abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 april 2017 @ 14:13:33 #226
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170041199
quote:
14s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welk besluit?
ja daag, ga maar lekker terug lezen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 6 april 2017 @ 14:14:13 #227
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170041217
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zie je het nou echt niet onlogisch?

(het schijnt boeiend te zijn om iemands username steeds te vermelden dus bij deze)
Als je dat niet doet heb je nooit gelijk. Aldus Onlogisch, onlogisch wel.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 6 april 2017 @ 14:17:57 #228
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170041277
quote:
14s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah, nice.
Rare regel blijft dat wel.
Begrijp het wel, anders zet je als bond je scheidsrechters voor lul.
Oh.
pi_170041285
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:13 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ja daag, ga maar lekker terug lezen.
Dus die sporadische 20 minuten doen jou inzien dat Ajax soms wel eens eventjes bij de Europese subtop hoort?
  donderdag 6 april 2017 @ 14:18:17 #230
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170041287
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is toen meteen beoordeeld door de scheids door een vrije trap aan AZ te geven, kan dus geen schorsing meer opleveren.
Niet dat ik dit een rode kaart vind hoor, maar blijft van de gekke dat er zoveel willekeur is op het gebied van straffen als het gaat om ellebogen. Bij Tonny was de wereld te klein en werd de boel 50x herhaald, aangehaald door de commentator en werden we als Feyenoorders voor gek verklaard op het forum dat we het wel mee vonden vallen, terwijl deze overtreding valt onder dezelfde categorie --> gevalletje verkeerd een duel aangaan, per ongeluk een speler raken, geel en klaar.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  donderdag 6 april 2017 @ 14:20:29 #231
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170041316
quote:
14s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dus die sporadische 20 minuten doen jou inzien dat Ajax soms wel eens eventjes bij de Europese subtop hoort?
je formuleert het wat raar, en probeert mij zo te kleineren, ergo, slim over te komen.
Maar ja dat is inderdaad wat er met bovengrens bedoelt wordt.

ps: lees dit svp op een zeer denigrerende toon.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 6 april 2017 @ 14:20:56 #232
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170041324
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:18 schreef Keyos het volgende:

[..]

Niet dat ik dit een rode kaart vind hoor, maar blijft van de gekke dat er zoveel willekeur is op het gebied van straffen als het gaat om ellebogen. Bij Tonny was de wereld te klein en werd de boel 50x herhaald, aangehaald door de commentator en werden we als Feyenoorders voor gek verklaard op het forum dat we het wel mee vonden vallen, terwijl deze overtreding valt onder dezelfde categorie --> gevalletje verkeerd een duel aangaan, per ongeluk een speler raken, geel en klaar.
Het is ook wel lastig te beoordelen vaak of iemand het expres doet of gewoon onhandig. Alleen bij zo'n elleboog als Zlatan deed was het wel overduidelijk, maar spelers kunnen het natuurlijk ook onhandig eruit laten zien terwijl ze het wel expres bedoelen.
Oh.
pi_170041326
Maar voor die beste bovenste onlogisch wil ik het nog wel een keertje samenvatten.

Je hebt de hors categorie met Barcelona, Real, Bayern en Juve. Daarachter heb je de Europese top, waartoe ook Lyon, Sevilla, Borussia Dortmund en Napoli behoren. De Europese subtop met Ajax volgt daar weer achter. Die groep is overigens vrij groot en Ajax zit momenteel in die groep wel rond de bovengrens ja.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 6 april 2017 @ 14:22:25 #234
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170041351
quote:
14s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dus die sporadische 20 minuten doen jou inzien dat Ajax soms wel eens eventjes bij de Europese subtop hoort?
Ajax kan wel gewoon hele hoge pieken halen als ze een echt goede dag hebben, dus in dat opzicht begrijp ik wel wat Mokkie probeert te zeggen. Het is alleen dat Ajax extreem wisselvallig is, en vaak zelfs binnen de wedstrijd terugzakt naar een bedenkelijk niveau.
Oh.
  donderdag 6 april 2017 @ 14:23:14 #235
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170041366
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajax kan wel gewoon hele hoge pieken halen als ze een echt goede dag hebben, dus in dat opzicht begrijp ik wel wat Mokkie probeert te zeggen. Het is alleen dat Ajax extreem wisselvallig is, en vaak zelfs binnen de wedstrijd terugzakt naar een bedenkelijk niveau.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar voor die beste bovenste onlogisch wil ik het nog wel een keertje samenvatten.

Je hebt de hors categorie met Barcelona, Real, Bayern en Juve. Daarachter heb je de Europese top, waartoe ook Lyon, Sevilla, Borussia Dortmund en Napoli behoren. De Europese subtop met Ajax volgt daar weer achter. Die groep is overigens vrij groot en Ajax zit momenteel in die groep wel rond de bovengrens ja.
bedankt, ik was al bang dat niemand meer begrijpend kon lezen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 6 april 2017 @ 14:24:30 #236
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170041390
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is ook wel lastig te beoordelen vaak of iemand het expres doet of gewoon onhandig. Alleen bij zo'n elleboog als Zlatan deed was het wel overduidelijk, maar spelers kunnen het natuurlijk ook onhandig eruit laten zien terwijl ze het wel expres bedoelen.
True, maar daarvoor moet je ook gewoon kijken naar de aard van de speler, het moment in de wedstrijd. Bij Zlatan was de intentie 100% duidelijk en een schorsing terecht. Maar in 98% van dit soort gevalletjes is het gewoon 'lompe boerigheid' dat een arm, hand, elleboog of wat dan ook in het gezicht van een andere speler komt. Trek dan als bond & aanklager één lijn, want nu kom je in een situatie terecht waar de lijn van de aanklager & tuchtcommissie harder is dan dat van de scheidsrechter.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170041406
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:24 schreef Keyos het volgende:

[..]

True, maar daarvoor moet je ook gewoon kijken naar de aard van de speler, het moment in de wedstrijd. Bij Zlatan was de intentie 100% duidelijk en een schorsing terecht. Maar in 98% van dit soort gevalletjes is het gewoon 'lompe boerigheid' dat een arm, hand, elleboog of wat dan ook in het gezicht van een andere speler komt. Trek dan als bond & aanklager één lijn, want nu kom je in een situatie terecht waar de lijn van de aanklager & tuchtcommissie harder is dan dat van de scheidsrechter.
Daar geloof ik dus echt niets van. Denk eerder dat het merendeel van die twijfelgevalletjes gewoon bewust is. Je kunt mij niet vertellen dat een voetballer van dat niveau niet weet waar z'n tegenstander is, zoals Vilhena verklaarde.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_170041408
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajax kan wel gewoon hele hoge pieken halen als ze een echt goede dag hebben, dus in dat opzicht begrijp ik wel wat Mokkie probeert te zeggen. Het is alleen dat Ajax extreem wisselvallig is, en vaak zelfs binnen de wedstrijd terugzakt naar een bedenkelijk niveau.
Het zal deels met leeftijd te maken hebben, maar ook met het afwerken van kansen zoals wel vaker dit jaar. Ook als het niet loopt, blijven ze wel drukzetten en rennen maar dat is juist dan het gevaarlijke. Er mist nog wel een knopje dat dan even zegt: ''Hups, rustig aan. Even het balletje rustig rondspelen voor we weer aanvallen''. De structuur is soms ver te zoeken.

Maar goed, ik neem aan dat dat nog wel goedkomt in het tweede jaar.
  donderdag 6 april 2017 @ 14:27:59 #239
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170041435
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Daar geloof ik dus echt niets van. Denk eerder dat het merendeel van die twijfelgevalletjes gewoon bewust is. Je kunt mij niet vertellen dat een voetballer van dat niveau niet weet waar z'n tegenstander is, zoals Vilhena verklaarde.
Wat schieten Klaassen, Kluivert, Viergever en Tonny ermee op om in zo'n duel iemand een koekie te geven? Ik vond allen van die situaties een gele kaart, moeten het niet meer maken dan nodig is.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170041470
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajax kan wel gewoon hele hoge pieken halen als ze een echt goede dag hebben, dus in dat opzicht begrijp ik wel wat Mokkie probeert te zeggen. Het is alleen dat Ajax extreem wisselvallig is, en vaak zelfs binnen de wedstrijd terugzakt naar een bedenkelijk niveau.
Dat komt omdat ze allemaal rond de 20 zijn. En als ze op hun top zijn (rond hun 25e) spelen ze niet meer bij Ajax. Dus het is ook niet echt mogelijk aan te haken.

Om dan te stellen dat Ajax soms eventjes dat niveau misschien wel eens aantikt stelt niet zoveel voor.
  donderdag 6 april 2017 @ 14:29:33 #241
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170041472
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het zal deels met leeftijd te maken hebben, maar ook met het afwerken van kansen zoals wel vaker dit jaar. Ook als het niet loopt, blijven ze wel drukzetten en rennen maar dat is juist dan het gevaarlijke. Er mist nog wel een knopje dat dan even zegt: ''Hups, rustig aan. Even het balletje rustig rondspelen voor we weer aanvallen''. De structuur is soms ver te zoeken.

Maar goed, ik neem aan dat dat nog wel goedkomt in het tweede jaar.
Veel spelers in het elftal hebben ook hun eerste echte jaar dat ze een dubbel programma spelen natuurlijk, dus als die volgend seizoen er meer aan gewend zijn zal dat wel beter gaan. Dus ik heb wel vertrouwen voor volgend seizoen (als we niet opeens spelers als Sanchez en Ziyech al gaan verkopen, je weet het nooit als Marc ineens dollartekens in zijn ogen krijgt).
Oh.
  donderdag 6 april 2017 @ 14:29:42 #242
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170041475
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het zal deels met leeftijd te maken hebben, maar ook met het afwerken van kansen zoals wel vaker dit jaar. Ook als het niet loopt, blijven ze wel drukzetten en rennen maar dat is juist dan het gevaarlijke. Er mist nog wel een knopje dat dan even zegt: ''Hups, rustig aan. Even het balletje rustig rondspelen voor we weer aanvallen''. De structuur is soms ver te zoeken.

Maar goed, ik neem aan dat dat nog wel goedkomt in het tweede jaar.
dit denk ik dus ook, in tegenstelling tot feyenoord en, in mindere maten ook, psv zijn wij dit jaar aan het bouwen en (hopelijk) gaat dat zich volgend jaar uitbetalen.

daarvoor moeten spelers als Onana, Ziyech, Sanchez en Dolberg wel blijven.
Het liefst zie ik Klaassen ook gewoon nog een jaar blijven.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 6 april 2017 @ 14:30:34 #243
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170041484
quote:
14s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze allemaal rond de 20 zijn. En als ze op hun top zijn (rond hun 25e) spelen ze niet meer bij Ajax. Dus het is ook niet echt mogelijk aan te haken.

Om dan te stellen dat Ajax soms eventjes dat niveau misschien wel eens aantikt stelt niet zoveel voor.
dat stelt in zoverre voor dat ik dat de afgelopen 4 jaar niet meer gezien heb.
dus we zijn wel degelijk aan het groeien onder Bosz.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 6 april 2017 @ 14:31:05 #244
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170041489
quote:
14s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze allemaal rond de 20 zijn. En als ze op hun top zijn (rond hun 25e) spelen ze niet meer bij Ajax. Dus het is ook niet echt mogelijk aan te haken.

Om dan te stellen dat Ajax soms eventjes dat niveau misschien wel eens aantikt stelt niet zoveel voor.
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar daarom kunnen wij wel een hoger niveau aantikken dan bijvoorbeeld Feyenoord maar zijn jullie weer wat stabieler in jullie niveau. Maar daarom kunnen wij dat niveau misschien nog een aantal keer aantikken in de Europa League en wie weet wat er dan kan gebeuren :+
Oh.
pi_170041497
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:27 schreef Keyos het volgende:

[..]

Wat schieten Klaassen, Kluivert, Viergever en Tonny ermee op om in zo'n duel iemand een koekie te geven? Ik vond allen van die situaties een gele kaart, moeten het niet meer maken dan nodig is.
Joh weet jij veel wat er allemaal gezegd en gedaan wordt in zo'n wedstrijd.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 6 april 2017 @ 14:32:17 #246
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170041514
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:29 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dit denk ik dus ook, in tegenstelling tot feyenoord en, in mindere maten ook, psv zijn wij dit jaar aan het bouwen en (hopelijk) gaat dat zich volgend jaar uitbetalen.

daarvoor moeten spelers als Onana, Ziyech, Sanchez en Dolberg wel blijven.
Het liefst zie ik Klaassen ook gewoon nog een jaar blijven.
Ik ben erg benieuwd wat er bij Feyenoord en PSV gaat gebeuren op transfergebied, volgens mij gaat bij PSV de selectie er wel flink wat anders uit zien. Bij Feyenoord weet ik nog niet in welke categorie ze gaan shoppen.
Oh.
pi_170041518
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:29 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dit denk ik dus ook, in tegenstelling tot feyenoord en, in mindere maten ook, psv zijn wij dit jaar aan het bouwen en (hopelijk) gaat dat zich volgend jaar uitbetalen.

daarvoor moeten spelers als Onana, Ziyech, Sanchez en Dolberg wel blijven.
Het liefst zie ik Klaassen ook gewoon nog een jaar blijven.
Ik hoop dat als de rest blijft dat Klaassen inziet dat er dan wel eens iets heel moois kan groeien en hij daar bij wil zijn.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_170041531
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:30 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dat stelt in zoverre voor dat ik dat de afgelopen 4 jaar niet meer gezien heb.
dus we zijn wel degelijk aan het groeien onder Bosz.
Wonnen toch ook nog eens van Barca en speelde vrij aardig tegen United. Beide potjes om weinig geloof ik, maar toch.
  donderdag 6 april 2017 @ 14:35:11 #249
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170041570
quote:
14s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wonnen toch ook nog eens van Barca en speelde vrij aardig tegen United. Beide potjes om weinig geloof ik, maar toch.
Muah toen we van Barça wonnen speelde Ajax gewoon om overwintering in de CL (wat we ook gewoon hadden moeten behalen tegen het matige Milan) en United was één goal te weinig om naar de volgende ronde te gaan.
Oh.
pi_170041571
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Veel spelers in het elftal hebben ook hun eerste echte jaar dat ze een dubbel programma spelen natuurlijk, dus als die volgend seizoen er meer aan gewend zijn zal dat wel beter gaan. Dus ik heb wel vertrouwen voor volgend seizoen (als we niet opeens spelers als Sanchez en Ziyech al gaan verkopen, je weet het nooit als Marc ineens dollartekens in zijn ogen krijgt).
Alleen Klaassen mag wat mij betreft, wel voor een goede prijs rond de twintig miljoen euro, weg. Ziyech is zeker fysiek nog lang niet in staat om nu alweer een stap hogerop te doen. Die is telkens doodop na anderhalve wedstrijd in de week zowat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')