Geen idee waar ik dat kan terugvinden. Heb het destijds gewoon online aangevraagd via de website van Simpel.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:58 schreef d4v1d het volgende:
Ik vermoed dat je na de einddatum van je contract maandelijks kan opzeggen.
Waar heb je voor getekend? Staat vast in de overeenkomst
Dus in principe kan ik mijn nieuwe abbo gewoon aanvragen, en dan de kosten van 19 tot 28 april van Simpel betalen?quote:Het abonnement heeft een contractduur van 24 maanden en kun je één maand voor de eindedatum van je contract opzeggen. Daarna kun je het abonnement op ieder moment opzeggen en geldt er altijd een opzegtermijn van één maand.
Van dat tijdelijke nummer heb ik nog nooit gehoord. Hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 13 april 2017 23:09 schreef wootahH het volgende:
vaak krijg je gewoon tijdelijk een ander nummer. en wordt je huidige nummer op de 28e op de andere simkaart gezet. bij simpel moet je dus nog een maand lappen vanaf dat je op zegt.
je besteld een sim only, ze sturen je een sim met tel nummer die je kunt gebruiken. en nemen op datum x het telefoonnummer van simpel over.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:23 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Van dat tijdelijke nummer heb ik nog nooit gehoord. Hoe werkt dat dan?
Toen ik overstapte nam mijn nieuwe provider automatisch mijn nummer over (omdat ik dat aangevraagd had). Echter duurt het even voordat het nummer van provider gewisseld is in het systeem. Ik kreeg dus tijdelijk een simkaart met tijdelijk nummer van mijn nieuwe provider om mee te bellen en te doen, mijn oude nummer ging even de vriezer in (dag of 5) en werd daarna gekoppeld aan mijn nieuwe simkaart (hoefde dus niet nogmaals te wisselen).quote:Op donderdag 13 april 2017 23:23 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Van dat tijdelijke nummer heb ik nog nooit gehoord. Hoe werkt dat dan?
Naar mijn weten is dit precies wat je dus niet moet doen. Voor nummerbehoud moet je nooit je huidige abo opzeggen.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:53 schreef mstx het volgende:
Ik zou je huidige abo gewoon per 18/19 mei opzeggen en het nieuwe abo dan in laten gaan.
dit, dit moet je, dacht ik, geheel door je nieuwe provider laten regelen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 15:17 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Naar mijn weten is dit precies wat je dus niet moet doen. Voor nummerbehoud moet je nooit je huidige abo opzeggen.
Dat ene maandje simpel aanhouden en meteen contact opnemen met Tele2 dat je het nummer wil porteren.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:54 schreef sneakydesert het volgende:
Heb ik van 19 april tot 28 april dan geen provider? Of zit ik dan nog bij Simpel? Welk tarief betaal ik dan, of verlengt Simpel dan mijn abonnement waardoor ik weer twee jaar aan hun vast zit?
Is er iemand die mijn vragen kan beantwoorden? Thnx alvast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |