abonnementen ibood.com bol.com
pi_170342991
registreer om deze reclame te verbergen
Soms maakt persoonlijke ervaring ook wel uit. Ik sprak op de afgelopen schoolreunie een meisje waar ik in de brugklas een beetje verliefd op was. Ze heeft een markant litteken in haar gezicht waaraan ik haar meteen herkende. Veel mensen zullen dat lelijk vinden, maar ik vond het juist sexy en mooi. De reden dat ik verliefd op haar werd is omdat ze voor me opkwam tijdens een ruzie die ik had met andere klasgenoten.
pi_170344304
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:31 schreef jaha het volgende:
Soms maakt persoonlijke ervaring ook wel uit. Ik sprak op de afgelopen schoolreunie een meisje waar ik in de brugklas een beetje verliefd op was. Ze heeft een markant litteken in haar gezicht waaraan ik haar meteen herkende. Veel mensen zullen dat lelijk vinden, maar ik vond het juist sexy en mooi. De reden dat ik verliefd op haar werd is omdat ze voor me opkwam tijdens een ruzie die ik had met andere klasgenoten.
Klopt. Werd ooit verliefd op een zwart meisje. Daarna gebeurde dat nog een keer en nu wil ik niet anders dan een mooie donkere meid O+
pi_170344562
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 23:19 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Klopt. Werd ooit verliefd op een zwart meisje. Daarna gebeurde dat nog een keer en nu wil ik niet anders dan een mooie donkere meid O+
Verliefd of er ook echt op?
pi_170348186
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 23:31 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Verliefd of er ook echt op?
Verliefd. Heb het niet zo tactisch gespeeld, deels door onzekerheid
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: