abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 april 2017 @ 11:42:04 #26
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170495884
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niks mis mee. Hopelijk 3 mooie tegenstanders.
Standford Bridge of Alianz Arena, ik teken ervoor _O_
Hoop sowieso op 1 mooie wereldclub (Real, Barca of iets in Londen/Liverpool), en een tegenstander die makkelijk te doen is met de auto (Dortmund). Zou toch wel 2 van de 3 CL-potjes uit mee willen pikken komend jaar. United-uit smaakte naar meer.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170495900
Leuk jongens.

Was verder wel een serieuze vraag want ik kan me niemand bedenken die het rendement van een Elia evenaart. Zullen vast wel pareltjes rond lopen, maar dan niet in NL :')

Dan bedoel ik nu vooral een 'klassieke linksbuiten'. Iemand die lekker z'n mannetje opzoekt, er langs gaat op de brommer en die bal voorslingert/erin rost.

Jaja, Elia is ook geen klassiekertje. Maar wel een klasse apart in NL.
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 26 april 2017 @ 11:46:07 #28
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170495999
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:42 schreef Divje het volgende:
Leuk jongens.

Was verder wel een serieuze vraag want ik kan me niemand bedenken die het rendement van een Elia evenaart. Zullen vast wel pareltjes rond lopen, maar dan niet in NL :')

Dan bedoel ik nu vooral een 'klassieke linksbuiten'. Iemand die lekker z'n mannetje opzoekt, er langs gaat op de brommer en die bal voorslingert/erin rost.

Jaja, Elia is ook geen klassiekertje. Maar wel een klasse apart in NL.
Ik kan ook niets benoemen, in ieder geval niet in de Eredivisie. Elia is (zeker thuis) gewoon één van de beste, al dan niet de beste buitenspeler van de Eredivisie. Mochten we iemand op de korrel hebben die jonger is + in de toekomst een doorverkoopwaarde heeft, moet je Elia wegdoen. Vanaf deze zomer moeten we bouwen aan het Feyenoord van de toekomst met iets minder spelers zonder restwaarde. In het meest ideale geval is dat een team zonder Elia, maar dan moet je wel een alternatief hebben. Dat alternatief is voorlopig niet Bilal.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170496065
Maargoed, mocht Larsson te halen zijn, doen. Enige naam die in me opkomt :P
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator woensdag 26 april 2017 @ 11:49:07 #30
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170496083
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht dat Kongolo deze zomer gewoon vertrekt, gezien zijn verlenging met slechts 1 jaar, maar ook omdat hij altijd in de media heeft geroepen dat hij "een plan heeft" en gezegd heeft deze zomer de volgende stap te willen maken ongeacht of Feyenoord kampioen wordt of niet.

Maar in ieder geval mooi dat we dan een hogere transfersom voor hem kunnen vangen.

Al zal een aan te trekken vervanger ongetwijfeld minder zijn dan Kongolo.
Hoe oud is ie nou? 22/23?

Ik denk, met de CL in het vooruitzicht, dat ie juist nog een jaartje blijft. Daar kan ie zich ook aardig in de kijker spelen. Dat is een serieuze afweging die hij moet maken. Natuurlijk kan ie naar een WHU of een Stoke City volgend seizoen voor een veelvoud van zijn salaris nu.

Maar nog een jaartje bij Feyenoord en hij speelt op het hoogste Europese podium. Dat gebeurt niet bij WHU/Stoke. Denk dat ie daar goed over na zal denken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 26 april 2017 @ 11:53:17 #31
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170496182
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:48 schreef Divje het volgende:
Maargoed, mocht Larsson te halen zijn, doen. Enige naam die in me opkomt :P
Wat betreft extra lekker dat je CL speelt. Dat is in het gevecht om een speler toch een mooi lokkertje, want die Samba Sam zal niet meer in Heerenveen spelen na de zomer.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170496206
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:53 schreef Keyos het volgende:

[..]

Wat betreft extra lekker dat je CL speelt. Dat is in het gevecht om een speler toch een mooi lokkertje, want die Samba Sam zal niet meer in Heerenveen spelen na de zomer.
Inderdaad :) maar die zal wel voor een hoofdprijs weg gaan ;(

Ach, voor hetzelfde geld heeft de scouting een potentiële topper op het oog. Zo'n onbekende die we lekker af kunnen branden aan het begin van het seizoen want we kennen 'm niet.
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 26 april 2017 @ 11:55:54 #33
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170496231
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:54 schreef Divje het volgende:

[..]

Inderdaad :) maar die zal wel voor een hoofdprijs weg gaan ;(
Mja, wat is 'hoofdprijs'. Meer dan 5-6 mil moet Feyenoord niet voor spelers binnen de Eredivisie gaan betalen (tenzij het er zo bovenop ligt dat de speler het waard is, zie: Suarez bij Groningen).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170496261
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:53 schreef Keyos het volgende:

[..]

Wat betreft extra lekker dat je CL speelt. Dat is in het gevecht om een speler toch een mooi lokkertje, want die Samba Sam zal niet meer in Heerenveen spelen na de zomer.
Samba Sam bakt er al een half jaar helemaal niets meer van. Daar moet je niet meer dan 2/3 miljoen voor neerleggen. En zou sowieso aan Berghuis de voorkeur geven.

Bovendien vind ik dat je naast Bilal en Elia nog een snelle buitenspeler zou moeten hebben. Dat is hij zeker niet.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_170496304
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:55 schreef Keyos het volgende:

[..]

Mja, wat is 'hoofdprijs'. Meer dan 5-6 mil moet Feyenoord niet voor spelers binnen de Eredivisie gaan betalen (tenzij het er zo bovenop ligt dat de speler het waard is, zie: Suarez bij Groningen).
Denk dat Heerenveen wel het dubbele wil hebben. Wat hij natuurlijk nog niet waard is. Wat H.FR zegt is ook weer zo, qua snelheid ga je er op achteruit.
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 26 april 2017 @ 12:02:19 #36
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170496325
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:00 schreef Divje het volgende:

[..]

Denk dat Heerenveen wel het dubbele wil hebben. Wat hij natuurlijk nog niet waard is. Wat H.FR zegt is ook weer zo, qua snelheid ga je er op achteruit.
True, ervaring leert toch dat je zeker tegen betere tegenstanders (CL) nergens bent zonder snelheid aan de buitenkant. Daarom ook dat zo'n Toornstra op rechts nooit werkt in topwedstrijden.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170496334
quote:
Feyenoord is vandaag (woensdag) gestopt met de verkoop van seizoenkaarten voor 2017-2018. Vanwege het aantal supporters dat nog de kans heeft om hun seizoenkaart te verlengen, is de verwachting dat de grens van 34.000 seizoenkaarten voor komend jaar (snel) wordt bereikt. Vorige week liet de club al weten niet méér seizoenkaarten te gaan verkopen, om voldoende capaciteit vrij te houden voor losse kaartverkoop voor thuiswedstrijden.

Wachtlijst
Supporters die ondanks de stop op de verkoop toch in aanmerking willen komen voor een seizoenkaart voor 2017-2018, kunnen zich aanmelden voor een wachtlijst. Zij komen aan bod wanneer minder huidige seizoenkaarthouders dan verwacht besluiten niet te verlengen en er dus plaatsen vrijkomen in het stadion. Deze plekken worden toegewezen naar volgorde van aanmelding (eerst supporter één op de wachtlijst, dan nummer twee, etc.). Aanmelden voor de wachtlijst kan op www.feyenoord.nl/wachtlijst.

Vaste plek in De Kuip
Supporters die de afgelopen periode een nieuwe seizoenkaart hebben aangevraagd, zijn komend jaar zeker van een vaste plek in De Kuip. Dit geldt ook voor Feyenoorders die hun seizoenkaart nog niet hebben verlengd en dit alsnog doen op uiterlijk zondag 14 mei aanstaande.

Losse kaarten
De capaciteit van De Kuip bevat ruim 47.000 plaatsen, waarvan er ongeveer 37.000 beschikbaar zijn voor de verkoop aan supporters. Bij het aantal van 34.000 seizoenkaarthouders zijn er voor de thuiswedstrijden dus gemiddeld nog zo’n 3.000 kaarten beschikbaar voor de losse verkoop. De overige plaatsen in het stadion zijn beschikbaar voor uitsupporters (inclusief buffervakken), aandeelhouders van Stadion Feijenoord, het zakelijke segment (Business Unit- en Seathouders), leden van Sportclub Feyenoord en medewerkers van Feyenoord Rotterdam.

Persoonlijk bericht
Alle supporters die hun seizoenkaart hebben verlengd of er één hebben aangevraagd, ontvangen eind mei 2017 persoonlijk bericht van Feyenoord. Heb je naar aanleiding van dit bericht een vraag, dan kan je contact opnemen met Feyenoord Service & Tickets.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_170496341
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Welke speler beveel je aan?
Zodra ik scout ben zal ik je hier een antwoord op geven.
pi_170496342
Kongolo *O*
Van Geel *O*

Jens waarschijnlijk ook langer.
Als Vilhena ook nog gaat bijtekenen wordt het helemaal mooi
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_170496356
Overigens moet je achter Elia gewoon een talentvolle jongen hebben, geen bekende speler.
pi_170496387
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zodra ik scout ben zal ik je hier een antwoord op geven.
Met het bord op schoot-scout? ;)
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 26 april 2017 @ 12:05:21 #42
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170496394
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:03 schreef Scrummie het volgende:
Overigens moet je achter Elia gewoon een talentvolle jongen hebben, geen bekende speler.
Chong -O- .
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170496422
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:03 schreef Scrummie het volgende:
Overigens moet je achter Elia gewoon een talentvolle jongen hebben, geen bekende speler.
El Hankouri _O_
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 26 april 2017 @ 12:08:14 #44
132191 -jos-
Money=Power
pi_170496457
quote:
Het is nog allerminst zeker dat Feyenoord bij een landstitel gehuldigd gaat worden op de Coolsingel. De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb laat dit afhangen van het gedrag van de Feyenoordfans rond de ontknoping in de titelstrijd.
http://www.nu.nl/voetbal/(...)-feyenoord-fans.html

WTF, erg vreemd verhaal dit?!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_170496546
quote:
10s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:06 schreef Divje het volgende:

[..]

El Hankouri _O_
Nee, niet El Hankouri, die kan er geen reet van.
pi_170496598
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, niet El Hankouri, die kan er geen reet van.
Is nog jong he.
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 26 april 2017 @ 12:15:15 #47
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170496618
quote:
6s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:14 schreef Divje het volgende:

[..]

Is nog jong he.
Heb eerlijk gezegd niet de illusie dat hij hét heeft.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170496754
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:15 schreef Keyos het volgende:

[..]

Heb eerlijk gezegd niet de illusie dat hij hét heeft.
Heeftie ook niet. Zou die Emil Hansson 't wel hebben? Die balde toen wel lekker mee tegen.. uhh :@ weet ik niet meer.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170496767
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:08 schreef -jos- het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/voetbal/(...)-feyenoord-fans.html

WTF, erg vreemd verhaal dit?!
Nogal ja. Aangezien Aboutaleb niet zondag tijdens Excelsior gaat denken "ja, ze gedragen zich goed, we gaan morgen naar de Coolsingel!" Gewoon een dom journalistiek stuk.
  woensdag 26 april 2017 @ 12:21:21 #50
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170496786
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:19 schreef Divje het volgende:

[..]

Heeftie ook niet. Zou die Emil Hansson 't wel hebben? Die balde toen wel lekker mee tegen.. uhh :@ weet ik niet meer.
Die kwam erin tegen Go Ahead volgens mij? Hoorde in ieder geval dat hij lekker balde in Feyenoord 2 deze week. Maarja, dat zegt geen fuck.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')