abonnement Unibet Coolblue
pi_170071033
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb het over Feyenoord en niet over andere clubs
I know, maar ik was ook wel benieuwd hoe vaak het voorkomt in het algemeen. Ik vind het sowieso een behoorlijke prestatie omdat de hele top 3 volgens mij geen slecht seizoen draait.
quote:
psv is volgens mij zelfs een seizoen ongeslagen kampioen geworden
Zelfs dan kun je in theorie goed een keer 2e of 3e staan in de eerste paar speelrondes ;)
pi_170071052
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 19:45 schreef Dekatria het volgende:
Verrek ik zie dubbel.
:D
BFF met GGMM
  vrijdag 7 april 2017 @ 19:47:49 #178
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_170071066
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 19:45 schreef Dekatria het volgende:
Verrek ik zie dubbel.
Dat overkomt Tong ook wel eens (maar dat heeft een hele andere reden).
Ik ben inmiddels overleden.
pi_170071187
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 19:38 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Als ze nou nog kanjerveel betaalden hoor je mij ook niet klagen. Maar dat doen ze dus niet.
Voor het Feyenoord van 5-6 jaar geleden kon ik me voorstellen dat het moeilijk was om een goede sponsor te vinden (én je club staat vooral negatief in het nieuws en is bijna failliet) maar momenteel is de club toch ontzettend interessant voor grote sponsoren lijkt me? Alleen al je associëren met de (waarschijnlijke) kampioen is gewoon erg goed voor je bedrijf. Geen concurrent van Ziggo die een inhaalslag wil maken?
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 19:54:12 #180
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_170071206
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 19:31 schreef GGMM het volgende:
Overigens had ik nog nooit van Qurrent gehoord. Bijzonder dat je als topclub geen A-merk kan krijgen. :{
Zoals een inlandse kabelboer. Wat een glamour. 8-)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_170071286
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vind het gehaat nogal vergezocht. Zeiken om het zeiken, ook al zijn we dat hier wel gewend. :D
Het gaat mij in elk geval niet om bekendheid. Ik vind de lijntjes die er liggen wél kwalijk, bovenop het magere bedrag.
pi_170071373
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

k denk dat jij het niet zo goed snapt waar het aan ligt

Heb jij die thuiswedstrijden europees gezien dit jaar van Feyenoord?

Heb jij al die maatregelen gezien die er genomen moesten worden

Ieder potentielee sponsor kent de reputatie van Feyenoord internationaal...
willen ze daarmee geassocieerd worden?

NEEE IS HET ANTWOORD.

We mogen op dit moment blij zijn met deze geldschieter...
Ik vraag me af of dat zo enorm zwaar mee telt. Zeker nu de Feyenoord-directie heeft laten zien dat het de boel grotendeels onder controle heeft gekregen en de Feyenoord-aanhang internationaal aandacht kreeg door het geweldige gedrag in Manchester (en dat na een nederlaag).

De merknaam 'Feyenoord' is weer positief geworden, met een enorme gunfactor. Het enige negatieve wat nu nog rond de club rondzoemt is dat nieuwe stadion wat tot nu toe maar niet wil lukken. Maar kijkt een sponsor veel langer dan 4 a 5 jaar vooruit?
pi_170071510
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 20:01 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dat zo enorm zwaar mee telt. Zeker nu de Feyenoord-directie heeft laten zien dat het de boel grotendeels onder controle heeft gekregen en de Feyenoord-aanhang internationaal aandacht kreeg door het geweldige gedrag in Manchester (en dat na een nederlaag).

De merknaam 'Feyenoord' is weer positief geworden, met een enorme gunfactor. Het enige negatieve wat nu nog rond de club rondzoemt is dat nieuwe stadion wat tot nu toe maar niet wil lukken. Maar kijkt een sponsor veel langer dan 4 a 5 jaar vooruit?
Dat denk jij dit zo is. Sponsors willen liever niet geassocieerd worden met associaal gedrag.

Bovendien zelfs haal je 10 miljoen op dat is dat gewoon een schijntje van de omzet.

Veeeeeeeeeeeel belangrijker is dat je geld haalt uit de kaartverkoop. Daar haalt Feyenoord op dit moment de meeste winst uit. Een volle kuip is vele malen belangrijker dan een shirtsponsor.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170071528
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 april 2017 17:26 schreef Dekatria het volgende:
Wie shopt even dat Qurrent logo normaal op het shirt, zonder die infantiele Q erboven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2017 20:10:46 ]
pi_170071587
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Schijnbaar het meeste van alle geïnteresseerde bedrijven.

Maar daar gaat het mij niet om, ik vind ook dat er qua sponsorbedrag waarschijnlijk meer in had moeten zitten.

Het gaat mij om het gehaat op de nieuwe sponsor omdat ze relatief onbekend zijn, en ze 'goedkope meuk' zouden zijn.
Groene energie zie ik toch wel als een enorme groeimarkt, dat dan weer wel.
quote:
Onbekend maakt onbemind zoals ik al eerder zei. Maar verder niet geheel terecht.
Misschien is juist het feit dat ze onbekend zijn dé reden dat ze op het shirt willen. Geen reclamecampagne kan op tegen het feit dat overal nu die naam besproken wordt.
quote:
Ik vind het gehaat nogal vergezocht. Zeiken om het zeiken, ook al zijn we dat hier wel gewend. :D
Sowieso is het officiële bedrag toch niet eens bekend?
pi_170072094
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat denk jij dit zo is. Sponsors willen liever niet geassocieerd worden met associaal gedrag.
Als jouw eerste (hoofd)associatie bij Feyenoord 'asociaal' is, dan vind ik je eerlijk gezegd nogal een rare supporter? En zeker als je het veel zwaarder vindt wegen dan alle positieve punten die de laatste paar jaar

Zo'n marketingafdeling doet maandenlang onderzoek naar associaties die mensen bij een merknaam hebben. Daar zal wellicht uitkomen dat 10 % van de mensen het merk Feyenoord direct associeert met (Europese) rellen. Maar zo heeft b.v. Ajax te kampen met een imago van Amsterdamse arrogantie waar je tegenop moet werken, iets wat misschien nog wel meer afgunst/negativiteit wekt. M'n punt: er zijn enkele negatieve associaties die bij Feyenoord meespelen maar dat heeft elke club. Zolang je daar genoeg positieve associaties tegenover zet sneeuwen die negatieve onder (zeker als je ook nog eens laat zien dat je actief en succesvol werkt aan die negatieve punten). Of je buigt ze zelfs om naar een positief punt als je het goed doet: arrogantie = zelfvertrouwen/branie.
quote:
Bovendien zelfs haal je 10 miljoen op dat is dat gewoon een schijntje van de omzet.

Veeeeeeeeeeeel belangrijker is dat je geld haalt uit de kaartverkoop. Daar haalt Feyenoord op dit moment de meeste winst uit. Een volle kuip is vele malen belangrijker dan een shirtsponsor.
Dat lijkt me echt niet. Zeker niet nu het stadion verouderd is qua business seats.
Dan zijn tv-gelden nog belangrijker, en merchandise.

[ Bericht 5% gewijzigd door Roland010 op 07-04-2017 20:36:42 ]
  vrijdag 7 april 2017 @ 20:39:34 #187
438851 Oldground
El Poderoso
pi_170072594
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 19:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder toevallig is dat jij wel klant was ;).

Had er ook nog nooit van gehoord. Volgens mij is zelfs Greenchoice bekender als 'groene' energie leverancier. Ook een Rotterdams bedrijf geloof ik.

Hoe het ook is; het is geen aansprekende naam, het is, voor zover wij nu kunnen zien, niet voor een bijzonder bedrag, het is een lelijk logo, en het is gewoon een teleurstelling als je het vergelijkt met de genoemde namen.
Die twee directeuren van Qurrent zijn ook ex-Greenchoice.

Het is wel een mooie sponsor naar mijn mening (geef niet zo om dat A of B geneuzel). Zou ook liever Umbro hebben als shirtpartner. ( ;) )
Van alles is weer waardeloos.
pi_170073843
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 20:23 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Als jouw eerste (hoofd)associatie bij Feyenoord 'asociaal' is, dan vind ik je eerlijk gezegd nogal een rare supporter? En zeker als je het veel zwaarder vindt wegen dan alle positieve punten die de laatste paar jaar

Zo'n marketingafdeling doet maandenlang onderzoek naar associaties die mensen bij een merknaam hebben. Daar zal wellicht uitkomen dat 10 % van de mensen het merk Feyenoord direct associeert met (Europese) rellen. Maar zo heeft b.v. Ajax te kampen met een imago van Amsterdamse arrogantie waar je tegenop moet werken, iets wat misschien nog wel meer afgunst/negativiteit wekt. M'n punt: er zijn enkele negatieve associaties die bij Feyenoord meespelen maar dat heeft elke club. Zolang je daar genoeg positieve associaties tegenover zet sneeuwen die negatieve onder (zeker als je ook nog eens laat zien dat je actief en succesvol werkt aan die negatieve punten). Of je buigt ze zelfs om naar een positief punt als je het goed doet: arrogantie = zelfvertrouwen/branie.

[..]

Dat lijkt me echt niet. Zeker niet nu het stadion verouderd is qua business seats.
Dan zijn tv-gelden nog belangrijker, en merchandise.
Jezus man

hou op

jij heb de rellen in rome gemist ofzo..en in Frankrijk...ik weet niet of jij de internationale berichtgevng daarover gemist heb ofzo??

Internationaal worden de hooligans van Feyenoord als 1 van de ergste van Europa gezien....

ALs ik een commercieel directeur zou zijn van een multinational zou ik me wel 10 keer bedenken om bij Feyenoord in te stappen .....reputatie schade is de ergste dAT je als bedrijf kan hebben. Na de rellen in rome waren er al twijfels van opel richting Feyenoord om door te gaan.

Waarom denk je dat Feyenoord bij deze partij is uitgekomen?
Waarom denk jij dat opel niet het contract heeft verlengd?

Doe lekker je ogen voor alles dicht. De feiten zijn gewoon keihard.
Feyenoord zou inderdaad een betere sponsor moeten krijgen dan wat ze nu gehaald hebben maar de realiteit is DAT NIEMAND WIL........

jij denkt dat ze bij Feyenoord niet alles uit de kast hebben gehaald? Ik denk van wel.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170075190
Wel lekker dat Excelsior heeft gewonnen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_170076771
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jezus man

hou op

jij heb de rellen in rome gemist ofzo..en in Frankrijk...ik weet niet of jij de internationale berichtgevng daarover gemist heb ofzo??
Natuurlijk heb ik die niet gemist. Maar je doet alsof 'Feyenoord' die rellen in Rome/Frankrijk is. Dat is misschien wel een beetje zo voor een sponsor die z'n naam internationaal op de kaart wil zetten omdat idd helaas in de relatief weinige Europese wedstrijden die we spelen zoiets meer naar boven komt. Maar dat komt ook vooral omdat helaas de Europese prestaties niet/te weinig naar voren komen.

In Nederland echter zou de associatie Feyenoord en voetbalgeweld er misschien bij sommige mensen zijn, maar zoals ik al zei: de associatie Ajax en 'arrogantie' zal minstens evenveel mensen afschrikken bij je merk. Wil niet zeggen dat niemand ze wil sponsoren, zolang de sportieve prestaties/het voetbal goed is.
quote:
Internationaal worden de hooligans van Feyenoord als 1 van de ergste van Europa gezien....
Ja, er zijn ernstige misdragingen geweest, maar deze ging ook viral binnen de voetbalwereld anders:
Je zult echter als Gudde/Koevermans zijnde bij de sponsoren wél met een goed verhaal over het aanpakken van het rotte deeltje van je supporters moeten komen, dat zeker.

quote:
ALs ik een commercieel directeur zou zijn van een multinational zou ik me wel 10 keer bedenken om bij Feyenoord in te stappen .....reputatie schade is de ergste dAT je als bedrijf kan hebben. Na de rellen in rome waren er al twijfels van opel richting Feyenoord om door te gaan.
Feyenoord is internationaal (nu) helaas vooral niet interessant omdat ze niet in Europa presteren. In eerste instanties jaagt dát internationale sponsoren weg, die rellen maken het alleen maar nog iets erger. Als je echter ala Sevilla 3 keer de Europa League op rij won dan woog dat een heel stuk minder zwaar.
quote:
Waarom denk je dat Feyenoord bij deze partij is uitgekomen?
Waarom denk jij dat opel niet het contract heeft verlengd?
Dat kan veel redenen hebben, die ken jij niet. Misschien is Opel wel heel tevreden maar was de rek er uit.
Juist afgelopen jaar heeft Feyenoord zich in Europa heel goed laten zien, omdat alles in het werk gesteld werd door de directie om grip te krijgen op de relschoppers.
quote:
Doe lekker je ogen voor alles dicht. De feiten zijn gewoon keihard.
Feyenoord zou inderdaad een betere sponsor moeten krijgen dan wat ze nu gehaald hebben maar de realiteit is DAT NIEMAND WIL........
Dat geloof ik niet. Feyenoord is op de Nederlandse markt niet veel minder aantrekkelijk dan Ajax of PSV.
quote:
jij denkt dat ze bij Feyenoord niet alles uit de kast hebben gehaald? Ik denk van wel.
Net als met de plannen voor het nieuwe stadion bedoel je? Die zijn al 3 jaar gewoon niet eens overtuigend genoeg om te beginnen met de verschillende partijen te overtuigen om überhaupt in te stappen. Wellicht eind deze maand wel, maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat de potentie van de club lang niet optimaal benut wordt door o.a. Gudde en Koevermans.
pi_170077113
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 april 2017 22:03 schreef H.FR het volgende:
Wel lekker dat Excelsior heeft gewonnen.
Snap nog steeds niet dat ze dat samenwerkingsverband niet hebben gehouden. Er wordt daar meer dan het maximale uit de kan gehaald (lees: ze presteren flink boven hun budget en dus er is goed beleid wat betreft trainers en spelers) en het lijkt me aantrekkelijker om je beste jeugd bij Excelsior in de eredivisie te laten rijpen dan een Jong Feyenoord in de eerste divisie te laten uitkomen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Roland010 op 07-04-2017 23:25:24 ]
  vrijdag 7 april 2017 @ 23:41:20 #192
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170077849
Ik kende Qurrent wel, voor wat het waard is. Hebben toch al een aantal keer geadverteerd op nationale tv en radio volgens mij.

Die sponsors van PSV, Twente en AZ waren net zo onbekend volgens mij. Naamsbekendheid is ook niet alles, als er maar een goede deal uitkomt.
pi_170080007
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:41 schreef hhh38 het volgende:
Ik kende Qurrent wel, voor wat het waard is. Hebben toch al een aantal keer geadverteerd op nationale tv en radio volgens mij.

Die sponsors van PSV, Twente en AZ waren net zo onbekend volgens mij. Naamsbekendheid is ook niet alles, als er maar een goede deal uitkomt.
Idd, en dat bedrijf van Ajax; Ziggo ofzoiets? Voorheen nooit van gehoord, wat doen die ook alweer? ;)

Misschien dat die bedrijven juist extra betalen. Feyenoord en Qurrent werden zojuist in het NOS Journaal even genoemd bij de korte nieuwsberichten, en op elke voetbalwebsite komt de naam vandaag de hele dag voorbij op forums en in discussies. Naamsbekendheid vóór vandaag: 3 %, naamsbekendheid na vandaag (+ 1 miljoen Feyenoord-volgers/Journaal-kijkers) 20 % ;) Daar heb je normaal een jaar voor nodig en een marketingbudget van miljoenen.

Opvallend dat er nog geen gokwebsites Nederlandse clubs zijn gaan sponsoren nu dit sinds vorig jaar mag. Een speler als Unibet was een goede geweest voor Feyenoord misschien: heeft heel veel geld en nog best wat te winnen op de Nederlandse markt en sluit bovendien direct aan op de doelgroep (sport/voetbal-liefhebbers).

[ Bericht 1% gewijzigd door Roland010 op 08-04-2017 02:28:22 ]
pi_170081230
020 speelt vanavond al...als die winnen staat ze gelijk met ons. Dan zullen de spelers morgen denk ik wel wat meer druk voelen denk ik zo......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170081336
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:04 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik die niet gemist. Maar je doet alsof 'Feyenoord' die rellen in Rome/Frankrijk is. Dat is misschien wel een beetje zo voor een sponsor die z'n naam internationaal op de kaart wil zetten omdat idd helaas in de relatief weinige Europese wedstrijden die we spelen zoiets meer naar boven komt. Maar dat komt ook vooral omdat helaas de Europese prestaties niet/te weinig naar voren komen.

In Nederland echter zou de associatie Feyenoord en voetbalgeweld er misschien bij sommige mensen zijn, maar zoals ik al zei: de associatie Ajax en 'arrogantie' zal minstens evenveel mensen afschrikken bij je merk. Wil niet zeggen dat niemand ze wil sponsoren, zolang de sportieve prestaties/het voetbal goed is.

[..]

Ja, er zijn ernstige misdragingen geweest, maar deze ging ook viral binnen de voetbalwereld anders:
Je zult echter als Gudde/Koevermans zijnde bij de sponsoren wél met een goed verhaal over het aanpakken van het rotte deeltje van je supporters moeten komen, dat zeker.

[..]

Feyenoord is internationaal (nu) helaas vooral niet interessant omdat ze niet in Europa presteren. In eerste instanties jaagt dát internationale sponsoren weg, die rellen maken het alleen maar nog iets erger. Als je echter ala Sevilla 3 keer de Europa League op rij won dan woog dat een heel stuk minder zwaar.

[..]

Dat kan veel redenen hebben, die ken jij niet. Misschien is Opel wel heel tevreden maar was de rek er uit.
Juist afgelopen jaar heeft Feyenoord zich in Europa heel goed laten zien, omdat alles in het werk gesteld werd door de directie om grip te krijgen op de relschoppers.

[..]

Dat geloof ik niet. Feyenoord is op de Nederlandse markt niet veel minder aantrekkelijk dan Ajax of PSV.

[..]

Net als met de plannen voor het nieuwe stadion bedoel je? Die zijn al 3 jaar gewoon niet eens overtuigend genoeg om te beginnen met de verschillende partijen te overtuigen om überhaupt in te stappen. Wellicht eind deze maand wel, maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat de potentie van de club lang niet optimaal benut wordt door o.a. Gudde en Koevermans.
Je gaat manchester united erbij halen, denk je nou echt dat representatief was en dat al die hooligans zich in vervolg gaan gedragen? Was meer een incident dan dat het een structureel verhaal is. Mocht Feyenoord de titel halen dan ben ik benieuwd hoe Feyenoord die europese wedstrijden gaat aanpakken met betrekking tot de supporters.

Welke grote namen heb jij dan dat je denkt dat Feyenoord een grote sponsor had kunnen vinden? Ik zat net op vi en daar zeggen ze ook dat het voor Feyenoord heel moeilijk was een grote sponsor te vinden.

In principe heeft het gedrag van zogenaamde supporters Feyenoord heel veel geld gekost en nog erger de reputatie. Bovendien ik snap heel die heisa niet over deze sponsor. Alsof Feyenoord met 10 miljoen euro nou veel gaat opschieten. Sponsering is niet je belangrijkste inkomstenbron maar de toeschouwersaantallen. En die zijn uitstekend. Met een stadion waar 60000 man zouden kunnen was het nog beter geweest.

De afgelopen 5 jaar heeft bewezen dat het geld verdient wordt met jeugdspelers. Beter daar druk over maken. Als Feyenoord de CL haalt dan is het echt uit de financiële problemen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 8 april 2017 @ 09:07:55 #196
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_170081521
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 08:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je gaat manchester united erbij halen, denk je nou echt dat representatief was en dat al die hooligans zich in vervolg gaan gedragen? Was meer een incident dan dat het een structureel verhaal is. Mocht Feyenoord de titel halen dan ben ik benieuwd hoe Feyenoord die europese wedstrijden gaat aanpakken met betrekking tot de supporters.

Welke grote namen heb jij dan dat je denkt dat Feyenoord een grote sponsor had kunnen vinden? Ik zat net op vi en daar zeggen ze ook dat het voor Feyenoord heel moeilijk was een grote sponsor te vinden.

In principe heeft het gedrag van zogenaamde supporters Feyenoord heel veel geld gekost en nog erger de reputatie. Bovendien ik snap heel die heisa niet over deze sponsor. Alsof Feyenoord met 10 miljoen euro nou veel gaat opschieten. Sponsering is niet je belangrijkste inkomstenbron maar de toeschouwersaantallen. En die zijn uitstekend. Met een stadion waar 60000 man zouden kunnen was het nog beter geweest.

De afgelopen 5 jaar heeft bewezen dat het geld verdient wordt met jeugdspelers. Beter daar druk over maken. Als Feyenoord de CL haalt dan is het echt uit de financiële problemen.
Mocht, als...?

Dit klinkt als twijfel klaas, dat kunnen we niet hebben van een harvardman en de voortrekker van dit topic

Nu ga ik me ook zorgen maken
Laffe huichelaar
pi_170081631
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 april 2017 09:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Mocht, als...?

Dit klinkt als twijfel klaas, dat kunnen we niet hebben van een harvardman en de voortrekker van dit topic

Nu ga ik me ook zorgen maken
Afhankelijk hoe 020 vanavond presteert...

Maar in principe is het heel simpel: gewoon winnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar je weet het maar nooit het blijft voetbal.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 8 april 2017 @ 09:17:08 #198
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170081651
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 20:06 schreef JanCees het volgende:



Dat ziet er al een heel stuk beter uit.
  zaterdag 8 april 2017 @ 09:26:55 #199
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_170081812
Gio doet Hitlergroet bij de onthulling van het nieuwe shirt. Aparte vogel..
http://m.telegraaf.nl/art(...)asseert%2020-miljoen
pi_170082564
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 09:26 schreef vincenzo78 het volgende:
Gio doet Hitlergroet bij de onthulling van het nieuwe shirt. Aparte vogel..
http://m.telegraaf.nl/art(...)asseert%2020-miljoen
Zo dan! Schrik ik even van. Heeft de KNVB al een onderzoek ingesteld?
Abracadabra, tapate guarra!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')