijn mening 'de beste deal' uit deze situatie. Van een crackpand in een ghetto in Thailand, naar een appartementje in Nederland. Eindelijk een stabiele en veilige toekomst voor jou en je kinderen. Niemand dwingt haar om voor die autistische man te kiezen, maar je bent wel gek om het niet te doen.
pi_170800709
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:03 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Uhm wat? Het lijkt me juist WEL een heel erg weloverwogen keuze voor die Thaise vrouw. Westerse man=welvaart. Eindelijk een manier om uit die hel die armoede heet, te kunnen ontsnappen.

Wat is hier dwang aan? Zij haalt naar mijn mening 'de beste deal' uit deze situatie. Van een crackpand in de ghetto van Thailand, naar een appartementje in Nederland. Niemand dwingt haar om voor die autistische man te kiezen, maar je bent wel gek om het niet te doen.
You've got to be kidding me. Zwaar autisme is niet zomaar wat. _O- En ze kan bv gedwongen worden door haar familie om zo geld binnen te harken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 16:07:01 #133
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_170800748
Arme mensen. Wel goed van interpol dat ook zij erachter zitten.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_170800818
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

You've got to be kidding me. Zwaar autisme is niet zomaar wat. _O-
Fijn dat die mensen door middel van het vergaren van welvaart nog enige waarde op de relatiemarkt kunnen krijgen dan. Of heb je liever dat we in een wereld leven waarin als je geboren wordt als een dubbeltje, je nooit een kwartje kunt worden?

quote:
En ze kan bv gedwongen worden door haar familie om zo geld binnen te harken.
Dat kan, maar dat weet je niet. Overigens heerst er hier in Nederland ook een enorme sociale druk vanuit ouders/vrienden om een 'goede' partner te kiezen.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 16:12:57 #135
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_170800886
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:10 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Of heb je liever dat we in een wereld leven waarin als je geboren wordt als een dubbeltje, je nooit een kwartje kunt worden?

Die persoon waar je dan een relatie mee hebt is ook een mens met zijn (of haar) eigen behoeftes hè. Het moet van twee kanten komen. Iedereen heeft recht op zijn eigen levensgeluk, maar niet ten koste van anderen.

Waarom zoekt hij (en knullen zoals hij) geen autistische Nederlandse meid eigenlijk?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_170800985
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:12 schreef Perrin het volgende:

[..]

Die persoon waar je dan een relatie mee hebt is ook een mens met zijn (of haar) eigen behoeftes hè. Het moet van twee kanten komen. Iedereen heeft recht op zijn eigen levensgeluk, maar niet ten koste van anderen.
Ik denk dat het kiezen voor welvaart voor die Thaise vrouw in dit geval meer levensgeluk gaat opleveren dan het kiezen voor een arme Thaise man ooit gaat doen. Ik snap dus ook niet waarom mensen zo fel tegen dit soort relaties zijn.

(Relatief rijke) westerse mannen die een mooie vrouw uit een derde wereld land halen, waardoor beide partijen gelukkig zijn. De man heeft een mooiere vrouw dan hij hier ooit zou krijgen en de vrouw kan ontsnappen uit haar armoede.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 16:18:52 #137
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_170801074
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:16 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik snap dus ook niet waarom mensen zo fel tegen dit soort relaties zijn.
Omdat die mannen toch een soort seksslaafje aanschaffen, echt gelijkwaardig is zo'n relatie natuurlijk zelden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_170801519
Wat een baas.
pi_170801587
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:35 schreef Aesthetics_ het volgende:
Wat een baas.
Ja?

quote:
Martijn werd dinsdagochtend teruggevonden op een busstation bij Bangkok. Dit nadat er hij daar al een paar ochtenden achter elkaar gesignaleerd was. Angeline ten Have: ,,Het is maandag ook twee keer op de Thaise radio geweest. Hij is eerst overgebracht naar een Thais politiebureau en daarna naar een soort psychiatrisch ziekenhuis. Ik begrijp dat hij van alles uitkraamt en heel erg in de war is. Hij zat op het busstation met een bordje te bedelen om de drugs CRACK en zei dat hij bijna niets kon zien. Dat is ook zo. Zonder bril ziet hij maar twintig procent. Ik ga hem nu samen met mijn dochter ophalen. Ik hoop dat er nu op alle fronten rust komt. Als Martijn nu wel de goede behandeling gaat krijgen, is het misschien toch allemaal ergens goed voor geweest.”
http://www.bd.nl/uden/ter(...)en-kliniek~a327d3dd/
pi_170801827
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:18 schreef Perrin het volgende:

[..]

Omdat die mannen toch een soort seksslaafje aanschaffen, echt gelijkwaardig is zo'n relatie natuurlijk zelden.
Ik denk dat het soort man dat hier geen vrouw kan vinden en naar Thailand gaat, niet de man is die nou echt super-dominant in de relatie gaat zijn en haar als seksslaaf gaat gebruiken. Ik denk dat dit soort mannen eerder meer onderdanig zullen zijn.

quote:
Waarom zoekt hij (en knullen zoals hij) geen autistische Nederlandse meid eigenlijk?
Dat zou hij kunnen doen, maar ik denk niet dat dat veel makkelijker is. En als hij liever een mooie, gezonde vrouw heeft uit het buitenland, dan is hij toch in zijn recht om zo'n vrouw te zoeken? Hij heeft dan misschien pech gehad met zijn aangeboren afwijking, maar dat betekent niet dat hij niet van zijn aangeboren welvaart gebruik mag maken.
pi_170802395
Tja hopelijk komt Martijn een leuke vrouw tegen in de gesloten kliniek waar hij na zijn avontuur in terecht zal komen.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 17:56:20 #142
258802 Yreal
henk..!
pi_170803485
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:44 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik denk dat het soort man dat hier geen vrouw kan vinden en naar Thailand gaat, niet de man is die nou echt super-dominant in de relatie gaat zijn en haar als seksslaaf gaat gebruiken. Ik denk dat dit soort mannen eerder meer onderdanig zullen zijn.

[..]

Dat zou hij kunnen doen, maar ik denk niet dat dat veel makkelijker is. En als hij liever een mooie, gezonde vrouw heeft uit het buitenland, dan is hij toch in zijn recht om zo'n vrouw te zoeken? Hij heeft dan misschien pech gehad met zijn aangeboren afwijking, maar dat betekent niet dat hij niet van zijn aangeboren welvaart gebruik mag maken.
dit.

Die vrouwen zijn echt wel pittig hoor. Als je de skills hebt om die er onder te houden als ze in nederland zijn had je ze niet hoeven te gaan halen zeg maar.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 17:57:22 #143
258802 Yreal
henk..!
pi_170803504
quote:
baas, maar jammer genoeg niet geslaagd.

Ik bedoel, wie wil dit nou niet? Lekker in thailand/kiev op zoek naar mooie dames :9
pi_170803790
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:16 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik denk dat het kiezen voor welvaart voor die Thaise vrouw in dit geval meer levensgeluk gaat opleveren dan het kiezen voor een arme Thaise man ooit gaat doen. Ik snap dus ook niet waarom mensen zo fel tegen dit soort relaties zijn.

(Relatief rijke) westerse mannen die een mooie vrouw uit een derde wereld land halen, waardoor beide partijen gelukkig zijn. De man heeft een mooiere vrouw dan hij hier ooit zou krijgen en de vrouw kan ontsnappen uit haar armoede.
Ik ben er niet op tegen hoor. Alsof Nederlandse vrouwen anders zijn, die kiezen ook voor succesvolle mannen met geld/status/macht en niet voor Koos werkloos die 3 hoog achter woont met een bijstandsuitkering en 3 tanden.

Als dat mijn enige optie was om een vriendin te krijgen had ik het ook gedaan.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_170804332
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:09 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik ben er niet op tegen hoor. Alsof Nederlandse vrouwen anders zijn, die kiezen ook voor succesvolle mannen met geld/status/macht en niet voor Koos werkloos die 3 hoog achter woont met een bijstandsuitkering en 3 tanden.

Als dat mijn enige optie was om een vriendin te krijgen had ik het ook gedaan.
Het is echt sneu dat sommige het echt niet lijken te snappen. Waarschijnlijk ook niet snappen wat echte armoede is. Dat overleven iets heel anders is dan een warm lichaam zoeken om je zak in te legen.
pi_170804599
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:28 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Het is echt sneu dat sommige het echt niet lijken te snappen. Waarschijnlijk ook niet snappen wat echte armoede is. Dat overleven iets heel anders is dan een warm lichaam zoeken om je zak in te legen.
Het is eerder dat jij het niet lijkt te snappen. Je helpt toch iemand de armoede uit? Je zou het zelfs in zekere zin dus als goede daad kunnen zien.

Als lelijke mensen of mensen met een stoornis zoals deze man het beter hadden op de relatiemarkt hier in Nederland, dan zou men ook minder geneigd zijn een vrouw uit het buitenland te moeten halen. Maar zo is de wereld nou eenmaal.
Er zijn 4 keer zoveel mannen met autisme dan vrouwen, dus op die manier paren is zoiezo al onredelijk. En dan nog is het maar de vraag of het wenselijk is om mensen met een beperking te koppelen met andere mensen die een beperking hebben. Voor sommige mensen is er nou eenmaal amper iemand hier in Nederland en is het te lastig om iemand te vinden.

Als dit soort mensen dan toch wat liefde in hun leven kunnen hebben, doordat ze met welvaart een vrouw aan kunnen trekken, dan is dat toch fijn?

Nee, deze mensen worden maar meteen weggezet als viezeriken die een 'seksslaaf' willen hebben. Zo weinig empathie in deze wereld, jammer hoor.
pi_170805132
Zo iemand moet eerst met drugs stoppen, de innerlijke woede oplossen en zichzelf uit het tuinhuisje van diens ouders zien te manoeuvreren. Anders wordt het gewoon een slechte partner en waardeloze ouder en worden problemen alleen maar verschoven en/of erger gemaakt. Maar dat zal diegene zelf wel niet inzien, sneu.
pi_170806103
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:38 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Het is eerder dat jij het niet lijkt te snappen. Je helpt toch iemand de armoede uit? Je zou het zelfs in zekere zin dus als goede daad kunnen zien.

Als lelijke mensen of mensen met een stoornis zoals deze man het beter hadden op de relatiemarkt hier in Nederland, dan zou men ook minder geneigd zijn een vrouw uit het buitenland te moeten halen. Maar zo is de wereld nou eenmaal.
Er zijn 4 keer zoveel mannen met autisme dan vrouwen, dus op die manier paren is zoiezo al onredelijk. En dan nog is het maar de vraag of het wenselijk is om mensen met een beperking te koppelen met andere mensen die een beperking hebben. Voor sommige mensen is er nou eenmaal amper iemand hier in Nederland en is het te lastig om iemand te vinden.

Als dit soort mensen dan toch wat liefde in hun leven kunnen hebben, doordat ze met welvaart een vrouw aan kunnen trekken, dan is dat toch fijn?

Nee, deze mensen worden maar meteen weggezet als viezeriken die een 'seksslaaf' willen hebben. Zo weinig empathie in deze wereld, jammer hoor.
Het hele probleem is dat Martijn geen empathie heeft en denkt een vrouw als object te kunnen ophalen in Rusland/Azië. Snap dit goedpraten niet zo goed.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170807006
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het hele probleem is dat Martijn geen empathie heeft en denkt een vrouw als object te kunnen ophalen in Rusland/Azië. Snap dit goedpraten niet zo goed.
Nee, dat is wat jij er van maakt. Een eenzaam iemand maar wegzetten als een gruwelijk/wreed persoon dat vrouwen enkel als een object ziet.
pi_170807083
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het hele probleem is dat Martijn geen empathie heeft en denkt een vrouw als object te kunnen ophalen in Rusland/Azië. Snap dit goedpraten niet zo goed.
Heeft hij ook nog slechte eigenschappen eigenlijk?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')