abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:45:01 #76
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170000056
Hmmm
Als ik zo nadenk over de geen alcohol drinken uitdaging, als je dat lastig lijkt is dat waarschijnlijk een hele goede reden het juist wel te doen...
Incluus mijzelf
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170000088
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Je bent ook gewoon maar mens hoor, met nare kantjes, denk ik dan
Nogal een open deur. :* Ik denk dat er helemaal niemand is die denkt dat dat niet zo is. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_170000105
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Hmmm
Als ik zo nadenk over de geen alcohol drinken uitdaging, als je dat lastig lijkt is dat waarschijnlijk een hele goede reden het juist wel te doen...
Incluus mijzelf
Ga je het ook een maandje proberen? Ik vond het een boeiend experiment! :Y
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:47:30 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170000131
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Ga je het ook een maandje proberen? Ik vond het een boeiend experiment! :Y
Is waarschijnlijk een heel goed idee.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:47:55 #80
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170000138
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Hmmm
Als ik zo nadenk over de geen alcohol drinken uitdaging, als je dat lastig lijkt is dat waarschijnlijk een hele goede reden het juist wel te doen...
Incluus mijzelf
Ja dat klopt wel, denk ik. Sociaal zó geaccepteerd dat we er niet eens meer bij stilstaan.

En zo ontzettend slecht voor de gezondheid, begrijp ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_170000148
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Hmmm
Als ik zo nadenk over de geen alcohol drinken uitdaging, als je dat lastig lijkt is dat waarschijnlijk een hele goede reden het juist wel te doen...
Incluus mijzelf
Ik heb het ook eens een maandje geprobeerd.
Maakte het mijzelf alleen onnodig moeilijk om van mezelf alleen maar water te mogen drinken.
Toen werd het wel een beetje saai.
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:48:34 #82
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170000152
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Nogal een open deur. :* Ik denk dat er helemaal niemand is die denkt dat dat niet zo is. :7
Top reactie! _O_ Mens, zoek een leven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 04-04-2017 18:15:52 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:48:42 #83
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170000156
Wie doet er nog meer mee? Ook uit morele support voor Golfer die het om gezondheidsredenen moet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:50:06 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170000191
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Wie doet er nog meer mee? Ook uit morele support voor Golfer die het om gezondheidsredenen moet?
Misschien Lot ook even vragen ons te steunen? Die heeft er verstand van. Ik wil wel meedoen hoor. Maand lang?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:53:16 #85
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170000258
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja dat klopt wel, denk ik. Sociaal zó geaccepteerd dat we er niet eens meer bij stilstaan.

En zo ontzettend slecht voor de gezondheid, begrijp ik.
Ja en nee, veel alcohol drinken is slecht, als je het beperkt tot een glas rode wijn per dag schijnt de levensverwachting te stijgen door duidelijke lagere hartinfarct kansen die opwegen ten opzichten van de stijging van de kans van leverziektes.
Weinig tot matig drinken is iig nog lang niet zo ongezond als roken, dat is écht heel ongezond. Bij roken is de kans op longkanker alleen al 50 keer zo hoog als niet roken. Nog afgezien van andere kankersoorten, vaatziektes etc etc
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:53:47 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_170000276
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Wie doet er nog meer mee? Ook uit morele support voor Golfer die het om gezondheidsredenen moet?
Ik moet niks, het was een advies van de Internist, maar voorlopig hou ik het nog bij doordeweeks alcoholvrij.
De komende tijd in de weekenden teveel leuke eetafspraken (en daar hoort wijn bij).
Dan een weekje Cyprus en daarna ga ik wel eens proberen het regime helemaal om te gooien, maar dan praten we over begin juni.

YOLO en het is mijn eigen oude en toch al zieke lijf.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_170000303
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik moet niks, het was een advies van de Internist, maar voorlopig hou ik het nog bij doordeweeks alcoholvrij.
De komende tijd in de weekenden teveel leuke eetafspraken (en daar hoort wijn bij).
Dan een weekje Cyprus en daarna ga ik wel eens proberen het regime helemaal om te gooien, maar dan praten we over begin juni.

YOLO en het is mijn eigen oude en toch al zieke lijf.
Groot gelijk :D
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:55:26 #88
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170000316
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja en nee, veel alcohol drinken is slecht, als je het beperkt tot een glas rode wijn per dag schijnt de levensverwachting te stijgen door duidelijke lagere hartinfarct kansen die opwegen ten opzichten van de stijging van de kans van leverziektes.
Weinig tot matig drinken is iig nog lang niet zo ongezond als roken, dat is écht heel ongezond. Bij roken is de kans op longkanker alleen al 50 keer zo hoog als niet roken. Nog afgezien van andere kankersoorten, vaatziektes etc etc
Nou ja, volgens mij is niet drinken nog altijd de beste optie, statistisch gezien. Da eet je maar wat meer rode bietjes.

Dat het minder slecht is dan roken, lijkt me niet zo relevant. We roken nu eenmaal niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:55:35 #89
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170000320
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik moet niks, het was een advies van de Internist, maar voorlopig hou ik het nog bij doordeweeks alcoholvrij.
De komende tijd in de weekenden teveel leuke eetafspraken (en daar hoort wijn bij).
Dan een weekje Cyprus en daarna ga ik wel eens proberen het regime helemaal om te gooien, maar dan praten we over begin juni.

YOLO en het is mijn eigen oude en toch al zieke lijf.
Zoals ik zei, als je het lastig vind is het waarschijnlijk een goede reden het juist wel te doen
Ik ga trouwens niet roomser dan de paus zijn en ook zonder alcohol koken, sauzen zonder wijn is not done
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:57:01 #90
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170000347
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik moet niks, het was een advies van de Internist, maar voorlopig hou ik het nog bij doordeweeks alcoholvrij.
De komende tijd in de weekenden teveel leuke eetafspraken (en daar hoort wijn bij).
Dan een weekje Cyprus en daarna ga ik wel eens proberen het regime helemaal om te gooien, maar dan praten we over begin juni.

YOLO en het is mijn eigen oude en toch al zieke lijf.
Ja, ik snap het wel. Maar ik zou gewoon lekker morgen de boel omgooien, denk ik. Je hebt er louter jezelf mee. Maar succes in elk geval! :*
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:57:03 #91
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170000348
Kom je bij de kapper waar je al 15 jaar komt, 3 weken na je vorige afspraak met de mededeling dat het nogal kut geknipt was en dat je ontevreden bent. (Voor het eerst).

Ja, vervelend. Had u eerder moeten komen.
Nee, hoer. Dat zag ik pas toen het weer begon te groeien.

Volle pond moeten betalen. Nou. Klant kwijt. Koude douche. Molotov-cocktail vannacht maar even afleveren.
pi_170000366
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals ik zei, als je het lastig vind is het waarschijnlijk een goede reden het juist wel te doen
Ik ga trouwens niet roomser dan de paus zijn en ook zonder alcohol koken, sauzen zonder wijn is not done
Zo heb ik het inderdaad ook gedaan. Niet gedronken, wel scheutje marsala bij de paddestoelen en wat port in brownies. Eén keer per abuis gefaald toen de koffiemelk op was en ik een flinke dot advocaat door mijn ochtendkoffie roerde.
Verder alleen gered door erg proberen op te letten en het te melden aan mensen om me heen - het is bij ons echt zo een gewoonte om biertjes, wijntjes en andere dingen te nemen, vooral bij het eten! :Y

Maar eh, als Golfer het niet doet, dan wij alsnog? Niet uit solidariteit maar als goed voorbeeld? :D
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:58:53 #93
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170000390
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou ja, volgens mij is niet drinken nog altijd de beste optie, statistisch gezien. Da eet je maar wat meer rode bietjes.

Dat het minder slecht is dan roken, lijkt me niet zo relevant. We roken nu eenmaal niet.
Ging me er meer om dat je het ongezond zijn niet zo moet zien als zwart en wit, er is een groot grijs gebied.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:59:16 #94
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170000399
Niet drinken hoef ik geen moeite voor te doen. Mis het geen seconde. Soms drink ik weken/maanden niet zonder daar bij stil te staan.

Wou dat ik dat ook met roken had. :7.
pi_170000400
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:57 schreef Maarten het volgende:
Kom je bij de kapper waar je al 15 jaar komt, 3 weken na je vorige afspraak met de mededeling dat het nogal kut geknipt was en dat je ontevreden bent. (Voor het eerst).

Ja, vervelend. Had u eerder moeten komen.
Nee, hoer. Dat zag ik pas toen het weer begon te groeien.

Volle pond moeten betalen. Nou. Klant kwijt. Koude douche. Molotov-cocktail vannacht maar even afleveren.
Dit noemen we ook wel: pre-meeting stress. :+
Komt goed knul, komt goed. Ook met gek haar.
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:59:45 #96
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170000408
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Zo heb ik het inderdaad ook gedaan. Niet gedronken, wel scheutje marsala bij de paddestoelen en wat port in brownies. Eén keer per abuis gefaald toen de koffiemelk op was en ik een flinke dot advocaat door mijn ochtendkoffie roerde.
Verder alleen gered door erg proberen op te letten en het te melden aan mensen om me heen - het is bij ons echt zo een gewoonte om biertjes, wijntjes en andere dingen te nemen, vooral bij het eten! :Y

Maar eh, als Golfer het niet doet, dan wij alsnog? Niet uit solidariteit maar als goed voorbeeld? :D
Wij een goed voorbeeld? Prima, april droog staan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170000421
Jeej! Yama had al een afzegger paraat. Nu alsnog met LHO erheen op 30 april. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_170000425
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:00 schreef minilot het volgende:
Jeej! Yama had al een afzegger paraat. Nu alsnog met LHO erheen op 30 april. O+
Zonder drank?
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:00:52 #99
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170000427
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ging me er meer om dat je het ongezond zijn niet zo moet zien als zwart en wit, er is een groot grijs gebied.
Jajajaja, dat snappen we allemaal wel pietje.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:01:38 #100
221912 minilot
Nancy boy
pi_170000445
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wij een goed voorbeeld? Prima, april droog staan
Ik ook? Ik heb net een maand gedaan! :D Bovendien moet ik deze week voor het eerst op audiëntie bij Lonaa en Kreator en ik geloof niet dat ik dat als niet-sociaal type helemaal trek zonder een liter sterke drank. :7
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')