abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 april 2017 @ 14:31:13 #301
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_170542965
https://www.facebook.com/sepvanmarcke/

quote:
Sep Vanmarcke
13 minuten ·

Uitstel van de competitie. Niet aan de start bij Boonen en Frankfurt.
De blessures van de val in de Ronde van Vlaanderen zijn ondertussen genezen. De maagproblemen die rond Dwars door Vlaanderen en E3 Harelbeke begonnen, zijn dat nog niet.
De maagproblemen bleven aanwezig, ondanks de behandelingen en medicatie daartegen. Afgelopen weekend bereikte ik mijn dieptepunt met nog een virus erbij, en verloor ik 4kg.

Maar positief nieuws is er nu ook. Na verschillende onderzoeken, waaronder gastroscopie en echografie, werd de oorzaak eindelijk gevonden. "Helicobacter pylori", een bacterie, had al die tijd overleefd en mij steeds zwakker gemaakt. Met de juiste medicatie kan ik eindelijk herstellen en terug opbouwen richting het 2e deel van het seizoen. Eerst nog enkele dagen verplichte rust en de medicatie zijn werk laten doen, daarna eindelijk weer de fiets op.

Daardoor moet ik spijtig genoeg verstek geven voor "Boonen says thanks" en "Rund um den Finanzplatz Eschborn-Frankfurt". De Ronde van Noorwegen wordt de eerste wedstrijd waar ik hervat.
Nu wordt het vooral werken om de conditie, die veel achteruitgang boekte na alle miserie, terug te verbeteren!
Ik kijk er naar uit om er weer stevig in te vliegen! Trainen, trainen, trainen dus!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')