abonnement Unibet Coolblue
pi_170045828
Mijn dochter van 15 maakt op een hele foute manier gebruik van Snapchat. Omdat ze zo enorm aan het puberen is, beseft ze het gevaar niet. Om haar te beschermen wil ik haar account laten sluiten. Heb wel eens gehoord dat dat kan, maar kan het via Google niet vinden. Iemand een link?
  donderdag 6 april 2017 @ 18:16:00 #2
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170046064
En dat is de oplossing, denk je?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_170046096
http://www.imore.com/how-(...)our-snapchat-account

Als je het account deactiveert, wordt het na een maand verwijderd.

Verder kan je op op haar smartphone vermoedelijk ouderlijk toezicht instellen. Dan kan je zelf aangeven welke apps je dochter wèl en niet mag gebruiken.

Maar pubers gonna puber... Wellicht is het beter om haar een paar horrorstories te laten zien van meisjes die aan de schandpaal genageld zijn door onzorgvuldig gebruik van sociale media.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_170046111
Misschien kun je beter eens met haar gaan praten over de gevaren van internet. Dat naaktfoto's meestal wel worden opgeslagen en zo.
Feyenoord Rotterdam
pi_170046259
Praten en gevaren uitleggen heb ik al heel vaak gedaan. Ze is al meer dan eens bedreigd, maar nog steeds is ze hardleers. Dan moet het maar zo...
pi_170046294
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:17 schreef Jordy-B het volgende:
http://www.imore.com/how-(...)our-snapchat-account

Als je het account deactiveert, wordt het na een maand verwijderd.

Verder kan je op op haar smartphone vermoedelijk ouderlijk toezicht instellen. Dan kan je zelf aangeven welke apps je dochter wèl en niet mag gebruiken.

Maar pubers gonna puber... Wellicht is het beter om haar een paar horrorstories te laten zien van meisjes die aan de schandpaal genageld zijn door onzorgvuldig gebruik van sociale media.
Met deze link heb ik een wachtwoord nodig, had dit zelf ook al gevonden. Wachtwoord heb ik niet...
  donderdag 6 april 2017 @ 18:27:14 #7
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170046306
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:25 schreef mirannie het volgende:
Praten en gevaren uitleggen heb ik al heel vaak gedaan. Ze is al meer dan eens bedreigd, maar nog steeds is ze hardleers. Dan moet het maar zo...
Waarom denk je dat ze niet binnen 38 seconden weer een nieuw account aanmaakt?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_170046313
Je conflict met je puberdochter los je niet op door haar telefoon te monitoren of accounts te laten blokkeren...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_170046322
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:27 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze niet binnen 38 seconden weer een nieuw account aanmaakt?
Dat dus. TS je oplossing gaat niet werken
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 6 april 2017 @ 18:29:23 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170046346
Waarom nou weer mijn reactie verwijderen? Is de beste oplossing, als ze niet met Snapchat kan omgaan vindt ze wel een andere app.

Gewoon totaal telefoonverbod.
And so is the past
pi_170046368
quote:
14s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Waarom nou weer mijn reactie verwijderen? Is de beste oplossing, als ze niet met Snapchat kan omgaan vindt ze wel een andere app.

Gewoon totaal telefoonverbod.
Ook al geprobeerd.
pi_170047050
Vervelend voor je. Als niets helpt denk ik dat je hulp voor haar moet zoeken van een jongerenwerker of iets dergelijks.

Als je snapchat echt zou willen blokkeren, kun je in de router instellen dat verkeer naar- en van Snapchat wordt geblokkeerd. Let wel op dat dan iedereen in het netwerk geen Snapchat kan gebruiken en dat ze wellicht gewoon via mobiel internet Snapchat nog kan gebruiken.

Ik zou zeggen: schakel hulp in.
pi_170048195
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:26 schreef mirannie het volgende:

[..]

Met deze link heb ik een wachtwoord nodig, had dit zelf ook al gevonden. Wachtwoord heb ik niet...
Als je de telefoon confisqueert, kan je natuurlijk een nieuw wachtwoord aanvragen. Je kan hoogstwaarschijnlijk via de telefoon in de mailbox terecht, voor de bevestiging. Niet chique, maar volgens mij was dat station reeds gepasseerd.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_170048582
Voor iedereen die roept dat dit niet de oplossing is en dat ik niet kan opvoeden en hulp moet zoeken. Trust me, werkelijk alle wegen zijn al bewandeld. Jeugdzorg, therapie, maatschappelijk werk, enz enz enz.

Mocht iemand nog de juiste link hebben, dan hoor ik het graag
  donderdag 6 april 2017 @ 20:03:35 #15
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170048677
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:59 schreef mirannie het volgende:
Voor iedereen die roept dat dit niet de oplossing is en dat ik niet kan opvoeden en hulp moet zoeken. Trust me, werkelijk alle wegen zijn al bewandeld. Jeugdzorg, therapie, maatschappelijk werk, enz enz enz.

Mocht iemand nog de juiste link hebben, dan hoor ik het graag
http://www.snapchat.com/static_files/deletion_request.pdf

Maar nogmaals: je hebt er niets aan. Denk in andere opties.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_170055641
Hallo, we zitten hier in DIG...
Powered by Janetje®
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:13:06 #17
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_170060545
quote:
10s.gif Op donderdag 6 april 2017 23:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hallo, we zitten hier in DIG...
Wat Dubbeldrank zegt.

Heb je de behoefte om te posten over hoe om te gaan met pubers en moderne apps, open dan vooral een topic in OUD!
So we just called him Fred
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:21:21 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_170060686
Een mobiel zonder wifi en internet mogelijkheden geen optie?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:26:15 #19
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170060760
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:30 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ook al geprobeerd.
En waar is dat mislukt? Zonder telefoon kan ze toch bijster weinig?
pi_170060781
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:26 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

En waar is dat mislukt? Zonder telefoon kan ze toch bijster weinig?
Telefoon van vriendinnen gebruikt ze dan veronderstel ik.
Ik heb ook een hekel aan snapchat.
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:30:37 #21
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170060823
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:27 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Telefoon van vriendinnen gebruikt ze dan veronderstel ik.
Ik heb ook een hekel aan snapchat.
Dan is TS niet geholpen met het verwijderen van slechts 1 profiel denk ik zo..
Ik heb verder wel zo mn bepaalde gedachtes over iemand van 15 jaar oud maar dat laat ik hier achterwege..

Moeders wil maar 1 ding horen hier geloof ik..
pi_170073616
Probeer het van een andere manier te benaderen. Ik heb een nichtje gewoon gezegd: als je foto's maakt: bedankt namens het hele internet. Of ze nu op een telefoon, sd kaart of via een webcam zijn gestuurd, super bedankt! Vroeg of laat zijn ze voor iedereen beschikbaar. Dat snapte ze. Nooit gezeik mee gehad en kan alle apparatuur gebruiken met deze gedachte. Foto maken = nadenken of je buurman oom of leraar die foto ook mag zien. Opgelost.
  zaterdag 8 april 2017 @ 14:55:52 #23
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_170086114
Eerste hit op Google:
https://pumpic.com/monitor-snapchat.html

Hiermee lijk je een soort backdoor te installeren op een Android toestel, waarna je de boel in de gaten kunt houden.

Overigens, als dit bij mij gebeurde, en ze was echt niet te houden, dan verhuisde ik gewoon naar een andere stad/land. Dan heeft ze ineens iets heel anders wat haar hoofd bezig houdt, in plaats van zich stug te verzetten tegen d'r ouders.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_170086276
je dochter is 15 en krijgt geld van jou. telefoon afpakken en klaar is Kees.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zaterdag 8 april 2017 @ 17:15:44 #25
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_170087730
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:08 schreef MrSalazar het volgende:
je dochter is 15 en krijgt geld van jou. telefoon afpakken en klaar is Kees.
Vijftien jaar verdien je een bepaalde autonomie. Dat afpakken en dan wordt het een krachtmeting. Idealiter wil je dat niet, dan gaat het hard tegen hard. Dan is er sprake van een winnen en een verliezer, dat is een verlies binnen zo'n relatie.

Ik zeg niet dat alles altijd win-win moet zijn, maar de oplossing ligt mijns inziens in een onderhandeling.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_170088155
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:15 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Vijftien jaar verdien je een bepaalde autonomie. Dat afpakken en dan wordt het een krachtmeting. Idealiter wil je dat niet, dan gaat het hard tegen hard. Dan is er sprake van een winnen en een verliezer, dat is een verlies binnen zo'n relatie.

Ik zeg niet dat alles altijd win-win moet zijn, maar de oplossing ligt mijns inziens in een onderhandeling.
als je geen telefoon hebt, heb je geen telefoon. is toch iets anders dan bijvoorbeeld kinderen verbieden om te gaan met andere personen.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170088687
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:59 schreef mirannie het volgende:
Voor iedereen die roept dat dit niet de oplossing is en dat ik niet kan opvoeden en hulp moet zoeken. Trust me, werkelijk alle wegen zijn al bewandeld. Jeugdzorg, therapie, maatschappelijk werk, enz enz enz.

Mocht iemand nog de juiste link hebben, dan hoor ik het graag
Waarom doet ze het eigenlijk? Wat is haar antwoord op die vraag.
pi_170129147
Gewoon haar smartphone innemen. En een Nokia 3310 geven.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_170129772
Smartphone innemen.. :') Voor een paar tientjes heb je een 2e hands op marktplaats. Werkt ook niet.
pi_170156145
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:04 schreef mirannie het volgende:

Mijn dochter van 15 maakt op een hele foute manier gebruik van Snapchat.
Wat is het model, typenummer en besturingssysteem van haar smartphone?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_170156185
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:04 schreef mirannie het volgende:
Mijn dochter van 15 maakt op een hele foute manier gebruik van Snapchat. Omdat ze zo enorm aan het puberen is, beseft ze het gevaar niet. Om haar te beschermen wil ik haar account laten sluiten. Heb wel eens gehoord dat dat kan, maar kan het via Google niet vinden. Iemand een link?
is niet zo moeilijk: stuur een SMS naar het telefoonnummer van je dochter met de tekst: SNAPCHAT UIT
Duur ongeveer 10 minuten en dan is het account geblokkeerd. Schrijf wel de pincode op die je terug krijgt want daarmee kun je het account weer eventueel activeren
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  dinsdag 11 april 2017 @ 21:54:37 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170156602
Mijn collega gebruikt ESET parental control. Misschien is dat iets? Het is de eerste die haar kind er niet af kon donderen iig.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eset.parental
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_170157187
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:59 schreef mirannie het volgende:
Voor iedereen die roept dat dit niet de oplossing is en dat ik niet kan opvoeden en hulp moet zoeken. Trust me, werkelijk alle wegen zijn al bewandeld. Jeugdzorg, therapie, maatschappelijk werk, enz enz enz.

Mocht iemand nog de juiste link hebben, dan hoor ik het graag
Als je alles al hebt geprobeerd. Dan denk ik dat je haar beter kan laten gaan. Dan moet ze het maar op de harde manier leren denk ik.

Jij hebt gedaan wat je kon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')