abonnement Unibet Coolblue
pi_170034701
quote:
6s.gif Op woensdag 5 april 2017 23:13 schreef golfer het volgende:
Vakantieplannen voor september zijn wat gewijzigd. Het wordt hoogstwaarschijnlijk een flydrive Israël.
Tof! Hoe lang gaan jullie?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_170034727
quote:
14s.gif Op woensdag 5 april 2017 22:46 schreef Maarten het volgende:

[..]

Ze wilde de volgende keer wel graag naar Enschede komen zei ze.
Maar de rest van de hints waren minder positief. Dus ik snap er niet veel van.
Waarschijnlijk is er dus geen klik. Twijfel zelf ook.

Dat zeg ik. Onbestemd.
Jammer voor je -O-

Gelukkig vanavond wel leuk gezelschap *O*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_170034734
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2017 07:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voor altijd, of wat?

Ik heb ze de hele nacht gescheiden gehouden. Nu weer.
nee totdat oorzaak duidelijk is. Nu sluit je het slachtoffer op en mag probleem kat heersen over rest van huis.
Heeft slachtoffer veilige plek om te ontkomen, boven op kast of zo?
Anders op F&F in kattenvraagbaak komen voor advies
pi_170034745
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 07:28 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

nee totdat oorzaak duidelijk is. Nu sluit je het slachtoffer op en mag probleem kat heersen over rest van huis.
Heeft slachtoffer veilige plek om te ontkomen, boven op kast of zo?
Anders op F&F in kattenvraagbaak komen voor advies
Ik heb het slachtoffer niet opgesloten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170034754
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2017 07:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb het slachtoffer niet opgesloten.
Strekte Loon, verdrietig om je dieren zo te zien :*

Is het een idee een toch naar de dierenarts te gaan, al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_170034767
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 07:32 schreef mjan het volgende:

[..]

Strekte Loon, verdrietig om je dieren zo te zien :*

Ik zou naar de dierenarts gaan, al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust.
Ja, nou, daar zit ik nu wel over na te denken. Met Ziva dan. Maar ik zie oppervlakkig niks mis, dus dan moet er bloed geprikt en grondig onderzoek. Dat is duur en dat heb ik best voor ze over, begrijp me niet verkeerd. Maar niet nodeloos. En Abby is ook gewoon raar.

Nou ja. Ik twijfel nog even verder.

Ze zitten nu iig allebei in de woonkamer. Ze hebben zich net allebei gewassen zonder met de ander bezig te zijn. Zo gauw Ziva beweegt gaat Abby wel weer grommen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170034782
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2017 07:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb het slachtoffer niet opgesloten.
oh sorryverkerrd begrepen dan
  donderdag 6 april 2017 @ 07:44:02 #233
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170034819
quote:
15s.gif Op woensdag 5 april 2017 23:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Klopt. Zelf ergens over oordelen op basis van kennis en ervaring is beter dan ongefundeerd Blugh blaten.
Je veronderstelling dat een mening ongefundeerd is slaat natuurlijk he-le-maal nergens op.
Soms/vaak is zo'n mening beter gefundeerd dan eentje die gebaseerd is op eigen ervaring.
pi_170034870
Goedemorgen dotjes. O+
pi_170034906
Goedemorgen :W

Succes met de vechtersbaas vandaag, Lonaa. Hopelijk komt er wat verandering in het gedrag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 6 april 2017 @ 08:02:08 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170034955
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 07:44 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Je veronderstelling dat een mening ongefundeerd is slaat natuurlijk he-le-maal nergens op.
Soms/vaak is zo'n mening beter gefundeerd dan eentje die gebaseerd is op eigen ervaring.
Nou inderdaad, vond het ook een :') opmerking. Alsof je ergens alleen een mening over kunt/mag hebben als je er zelf bent geweest.

Ik denk gaat ik meer over Spanje weet dan de gemiddelde Engelse toerist die er elk jaar komt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 6 april 2017 @ 08:07:36 #237
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170035000
Godsamme, om half 8 al aanwezig nog niks gedaan omdat ik met iemand met een shovel moet wachten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170035132
Vandaag krap vier uur in het OV oostwaarts. Ik ga de poezen van Lonaa eens ernstig toespreken!
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 april 2017 @ 08:27:35 #239
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170035136
Half 8 was dit uni gebouw nog op slot :(

TU rondgewandeld en nu aan de koffie...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 6 april 2017 @ 08:28:25 #240
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170035141
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 08:27 schreef minilot het volgende:
Vandaag krap vier uur in het OV oostwaarts. Ik ga de poezen van Lonaa eens ernstig toespreken!
doe dat!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 6 april 2017 @ 08:30:16 #241
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170035156
Ik heb hier de laatste tijd 'geklaagd' over mijn moeheid en op advies van verschillende mensen hier maar naar de dokter geweest vanmorgen

Dokter dat vanwege al
mijn symptomen ook direct aan een schildklierprobleem. Dus bloed geprikt. Maandag de uitslag. Ik ben benieuwd.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 6 april 2017 @ 08:30:51 #242
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170035160
Ik bestelde trouwens gisteren 'ossenhaas puntjes in witte wijnsaus' en ik kreeg varkenshaas in roomsaus. :{.
1 ster voor jou, leeg restaurant met bardame die de hele avond voor het raam stond om klanten naar binnen te kijken. :{.
  donderdag 6 april 2017 @ 08:31:02 #243
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170035162
Mini, lonaa en Maarten veel plezier met elkaar :7

Lonaa sterke met je poezenleed. Ik weet ook niet zo goed de oplossing :{
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170035165
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 08:27 schreef minilot het volgende:
Vandaag krap vier uur in het OV oostwaarts. Ik ga de poezen van Lonaa eens ernstig toespreken!
Als het werkt ben ik je eeuwig dankbaar. For realz.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 6 april 2017 @ 08:31:39 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170035166
quote:
9s.gif Op donderdag 6 april 2017 08:30 schreef Maarten het volgende:
Ik bestelde trouwens gisteren 'ossenhaas puntjes in witte wijnsaus' en ik kreeg varkenshaas in roomsaus. :{.
1 ster voor jou, leeg restaurant met bardame die de hele avond voor het raam stond om klanten naar binnen te kijken. :{.
Helpt ook wel bij de date-sfeer...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170035172
Ik vind het lief dat jullie meeleven. Ben er zelf ook echt wel van in de war en ik vind het voor allemaal heel sneu. Ziva snapt er niks van waarom Abby zo boos doet, maar Abby lijkt er zelf ook weinig van te snappen en wel toenadering te zoeken naar Ziva om dan vervolgens KKBOOS te worden.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170035173
Israël lijkt me enerzijds zeer interessant en boeiend, maar zou me er anderzijds wel bezwaard over voelen om mijn toeristengeld te brengen naar een land met een mijns inziens zo kwalijk beleid. Maar goed, bergen Israëliërs die daar zelf ook niks aan kunnen doen, dus mja, mja, beetje dubbel. Ik zou het zelf niet zo gauw als bestemming kiezen, maar dat geldt wel voor meer plekken. En ik snap best dat Israël en reuze fascinerende plek is. Ik kijk in elk geval uit naar het verslag van B&G, zij het met wat terughoudender enthousiasme dan gewoonlijk :)
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 6 april 2017 @ 08:33:25 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170035177
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2017 08:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het lief dat jullie meeleven. Ben er zelf ook echt wel van in de war en ik vind het voor allemaal heel sneu. Ziva snapt er niks van waarom Abby zo boos doet, maar Abby lijkt er zelf ook weinig van te snappen en wel toenadering te zoeken naar Ziva om dan vervolgens KKBOOS te worden.
Ik zou bloed laten prikken toch overwegen.
Lever of nieren dingetje geeft t beestje andere geur..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170035181
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 08:30 schreef zeefje het volgende:
Ik heb hier de laatste tijd 'geklaagd' over mijn moeheid en op advies van verschillende mensen hier maar naar de dokter geweest vanmorgen

Dokter dat vanwege al
mijn symptomen ook direct aan een schildklierprobleem. Dus bloed geprikt. Maandag de uitslag. Ik ben benieuwd.
O, dat klinkt niet zo onlogisch nee, ook met zo een plotselinge gewichtstoename. Goed dat je gegaan bent en nog maar even afwachten dan. :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_170035185
quote:
9s.gif Op donderdag 6 april 2017 08:30 schreef Maarten het volgende:
Ik bestelde trouwens gisteren 'ossenhaas puntjes in witte wijnsaus' en ik kreeg varkenshaas in roomsaus. :{.
1 ster voor jou, leeg restaurant met bardame die de hele avond voor het raam stond om klanten naar binnen te kijken. :{.
Wat, echt?! :D
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')