abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 10:06:08 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170627347
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het is een mening. Die mag geventileerd worden :)
Uiteraard. Zoals ik vind dat we gewoon moeten gaan renoveren.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:11:16 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_170627351
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:02 schreef Scrummie het volgende:
Tsjalle is niet echt serieus te nemen naar het schijnt. Die man had ook een plan ingediend voor renovatie van Kuip, door o.a. het veld te verlagen (wat niet mogelijk is heb ik mij laten vertellen).
Hij stelt ook steeds dat het noeuwe stadion Feyenoord de kop kan kosten maar licht nergens toe hoe dan.

Het stadion is niet van de club, Feyenoord krijgt enkel geld omdat ze erin spelen. Dit is als de winst tegenvalt evenveel als ze nu krijgen.

Nou big shocker, we gaan er dus in het ergste geval niet op achteruit.

Het enige gevaar is dat het stadion failliet gaat en Feyenoord dan een ander onderkomen moet zoeken, maar dat lijkt helemaal niet zo waarschijnlijk, want als het stadion hetzelfde bezoekersaantal haalt als nu, kan het gewoon rondkomen en meneer zegt zelf dat mocht het écht nodig zijn, de belangen zo groot zijn dat de gemeente zeer waarschijnlijk bijspringt.

Daar mag je allemaal van vinden wat je wil, of je nu de Kuip wil behouden, een beter nieuwbouwplan wil of alles best vindt als de gemeente maar niet oo hoeft te draven, het is gewoon een spookverhaal dat het de club de kop kan kosten. Onzin, ongefundeerd en stemmingmakerij omdat deze beste vriend nieuwbouw niet ziet zitten.

Prima, maar voer die strijd dan op basis van eerlijke, onderbouwde argumenten in plaats van bangmakerij
Laffe huichelaar
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:11:54 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_170627364
Maak dat topic nou eens niet dicht als ik een half uur hier met mijn twaalf onderkinnen in bad op mijn mobiel lig te ploeteren verdikkeme. Post ik weer 100 jaar na het slotje
Laffe huichelaar
pi_170627478
Eens hoor timmmmmm, maar we willen er wel financieel substantieel op vooruit gaan met het nieuwe stadion, en het is de vraag of daar voldoende perspectief op is.
pi_170627560
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Prima, maar voer die strijd dan op basis van eerlijke, onderbouwde argumenten in plaats van bangmakerij
Die tactiek is jarenlang toegepast door de vrienden van HNS. De Kuip stort in. Nooit meer kampioen.

De Kuip kan nog 50 jaar mee, en we staan op het punt kampioen te worden. Ik zeg: zorg eerst maar eens dat je het maximale uit de huidige Kuip haalt en dan kijken we over pakweg 10 jaar, als de wereld economisch weer wat sterker is, wel weer een keer verder. Niets aan de hand, grotere kans van slagen, grotere kans op een betere deal voor Feyenoord.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2017 10:22:50 ]
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:27:03 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170627653
Feyenoord gaat serieus bekijken of er zondag echt bier geschonken gaat worden. Topshow.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:29:44 #8
438851 Oldground
El Poderoso
pi_170627704
Tsjalle heeft zijn onderbuikgevoelens weer eens in een nationale krant gekregen zie ik?
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:32:17 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_170627746
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die tactiek is jarenlang toegepast door de vrienden van HNS. De Kuip stort in. Nooit meer kampioen.

De Kuip kan nog 50 jaar mee, en we staan op het punt kampioen te worden. Ik zeg: zorg eerst maar eens dat je het maximale uit de huidige Kuip haalt en dan kijken we over pakweg 10 jaar, als de wereld economisch weer wat sterker is, wel weer een keer verder. Niets aan de hand, grotere kans van slagen, grotere kans op een betere deal voor Feyenoord.
Nou ja, ik vraag me wel af in hoeverre de Kuip al aan zijn max zit. Kan je er nog wel meer uithalen? Puur gevoelsmatig zou ik zeggen dat het makkelijker is om met een nieuw stadiom 75% aan te tikken dan van 90 naar 100% te gaan met de Kuip. En met 75% zit je al wel over de Kuip nu heen.

Dat het dan fucking veel kost om dat ding te laten bouwen en het gedoe met de gemeente enzo, dat boeit me niet zoveel. Mogen die uitbaters uitzoeken, ik interesseer me alleen voor de club.

Als het winstgevender uit kán pakken maar dat nog maar zeer de vraag is, wordt het lastiger. Je gaat er hoe dan ook financieel niet op achteruit, Feyenoord zijnde, maar als je er de komende 10 jaar ook niet op vooruit gaat kan je net zo goed de Kuip houden. Toch het mooiste stadion van Nederland en dat moet je met het nieuwe stadion nog maar afwachten.

Samenvattend, ik maak me er niet zo druk om, er is voor allebei wat te zeggen
Laffe huichelaar
pi_170628287
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Uiteraard. Zoals ik vind dat we gewoon moeten gaan renoveren.
_O_
De Kuip mag sowieso niet weg voor een ander stadion, tenzij de veiligheid acuut in het geding is of het nieuwe stadion structureel en gegarandeerd voor 30 miljoen meer spelersbudget kan zorgen :@ .
Hopelijk nog zeker 20 jaar lang naar De Kuip O+
  dinsdag 2 mei 2017 @ 11:14:17 #11
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_170628394
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:27 schreef Caland het volgende:
Feyenoord gaat serieus bekijken of er zondag echt bier geschonken gaat worden. Topshow.
Fabeltjes.

We gaan gelijkspelen zondag. Voel het aan mijn water.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_170628420
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

'het is mogelijk dat'...

Waarom moet je in vredesnaam factfree speculaties gaan weerleggen? Er is helemaal niemand van plan dergelijke 'hulp' te gebruiken, en die verdachtmaking van de beste ma is nergens op gebaseerd.

Men noemt het alleen opinie als je geen feiten hebt voor een echt artikel. Ik zou hier niet teveel aandacht aan besteden
Plus:
  dinsdag 2 mei 2017 @ 11:27:09 #13
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_170628663
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Fabeltjes.

We gaan gelijkspelen zondag. Voel het aan mijn water.
Zou wel kut zijn aangezien ik de 15e (her)tentamen heb ik en dan moet ik leren in 't weekend :+
  dinsdag 2 mei 2017 @ 11:28:00 #14
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170628684
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Fabeltjes.

We gaan gelijkspelen zondag. Voel het aan mijn water.
Ik zie het wel weer een thriller van een kutwedstrijd worden waar de winnende in de slotminuten valt, ofzo.
pi_170629189
Kaart in de pocket voor het scherm, beetje jammer dat je om 15.30 uur binnen moet zijn, had ergens anders willen kijken en na de wedstrijd naar de Kuip.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 12:10:42 #16
438851 Oldground
El Poderoso
pi_170629410
Leuk om te lezen: rapport van een adviesbureau over de bezoekersaantallen van het nieuwe stadion, als fundering over de geschatte bezoekers van de businesscase.

https://www.feyenoord-cit(...)-openbare-versie.pdf

Even in contrast met die amateuristische verklaringen van o.a. supportersverenigingen.
Van alles is weer waardeloos.
pi_170629414
Blom :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170629434
Voor deze wedstrijd moeten ze JD Stouten weer het commentaar laten doen.

WAT EEN ORGIE WAT LEKKER WAT MOOOOOOI
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170629450
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:11 schreef Divje het volgende:
Blom :')
Gaat ie zondag fluiten? Blomgod. Die raakt altijd in paniek als er wat supportertjes zitten.
pi_170629459
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gaat ie zondag fluiten? Blomgod. Die raakt altijd in paniek als er wat supportertjes zitten.
Jep :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170629697
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:10 schreef Oldground het volgende:
Leuk om te lezen: rapport van een adviesbureau over de bezoekersaantallen van het nieuwe stadion, als fundering over de geschatte bezoekers van de businesscase.

https://www.feyenoord-cit(...)-openbare-versie.pdf

Even in contrast met die amateuristische verklaringen van o.a. supportersverenigingen.
Best een fraai onderzoek. In ieder geval niet volledig uit de lucht gegrepen. :P
pi_170629716
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hij stelt ook steeds dat het noeuwe stadion Feyenoord de kop kan kosten maar licht nergens toe hoe dan.

Het stadion is niet van de club, Feyenoord krijgt enkel geld omdat ze erin spelen. Dit is als de winst tegenvalt evenveel als ze nu krijgen.

Nou big shocker, we gaan er dus in het ergste geval niet op achteruit.

Het enige gevaar is dat het stadion failliet gaat en Feyenoord dan een ander onderkomen moet zoeken, maar dat lijkt helemaal niet zo waarschijnlijk, want als het stadion hetzelfde bezoekersaantal haalt als nu, kan het gewoon rondkomen en meneer zegt zelf dat mocht het écht nodig zijn, de belangen zo groot zijn dat de gemeente zeer waarschijnlijk bijspringt.

Daar mag je allemaal van vinden wat je wil, of je nu de Kuip wil behouden, een beter nieuwbouwplan wil of alles best vindt als de gemeente maar niet oo hoeft te draven, het is gewoon een spookverhaal dat het de club de kop kan kosten. Onzin, ongefundeerd en stemmingmakerij omdat deze beste vriend nieuwbouw niet ziet zitten.

Prima, maar voer die strijd dan op basis van eerlijke, onderbouwde argumenten in plaats van bangmakerij
Dat stadion moet gewoon voor veel minder geld gebouwd kunnen worden.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 12:32:40 #23
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170629824
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:10 schreef Oldground het volgende:
Leuk om te lezen: rapport van een adviesbureau over de bezoekersaantallen van het nieuwe stadion, als fundering over de geschatte bezoekers van de businesscase.

https://www.feyenoord-cit(...)-openbare-versie.pdf

Even in contrast met die amateuristische verklaringen van o.a. supportersverenigingen.
Zeker mooi om te lezen.

Ik denk dat ze bij toeristen en tours nog laag zitten met die ~20.000 per jaar. Ik denk dat als het stadion als één van de attracties van Rotterdam wordt neergezet er een hoop binnen- en buitenlandse voetbalfans langs zullen komen die niet voor Feyenoord zijn. Ik doe in ieder geval vaak een stadiontour als ik een stad ben met een grote club. Of overschat ik nu hoeveel mensen geïnteresseerd zijn in voetbal? :P

Verder ben ik nog niet echt overtuigd van die "attractie". Geen idee wat voor bijzonders ze daarvan kunnen maken
  dinsdag 2 mei 2017 @ 12:33:44 #24
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170629850
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:27 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat stadion moet gewoon voor veel minder geld gebouwd kunnen worden.
Snap ook niet waarom ze zo graag aan de waterkant willen zitten. Dure grond, bedrijven uitkopen, duurdere constructie, terwijl je op varkenoord/ oude ziekenhuis een gigantisch perceel hebt waar je kunt bouwen voor de halve grondprijs. Dan bouw je desnoods Varkenoord ergens op buiten de stad, dat valt toch al van ellende uit elkaar.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170629934
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hij stelt ook steeds dat het noeuwe stadion Feyenoord de kop kan kosten maar licht nergens toe hoe dan.

Feyenoord draagt toch een heel groot deel van de bouwkosten bij? Volgens Van der Burg levert het niet méér op dan de Kuip. Als dat waar is (dat weet ik niet) kost het je dus geld en als dat lang genoeg duurt kan dat de club de kop kosten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')