abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:00:44 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170302089
Een (voor mij) onaantrekkelijk persoon ben ik wel eens leuker en soms ook echt knapper gaan vinden door zijn/haar innerlijk. Maar dan niet als in liefdesrelatie ofzo. Het blijft dan bij vriendschap, aangezien ik er nog altijd niet seksueel genoeg van opgewonden raak en dit wel graag wil :)
pi_170302102
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:50 schreef EasyLife het volgende:
Ik heb zelden gehad dat ik een niet aantrekkelijk iemand leuk ben gaan vinden vanwege het innerlijk, wel vaak genoeg een populair/knap persoon leren kennen en daarna niet meer snappen waarom ik diegene zo aantrekkelijk vond.
Ik ken iemand die helemaal niet per se mooi / knap is, maar waar vanwege karakter en houding toch zowat iedereen, ook personen die wel aan schoonheidsidealen voldoen, binnen no-time voor valt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2017 11:04:11 ]
pi_170302157
Een relatie aangaan is dan ook helemaal geen 'eis' die je stelt aan je 'toekomstige partner'...

Ik vrees dat iemand die er zo over denkt tezeer van een individualistisch standpunt uitgaat, waarbij enkel je eigen individuele mening en jouw 'eisen' en dogmatisch iets zijn.

Punt is echter dat een relatie uiteindelijk ook een samengaan van twe verschillende mensen is en net zo goed erop gebaseerd is dat je prettig met iemand kunt opschieten, op een fijne manier om kunt gaan...
daarbij hebben de meeste mensen een groot probleem als de ander het al gelijk lijkt te hebben over de 'eisen' die hij/zij stelt, of of die te hoog zouden zijn of niet.

Ik denk niet dat het helpt je 'eisen' lager te stelen, maar ik vrees dat je vooral je eigen uitgangspunt in de omgang met een partner op basis van eisen waaraan die moet voldoen om je te bevallen eens in vrage moet stellen, als je de omgang met een ander een kans wil geven zich te ontwikkelen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_170302176
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 22:22 schreef Dorpspastoor het volgende:Terwijl ik denk dat mensen over het algemeen toch denk ik wel grotendeels dezelfde voorkeuren hebben qua uiterlijk.

Met andere woorden : Hoe kan het dat de één (vaak knappe mensen) er niet aan moeten denken om met een onaantrekkelijk iemand een relatie/seks te hebben, terwijl een ander minder knap persoon wél opgewonden van / verliefd kan raken op die persoon.
Dat zijn twee hele andere statements, niet dezelfde in andere woorden. Je tweede statement zegt, met andere woorden: mensen hebben niet allemaal dezelfde smaak. Dat is dus het tegenovergestelde van wat je eerst zegt.

Dat tweede is in ieder geval wel mijn ervaring. Mannen die ik heel knap vind, vinden sommigen van mijn vriendinnen helemaal niet knap. Andersom ook, ik snap soms niet wat ze in vredesnaam sexy aan een vent vinden.

Daarbij komt denk ik ook nog dat je soms iemand zo kent, door en door, dat dat alleen iemand al heel 'knap' maakt. Mijn moeder mist een borst en zit vol littekens, maar mijn vader vindt haar nog altijd de mooiste vrouw ter wereld, en dat meent hij. Ik denk niet dat je aantrekkingskracht echt los kunt zien van 'houden van'. Je krijgt je lul waarschijnlijk ook omhoog als je alleen bent, dus daarvoor ben je blijkbaar toch niet afhankelijk van het goddelijke lijf van een vrouw.
Your opinion of me is none of my business.
pi_170302270
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:09 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat zijn twee hele andere statements, niet dezelfde in andere woorden. Je tweede statement zegt, met andere woorden: mensen hebben niet allemaal dezelfde smaak. Dat is dus het tegenovergestelde van wat je eerst zegt.

Dat tweede is in ieder geval wel mijn ervaring. Mannen die ik heel knap vind, vinden sommigen van mijn vriendinnen helemaal niet knap. Andersom ook, ik snap soms niet wat ze in vredesnaam sexy aan een vent vinden.

Daarbij komt denk ik ook nog dat je soms iemand zo kent, door en door, dat dat alleen iemand al heel 'knap' maakt. Mijn moeder mist een borst en zit vol littekens, maar mijn vader vindt haar nog altijd de mooiste vrouw ter wereld, en dat meent hij. Ik denk niet dat je aantrekkingskracht echt los kunt zien van 'houden van'. Je krijgt je lul waarschijnlijk ook omhoog als je alleen bent, dus daarvoor ben je blijkbaar toch niet afhankelijk van het goddelijke lijf van een vrouw.
Maar het onderste alinea'tje sloeg ook niet alleen op de twee zinnetjes er boven ; )
pi_170302629
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:51 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Iedereen mag toch lekker zelf zijn eisen stellen? Heeft een ander weinig over te zeggen lijkt me.
Natuurlijk, maar je vanalles te eisen maar zelf niet te bieden hebt moet je niet raar opkijken als je over 20 jaar nog steeds single bent.
pi_170302765
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 09:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Of het is omdat je een heel pakket aan eigenschappen in iemand zoekt (knap, goed verzorgd, hoog opgeleid, grappig, sportief, sociaal...etc) terwijl je daar zelf amper iets van te bieden hebt.
Zulke eisen klinken alsof daarmee bedoeld wordt, dat je, ook al voel je een "klik", diegene afwijst met rationele argumenten.

Klopt dat?

Maar gaat de OP niet over het omgekeerde? Kun je een relatie met iemand opbouwen met rationele argumenten, terwijl je geen "klik" voelt? Of kun je bewust veranderen bij wat voor soort mensen je een klik voelt?
  dinsdag 18 april 2017 @ 12:35:29 #33
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170304038
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:46 schreef Igen het volgende:

[..]
Maar gaat de OP niet over het omgekeerde? Kun je een relatie met iemand opbouwen met rationele argumenten, terwijl je geen "klik" voelt?
Dat verschilt misschien per persoon. Als ik niet genoeg een 'klik' met iemand voel dan kan ik daar tot op zekere hoogte nog wat bij aanvullen, maar uiteindelijk wordt het dan een beetje een toneelstukje, en geen relatie die natuurlijk verloopt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Grootste filosoof 2022 dinsdag 18 april 2017 @ 13:20:04 #34
442397 UitStraling
pi_170305188
Later als je groot bent zul je erachter komen dat het een golfbeweging is, heb je net een relatie achter de rug met een irritante bemoeizuchtige vamp met de gevoeltemperatuur van een koelkast dan zul je eerder open staan voor dat ene lieve muurbloempje, is het andersom en bereik je het stoffige geraniumstadium te snel dan zul je eerder voor het foute oversexte wijf gaan.......and on and on and on
pi_170317910
Puur biologisch gezien wordt aantrekkigskracht bepaald door feromonen. Mensen worden doorgaans verliefd op andere mensen die genetisch ver van hen verwijderd zijn: dat is gunstig voor de evolutie.

Verder is het heel erg persoonlijk. Sommige mannen hebben een voetfetisj, dus als een meisje mooie voeten heeft doet de rest er weinig meer toe. Anderen vallen op blond haar of juist op bruin, en weer anderen vallen weer op iets anders.

Ik heb wel het idee dat jongens (en mannen) vooral selecteren op uiterlijk en vrouwen (en meisjes) vooral selecteren op "kan de persoon met wie ik aan het daten ben wel goed voor mij en mijn kinderen zorgen?".
Dit zal natuurlijk niet altijd en overal en voor 100% opgaan, maar in de basis komt het daar volgens mij wel op neer.
  dinsdag 18 april 2017 @ 21:58:33 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170318252
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:50 schreef jaha het volgende:
Puur biologisch gezien wordt aantrekkigskracht bepaald door feromonen. Mensen worden doorgaans verliefd op andere mensen die genetisch ver van hen verwijderd zijn: dat is gunstig voor de evolutie.

Verder is het heel erg persoonlijk. Sommige mannen hebben een voetfetisj, dus als een meisje mooie voeten heeft doet de rest er weinig meer toe. Anderen vallen op blond haar of juist op bruin, en weer anderen vallen weer op iets anders.

Ik heb wel het idee dat jongens (en mannen) vooral selecteren op uiterlijk en vrouwen (en meisjes) vooral selecteren op "kan de persoon met wie ik aan het daten ben wel goed voor mij en mijn kinderen zorgen?".
Dit zal natuurlijk niet altijd en overal en voor 100% opgaan, maar in de basis komt het daar volgens mij wel op neer.
Nou ik denk dat vrouwen vooral selecteren op status en autoriteit. "Kan hij goed voor mij en mijn kinderen zorgen" komt erbij als ze wil gaan settelen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170319147
Volgens mij is dat onbewust hetzelfde. Iemand met status en autoriteit is iemand die veel "olifantenvlees" op het bordje van de moeder en de kinderen kan toveren ;)
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:42:03 #38
451005 Grems
Clown World
pi_170320053
Mannen willen een een zo jong en vruchtbaar mogelijk exemplaar, vrouwen eentje die de grootste kans heeft om haar genetisch sterke kinderen te geven en bij voorkeur ook in staat is ervoor te zorgen dat ze het overleven.

inb4zurehaters
pi_170322986
Interessant topic.

Ik denk dat er veel invloeden zijn op onze uiterlijke voorkeuren.

Enkel en alleen puur op uiterlijk zijn zoals Grems zegt de uiterlijke kenmerken van een vrouw die vruchtbaarheid, gezondheid en een hoog geboortesucces indiceren per definitie aantrekkelijk, een effen en gezond ogende huid, grote ogen, volle borsten, hip-to-waist ratio, etc.

Aantrekkelijkheid van mannen op vrouwen wordt vaak bepaald door kenmerken die zelfredzaamheid in de natuur indiceren, lang (dus sterker), kaaklijn (testosteronniveau), etc. waardoor de overlevingskansen van vrouwen en hun offspring verhoogd worden (op emotioneel niveau gevoelens van veiligheid).

Eigenlijk allemaal kansberekening.

Verder zijn er naar mijn weten context afhankelijke uiterlijke voorkeuren, in India bijvoorbeeld een lichte huidskleur (indiceert vermogend, dus zelfredzaam), en in landen waar sprake is van een voedseltekort overgewicht (indiceert ook vermogend en zelfredzaamheid).

Ook zijn er uiterlijke voorkeuren wat eigenlijk emotionele waardeoordelen zijn, bijvoorbeeld de aantrekking van bepaalde aziatische bevolkinsgroepen voor westerlingen wegens bijvoorbeeld onze huidskleur en grote ogen. Wat er in werkelijkheid op onderbewust niveau afspeelt is dat ze tegen ons opkijken (waardeoordeel) wegens allerlei niet uiterlijk gerelateerde zaken, zoals hun beeld van onze maatschappij.

Ook speelt het mere-exposure effect een rol, waarbij we dingen die we vaker zien meer gaan waarderen en aantrekkelijker gaan vinden (waarom etnisch gelijke mensen over het algemeen op gebied van uiterlijk meer aangetrokken zijn tot elkaar dan tot andere etnische groepen).

Voor specifieke uiterlijke kenmerken waar we tot aangetrokken worden denk ik dat als je echt diep gaat graven alsnog in het emotionele en onderbewuste spectrum uitkomt.

Een voorbeeld hiervan is westerse mannen die naast allerlei andere redenen een voorkeur hebben voor aziatische vrouwen. Dit komt weer door de klik tussen de emotionele structuur van de westerse man en de emotionele aansluiting die hij voelt bij het stereotype van een Aziatische vrouw, dit 'lekt door' naar het aziatische uiterlijk en zijn aantrekking daarvoor.

Het dichtste wat ik bij zeer specifieke persoonlijke voorkeuren wat betreft uiterlijk kom komt uit de stal van een goede oudere vriend met een fenomenaal emotioneel inzicht.

Hij heeft in zijn leven twee dominante uiterlijke voorkeuren gehad, voor vrouwen met jeans, een T-shirt en sportschoenen (hij is tegen de zestig en dat was in zijn jeugd waar hij opgroeide een afwijkende kledingstijl) en voor vrouwen met het specifieke type haar zoals de (donker)blonde dame op deze video, vanwege het gevoel tijdens de aanraking van dat haar.
Hij heeft op latere leeftijd kunnen achterhalen wat de oorsprong is geweest van beide persoonlijke uiterlijke voorkeuren.

Zijn sterke aantrekking tot sociale vrouwen in jeans, een t-shirt, en op sportschoenen was omdat zijn emoties het samenkomen met zulke vrouwen associeerde met zijn aangeboren en frustratie uit onvervulde behoefte om atletisch te zijn en sociaal erbij te horen.

Zijn voorkeur voor de 'touch' van het frizzy haartype komt voort uit zijn emotionele ervaringen in zijn vroege jeugd. Hij had als jong kind een ernstige ziekte en verbleef vaker in het ziekenhuis dan niet, daardoor had hij geen vriendjes en omdat beide ouders werkte en meerdere kinderen hadden was hij vaak eenzaam en alleen in het ziekenhuis. Maar als zijn moeder er was dan was alles goed, hij voelde zich dan heel veilig en op zijn gemak, vooral toen hij als heel jong eenzaam en ziek kind met zijn moeders haar speelde, hetzelfde type haar als de dame in de video. Veiligheid is een belangrijk gevoel, vooral als je angstig bent, en het is mooi en apart tegelijk als iemand dat gevoel onbewust bij je kan opwekken, enkel en alleen door de associatie met het haartype.

Hij heeft het kunnen achterhalen op een heel diep psychologisch niveau, en ik denk dat onze zeer specifieke voorkeuren voortkomen uit zulke emotionele ervaringen en motivaties, uiteindelijk is emotie de enige variabele.

Ik ben er trouwens van overtuigd dat er nog veel en veel meer invloeden zijn die ik niet ken die onze uiterlijke voorkeuren bepalen.
pi_170324429
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:45 schreef SFProphecy het volgende:
Interessant topic.

Ik denk dat er veel invloeden zijn op onze uiterlijke voorkeuren.

Enkel en alleen puur op uiterlijk zijn zoals Grems zegt de uiterlijke kenmerken van een vrouw die vruchtbaarheid, gezondheid en een hoog geboortesucces indiceren per definitie aantrekkelijk, een effen en gezond ogende huid, grote ogen, volle borsten, hip-to-waist ratio, etc.

Aantrekkelijkheid van mannen op vrouwen wordt vaak bepaald door kenmerken die zelfredzaamheid in de natuur indiceren, lang (dus sterker), kaaklijn (testosteronniveau), etc. waardoor de overlevingskansen van vrouwen en hun offspring verhoogd worden (op emotioneel niveau gevoelens van veiligheid).

Eigenlijk allemaal kansberekening.

Verder zijn er naar mijn weten context afhankelijke uiterlijke voorkeuren, in India bijvoorbeeld een lichte huidskleur (indiceert vermogend, dus zelfredzaam), en in landen waar sprake is van een voedseltekort overgewicht (indiceert ook vermogend en zelfredzaamheid).

Ook zijn er uiterlijke voorkeuren wat eigenlijk emotionele waardeoordelen zijn, bijvoorbeeld de aantrekking van bepaalde aziatische bevolkinsgroepen voor westerlingen wegens bijvoorbeeld onze huidskleur en grote ogen. Wat er in werkelijkheid op onderbewust niveau afspeelt is dat ze tegen ons opkijken (waardeoordeel) wegens allerlei niet uiterlijk gerelateerde zaken, zoals hun beeld van onze maatschappij.

Ook speelt het mere-exposure effect een rol, waarbij we dingen die we vaker zien meer gaan waarderen en aantrekkelijker gaan vinden (waarom etnisch gelijke mensen over het algemeen op gebied van uiterlijk meer aangetrokken zijn tot elkaar dan tot andere etnische groepen).

Voor specifieke uiterlijke kenmerken waar we tot aangetrokken worden denk ik dat als je echt diep gaat graven alsnog in het emotionele en onderbewuste spectrum uitkomt.

Een voorbeeld hiervan is westerse mannen die naast allerlei andere redenen een voorkeur hebben voor aziatische vrouwen. Dit komt weer door de klik tussen de emotionele structuur van de westerse man en de emotionele aansluiting die hij voelt bij het stereotype van een Aziatische vrouw, dit 'lekt door' naar het aziatische uiterlijk en zijn aantrekking daarvoor.

Het dichtste wat ik bij zeer specifieke persoonlijke voorkeuren wat betreft uiterlijk kom komt uit de stal van een goede oudere vriend met een fenomenaal emotioneel inzicht.

Hij heeft in zijn leven twee dominante uiterlijke voorkeuren gehad, voor vrouwen met jeans, een T-shirt en sportschoenen (hij is tegen de zestig en dat was in zijn jeugd waar hij opgroeide een afwijkende kledingstijl) en voor vrouwen met het specifieke type haar zoals de (donker)blonde dame op deze video, vanwege het gevoel tijdens de aanraking van dat haar.
Hij heeft op latere leeftijd kunnen achterhalen wat de oorsprong is geweest van beide persoonlijke uiterlijke voorkeuren.

Zijn sterke aantrekking tot sociale vrouwen in jeans, een t-shirt, en op sportschoenen was omdat zijn emoties het samenkomen met zulke vrouwen associeerde met zijn aangeboren en frustratie uit onvervulde behoefte om atletisch te zijn en sociaal erbij te horen.

Zijn voorkeur voor de 'touch' van het frizzy haartype komt voort uit zijn emotionele ervaringen in zijn vroege jeugd. Hij had als jong kind een ernstige ziekte en verbleef vaker in het ziekenhuis dan niet, daardoor had hij geen vriendjes en omdat beide ouders werkte en meerdere kinderen hadden was hij vaak eenzaam en alleen in het ziekenhuis. Maar als zijn moeder er was dan was alles goed, hij voelde zich dan heel veilig en op zijn gemak, vooral toen hij als heel jong eenzaam en ziek kind met zijn moeders haar speelde, hetzelfde type haar als de dame in de video. Veiligheid is een belangrijk gevoel, vooral als je angstig bent, en het is mooi en apart tegelijk als iemand dat gevoel onbewust bij je kan opwekken, enkel en alleen door de associatie met het haartype.

Hij heeft het kunnen achterhalen op een heel diep psychologisch niveau, en ik denk dat onze zeer specifieke voorkeuren voortkomen uit zulke emotionele ervaringen en motivaties, uiteindelijk is emotie de enige variabele.

Ik ben er trouwens van overtuigd dat er nog veel en veel meer invloeden zijn die ik niet ken die onze uiterlijke voorkeuren bepalen.
Geweldige post
pi_170324575
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 07:52 schreef LittleLady het volgende:
Het is een pakket van alles, de eerste 2 seconden kun je al bepalen of iemand interessant is, dan 'scan' je diegene, bouw, geur, symentrie, bij interesse volgt het gesprek een stem en adem kan al doen afknappen en weer weglopen, de houding, manier van doen kan ook al iemand weer doen afknappen, het is net een onbewust dansje wat men doet.

Voor ieder is het persoonlijk, eisen bijstellen is gewoon niet mogelijk, als iemand niet 'lekker' ruikt zal je daar een afkeer voor hebben, zo ken ik een onwijs knappe man, hij had zo model voor maatpakken kunnen staan, maar ik vind hem niet aantrekkelijk, hij ruikt wat muf voor mijn gevoel en voor mijn gevoel is hij heel breekbaar, dat terwijl andere vrouwen mij compleet voor gek verklaren, hun vinden hem wel erg aantrekkelijk en vinden hem lekker ruiken.
Zo wijs ik ook te makkelijke bereikbare vrouwen af. In mijn ogen moet een vrouw moeilijk te benaderen zijn voor dat je contact maakt en dan weet ik die laat zich niet door elke man aanpakken. Maar jammer genoeg zijn de meeste vrouwen makkelijk hier in.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170324616
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou ik denk dat vrouwen vooral selecteren op status en autoriteit. "Kan hij goed voor mij en mijn kinderen zorgen" komt erbij als ze wil gaan settelen.
Niet altijd meer, vrouwen werken tegenwoordig ook meer waardoor die gedachten allang overgaan naar passen wij bij elkaar of leuke man wie is dit?

En de rest gaan vanzelf.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170324762
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 09:04 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Zo wijs ik ook te makkelijke bereikbare vrouwen af. In mijn ogen moet een vrouw moeilijk te benaderen zijn voor dat je contact maakt en dan weet ik die laat zich niet door elke man aanpakken. Maar jammer genoeg zijn de meeste vrouwen makkelijk hier in.
Met mannen net zo, heb wel gedate en dan woonde je haast tegen je zin in samen aan eind van de avond, mijn vriend was moeilijker, die kwam uit nieuwsgierigheid, wilde geen relatie en nu 4,5 jaar verder en hebben het erg leuk samen. Tijd geleden zei hij nog dat hij blij was dat ik zoveel geduld had.
  woensdag 19 april 2017 @ 09:44:32 #44
451005 Grems
Clown World
pi_170325100
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 09:10 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Niet altijd meer, vrouwen werken tegenwoordig ook meer waardoor die gedachten allang overgaan naar passen wij bij elkaar of leuke man wie is dit?

En de rest gaan vanzelf.
Nee hoor, een miljoen+ jaar evolutie ontdoe je niet met 50 jaar parttime hobbyen. Status en uiterlijk zijn alles.
pi_170325287
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 08:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geweldige post
Dit.
Lambo of Rekt
pi_170326785
Mensen leren met horten en stoten wel wat het meeste kans van slagen heeft. Je kunt best wel inschatten of iemand te hoog gegrepen is.

Veel mannen en vrouwen zijn ook niet samen met een partner waar ze vanaf het eerste moment al hoteldebotel op waren, gevoelens zijn nooit anders geweest dan leuk vinden en op den duur houden van.

Dat je echt verliefd moet zijn op je partner is lang niet haalbaar voor iedereen, maar voor mensen die "goed in de markt liggen".
Why stay small, if you can grow big..
pi_170331895
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 09:44 schreef Grems het volgende:

[..]

Nee hoor, een miljoen+ jaar evolutie ontdoe je niet met 50 jaar parttime hobbyen. Status en uiterlijk zijn alles.
In primitieve samenlevingen is het lang niet altijd zo dat de man werkt en de vrouw voor de kinderen zorgt.
pi_170333504
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:25 schreef D.D.W. het volgende:
Mensen leren met horten en stoten wel wat het meeste kans van slagen heeft. Je kunt best wel inschatten of iemand te hoog gegrepen is.

Veel mannen en vrouwen zijn ook niet samen met een partner waar ze vanaf het eerste moment al hoteldebotel op waren, gevoelens zijn nooit anders geweest dan leuk vinden en op den duur houden van.

Dat je echt verliefd moet zijn op je partner is lang niet haalbaar voor iedereen, maar voor mensen die "goed in de markt liggen".
Ik denk dat dit het goed omschrijft. Al blijf ik de klik belangrijk vinden er is dan wel al iets van verliefdheid vaak.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 19 april 2017 @ 17:42:15 #49
451005 Grems
Clown World
pi_170334344
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:36 schreef Igen het volgende:

[..]

In primitieve samenlevingen is het lang niet altijd zo dat de man werkt en de vrouw voor de kinderen zorgt.
Werkend of thuiszittend, het is ook in primitieve samenlevingen bij voorkeur geen kleine man met zwakke kaaklijn en lage sociale status.
  woensdag 19 april 2017 @ 19:39:53 #50
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_170337007
Ik herken helemaal niet in wat je zegt en het is ook maar net wat je knap vindt.

Soms zie ik gasten die ik echt echt niet knap vind en echt lélijk vind maar die door de maatschappij als gruwelijk mooi worden gezien.

Mooi is ook wel érg relatief met uitzondering van extreme gevallen waarvan je iedereen zonder enig twijfel kan zeggen dat die écht lelijk zijn. Alles wat daarboven zit is erg relatief.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')