abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:02:26 #26
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_170476313
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2017 11:09 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Legaal
Ik zou niet weten hoe.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 27 april 2017 @ 14:23:47 #27
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_170521009
Ik ben momenteel alles voor de derde keer aan het kijken, en nu pas vallen een aantal dingen me op. Iedereen in het Game of Thrones universum is ontzettend boos en veroordelend naar elkaar toe. Tyrion wordt door bijna iedereen uitgescholden voor imp, Jon Snow bastard, Jaime Kingslayer, Littlefinger flesh peddler, Robb is een " boy", Robert "drunk", etc. Iedereen is heel hatelijk naar elkaar en eigenlijk ook heel xenofobisch en zo intolerant als de pest. Bijna iedereen heeft wel wat waar die niks aan kan doen maar wat de hele serie tegen hem/haar wordt gehouden.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_170521193
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 14:23 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben momenteel alles voor de derde keer aan het kijken, en nu pas vallen een aantal dingen me op. Iedereen in het Game of Thrones universum is ontzettend boos en veroordelend naar elkaar toe. Tyrion wordt door bijna iedereen uitgescholden voor imp, Jon Snow bastard, Jaime Kingslayer, Littlefinger flesh peddler, Robb is een " boy", Robert "drunk", etc. Iedereen is heel hatelijk naar elkaar en eigenlijk ook heel xenofobisch en zo intolerant als de pest. Bijna iedereen heeft wel wat waar die niks aan kan doen maar wat de hele serie tegen hem/haar wordt gehouden.
Joh...
BFF met GGMM
pi_170521853
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 14:23 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben momenteel alles voor de derde keer aan het kijken, en nu pas vallen een aantal dingen me op. Iedereen in het Game of Thrones universum is ontzettend boos en veroordelend naar elkaar toe. Tyrion wordt door bijna iedereen uitgescholden voor imp, Jon Snow bastard, Jaime Kingslayer, Littlefinger flesh peddler, Robb is een " boy", Robert "drunk", etc. Iedereen is heel hatelijk naar elkaar en eigenlijk ook heel xenofobisch en zo intolerant als de pest. Bijna iedereen heeft wel wat waar die niks aan kan doen maar wat de hele serie tegen hem/haar wordt gehouden.
Ach gossie....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 27 april 2017 @ 15:52:19 #30
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_170522209
:')

niet lachen ;(
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_170522817
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 14:23 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben momenteel alles voor de derde keer aan het kijken, en nu pas vallen een aantal dingen me op. Iedereen in het Game of Thrones universum is ontzettend boos en veroordelend naar elkaar toe. Tyrion wordt door bijna iedereen uitgescholden voor imp, Jon Snow bastard, Jaime Kingslayer, Littlefinger flesh peddler, Robb is een " boy", Robert "drunk", etc. Iedereen is heel hatelijk naar elkaar en eigenlijk ook heel xenofobisch en zo intolerant als de pest. Bijna iedereen heeft wel wat waar die niks aan kan doen maar wat de hele serie tegen hem/haar wordt gehouden.
whats your point?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_170522897
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:52 schreef Quotidien het volgende:
:')

niet lachen ;(
Gewoon negeren.
pi_170524669
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 14:23 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben momenteel alles voor de derde keer aan het kijken, en nu pas vallen een aantal dingen me op. Iedereen in het Game of Thrones universum is ontzettend boos en veroordelend naar elkaar toe. Tyrion wordt door bijna iedereen uitgescholden voor imp, Jon Snow bastard, Jaime Kingslayer, Littlefinger flesh peddler, Robb is een " boy", Robert "drunk", etc. Iedereen is heel hatelijk naar elkaar en eigenlijk ook heel xenofobisch en zo intolerant als de pest. Bijna iedereen heeft wel wat waar die niks aan kan doen maar wat de hele serie tegen hem/haar wordt gehouden.
Welkom to real life *O*
hardcoholic
  donderdag 27 april 2017 @ 19:56:43 #34
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_170527300
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 14:23 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben momenteel alles voor de derde keer aan het kijken, en nu pas vallen een aantal dingen me op. Iedereen in het Game of Thrones universum is ontzettend boos en veroordelend naar elkaar toe. Tyrion wordt door bijna iedereen uitgescholden voor imp, Jon Snow bastard, Jaime Kingslayer, Littlefinger flesh peddler, Robb is een " boy", Robert "drunk", etc. Iedereen is heel hatelijk naar elkaar en eigenlijk ook heel xenofobisch en zo intolerant als de pest. Bijna iedereen heeft wel wat waar die niks aan kan doen maar wat de hele serie tegen hem/haar wordt gehouden.
SJW gespot
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 27 april 2017 @ 21:24:26 #35
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_170529841
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 16:27 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Gewoon negeren.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_170530382
Als iedereen in het GoT universem lief, aardig en tolerant tegen elkaar was geweest had GoT niet bestaan. :)
Flesje bier
pi_170543939
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 07:11 schreef avotar het volgende:
gelukkig wel. ik vind dat hele ziggo monopoly ontzettend vermoeiend en erg oneerlijk.
Mee eens, had zelf jarenlang HBO bij KPN/xs4all maar nu mag ik dus niet eens meer legaal het nieuwe seizoen kijken.... en maar klagen dat mensen downloaden.... 8)7
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  vrijdag 28 april 2017 @ 16:04:13 #38
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_170544973
De afleveringen zijn ook gewoon online te vinden, en dan niet eens via torrents.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 5 mei 2017 @ 00:30:15 #39
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170696719
http://ew.com/tv/2017/05/04/game-of-thrones-prequels-spinoffs/

Komen vier spin-offs ook aan _O_ Ja het is uitmelken, maar dat is ook logisch vanuit HBO perspectief. En er is genoeg content om wat leuks mee te doen *O*
Oh.
  Forum Admin vrijdag 5 mei 2017 @ 01:06:16 #40
58651 crew  murp
murp
pi_170696963
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://ew.com/tv/2017/05/04/game-of-thrones-prequels-spinoffs/

Komen vier spin-offs ook aan _O_ Ja het is uitmelken, maar dat is ook logisch vanuit HBO perspectief. En er is genoeg content om wat leuks mee te doen *O*
helemaal goed! Ik hou wel van deze setting O+
pi_170703064
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://ew.com/tv/2017/05/04/game-of-thrones-prequels-spinoffs/

Komen vier spin-offs ook aan _O_ Ja het is uitmelken, maar dat is ook logisch vanuit HBO perspectief. En er is genoeg content om wat leuks mee te doen *O*
Het beste nieuws daarin is dat Benioff en Weiss niet de schrijvers zijn. Dan heeft het tenminste nog potentie dat ze wel goed worden ondanks de vaak mindere beschikbare schriftelijke bronnen itt de laatste paar seizoenen GoT. Heeft wat mooie scenes, maar zodra de boeken op waren werd het toch kwalitatief minder.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 14:42:48 #42
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170705409
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:00 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Het beste nieuws daarin is dat Benioff en Weiss niet de schrijvers zijn. Dan heeft het tenminste nog potentie dat ze wel goed worden ondanks de vaak mindere beschikbare schriftelijke bronnen itt de laatste paar seizoenen GoT. Heeft wat mooie scenes, maar zodra de boeken op waren werd het toch kwalitatief minder.
Muah ik vind dat die twee wel enorm veel haat krijgen hoor. Tuurlijk hebben ze er plotlijnen in geschreven die niet goed waren (vooral de laatste twee seizoenen), maar ze hebben ook vaak zat scènes geschreven die wel zeer goed waren en niet in de boeken voorkwamen (Robert&Cersei gesprek in seizoen 1, Hardhome, en de laatste twee episodes van seizoen 6 waren ook gewoon briljant). Seizoen 5 was nog redelijk gebaseerd op boekmateriaal, maar dat boekmateriaal was ook een stuk minder sterk.
Oh.
  zondag 7 mei 2017 @ 13:25:29 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_170742604
leuke analyse van een expert.
Conclusie: Jon Snow is een mongool en het is zijn schuld dat Wunwun dood is en er zoveel van zijn mensen gestorven zijn :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_170742841
Je hebt dat filmpje niet nodig om dat te concluderen. Het blijft natuurlijk fictie. Als je echt streng gaat kijken naar elk gevecht of grote battle klopt er vrijwel nooit een accurate fuck van.
Conscience do cost.
  zondag 7 mei 2017 @ 14:37:48 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_170744326
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:39 schreef ems. het volgende:
Je hebt dat filmpje niet nodig om dat te concluderen. Het blijft natuurlijk fictie. Als je echt streng gaat kijken naar elk gevecht of grote battle klopt er vrijwel nooit een accurate fuck van.
klopt maar we moeten het wel realistisch houden om te voorkomen dat het volgende seizoen op regenboogpony's gereden wordt en er met paarse dildo's gevochten wordt. en het is niet zo dat ze geen schilden hebben, das meerdere malen aangetoond, dus jon had gewoon kunnen weten dat het dom is om geen schild te hebben. geef die gast desnoods een deur.

maar dit was meer omdat het gewoon dom is om geen schild te hebben. of mag je niks meer dom vinden en moet je de de red wedding die dankzij de domheid van caitlyn en robb is veroorzaakt ook maar accepteren ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Forum Admin zondag 7 mei 2017 @ 14:42:12 #46
58651 crew  murp
murp
  zondag 7 mei 2017 @ 14:44:52 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_170744537
Tis ook meer om te speculeren over wat er in de toekomst met Jon gaat gebeuren. Iedereen zag dat Jon die grote fout maakte en aantoonde dat ie een strategische nitwit is dus het zal voor hem in de toekomst moeilijker zijn om een leger tegen de white walkers op te zetten. Dan denk ik eerder dat Jamie dat leger gaat leiden want hij heeft wel aangetoond geen mongool te zijn als het gaat om strategisch inzicht.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 7 mei 2017 @ 14:58:54 #48
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_170744957
quote:
2s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:42 schreef murp het volgende:
caitlyn :r
Catelyn O+
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 7 mei 2017 @ 15:07:07 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_170745217
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:58 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Catelyn O+
Necrofilie heeft ook een plaats in deze wereld.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_170823215
Het is weer bijna zover!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')