abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 09:48:43 #51
382129 crew  Donna
pi_170348224
Wel fijn dat je een normale cyclus hebt Kirb. Jezelf lekker verwennen idd!

Ik ga inderdaad richting m`n NOD. Heb 24 april staan voor mezelf als datum, geteld vanaf m`n vermoedelijke eisprong (gezien aan afscheiding). Maar het kan natuurlijk ook dat m`n lichaam nog in de war is, want ik vond de afscheiding periode (en m`n extreme zin in seks) wel erg lang duren deze keer haha. Anyway, we gaan het zien. Ik zou stiekem wel zondagochtend de 23ste willen testen, wie weet doe ik dat ook wel.

Als ik trouwens uitga van mijn standaard cyclus gerekend vanaf de eerste dag miskraam, dan zou ik morgen ongesteld worden, maar ik denk dus dat m`n cyclus enkele dagen later begonnen is en ik heb ook niet het gevoel dat ik morgen ongesteld ga worden al.

Succes op het wachtbankje Fuchs, de dagen/tijd gaat wel snel vind ik.
pi_170373877
Even melden hier. :)
Ik ben 31 jaar en hebben al een zoontje van 4.
Ik denk dat ik zwanger ben maar durf nog geen test te doen (denk dat het nog te vroeg is en ben bang voor negatief resultaat vanwege te weinig hcg nog).

Een officiële test ga ik waarschijnlijk volgende week pas doen maar het wijst erop dat het hartstikke raak is. :)
Volgens de 'kalender' hebben we alles correct getimed en ik zou rond deze dagen ongesteld moeten worden.
Echter wijst niets erop dat die komt maar ik ben de laatste dagen wel wat makkelijker duizelig en voel mij wat zwakjes.
Gister al 2 keer goed misselijk geweest (wat heel slecht uitkwam want ik kon er niet van slapen terwijl ik uit de nachtdienst kwam).
Mijn hele lichaam voelt alsof het zich klaarmaakt voor een baby. O+
Er rommelt ook al een week iets in mijn lijf en mijn gevoel neigt erg naar zwangerschap.
Mijn buik/baarmoeder prikt.
Toch ben ik vandaag niet meer misselijk geweest en ben ik erg ongerust geworden dat ik toch ineens ongesteld wordt. :? Ik ben een beetje onzeker geworden. Heel gek want gisteren was ik na die misselijkheid gewoon overtuigt.

Deze maand zijn we het pas gaan proberen en ik denk (misschien ten onrechte) dat het gelijk raak is. :P
Als alles goed gaat, krijgen we rond kerst onze nieuwe gezinslid. :)

Erg man, die spanning. Ik tel de uren af tot een nieuwe dag en elke nieuwe dag ben ik bang voor menstruatie. Ik merk nu hoe graag ik dit wil.
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 07:19:23 #53
382129 crew  Donna
pi_170374923
Spannend vencodark! Ik hoop het voor je!

Ik voel ook van alles, maar ben bang dat m'n lichaam me gewoon voor de gek houdt. We gaan het zien zeer binnenkort.
pi_170375373
Spannend Venco, ik hoop voor je dat het raak is!

En hetzelfde voor jou, Donna. Dat is de eerste ronde na jouw miskraam begrijp ik?
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 08:45:16 #55
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_170375443
Had je de vorige keer ook zulke duidelijke symptomen venco? Ik zou zelf niet snel roepen dat ik zwanger ben zonder getest te hebben, maar ik bleek ook zwanger te zijn zonder het door te hebben dus ben misschien niet zo representatief :') ik hoop het voor je!

Donna ook al zo spannend, ik ga duimen!

Welkom OT, wat een heftige geschiedenis hebben jullie ;( ik hoop dat het snel raak is! :*

Verder een :* voor de meiden die ingesteld zijn geworden, Peacefulll, kirb en stippel zo uit mijn hoofd.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 08:47:37 #56
382129 crew  Donna
pi_170375465
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:37 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Spannend Venco, ik hoop voor je dat het raak is!

En hetzelfde voor jou, Donna. Dat is de eerste ronde na jouw miskraam begrijp ik?
Ja klopt. M`n vriend wilde in eerste instantie even wachten op m`n menstruatie, maar we hebben toch vrij vlot na m`n vermoedelijke eisprong onbeschermde seks gehad, dus de kans is aanwezig (en als m`n eisprong later was, is de kans helemaal aanwezig) dus het is toch wel spannend.
Sowieso wel spannend natuurlijk, werkt alles weer?? etc.
pi_170375759
Inderdaad spannend! Ik vraag me ook af hoe dat werk. Ik ben vijf weken na mijn bevalling weer ongesteld geworden, maar kan ik dan een 'normale' cylus verwachten.. We gaan het wel zien.

En bedankt MaJo! Het is inderdaad nogal een achtbaan (geweest). Hoe gaat het met jou?
pi_170376656
Venco met zulke duidelijke symptomen zou ik gewoon testen hoor!

Majo ik lurkte en las je verhaal, wat een rollercoaster zeg. :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 10:37:47 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_170377270
Thanks meiden :* een rollercoaster is het zeker, nu weer in het ziekenhuis om te wachten op de uitslag van de hcg. Ik heb inmiddels ook schouderpijn en dat in combinatie met verhoogde hcg is geen goeie combi :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_170377807
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:45 schreef MaJo het volgende:
Had je de vorige keer ook zulke duidelijke symptomen venco? Ik zou zelf niet snel roepen dat ik zwanger ben zonder getest te hebben, maar ik bleek ook zwanger te zijn zonder het door te hebben dus ben misschien niet zo representatief :') ik hoop het voor je!

Donna ook al zo spannend, ik ga duimen!

Welkom OT, wat een heftige geschiedenis hebben jullie ;( ik hoop dat het snel raak is! :*

Verder een :* voor de meiden die ingesteld zijn geworden, Peacefulll, kirb en stippel zo uit mijn hoofd.
De vorige keer was de zwangerschap onverwacht en ongepland. :P
Toen was ik altijd aan de pil maar die was eens een paar dagen op. Seks gehad met mijn man en vervolgens 6 weken later ineens beseffen dat ik zo zachtjes aan ongesteld moest worden.
Toen ik 3 ochtenden achter elkaar geen yoghurt meer kon verdragen ben ik gaan testen.
Dik positief en de uitslag sloeg toen in als een bom. Ik was geloof ik al zo'n 6 á 7 weken toen.
Dus dit is allemaal net wat anders. :)
pi_170377848
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 07:19 schreef DonnaRush het volgende:
Spannend vencodark! Ik hoop het voor je!

Ik voel ook van alles, maar ben bang dat m'n lichaam me gewoon voor de gek houdt. We gaan het zien zeer binnenkort.
Ik ben sinds 3 dagen ook wat grieperig. Heb tikje verhoging en oogpijn.
Misselijk word ik normaal nooit dus dat schreef ik toe aan zwangerschap.
Nu ik sindsdien niet meer misselijk geweest ben, ga ik twijfelen.
Geduldig wacht ik dus. :)
pi_170407178
Spannend Venco, kan dus alle kanten op! Hoe gaat het vandaag met je?
pi_170407970
Heel erg spannend Venco. Ben heel erg benieuwd!
  Moderator zaterdag 22 april 2017 @ 18:12:16 #64
382129 crew  Donna
pi_170408010
Ja ben ook benieuwd venco!

Ik ben heel erg huilerig en heb buikpijn achtige druk, dus ik denk dat ik ongesteld ga worden }:|
pi_170408033
Over 7 dagen is mijn NOD ( :o )

Donna ik ben ook zo bang dat mn lichaam me voor de gek aan het houden is :{ wanneer is je NOD?
  Moderator zaterdag 22 april 2017 @ 18:17:34 #66
382129 crew  Donna
pi_170408107
Ik hou maandag aan, maar het kan na de miskraam alle kanten op natuurlijk.
Als ik vandaag of morgen ongesteld wordt is m'n cyclus wel echt perfect weer meteen. Dat zou wel fijn zijn. :)
pi_170421481
Spannend Donna, hoop natuurlijk voor je dat het raak is maar een goede cyclus is ook fijn! Ik zit nu op dag 21 en nog geen positieve ovulatietest gehad. Doorgaans had ik deze op dag 21 van mijn cyclus, de maand dat ik voor de tweede keer zwanger werd had ik 'm op dag 18. Mijn lichaam is nog een beetje in de war dus.
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 11:42:51 #68
382129 crew  Donna
pi_170422178
So far nog niet ongesteld (wel lichte buikpijn) en een omo witte test vanochtend. We wachten dus nog even (on)geduldig af. :Y)
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 11:53:16 #69
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_170422414
Spannend Donna! Geen bloed is goed ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_170425897
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:45 schreef MaJo het volgende:
Had je de vorige keer ook zulke duidelijke symptomen venco? Ik zou zelf niet snel roepen dat ik zwanger ben zonder getest te hebben, maar ik bleek ook zwanger te zijn zonder het door te hebben dus ben misschien niet zo representatief :') ik hoop het voor je!

Donna ook al zo spannend, ik ga duimen!

Welkom OT, wat een heftige geschiedenis hebben jullie ;( ik hoop dat het snel raak is! :*

Verder een :* voor de meiden die ingesteld zijn geworden, Peacefulll, kirb en stippel zo uit mijn hoofd.
ik nog niet hoor :)
Nog niks te merken of zo na verwijderen spiraal :)
Schudden voor gebruik
pi_170425938
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 10:37 schreef MaJo het volgende:
Thanks meiden :* een rollercoaster is het zeker, nu weer in het ziekenhuis om te wachten op de uitslag van de hcg. Ik heb inmiddels ook schouderpijn en dat in combinatie met verhoogde hcg is geen goeie combi :X
ik heb nog niks gezien.. of las ik er overheen? Of staat het ergens anders?

:*
Schudden voor gebruik
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 16:05:47 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_170429694
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 14:15 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ik heb nog niks gezien.. of las ik er overheen? Of staat het ergens anders?

:*
In het Als Zwanger worden/blijven niet zo makkelijk is topic :) blijkbaar zwanger geworden van de iui zonder dat ik het doorhad (want ongesteld geworden). Vorige week maandag in het ziekenhuis beland met buikpijn en bleek een miskraam gehad te hebben. Omdat het hcg langzaam daalt en iets zien zitten moet ik om de paar dagen voor controle naar het ziekenhuis, morgen weer.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_170430670
Wat een gekkigheid zeg Majo... Hopelijk snel een plakkertje voor je :*
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 17:02:13 #74
382129 crew  Donna
pi_170431374
Oh jemig MaJo! :*
pi_170446839
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 16:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

In het Als Zwanger worden/blijven niet zo makkelijk is topic :) blijkbaar zwanger geworden van de iui zonder dat ik het doorhad (want ongesteld geworden). Vorige week maandag in het ziekenhuis beland met buikpijn en bleek een miskraam gehad te hebben. Omdat het hcg langzaam daalt en iets zien zitten moet ik om de paar dagen voor controle naar het ziekenhuis, morgen weer.
om het positief te benaderen.....

Wat fijn dat de iui werk deed!
Wat fijn dat je niet direct spuugmisselijk van de hcg bent geweest!
Goed dag ze er zo goed op controleren. (Wel ruk dt je er zo vaak nu heen moet ;) . Hebben ze een idee van wat ze dan zien? )

Wat ontzettend jammer dat het niet lang mocht duren. Ik hoop zo dat je lichaam doorpakt!! :*
Schudden voor gebruik
pi_170447707
Ik ben nog altijd niet ongesteld en mijn laatste menstruatie begon op 21 maart. Dus weet ik mijn cyclus niet precies maar normaal wel ongeveer elke 4 weken. Meestal krijg ik dagen tevoren signalen dat het bijna zover is maar nu helemaal niets.
Ik voel wat spanning staan mijn buik (het trekt soms) en die staat ook meer naar voren en hard. Als ik vooral verstopping heb maar dat is niet zo.
Mijn buik lijkt al zwanger. :') Nu zit ik nooit strak in mijn vel dus een buikje heb ik altijd gehad maar nu voelt ie anders.
Of ik beeld mij dingen in omdat ik zo graag wil.
Ben nog altijd elke dag bang toch ongesteld te worden en dan is het een teleurstelling.
Verder niet meer misselijk geweest maar ik ben ook niet zo hongerig. :')
Maar ik wacht nog liever even met testen omdat ik dus niet weet of en in hoeverre ik nu overtijd ben. :P
  Moderator maandag 24 april 2017 @ 08:37:56 #77
382129 crew  Donna
pi_170447765
Jemig venco haha, ik had allang een test gedaan! :D

Ik wacht nu weer met testen tot woensdagochtend als ik voor die tijd niet ongesteld geworden ben. Zit nu op dag 32 van cyclus na miskraam (normale cyclus 28 dagen). Ik heb trouwens geen buikpijn meer en ook geen 'ongesteldheid in aantocht' symptomen.
pi_170447778
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 08:37 schreef DonnaRush het volgende:
Jemig venco haha, ik had allang een test gedaan! :D

Ik wacht nu weer met testen tot woensdagochtend als ik voor die tijd niet ongesteld geworden ben. Zit nu op dag 32 van cyclus na miskraam (normale cyclus 28 dagen). Ik heb trouwens geen buikpijn meer en ook geen 'ongesteldheid in aantocht' symptomen.
Misschien hou ik het graag spannend ofzo. :') (en ik lees dan weer dat te vroeg testen ook nog negatief kan zijn etc etc.).
  Moderator maandag 24 april 2017 @ 08:48:53 #79
382129 crew  Donna
pi_170447868
Sure, maar als je niet ongesteld wordt, doe je over 3 dagen toch weer een testje dan? :7
pi_170448873
Venco spannend hoor, ben je normaal wel regelmatig?

Donna jij houdt het ook spannend, kan natuurlijk goed dat je cyclus nog in de war is van de miskraam, maar ik duim hard voor de betere optie :).

Ik ben tijdens mijn vermoedelijk vruchtbare dagen precies een dag of 4 in het buitenland :'). We zullen zien of we eromheen raak mikken :P.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 24 april 2017 @ 10:30:28 #81
269689 crew  Viv
pi_170449154
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 08:39 schreef vencodark het volgende:
Misschien hou ik het graag spannend ofzo. :') (en ik lees dan weer dat te vroeg testen ook nog negatief kan zijn etc etc.).
Door die spanning kun je een menstruatie ook tegenhouden. In de ronde voordat ik zwanger werd had ik het lumineuze idee pas een week na NOD te gaan testen, omdat ik het liever niet wilde weten als het een hele vroege miskraam werd. Iedere keer als ik naar de wc ging en geen bloed zag nam de spanning verder toe en kreeg ik steeds meer hoop dat het raak was. Na 3 dagen vond ik het té spannend worden en heb ik 's avonds getest (negatief), de volgende ochtend voor de zekerheid nogmaals getest (weer negatief), en de dag erna werd ik ongesteld. Hier in dit topic hadden meerdere mensen dezelfde ervaring achter de rug.
pi_170455000
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:30 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Door die spanning kun je een menstruatie ook tegenhouden. In de ronde voordat ik zwanger werd had ik het lumineuze idee pas een week na NOD te gaan testen, omdat ik het liever niet wilde weten als het een hele vroege miskraam werd. Iedere keer als ik naar de wc ging en geen bloed zag nam de spanning verder toe en kreeg ik steeds meer hoop dat het raak was. Na 3 dagen vond ik het té spannend worden en heb ik 's avonds getest (negatief), de volgende ochtend voor de zekerheid nogmaals getest (weer negatief), en de dag erna werd ik ongesteld. Hier in dit topic hadden meerdere mensen dezelfde ervaring achter de rug.
Dat heb ik ook gelezen maar zo gespannen voel ik mij ook weer niet. Meer goeie spanning. Maar begrijp je punt. :)
  Moderator maandag 24 april 2017 @ 15:03:58 #83
382129 crew  Donna
pi_170455041
Ik geloof dat ik ongesteld aan het worden ben. Precies 14 dagen nadat ik m`n eisprong dacht te hebben.

_O_ mijn lichaam _O_
  maandag 24 april 2017 @ 17:44:04 #84
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170458262
Zo dan, dat was even een tijdje afwezigheid voor mij.. moest even de zinnen verzetten en overal iets minder mee bezig zijn :*.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:46 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Dag iedereen,

Na heel lang meegelezen te hebben heb ik vandaag een account gemaakt om mee te kunnen schrijven :)

Kort over mij: 30 jaar, wonend in het midden van het land met man en zoon (1,5 jaar). De zwangerschap van de eerste heeft 2,5 jaar op zich laten wachten. Uiteindelijk via IUI zwanger geworden. In december 2016 via de natuurlijke weg zwanger van de tweede. Helaas is onze tweede zoon na 16 weken zwangerschap geboren. Ondanks het enorme verdriet blijft onze kinderwens sterk aanwezig en hopen we op een volgende zwangerschap. Ik ben vijf weken na de bevalling weer ongesteld geworden en verwacht over een kleine week mijn eisprong.
Hey, nog een verlaat welkom! Wat ontzettend verdrietig van je 2e zwangerschap, maar wel bijzonder dat je toen wel natuurlijk zwanger bent geworden. Hopelijk is het snel weer raak en dan ook goed :*.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:31 schreef Missladybug het volgende:
Heeeel dikke knuffel voor peace en kirb!! Het valt niet mee he lieve meiden? :'(

Spannend Donna!! Ik duim mee hoor!

Welkom OT, wat een nachtmerrie hebben jullie meegemaakt zeg! Wat is er mis gegaan met jullie zoontje? (Als je dit wilt delen uiteraard)
Ik snap heel goed dat de rouw en wens naast elkaar kunnen bestaan. Fijn dat jullie een beetje vooruit kunnen kijken!

Ik doe even tijdelijk een klein stapje terug. Momenteel ben ik even druk met andere (leuke) dingen. Ik merk dat dat wat afleiding geeft en daar wil ik graag even van profiteren.
Ik lees en leef met jullie mee, en ik meld me gauw weer O+
Begrijpelijk MLB :* heb ik ook even gedaan, kan soms helemaal geen kwaad :).

quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:25 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Spannend Donna!

Hè balen Kirb :{

Welkom OlivialsTaken :W Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje. Wat heftig. Fijn dat jullie ook weer naar de toekomst kunnen kijken en toch ook "zelf" zwanger kunnen worden. Hopelijk hoef je hier niet lang mee te schrijven ;)

Missladybug, betekend dat ook dat je even niet (bewust) aan het WOHTSen bent. Of schrijf je alleen niet meer, omdat je druk bent met leuke dingen?

Hier afgelopen weekend eisprong gehad en ik had mij echt voorgenomen om ovulatietesten te gaan gebruiken, maar ik vergeet gewoon echt die testen te doen :@ Nu was mijn eisprong niet echt te missen met veel krampjes en hoeveelheid afscheiding gelukkig :+
Dus ik zit weer op het wachtbankje.
Fijn dat je lijf toch herkenbare signalen geeft ;).

quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:57 schreef Kirb het volgende:
Olivia welkom! Wat ontzettend heftig van het verlies van jullie tweede kindje. Ik hoop dat het gauw weer raak is en je een mooie zwangerschap tegemoet gaat.

MLB tot snel en hopelijk kun je je binnenkort op meer leuke dingen richten :) ik duim voor je.

Het is vandaag vooral bij spotting gebleven maar begin nu langzaam aan wel menstruatiekrampen te krijgen, ik verwacht dat het vannacht/morgenochtend wel echt los gaat zegmaar... zouden jullie dan ook morgen pas als CD1 aanhouden? Of toch vandaag?
Ik vind dat ook altijd zo lastig, wanneer het nou echt als menstruatie en dus als CD1 telt... maar las verderop al dat het toch echt is doorgebroken ;( dus dikke knuffel voor jou :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:45 schreef MaJo het volgende:
Had je de vorige keer ook zulke duidelijke symptomen venco? Ik zou zelf niet snel roepen dat ik zwanger ben zonder getest te hebben, maar ik bleek ook zwanger te zijn zonder het door te hebben dus ben misschien niet zo representatief :') ik hoop het voor je!

Donna ook al zo spannend, ik ga duimen!

Welkom OT, wat een heftige geschiedenis hebben jullie ;( ik hoop dat het snel raak is! :*

Verder een :* voor de meiden die ingesteld zijn geworden, Peacefulll, kirb en stippel zo uit mijn hoofd.
Majo, ik las ook al zoiets in het andere topic ja, wat een bijzonder verhaal zeg! Ik hoop wel dat je hier nu niet al te lang last van gaat krijgen..

quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:03 schreef DonnaRush het volgende:
Ik geloof dat ik ongesteld aan het worden ben. Precies 14 dagen nadat ik m`n eisprong dacht te hebben.

_O_ mijn lichaam _O_
Bummer dat het niet meteen raak is maar wel superfijn dat je gewoon weer meteen een goede cyclus hebt! Maakt het allemaal een stuk makkelijker :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_170459685
Dank je, Debsterr!

Donna, jammer dat het deze ronde nog niet raak was, maar wat een fijn gevoel dat alles weer "werkt zoals het zou moeten werken".
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 09:16:24 #86
382129 crew  Donna
pi_170470857
Ja klopt, het zet alleen nog niet echt door, dus blijft nog even afwachten haha. Had inmiddels wel een dijkdoorbraak verwacht, maar nee.
pi_170472097
Lekker verwarrend soms he, het (vrouwelijk) lichaam. Maar het is dus alsnog spannend als ik je goed begrijp?
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 10:38:12 #88
382129 crew  Donna
pi_170472286
Ja als het nou niet doorbreekt moet ik morgen toch maar weer een test doen.

Had alleen wat bruinverlies gisteren, verder niks meer.
pi_170472385
Oh! Dat klinkt toch best hoopvol!

Bij mij verschijnt er langzaam maar zeker een donkerder streepje op de ovulatietesten. Fijn dat er iets lijkt te gebeuren.
  dinsdag 25 april 2017 @ 10:46:27 #90
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170472392
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:38 schreef DonnaRush het volgende:
Ja als het nou niet doorbreekt moet ik morgen toch maar weer een test doen.

Had alleen wat bruinverlies gisteren, verder niks meer.
Oh, dat is dan wel weer bijzonder en spannend! Hoe voel je je verder?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_170472483
Donna, wat knap dat je er zo rustig in staat. Ik weet nog goed dat ik echt heel erg confronterend vond om weer ongesteld te worden na een miskraam. Ondanks dat ik ook blij was met een reguliere cyclus!

Fijn dat er iets gebeurd OlivialsTaken!
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 10:54:53 #92
382129 crew  Donna
pi_170472529
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:46 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh, dat is dan wel weer bijzonder en spannend! Hoe voel je je verder?
Ik voel niet zoveel verder haha. Heb zo nu en dan wat druk in m`n buik en dan denk ik; het zal zo wel beginnen. Maar toen ik in verwachting was had ik dat ook. Dus het geeft ook wel weer een beetje hoop.

Duidelijkheid hebben we iig nu nog niet.
pi_170472577
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:54 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik voel niet zoveel verder haha. Heb zo nu en dan wat druk in m`n buik en dan denk ik; het zal zo wel beginnen. Maar toen ik in verwachting was had ik dat ook. Dus het geeft ook wel weer een beetje hoop.

Duidelijkheid hebben we iig nu nog niet.
Dat klinkt wel hoopvol ja! Ik duim voor je :*
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 11:01:00 #94
382129 crew  Donna
pi_170472625
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:45 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Oh! Dat klinkt toch best hoopvol!

Bij mij verschijnt er langzaam maar zeker een donkerder streepje op de ovulatietesten. Fijn dat er iets lijkt te gebeuren.
Dat is goed nieuws. Veel plezier de komende dagen! *O*
pi_170476367
quote:
[..]

Dat is goed nieuws. Veel plezier de komende dagen! *O*
Haha, dank :D Wel weer spannend hoor, deze tijden...
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 14:33:22 #96
382129 crew  Donna
pi_170476997
Haha ik denk ik moet maar een test doen. Vooraf geveegd, beetje bruin. Veeg ik af na het plassen en het dippen van de test. Bloed. >:)
Echt he? Grrr
Maar nu weet ik het wel zeker. Eindelijk. En alsnog mooi op tijd. :Y
pi_170477040
Ah....wat een timing ook! Maar inderdaad, nette cyclus alsnog!
pi_170494946
Fijn dat je lijf het weer zo goed op pakt Donna :) dat je de volgende ronde maar mooi weer doorschuift en wegblijft!

Debsterr hoe gaat ie? Even de zinnen verzetten is soms wel prettig. Ga ik de komende dagen doen, lekker een lang weekend weg met een vriendin 8-).

Philo hoe gaat het met jou? Jij was weer terug naar het ZH toch?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_170496376
Venco, hoe gaat het nu met jou?
pi_170496481
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:04 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Venco, hoe gaat het nu met jou?
Niets wijst op komende menstruatie maar ook niet op zwangerschap, haha.
Niet meer misselijk geweest en ik lijk zelfs wat lichter te worden qua gewicht. Mijn buik is wel wat groot maar niet zozeer altijd opgezet.
Ik zit er constant mee in mijn hoofd. Voel ik iets, zie ik iets?
21 maart was de eerste dagvan mijn laatste menstruatie en omdat ik mijn cyclus niet zo ken, weet ik niet in hoeverre ik overtijd ben ofzo.
De test brand echt in mijn laadje maar ik wil graag 's morgens testen als mijn man er is, maar die heeft nu nachtdienst en gaat 6:30 slapen.en daar sta ik net niet voor op. :P
Ik probeer het een beetje los te laten om constant bezig te zijn met wel/niet. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')