abonnement Unibet Coolblue
pi_170255719
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170255733
Het is iedere week een lachwekkende toestand met de peilingen van deze man.

Ik heb besloten om het maar een topic te geven op fok

Deze man zit er iedere verkiezing een stuk of 40 zetels naast dat ik hem niet meer serieus neem...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170255761
quote:
Forum wint aan populariteit

AMSTERDAM - Nog steeds zijn er weinig verschuivingen in het wekelijkse peiling van Maurice de Hond naar de politieke voorkeur van de Nederlander. De grootste verschuiving in de maand sinds de verkiezingen is de stijging van Forum voor Democratie.

Met name door winst op de PVV (ongeveer 8% van de PVV-kiezers kiest nu voor het FvD) scoort de partij van Thierry Baudet nu 4 zetels. Omdat de PVV winst behaalt op VVD en SP, wordt het verlies gereduceerd.Voor de rest zien we maximaal verschuivingen van 1 zetel (VVD, CDA, PVV en SP -1, D66 en 50PLUS +1) ten opzichte van de Kamerverkiezingen.

Uit de peiling van De Hond blijkt verder dat de animo voor bestuurlijke vernieuwing en aanpassingen van het Nederlandse politieke stelsel niet heel groot is. Er is alleen een meerderheid te vinden voor een kiesdrempel van 5%. Krap 51% van de ondervraagden vindt dat een goed idee, het voorstel voor een bindend correctief referendum komt aan slechts 46% medestanders, vooral PVV’ers, FvD’ers en 50Plussers. Meer traditionele kiezers (VVD, CDA, PvdA, maar ook D66) zien dat veel minder zitten.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 16 april 2017 @ 18:54:56 #4
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_170265781
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 11:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is iedere week een lachwekkende toestand met de peilingen van deze man.

Ik heb besloten om het maar een topic te geven op fok

Deze man zit er iedere verkiezing een stuk of 40 zetels naast dat ik hem niet meer serieus neem...
Peilingen kunnen geen rekening houden met idiote Turkse despoten.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_170271973
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 11:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is iedere week een lachwekkende toestand met de peilingen van deze man.

Deze man zit er iedere verkiezing een stuk of 40 zetels naast dat ik hem niet meer serieus neem...
Deze peiling van 16 april is bijna hetzelfde als de uitslag van 15 maart.
Hoezo zit hij met deze peiling ernaast ?

wbt de peilingen van de laatste jaren ... die zaten allemaal flink mis op 15 maart.
En dat komt omdat veel zwevende kiezers de laatste weken voor de verkiezingen omzwaaien en niet meer opgeven wat men eerder dacht te stemmen.
Alle peilingbureau's zitten er dus naast.
pi_170272374
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:05 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Deze peiling van 16 april is bijna hetzelfde als de uitslag van 15 maart.
Hoezo zit hij met deze peiling ernaast ?

wbt de peilingen van de laatste jaren ... die zaten allemaal flink mis op 15 maart.
En dat komt omdat veel zwevende kiezers de laatste weken voor de verkiezingen omzwaaien en niet meer opgeven wat men eerder dacht te stemmen.
Alle peilingbureau's zitten er dus naast.
Wat denk je nou zelf joh...dat hij de pvv ineens weer 30 zetels gaat geven, dan maakt hij zich helemaal belachelijk..

Een dag voor de verkiezingen hoorde ik hem nog roepen dat de pvv 28 of meer zetels zou kunnen gaan halen bij dwdd , dan maak je toch belachelijk.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170273815
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf joh...dat hij de pvv ineens weer 30 zetels gaat geven, dan maakt hij zich helemaal belachelijk..
Dan ga je ervan uit dat hij fraudeert.
Als dat zo was, was hij allang failliet gegaan.
Zijn peilingen wijken niet zo veel af van die andere bureau's

quote:
Een dag voor de verkiezingen hoorde ik hem nog roepen dat de pvv 28 of meer zetels zou kunnen gaan halen bij dwdd , dan maak je toch belachelijk.
Ik vermoed dat je overdrijft, je vergist je in iets van 2 weken daarvoor.

In zijn peiling van 12 maart kwam hij tot 22 zetels voor de PVV
http://politiek.tpo.nl/2017/03/12/hond-kiezers-andere-partij/
pi_170274286
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:55 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dan ga je ervan uit dat hij fraudeert.
Als dat zo was, was hij allang failliet gegaan.
Zijn peilingen wijken niet zo veel af van die andere bureau's

[..]

Ik vermoed dat je overdrijft, je vergist je in iets van 2 weken daarvoor.

In zijn peiling van 12 maart kwam hij tot 22 zetels voor de PVV
http://politiek.tpo.nl/2017/03/12/hond-kiezers-andere-partij/
Ik heb die uitzending gezien van dwdd van een dag voor de verkiezingen ......daarin had hij het over meer als 27 zetels voor de pvv..

Hij wijkt totaal af van andere peillingen die pvv al rond de 20 hadden zitten..

Ik vermoed dat het ledenbestand van maurice de hond niet representatief is voor nederland maar een groot deel pvv aanhang is. Hij heeft een vaste ledenbestand van 40000 man waarvoor hij wekelijks 2000 selecteert.

opvallend van die peilingen is dat het vooral nieuwsgericht is....dus als ergens wat gebeurt dan wisselt iedereen maar van partij...ongeloofwaardige bullshit.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170276825
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb die uitzending gezien van dwdd van een dag voor de verkiezingen ......daarin had hij het over meer als 27 zetels voor de pvv..
Op 12 maart zei de Hond 22 zetels voor de PVV.
Ik denk niet dat hij de boel belazert . En ik denk ook niet dat zijn prognose op 14 maart 27 zetels was. Of hij noemde 27 in een verhaal van potentieel mogelijk op den duur.

quote:
Hij wijkt totaal af van andere peillingen die pvv al rond de 20 hadden zitten..
Nee, dat is niet waar. Zijn peilmethode wees naar 22 zetels op 12 maart

quote:
opvallend van die peilingen is dat het vooral nieuwsgericht is....dus als ergens wat gebeurt dan wisselt iedereen maar van partij...ongeloofwaardige bullshit.
Dat heb je met zwevende kiezers , 2/3 van de kiesgerechtigden. Men twijfelt en twijfelt
En iedereen zegt toch ook dat je tussentijdse peilingen niet al te belangrijk moet maken.
Dat bleek weer op 15 maart.
pi_170278785
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Op 12 maart zei de Hond 22 zetels voor de PVV.
Ik denk niet dat hij de boel belazert . En ik denk ook niet dat zijn prognose op 14 maart 27 zetels was. Of hij noemde 27 in een verhaal van potentieel mogelijk op den duur.

[..]

Nee, dat is niet waar. Zijn peilmethode wees naar 22 zetels op 12 maart

[..]

Dat heb je met zwevende kiezers , 2/3 van de kiesgerechtigden. Men twijfelt en twijfelt
En iedereen zegt toch ook dat je tussentijdse peilingen niet al te belangrijk moet maken.
Dat bleek weer op 15 maart.
Zwevende kiezers? ik geloof er allemaal geen reet van. De meeste mensen hebben al een idee wat ze gaan stemmen. Als de hond 40 zetels geeft aan de pvv anderhalf jaar geleden en ze komen uit op net 20 dan is er wat aan de hand, Want al die vluchtelingenhaters zijn er ineens niet meer zeker O~)

[ Bericht 0% gewijzigd door klaasweetalles op 17-04-2017 09:12:16 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170279302
quote:
4-10-2015, 9:45 Tags: Maurice de Hond, opiniepeiling
Deze week stijgt de PVV door naar 33 zetels (+3) en zit daarmee 1 zetel onder de hoogste score die wij ooit voor de PVV hebben gemeten. Het laatst haalde de PVV 33 in oktober 2013. CDA, SP en GroenLinks gaan er 1 naar benden.
oktober 2015 .... de Hond schrijft dat hij 1x een peiling had van 34 zetels , maar nu was het 33
http://politiek.tpo.nl/20(...)jgt-nog-drie-zetels/

Wat denk je dan ?
Maurice de Hond is
* pro-PVV hij krikt de PVV steeds op
* anti-PVV hij krikt de PVV steeds op
pi_170281486
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

oktober 2015 .... de Hond schrijft dat hij 1x een peiling had van 34 zetels , maar nu was het 33
http://politiek.tpo.nl/20(...)jgt-nog-drie-zetels/

Wat denk je dan ?
Maurice de Hond is
* pro-PVV hij krikt de PVV steeds op
* anti-PVV hij krikt de PVV steeds op
Maurice de hond maakt die wekelijks polls voor de telegraaf....moet ik nog meer zeggen? Hij krijgt heel veel geld van de telegraaf om die rotzooi te maken.

De telegraaf is pro pvv dat weet jij toch ook wel he? Dus die polls die de hond publiceert moeten een bepaalde kant op gaan.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')