abonnement Unibet Coolblue
pi_170492229
Beste forummers,

Ik ben aan het rondvragen om hopelijk een eenzame vriend te helpen...

Even kort voorstellen, mijn naam is Jorn en ik woon samen met mijn vriendin.

Een goede vriend van mij is begin 30 en vrijgezel, terwijl hij wel graag een vriendin zou willen hebben. Hij heeft al meerdere datingsites geprobeerd, maar dat werkte tot nu toe niet. Hij zegt dat de vrouwen op de datingsites niet goed bij hem passen. Als ik hem mag quoten: "Ik hoef niet te reizen, ik wil gewoon op vakantie".

Hij is dus begin 30, werkt als kraanmachinist en heeft een koophuis. Op het eerste gezicht komt hij misschien wat verlegen over, maar als je hem kent is 'ie echt tof. Echt een gewone, oprechte man.

Is er nou nergens een plek waar vrouwen zijn die een man zoals hem leuk vinden?
pi_170492239
Als het een slanke, blonde en lange man is zonder bril dan hoort hij echt wel een vriendin te krijgen
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_170492249
Wat voor iets zoekt hij?
pi_170492255
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 07:44 schreef JohnShooter het volgende:
Wat voor iets zoekt hij?
Subtiel
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_170492506
Tinder? Daar zitten veel bouwvakkertypes de laatste tijd

En het is natuurlijk wel een beetje onzin dat er op al die datingsite geen enkele vrouw zit die ook gewoon lekker naar de camping in Frankrijk wil
Lijkt me eerder dat ie zichzelf tegen houd en het in deze vorm giet. Maar dan kun jij wel met nieuwe ideeën komen maar dat helpt dan ook niet
pi_170492554
Tja misschien is hij gewoon niet interessant genoeg, dat kan, dat jij hem tof vind wil niet zeggen dat vrouwen hem tof vinden, wie weet is het zo'n saaie chatter dat je 10 minuten tot een half uur op een antwoord moet wachten, of heeft hij allemaal van die afknap foto's geplaatst, misschien heeft hij wel een smerig gebit of van die doe het zelf tattoo's, is hij heel eng mager of is hij 140 kilo, ja dat zijn allemaal dingen wat het moeilijker maakt om een vrouw te vinden en misschien is hij wel gewoon eng, dat kan ook.
Daarbij is een vriendin niet iets wat je uit het wehkamp boek kan uitzoeken, er moet een klik zijn.
  Moderator woensdag 26 april 2017 @ 08:46:36 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170492642
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 08:36 schreef LittleLady het volgende:
Tja misschien is hij gewoon niet interessant genoeg, dat kan, dat jij hem tof vind wil niet zeggen dat vrouwen hem tof vinden, wie weet is het zo'n saaie chatter dat je 10 minuten tot een half uur op een antwoord moet wachten, of heeft hij allemaal van die afknap foto's geplaatst, misschien heeft hij wel een smerig gebit of van die doe het zelf tattoo's, is hij heel eng mager of is hij 140 kilo, ja dat zijn allemaal dingen wat het moeilijker maakt om een vrouw te vinden en misschien is hij wel gewoon eng, dat kan ook.
Daarbij is een vriendin niet iets wat je uit het wehkamp boek kan uitzoeken, er moet een klik zijn.
Dit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170492676
Ik vraag dit voor een vriend.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 26 april 2017 @ 09:11:35 #9
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170492866
Gewoon wat in laten vliegen uit Manilla, ja toch.
  woensdag 26 april 2017 @ 09:24:32 #10
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_170493048
vanuit Thailand kun je gewoon een nieuwe vriendin bestellen en naar nederland laten versturen, en verzendkosten waren ook gratis dacht ik.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_170494710
haha ja russianbrides zou ook een goeie zijn ;)

Hij ziet er niet verkeerd uit, als je hem kent vlot in de omgang. Maar in het begin dus verlegen.

Op de datingsites is het moeilijk spitten tussen de hoog opgeleiden. Daar zouden vrouwen ook last van moeten hebben toch?

Waar kan de gewone man/vrouw terecht om te daten?!
pi_170494807
quote:
12s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:54 schreef jorn_cherry het volgende:
haha ja russianbrides zou ook een goeie zijn ;)

Hij ziet er niet verkeerd uit, als je hem kent vlot in de omgang. Maar in het begin dus verlegen.

Op de datingsites is het moeilijk spitten tussen de hoog opgeleiden. Daar zouden vrouwen ook last van moeten hebben toch?

Waar kan de gewone man/vrouw terecht om te daten?!
In de kroeg.
pi_170494820
quote:
12s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:54 schreef jorn_cherry het volgende:
haha ja russianbrides zou ook een goeie zijn ;)

Hij ziet er niet verkeerd uit, als je hem kent vlot in de omgang. Maar in het begin dus verlegen.

Op de datingsites is het moeilijk spitten tussen de hoog opgeleiden. Daar zouden vrouwen ook last van moeten hebben toch?

Waar kan de gewone man/vrouw terecht om te daten?!
Gewoon de kroeg?
pi_170494891
quote:
12s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:54 schreef jorn_cherry het volgende:
haha ja russianbrides zou ook een goeie zijn ;)

Hij ziet er niet verkeerd uit, als je hem kent vlot in de omgang. Maar in het begin dus verlegen.

Op de datingsites is het moeilijk spitten tussen de hoog opgeleiden. Daar zouden vrouwen ook last van moeten hebben toch?

Waar kan de gewone man/vrouw terecht om te daten?!
Speeddaten een optie?
Hell To The Liars
  woensdag 26 april 2017 @ 11:05:31 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170494924
quote:
12s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:54 schreef jorn_cherry het volgende:


Op de datingsites is het moeilijk spitten tussen de hoog opgeleiden.

Hij is toch kraanmachinist? Hoger kun je het niet krijgen. :P.
And so is the past
pi_170495220
quote:
14s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Hij is toch kraanmachinist? Hoger kun je het niet krijgen. :P.
Lijkt me best tof, kraanmachinist.
pi_170495228
Ik heb ook zo'n vriend. Hebben ook echt al vanalles geprobeerd maar ze blijven niet hangen bij hem.

Jammer dat jouw vriend geen vriendin is anders hadden we ze kunnen koppelen _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_170495255
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:15 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Lijkt me best tof, kraanmachinist.
Dan ben je heel de tijd alleen, zou ik knettergek van worden.
pi_170496222
misschien is ie homo
  woensdag 26 april 2017 @ 12:08:56 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170496470
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 07:41 schreef jorn_cherry het volgende:

Even kort voorstellen, mijn naam is Jorn en ik woon samen met mijn vriendin.

En dit is relevant omdat...? ;)
  Moderator woensdag 26 april 2017 @ 12:12:01 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170496532
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:08 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

En dit is relevant omdat...? ;)
Omdat ie daarmee het rookgordijntje opwerpt dat hij deze vraag voor een vriend stelt, ipv voor zichzelf ;)
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 26 april 2017 @ 12:13:00 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170496559
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omdat ie daarmee het rookgordijntje opwerpt dat hij deze vraag voor een vriend stelt, ipv voor zichzelf ;)
Dat denk ik ook ja. ;)
  Moderator woensdag 26 april 2017 @ 12:14:41 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170496604
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja. ;)
Ik vraag me ook af waarom dat hij deze moeite allemaal doet voor 'die vriend'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170496657
Een bruine kroeg? Dansles? Op straat? Festival?
pi_170497039
Post die vriend wel eens op fok? Want dan heb ik zijn treurige topics wel eens gezie
pi_170497064
Het is echt voor een vriend van me hoor (A)

Speeddaten is een goeie, ook om van verlegenheid af te komen denk ik. Dan wordt het daarna in de kroeg ook makkelijker.

Is er verder online een plek waar de gewone single aan de bak kan?
pi_170497301
Waar is ie al geweest dan? Want volgens mij overal maar blijkbaar niet
pi_170500884
Nee, hij zit niet op fok. Hij wil wel heel graag, maar is in het begin zo verlegen.

Is er online dan geen plek voor gewone mannen/vrouwen om te daten?
pi_170501110
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 15:32 schreef jorn_cherry het volgende:
Nee, hij zit niet op fok. Hij wil wel heel graag, maar is in het begin zo verlegen.

Is er online dan geen plek voor gewone mannen/vrouwen om te daten?
Nou als hij extreem verlegen is, is hij misschien niet zo normaal.
Een beetje verlegen zijn de vrouwtjes toch ook.

Of morgen koningsdag vieren in Amsterdam en knetterlam (of nuchter) 20 vrouwen aanspreken.

Als hij normaal en niet onaantrekkelijk is, zal hij toch wel iets kunnen hosselen.
Hell To The Liars
pi_170501669
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 08:36 schreef LittleLady het volgende:
Tja misschien is hij gewoon niet interessant genoeg, dat kan, dat jij hem tof vind wil niet zeggen dat vrouwen hem tof vinden, wie weet is het zo'n saaie chatter dat je 10 minuten tot een half uur op een antwoord moet wachten, of heeft hij allemaal van die afknap foto's geplaatst, misschien heeft hij wel een smerig gebit of van die doe het zelf tattoo's, is hij heel eng mager of is hij 140 kilo, ja dat zijn allemaal dingen wat het moeilijker maakt om een vrouw te vinden en misschien is hij wel gewoon eng, dat kan ook.
Daarbij is een vriendin niet iets wat je uit het wehkamp boek kan uitzoeken, er moet een klik zijn.
Beschrijf je nu de vrouwen op datingsites :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  woensdag 26 april 2017 @ 16:13:24 #31
416020 K44S
The bearded man
pi_170501802
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 15:42 schreef Droopie het volgende:

[..]

Nou als hij extreem verlegen is, is hij misschien niet zo normaal.
Een beetje verlegen zijn de vrouwtjes toch ook.

Of morgen koningsdag vieren in Amsterdam en knetterlam (of nuchter) 20 vrouwen aanspreken.

Als hij normaal en niet onaantrekkelijk is, zal hij toch wel iets kunnen hosselen.
Dan eerder nuchter dan knetterlam.

Als het aan z'n sociale kant gaat. ..

Laat 'm eens naar een rsd avond gaan (real social dynamics... en nee dat zijn niet de enge pua"s die bekend staan om hun aanranding praktijken).


Speeddaten is ook enorm leuk (ervaring mee).
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_170501811
Nogmaals als je nou wat meer aangeeft over waar ie het al geprobeerd heeft en wat er 'mis' mee was kunnen we gerichter reageren. Anders ga ik hier een hele verhandeling over pepper of zo schrijven en krijg dan 'Ja nee is kut'
  woensdag 26 april 2017 @ 16:40:19 #33
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170502423
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 15:32 schreef jorn_cherry het volgende:
Nee, hij zit niet op fok. Hij wil wel heel graag, maar is in het begin zo verlegen.


Vind ie FOK! al eng?
pi_170502514
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 08:29 schreef Allures het volgende:
En het is natuurlijk wel een beetje onzin dat er op al die datingsite geen enkele vrouw zit die ook gewoon lekker naar de camping in Frankrijk wil
Ik denk dat die vriend met de zin "Ik hoef niet te reizen, ik wil gewoon op vakantie" doelt op "Ik heb geen zin om te daten en meer van dergelijke ongein; ik wil gewoon batsen!" en niet op dat ie naar de camping wilt en niet wilt reizen.

TS correct me if I'm wrong :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_170502988
quote:
10s.gif Op woensdag 26 april 2017 16:07 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Beschrijf je nu de vrouwen op datingsites :?
Helaas is dit ook bij mannen zo
pi_170503510
quote:
3s.gif Op woensdag 26 april 2017 16:43 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dat die vriend met de zin "Ik hoef niet te reizen, ik wil gewoon op vakantie" doelt op "Ik heb geen zin om te daten en meer van dergelijke ongein; ik wil gewoon batsen!" en niet op dat ie naar de camping wilt en niet wilt reizen.

TS correct me if I'm wrong :@
ik dacht dat het meer doelde op alle profielen van vrouwen die reizen maken en aidskindjes hebben geholpen in Afrika

Net zo als mannen op datingsites met karpers
pi_170504132
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 16:13 schreef K44S het volgende:

[..]

Dan eerder nuchter dan knetterlam.

Als het aan z'n sociale kant gaat. ..

Laat 'm eens naar een rsd avond gaan (real social dynamics... en nee dat zijn niet de enge pua"s die bekend staan om hun aanranding praktijken).


Speeddaten is ook enorm leuk (ervaring mee).
Zat die Zwitser ook niet bij RSD!?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  woensdag 26 april 2017 @ 19:58:01 #38
416020 K44S
The bearded man
pi_170506249
quote:
3s.gif Op woensdag 26 april 2017 18:19 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Zat die Zwitser ook niet bij RSD!?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ene Julian inderdaad.

Ik ben 2 keer naar zo'n gratis bijeenkomst geweest waar hij (wat ik nog weet) een keer bij was.

Voor mij was het puur om mn zelfvertrouwen een boost te geven, echter zaten zij daar natuurlijk om soort datingcoaching (daygaming) te verkopen. Meer informatie valt in het PUA-topic te vinden.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_170506812
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:58 schreef K44S het volgende:

[..]

Ene Julian inderdaad.

Ik ben 2 keer naar zo'n gratis bijeenkomst geweest waar hij (wat ik nog weet) een keer bij was.

Voor mij was het puur om mn zelfvertrouwen een boost te geven, echter zaten zij daar natuurlijk om soort datingcoaching (daygaming) te verkopen. Meer informatie valt in het PUA-topic te vinden.
In het Mariotthotel in Amsterdam!? :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  woensdag 26 april 2017 @ 20:47:22 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170507542
Ja, in het Mariotthotel zullen ook wel regelmatig vrouwen zitten / liggen.
Maar wat al iemand aanhaalde: dat ie maar eens naar Manila gaat (of elders in Indonesie, Thailand, Vietnam, China, Laos, Cambodja, Filipijnen, Maleisie, Birma, Zuid Korea en Japan).
Hij is 30 ..... Goede vent, beetje verlegen. Huisje en baan. Dan zijn er al alleen in Metro Manila toch al zeker een miljoen (1.000.000) vrouwen die graag met hem kennis willen maken voor hem.

Hij had toch gezegd, hij wilde niet reizen, maar (meteen) op vakantie? Juist, op naar Zuid Oost Azie !!

^O^ ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 26 april 2017 @ 20:57:00 #41
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170507785
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 17:39 schreef Allures het volgende:

[..]

ik dacht dat het meer doelde op alle profielen van vrouwen die reizen maken en aidskindjes hebben geholpen in Afrika

Net zo als mannen op datingsites met karpers
ONZ / meiden met een karper
pi_170508772
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 17:39 schreef Allures het volgende:

[..]

ik dacht dat het meer doelde op alle profielen van vrouwen die reizen maken en aidskindjes hebben geholpen in Afrika

Net zo als mannen op datingsites met karpers
Dus die karperfoto's kan ik beter verwijderen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 27 april 2017 @ 22:43:46 #43
416020 K44S
The bearded man
pi_170532783
quote:
14s.gif Op woensdag 26 april 2017 20:21 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

In het Mariotthotel in Amsterdam!? :D
Toen was het t hilton hotel.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_170533432
Denkt 'ie misschien niet een beetje te veel in vaste termen?

Ik bedoel, je begint meteen over zijn baan en koophuis, zonder het te hebben over zijn uiterlijk, interesses en dergelijke.

Komt een beetje klinisch over.

Ik bedoel : hoor ook wel eens mannen zeggen ''Huuhh, ik heb geen vriendin. Hoe kan dat? Ik heb een koophuis en een opel astra''. Die denken gewoon dat het een soort checklist is, en als je alles kunt afvinken dat je dan recht hebt op een vriendin. Terwijl je beter naar je gedrag en uiterlijk kunt kijken.
pi_170534237
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 23:00 schreef Bogatell het volgende:
Denkt 'ie misschien niet een beetje te veel in vaste termen?

Ik bedoel, je begint meteen over zijn baan en koophuis, zonder het te hebben over zijn uiterlijk, interesses en dergelijke.

Komt een beetje klinisch over.

Ik bedoel : hoor ook wel eens mannen zeggen ''Huuhh, ik heb geen vriendin. Hoe kan dat? Ik heb een koophuis en een opel astra''. Die denken gewoon dat het een soort checklist is, en als je alles kunt afvinken dat je dan recht hebt op een vriendin. Terwijl je beter naar je gedrag en uiterlijk kunt kijken.
En dan is gedrag belangrijker dan uiterlijk. Want ik bedoel maar, ik heb ook best wel een slechte huid, maar toch mogen de meiden mij wel. Heb weliswaar geen relatie, maar zou die denk ik best kunnen krijgen. Vooral omdat ik gewoon altijd vriendelijk en gezellig ben. Nooit te moeilijk doen enzo...

Maar ik heb mijn focus op een meissie wat misschien wel wat gaat worden O+
  vrijdag 28 april 2017 @ 12:17:42 #46
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170540784
Ha, dat is goed nieuws Fatoeman. Als het niks wordt vraag eens of ze interesse heeft in een jonge "senior - zonder snor!"

O~) O~)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_170540877
Je uiterlijk is bepalend voor de eerste minuten maar je persoonlijkheid is meestal doorslaggevend. Ik ken gasten die echt lelijk zijn maar extravert zijn, leuke persoonlijkheid, goed kleden en succes hebben bij vrouwen. Eerst maar eens daar aan werken.
pi_170541047
quote:
12s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:54 schreef jorn_cherry het volgende:
haha ja russianbrides zou ook een goeie zijn ;)

Hij ziet er niet verkeerd uit, als je hem kent vlot in de omgang. Maar in het begin dus verlegen.

Op de datingsites is het moeilijk spitten tussen de hoog opgeleiden. Daar zouden vrouwen ook last van moeten hebben toch?

Waar kan de gewone man/vrouw terecht om te daten?!
Heeft ie sociale hobby's?
pi_170541119
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 23:00 schreef Bogatell het volgende:
Denkt 'ie misschien niet een beetje te veel in vaste termen?

Ik bedoel, je begint meteen over zijn baan en koophuis, zonder het te hebben over zijn uiterlijk, interesses en dergelijke.

Komt een beetje klinisch over.

Ik bedoel : hoor ook wel eens mannen zeggen ''Huuhh, ik heb geen vriendin. Hoe kan dat? Ik heb een koophuis en een opel astra''. Die denken gewoon dat het een soort checklist is, en als je alles kunt afvinken dat je dan recht hebt op een vriendin. Terwijl je beter naar je gedrag en uiterlijk kunt kijken.
En dit. Je biedt de ander je persoonlijkheid en gezelschap, niet je huis of baan.
pi_170541123
Als je op Fok! advies komt vragen met een kloon is de bood blijkbaar heel erg hoog.
  vrijdag 28 april 2017 @ 12:55:54 #51
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170541332
Je hebt een enorme kraan.. en dan nog lukt het niet een leuk meisje eruit te pikken?
pi_170541498
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 07:41 schreef jorn_cherry het volgende:
Is er nou nergens een plek waar vrouwen zijn die een man zoals hem leuk vinden?
Het gaat toch niet om een gebrek aan vrouwen die hem leuk vinden..?. Maar naar wat je zelf stelt, wijst hij zelf alles af en heeft geen zin er iets voor te doen.


Ik heb eerder een klein beetje de indruk dat hij misschien eigenlijk ook geen relatie zoekt met een ander, maar hooguit dat hij dat tegen jou niet zo openlijk verteld omdat jouw 'norm' is dat je wel een vriendin moet hebben en je je ook jezelf daarmee profileert (je stelt je voor met " mijn naam is Jorn en ik woon samen met mijn vriendin." Heet je vriendin misschien Cherry, Jorn? )

Kan het misschien zijn dat jij het voornamelijk wel zou willen zien, dat hij _ook_ net als jou een vaste relatie zou hebben ... domweg omdat het dan misschien ook voor jouw gevoel beer bij jouw situatie zou passen (samen dingen doen met jullie partners).
Terwijl het misschien voor hem verder geen probleem is dat hij geen ander in zn leven heeft waaraan hij zich moet aanpassen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:19:57 #53
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170541728
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:55 schreef Zolderkamer het volgende:
Je hebt een enorme kraan.. en dan nog lukt het niet een leuk meisje eruit te pikken?
_O- _O- _O-

De meiden zijn te glad, net als op de kermis met de grijper. Heb je een leuk poppetje in de grijper en dan glijdt ze er weer (er tussen) uit.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_170557801
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:17 schreef LeesFoknl het volgende:
Ha, dat is goed nieuws Fatoeman. Als het niks wordt vraag eens of ze interesse heeft in een jonge "senior - zonder snor!"

O~) O~)
Deze man ziet zo'n halfbloedje wel zitten, ofniet leesfok :7
  zaterdag 29 april 2017 @ 13:13:56 #55
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170561937
Halfbloed? Niet persee, maar wel een "heetbloed".

>:O ~O>
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 29 april 2017 @ 13:44:33 #56
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_170562389
quote:
12s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:54 schreef jorn_cherry het volgende:
Op de datingsites is het moeilijk spitten tussen de hoog opgeleiden.
Wanneer heeft 'ie Tinder voor het laatst gecheckt? De laatste twee jaar is het niveau aan kapsters en dierverzorgsters er hard gestegen.
Ik ga naar huis.
pi_170600977
Ik heb met koningsnacht het nog met hem erover gehad en ben er wel achter gekomen dat hij in een "dat is niks voor mij" modus zit. Hij heeft dus inderdaad gewoon een schop voor zijn kont nodig.

Verder weet ik niet zozeer of hij aan de norm wil voldoen, hij geeft aan het dat hij toch echt droomt van een langdurige relatie.

Speeddaten gaat hij nu doen, ook om van misschien een beetje van zijn onzekerheid af te komen. Van tevoren gaat hij met iemand oefenen zodat hij ook goeie vragen stelt en weet wat hij wilt, zodat hij duidelijke antwoorden kan geven.

Ook op Tinder gaat hij het nog een keer proberen.

Hij vroeg zich bij online daten nog wel af waarom er geen plek is voor onzekere mensen. Zoals jullie aangeven is het niet leuk om met iemand te chatten die onzeker is, maar als je dat van elkaar weet lijkt mij dat geen probleem. En ja, hij kan het aangeven in zijn profiel, toch vroeg hij zich echt af of er een online site is voor onzekere mensen?
pi_170601012
Laat die maat eens wat podcasts van Tim Veninga op YouTube kijken.
  Spellchecker maandag 1 mei 2017 @ 07:53:39 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170601088
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 07:27 schreef jorn_cherry het volgende:
Ik heb met koningsnacht het nog met hem erover gehad en ben er wel achter gekomen dat hij in een "dat is niks voor mij" modus zit. Hij heeft dus inderdaad gewoon een schop voor zijn kont nodig.

Verder weet ik niet zozeer of hij aan de norm wil voldoen, hij geeft aan het dat hij toch echt droomt van een langdurige relatie.

Speeddaten gaat hij nu doen, ook om van misschien een beetje van zijn onzekerheid af te komen. Van tevoren gaat hij met iemand oefenen zodat hij ook goeie vragen stelt en weet wat hij wilt, zodat hij duidelijke antwoorden kan geven.

Ook op Tinder gaat hij het nog een keer proberen.

Hij vroeg zich bij online daten nog wel af waarom er geen plek is voor onzekere mensen. Zoals jullie aangeven is het niet leuk om met iemand te chatten die onzeker is, maar als je dat van elkaar weet lijkt mij dat geen probleem. En ja, hij kan het aangeven in zijn profiel, toch vroeg hij zich echt af of er een online site is voor onzekere mensen?
Heeft je vriend geen google? Laat hem hier, op datingzoeker onzekere mannen maar eens kijken.
pi_170601475
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 07:53 schreef maily het volgende:

[..]

Heeft je vriend geen google? Laat hem hier, op datingzoeker onzekere mannen maar eens kijken.
Thanks ik zal het doorgeven, maar dat is nog steeds geen datingsite voor onzekere mensen waar hij zo naar op zoek is :)
pi_170601634
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omdat ie daarmee het rookgordijntje opwerpt dat hij deze vraag voor een vriend stelt, ipv voor zichzelf ;)
_O-
pi_170601742
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 08:54 schreef jorn_cherry het volgende:

[..]

Thanks ik zal het doorgeven, maar dat is nog steeds geen datingsite voor onzekere mensen waar hij zo naar op zoek is :)
Je doet er wel veel moeite voor.
pi_170603400
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:21 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Je doet er wel veel moeite voor.
Misschien vinden ze wel dat die vriend te veel tijd van hun leven claimed en ze daarom besloten hebben hem aan de vrouw te helpen. Dat idee krijg ik een beetje.
Ich hock in meinem Bonker
  Spellchecker maandag 1 mei 2017 @ 12:49:40 #64
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170605802
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:01 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Misschien vinden ze wel dat die vriend te veel tijd van hun leven claimed en ze daarom besloten hebben hem aan de vrouw te helpen. Dat idee krijg ik een beetje.
_O- _O-
  Spellchecker maandag 1 mei 2017 @ 12:50:49 #65
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170605837
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 08:54 schreef jorn_cherry het volgende:

[..]

Thanks ik zal het doorgeven, maar dat is nog steeds geen datingsite voor onzekere mensen waar hij zo naar op zoek is :)
Ik zeg: gat in de markt! Begin zélf een datingsite voor onzekere mensen! De eerste klant heb je al. ;)
pi_170674453
Hahahaha mooie reacties allemaal!

Bedankt iedereen! Ik hoorde laatst dat in China volgens mij de eerste man met een robot vrouw getrouwd is omdat zijn familie zo zeurde. Wie weet...
  Moderator donderdag 4 mei 2017 @ 09:25:03 #67
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170674837
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 09:00 schreef jorn_cherry het volgende:
Hahahaha mooie reacties allemaal!

Bedankt iedereen! Ik hoorde laatst dat in China volgens mij de eerste man met een robot vrouw getrouwd is omdat zijn familie zo zeurde. Wie weet...
Maar goed, dit gaat gewoon over jezelf toch? :') Niks vriend :')
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 4 mei 2017 @ 10:58:39 #68
33189 RM-rf
1/998001
pi_170676649
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 07:27 schreef jorn_cherry het volgende:
Hij vroeg zich bij online daten nog wel af waarom er geen plek is voor onzekere mensen.
heel simpel, omdat het meestal helemaal geen goed idee is een relatie met een ander persoon te beginnen als je niet zeker van jezelf bent. (of gewoon een bepaalde basis-tevredenheid met jezelf kunt aangeven, bv aangeven wat je sterke punten zijn en waarin je goed bent, of je 'meerwaarde' is)

Ofwel je wordt enkel heel erg kwetsbaar en de kans is groot dat je ook verder gekwetst gaat worden, je ook teveel van de ander verwacht.

Eerlijk gezegd, als je een relatie wil hebben, leer eerst ook van jezelf te houden, zorg dat je tevreden bent met je leven en als je dat nu niet bent, verander dat (en nee, je wordt nooit zomaar 'gelukkiger' in je leven als je datzelfde leven dat je nu niet bevalt, met een aner persoon deelt, hooguit ben je dan beide ongelukkig).

Als het probleem 'eenzaamheid' is, zorg eerst gewoon dat je meer sociale contacten aanknoopt en bepaalde activiteiten opzet waardoor je ook meer in contact met anderen komt...
Verwacht niet dat je een eenzaamheids-gevoel, oplost door een relatie aan te gaan met een specifiek ander persoon die je nu niet kent.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')