Was het geen mast?quote:Op maandag 10 april 2017 12:13 schreef Hoog_groen het volgende:
bovenleiding utrecht zuidzijde uitgeschakeld vanwege een mafklapper die in een portaal klimt. Hele zuidzijde ligt nu plat
Maar dat is toch heel Gevaarlijk?quote:Op maandag 10 april 2017 17:07 schreef Salatrel het volgende:
Aan mij ligt het niet ik heb mij van mijn beste kant laten zien en zonder HC van alphen naar Leiden gereden
Ja en vooral TEGEN de REGELS Dus einde carriere lijkt mequote:
Is erg leuk inderdaadquote:Op maandag 10 april 2017 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Wismarding is echt superleuk Ik heb nogeens een paar euro in een pot gegooid voor de restauratie van dat ding. Zou er graag deze zomer eens een ritje mee maken
neehoor ik heb recentelijk instructie gehad voor vertrekassistent dus ik kon gelijk oefenen met aan mezelf toestemming vragen de vertrekprocedure te starten enzo.quote:
Goede genade. Omdat er 20 minuten geen treinen reden?quote:Op maandag 10 april 2017 16:26 schreef ReisT het volgende:
Dienstregeling opnieuw opstarten blijkt weer te moeilijk voor NS: IC Schiphol-Nijmegen en de spitssprinter Breukelen-Veenendaal gaan vandaag niet meer rijden...
quote:Op maandag 10 april 2017 17:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neehoor ik heb recentelijk instructie gehad voor vertrekassistent dus ik kon gelijk oefenen met aan mezelf toestemming vragen de vertrekprocedure te starten enzo.
En ja ondanks dat ik voorheen HC was en dus ook gewoon de chef trein papieren in mijn dossier heb zitten moest ik de instructie vertrekassistent meedoen
Dat is altijd een goede reden natuurlijkquote:Op maandag 10 april 2017 17:13 schreef Salatrel het volgende:
(Ik had gewoon geen zin om die tijd in die bezemkast in leiden te zitten)
quote:Op maandag 10 april 2017 17:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is erg leuk inderdaad
Die tijdelijke eindhalte Stepelo stelt trouwens echt niks voor, maar het belangrijkste hebben ze wel aan gedacht:
[ afbeelding ]
Hee kijk, het undercover promoteamquote:Op maandag 10 april 2017 17:19 schreef Jappie111 het volgende:
Kijk bijvoorbeeld naar België waar bijna overal slechts eenmaal per uur, soms maar een keer per twee uur, een trein rijdt. De treinen die er rijden doen er ook nog eens lang over en zijn vaak nog ouder dan ik. In België wil niemand dus meer met de treinreizen met als gevolg dat een ritje Charleroi-Brussel-Antwerpen met de auto een ware nachtmerrie is geworden, met alle gevolgen ook milieutechnisch. Eigenlijk mogen we blij zijn dat de NS zijn best doet om minstens elk half uur een redelijk comfortabele trein te laten rijden.
Wel eens bij de RER gekeken waar 1 (!) lijn net zoveel mensen vervoert op 1 dag als NS doet? Chanante vertoningquote:Op maandag 10 april 2017 17:19 schreef Jappie111 het volgende:
Kijk bijvoorbeeld naar België waar bijna overal slechts eenmaal per uur, soms maar een keer per twee uur, een trein rijdt. De treinen die er rijden doen er ook nog eens lang over en zijn vaak nog ouder dan ik. In België wil niemand dus meer met de treinreizen met als gevolg dat een ritje Charleroi-Brussel-Antwerpen met de auto een ware nachtmerrie is geworden, met alle gevolgen ook milieutechnisch. Eigenlijk mogen we blij zijn dat de NS zijn best doet om minstens elk half uur een redelijk comfortabele trein te laten rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |