abonnement Unibet Coolblue
pi_170413814
quote:
Warner Hahn zou er verstandig aan doen om niet te keepen in de wedstrijd tegen Feyenoord op 7 mei. Dat zegt Mikos Gouka in onze voetbaltalkshow FC Rijnmond, waarin de Feyenoord-watcher van het AD vooruit blikt op het slot van de competitie.

"Hij zit in de groepsapp van de spelers die zich voorbereiden op een kampioensduel," legt Gouka uit. "Ze kunnen wel zeggen dat hij er uit is, maar dat is niet zo. Je kunt het hem niet aandoen om tegen Feyenoord te keepen. Volgend jaar stapt hij die kleedkamer weer in en kan hij een redding hebben gemaakt die 16 miljoen heeft gekost. Hij kan toch niet de beslissende bal in de slotfase uit de hoek tikken?"
Eerst moet Feyenoord nog spelen tegen Vitesse en een overwinning in Arnhem is ook geen zekerheid. "Feyenoord heeft daar één van zijn weinige wedstrijden verloren en heeft het in uitduels al veel lastiger dan thuis," uit Geert den Ouden zijn zorgen.
Bekijk hieronder de gehele aflevering van FC Rijnmond.
De soap kent geen einde _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170414051
Dat Heracles kan toch ook nog wel een lastig wedstrijdje worden, winnen even op het gemakje uit bij PEC..
Abracadabra, tapate guarra!
pi_170414488
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Omdat wij gewoon altijd bovenaan horen te staan maar altijd genaaid worden door knjb *)
Tuurlijk de knvb.....droeftoeter.
pi_170414551
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dat Heracles kan toch ook nog wel een lastig wedstrijdje worden, winnen even op het gemakje uit bij PEC..
pec met Feyenoord vergelijken....

moeten we nu ineens van iedereen bang worden nu we al 31 wedstrijden bovenaan staan....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170414579
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dat Heracles kan toch ook nog wel een lastig wedstrijdje worden, winnen even op het gemakje uit bij PEC..
thuis is dat niet spannend
pi_170414602
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:44 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Ik denk dat er maar weinig Feyenoorders zijn die een neuk geven hoe we kampioen worden. Als het maar gebeurt. Natuurlijk heeft dat te maken met het feit dat we al zo lang geen kampioen meer zijn geweest. Zo zullen veel Ajacieden zich ook gevoeld hebben toen PSV een aantal jaar op rij kampioen werd en ze moesten wachten op de derde ster. Pas nadat het Ajax vier jaar op rij lukte werd er gezeurd over het saaie spel van de Boer en dat het "ook met attractief voetbal moest kunnen want anders hoefde het niet meer" (kun je het Ajaxtopic op nalezen).

Daarnaast staat Feijenoord letterlijk het hele seizoen al bovenaan dus dat het niet op eigen kracht zou zijn valt ook nog wel mee. Maar als het niet op eigen kracht kan en we wat geluk nodig hebben zal niemand daarover zeuren behalve de niet-Feijenoorders, die roepen dan "kampioen van de armoede", "kampioen omdat Ajax een zwaar Europees seizoen had" en zo. Lekker boeiend. Degene die kampioen wordt is achteraf altijd de ploeg die meer geluk heeft dan de rest en zelf de minste steken laat vallen (Ziggy antwoordje maar het klopt wel).
Kampioen van de armoede met 80 punten en een runner up die slechts een paar punten verschil heeft lijkt me dubieus.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170414617
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

De soap kent geen einde _O-
ik hoop tegen beter weten in op een Luijckx rol van hem
pi_170414657
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:44 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Ik denk dat er maar weinig Feyenoorders zijn die een neuk geven hoe we kampioen worden. Als het maar gebeurt. Natuurlijk heeft dat te maken met het feit dat we al zo lang geen kampioen meer zijn geweest. Zo zullen veel Ajacieden zich ook gevoeld hebben toen PSV een aantal jaar op rij kampioen werd en ze moesten wachten op de derde ster. Pas nadat het Ajax vier jaar op rij lukte werd er gezeurd over het saaie spel van de Boer en dat het "ook met attractief voetbal moest kunnen want anders hoefde het niet meer" (kun je het Ajaxtopic op nalezen).

Daarnaast staat Feijenoord letterlijk het hele seizoen al bovenaan dus dat het niet op eigen kracht zou zijn valt ook nog wel mee. Maar als het niet op eigen kracht kan en we wat geluk nodig hebben zal niemand daarover zeuren behalve de niet-Feijenoorders, die roepen dan "kampioen van de armoede", "kampioen omdat Ajax een zwaar Europees seizoen had" en zo. Lekker boeiend. Degene die kampioen wordt is achteraf altijd de ploeg die meer geluk heeft dan de rest en zelf de minste steken laat vallen (Ziggy antwoordje maar het klopt wel).
Kijk.....Dit is een zinnig antwoord.(lees je mee klaas?)

Tuurlijk is het kampioen worden afhankelijk van vele factoren. En inderdaad zullen een hoop mensen spreken over geluk....doellijn technologie....En al dat soort zaken, maar in mijn ogen ben je gewoon terecht kampioen wanneer je na de laatste speelronde op 1 staat.
Alleen ik snap dan niet hoe veel users hier bezig zijn met het feit dat Vitesse morgen de wedstrijd laat lopen. Of dat Excelsior een makkie is omdat ze nergens meer ook spelen.
Gewoon van eigen krachtig uitgaan siert een eventueel kampioenschap nog meer.
Of zie ik het verkeerd?
pi_170414683
Ik denk dat het de zenuwen zijn. :P
-nee-
pi_170414779
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 22:09 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Kijk.....Dit is een zinnig antwoord.(lees je mee klaas?)

Tuurlijk is het kampioen worden afhankelijk van vele factoren. En inderdaad zullen een hoop mensen spreken over geluk....doellijn technologie....En al dat soort zaken, maar in mijn ogen ben je gewoon terecht kampioen wanneer je na de laatste speelronde op 1 staat.
Alleen ik snap dan niet hoe veel users hier bezig zijn met het feit dat Vitesse morgen de wedstrijd laat lopen. Of dat Excelsior een makkie is omdat ze nergens meer ook spelen.
Gewoon van eigen krachtig uitgaan siert een eventueel kampioenschap nog meer.
Of zie ik het verkeerd?
Dan vergeet je dat het bij Feyenoord altijd net op het laatste moment verkeerd gaat. Dus laten we hopen dat de spelers wel die mindset hebben maar bij de gemiddelde supporter gaan daar nog wat trauma's aan vooraf.
* Verwijderd *
pi_170414794
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 22:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kampioen van de armoede met 80 punten en een runner up die slechts een paar punten verschil heeft lijkt me dubieus.
Heb het in dit topic al eens voorbij zien komen. Kampioen van de armoede. Paar weken terug. Weet niet meer wie dat postte maar het slaat inderdaad nergens op.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_170414845
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 april 2017 22:13 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Dan vergeet je dat het bij Feyenoord altijd net op het laatste moment verkeerd gaat. Dus laten we hopen dat de spelers wel die mindset hebben maar bij de gemiddelde supporter gaan daar nog wat trauma's aan vooraf.
wanneer is het dan op het laatste moment mis gegaan? Feyenoord stopte altijd ergens tussen december en februari.
pi_170415027
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 22:09 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Kijk.....Dit is een zinnig antwoord.(lees je mee klaas?)

Tuurlijk is het kampioen worden afhankelijk van vele factoren. En inderdaad zullen een hoop mensen spreken over geluk....doellijn technologie....En al dat soort zaken, maar in mijn ogen ben je gewoon terecht kampioen wanneer je na de laatste speelronde op 1 staat.
Alleen ik snap dan niet hoe veel users hier bezig zijn met het feit dat Vitesse morgen de wedstrijd laat lopen. Of dat Excelsior een makkie is omdat ze nergens meer ook spelen.
Gewoon van eigen krachtig uitgaan siert een eventueel kampioenschap nog meer.
Of zie ik het verkeerd?
volgens mij heb ik hier al diverse keren getiept dat Feyenoord de laatste 4 wedstrijden zou gaan winnen omdat het gewoon veel meer kwaliteit heeft dan de tegenstanders...

niet 1 keer maar in diverse post ;)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170415382
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

volgens mij heb ik hier al diverse keren getiept dat Feyenoord de laatste 4 wedstrijden zou gaan winnen omdat het gewoon veel meer kwaliteit heeft dan de tegenstanders...

niet 1 keer maar in diverse post ;)
Dat ik eigenlijk het meeste wat jij typt niet lees, en wat ik wel lees niet serieus neem.
pi_170415788
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 22:38 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dat ik eigenlijk het meeste wat jij typt niet lees, en wat ik wel lees niet serieus neem.
Gefelciteerd

vandaar dat je ook op al mij post reageert natuurlijk...omdat je ze niet leest _O- _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 23 april 2017 @ 00:49:22 #66
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_170417934
Ik ben inmiddels overleden.
  zondag 23 april 2017 @ 00:56:17 #67
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170418032
quote:
Ik moet Klaas gelijk geven, ze zijn het wel aan iedereen aan het vragen ineens, doen ze bij Ajax nooit. Dat zal dan wel aan de bijzonderheid van zo'n kampioenschap liggen, natuurlijk is het geen mediacomplot.
  zondag 23 april 2017 @ 00:58:41 #68
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_170418066
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 00:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik moet Klaas gelijk geven, ze zijn het wel aan iedereen aan het vragen ineens, doen ze bij Ajax nooit. Dat zal dan wel aan de bijzonderheid van zo'n kampioenschap liggen, natuurlijk is het geen mediacomplot.
Jawel joh. Als de titelrace spannend is komt men gewoon ineens met de meest uiteenlopende dingen die daar invloed op kunnen hebben.
Laffe huichelaar
pi_170418148
quote:
Zoveel geks zegt hij daar niet.

Wel mooi meegenomen dat Excelsior al zo goed als veilig is. Hopelijk wordt dat een feestwedstrijd, maar als ze ook maar 1 punt nodig hebben gaan wij die ook niet kado krijgen.

Maar eerst de wedstrijd tegen Vitesse maar eens tot een goed einde brengen, daar ben ik nog absoluut niet gerust op.

Mijns inziens is een gelijkspel best reëel, en dan moeten we weer hopen dat PSV het kan opbrengen om Ajax punten af te snoepen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 01:12:40 #70
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_170418247
quote:
:D die doet niet echt zijn best om zijn voorkeur te verhullen. :')

Maar Sjakie zal eerst effe kijken wat het morgen wordt.
Als de neuzen om half zeven bovenaan staan dan zal het ze een zorg zijn of spelers van Excelsior wat rustiger aan doen. Dan worden ze toch wel kampioen.
Morgen winnen, klaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gert op 23-04-2017 01:22:51 ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_170418550
Potdomme spannend. Die uitwedstrijd van morgen is nog niet gewonnen.

Morgenavond is de kampioen voor 98% zeker bekend. Potdomme spannend!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 23 april 2017 @ 01:58:03 #72
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_170418602
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:43 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Daar ben je Feyenoordsupporter voor, je gelooft het pas als Dirk die schaal omhoog houdt op de Coolsingel. We hebben het iets te vaak mis zien gaan de afgelopen jaren, snap je :')
niet in deze fase van de competitie.

Meestal was het seizoen van feyenoord al wel voorbij.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 23 april 2017 @ 02:00:36 #73
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_170418618
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

pec met Feyenoord vergelijken....

moeten we nu ineens van iedereen bang worden nu we al 31 wedstrijden bovenaan staan....
heracles wint van pec pec speelt gelijk tegen feyenoord heracles wint van feyenoord ajax kampioen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_170419521
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 20:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Excelsiorgoden _O_
heerlijk inderdaad, moed zonk net bij m'n kameraad (Ajacied) in de schoenen tijdens de bbq, zijn geloof in de titel is nu eindelijk weg...Vitesse net voor bekerfinale, excelsior speelt nergens meer om, Heracles is thuis. ^O^ Ik durf er nu eindelijk in te geloven :X
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_170419937
Lachwekkend allemaal!

De keren dat ajax kampioen werdt de afgelopen 10 jaar waren er diverse trainers en spelers bij de tegenpartij die banden hadden bij 020.

Toen hoorde je er geen klote over. Nu het over Feyenoord gaat moet het allemaal uitvergroot worden vooral door 020 journalisten en de Telejood omdat ajax de titel dreigt mis te lopen.

IN ROTTERDAM HEBBEN ZE ER GEWOON SCHIJT AAN! MOCHT HET STRAKS LUKKEN DAN STAAN ER EEN HALF MILJOEN MENSEN OP DE COOLSINGEL
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')