abonnement Unibet Coolblue
pi_169959489
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 21:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Na weer even bekomen te zijn van deze aanfluiting, wat ik al een beetje verwacht had na de wanvertoning in Zeist waar Tonny een schorsing moest krijgen en waar Kluivert en Klaassen weer hun gang konden gaan tegen onze Kralingse broeders, slaan en elleboog werden doodleuk stilgezwegen door de fox neusjes.
Dan krijgen we vervolgens onze vrind Kuipers, de nieuwe Bossen van het scheidsrechterskorps lekker alles tegen de uit spelende ploeg fluiten met als resultaat een lachwekkende vrije trap (goed ingeschoten wel fout van Jones) en een debiele gele kaart voor el Ahmadi die de hele pot met de handrem erop moet spelen. Tot overmaat van ramp je sterspeler Jorgensen er na 11 minuten af en je weet al weer hoe laat het is in die pisbak. Ook nog even Berghuis geel geven omdat zo'n neus de bal naar hem gooit en hij hem terugschiet. Aansteker op je kop, Knjb schuift het wel weer onder het spreekwoordelijke laken.
Maar goed, al met al, zelfs tegen een gehandicapt Feyenoord dat met dit team niet eens bij de eerste 5 zou staan wordt het slechts 2-1 en vallen de neusjes helemaal kapot en met kramp in beiden beentjes zich in elkaars armen. Prima verschil blijft 3 + 1 door het doelsaldo en Feyenoord wordt gewoon kampioen, niemand heeft het meer over deze pot na het seizoen, toedeledokie.
Dank voor deze heldere uiteenzetting.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_169959794
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 21:45 schreef Keyos het volgende:
Suriname-dorp
Hahaha wat is deze dan weer :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 2 april 2017 @ 21:54:00 #228
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169959864
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 21:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hahaha wat is deze dan weer :').
Niet bekend met de Bijlmer volgens mij? Jezus, dat is nog erger dan Spijkenisse.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_169959888
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 21:54 schreef Keyos het volgende:

[..]

Niet bekend met de Bijlmer volgens mij? Jezus, dat is nog erger dan Spijkenisse.
Het is nogal zielig.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 2 april 2017 @ 22:01:10 #230
436302 Brammess
Fina jou3
pi_169960091
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 21:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Na weer even bekomen te zijn van deze aanfluiting, wat ik al een beetje verwacht had na de wanvertoning in Zeist waar Tonny een schorsing moest krijgen en waar Kluivert en Klaassen weer hun gang konden gaan tegen onze Kralingse broeders, slaan en elleboog werden doodleuk stilgezwegen door de fox neusjes.
Dan krijgen we vervolgens onze vrind Kuipers, de nieuwe Bossen van het scheidsrechterskorps lekker alles tegen de uit spelende ploeg fluiten met als resultaat een lachwekkende vrije trap (goed ingeschoten wel fout van Jones) en een debiele gele kaart voor el Ahmadi die de hele pot met de handrem erop moet spelen. Tot overmaat van ramp je sterspeler Jorgensen er na 11 minuten af en je weet al weer hoe laat het is in die pisbak. Ook nog even Berghuis geel geven omdat zo'n neus de bal naar hem gooit en hij hem terugschiet. Aansteker op je kop, Knjb schuift het wel weer onder het spreekwoordelijke laken.
Maar goed, al met al, zelfs tegen een gehandicapt Feyenoord dat met dit team niet eens bij de eerste 5 zou staan wordt het slechts 2-1 en vallen de neusjes helemaal kapot en met kramp in beiden beentjes zich in elkaars armen. Prima verschil blijft 3 + 1 door het doelsaldo en Feyenoord wordt gewoon kampioen, niemand heeft het meer over deze pot na het seizoen, toedeledokie.
Echt waar, waar haal je het lef uberhaupt vandaag om zo gigantisch overklast te worden en dan dit te posten
pi_169960174
Bram-neus, ff wieberen ga lekker naar je eigen hok. Als ze zo overklast werden waarom staat het dan slechts 2-1?
pi_169960237
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 22:03 schreef Duveldrinker het volgende:
Bram-neus, ff wieberen ga lekker naar je eigen hok. Als ze zo overklast werden waarom staat het dan slechts 2-1?
Ben je hier serieus?
  zondag 2 april 2017 @ 22:25:14 #233
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_169960855
quote:
2s.gif Op zondag 2 april 2017 21:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het is nogal zielig.
Eens.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_169961557
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 21:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Na weer even bekomen te zijn van deze aanfluiting, wat ik al een beetje verwacht had na de wanvertoning in Zeist waar Tonny een schorsing moest krijgen en waar Kluivert en Klaassen weer hun gang konden gaan tegen onze Kralingse broeders, slaan en elleboog werden doodleuk stilgezwegen door de fox neusjes.
Dan krijgen we vervolgens onze vrind Kuipers, de nieuwe Bossen van het scheidsrechterskorps lekker alles tegen de uit spelende ploeg fluiten met als resultaat een lachwekkende vrije trap (goed ingeschoten wel fout van Jones) en een debiele gele kaart voor el Ahmadi die de hele pot met de handrem erop moet spelen. Tot overmaat van ramp je sterspeler Jorgensen er na 11 minuten af en je weet al weer hoe laat het is in die pisbak. Ook nog even Berghuis geel geven omdat zo'n neus de bal naar hem gooit en hij hem terugschiet. Aansteker op je kop, Knjb schuift het wel weer onder het spreekwoordelijke laken.
Maar goed, al met al, zelfs tegen een gehandicapt Feyenoord dat met dit team niet eens bij de eerste 5 zou staan wordt het slechts 2-1 en vallen de neusjes helemaal kapot en met kramp in beiden beentjes zich in elkaars armen. Prima verschil blijft 3 + 1 door het doelsaldo en Feyenoord wordt gewoon kampioen, niemand heeft het meer over deze pot na het seizoen, toedeledokie.
Hahahaha :'( :'( :'(
pi_169961704
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 21:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Na weer even bekomen te zijn van deze aanfluiting, wat ik al een beetje verwacht had na de wanvertoning in Zeist waar Tonny een schorsing moest krijgen en waar Kluivert en Klaassen weer hun gang konden gaan tegen onze Kralingse broeders, slaan en elleboog werden doodleuk stilgezwegen door de fox neusjes.
Dan krijgen we vervolgens onze vrind Kuipers, de nieuwe Bossen van het scheidsrechterskorps lekker alles tegen de uit spelende ploeg fluiten met als resultaat een lachwekkende vrije trap (goed ingeschoten wel fout van Jones) en een debiele gele kaart voor el Ahmadi die de hele pot met de handrem erop moet spelen. Tot overmaat van ramp je sterspeler Jorgensen er na 11 minuten af en je weet al weer hoe laat het is in die pisbak. Ook nog even Berghuis geel geven omdat zo'n neus de bal naar hem gooit en hij hem terugschiet. Aansteker op je kop, Knjb schuift het wel weer onder het spreekwoordelijke laken.
Maar goed, al met al, zelfs tegen een gehandicapt Feyenoord dat met dit team niet eens bij de eerste 5 zou staan wordt het slechts 2-1 en vallen de neusjes helemaal kapot en met kramp in beiden beentjes zich in elkaars armen. Prima verschil blijft 3 + 1 door het doelsaldo en Feyenoord wordt gewoon kampioen, niemand heeft het meer over deze pot na het seizoen, toedeledokie.
De eerste keer dat ik eens in dit topic kijk en dan lees ik dit :') . Ik kom hier vaker neuzen :D
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_169961999
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 21:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Na weer even bekomen te zijn van deze aanfluiting, wat ik al een beetje verwacht had na de wanvertoning in Zeist waar Tonny een schorsing moest krijgen en waar Kluivert en Klaassen weer hun gang konden gaan tegen onze Kralingse broeders, slaan en elleboog werden doodleuk stilgezwegen door de fox neusjes.
Dan krijgen we vervolgens onze vrind Kuipers, de nieuwe Bossen van het scheidsrechterskorps lekker alles tegen de uit spelende ploeg fluiten met als resultaat een lachwekkende vrije trap (goed ingeschoten wel fout van Jones) en een debiele gele kaart voor el Ahmadi die de hele pot met de handrem erop moet spelen. Tot overmaat van ramp je sterspeler Jorgensen er na 11 minuten af en je weet al weer hoe laat het is in die pisbak. Ook nog even Berghuis geel geven omdat zo'n neus de bal naar hem gooit en hij hem terugschiet. Aansteker op je kop, Knjb schuift het wel weer onder het spreekwoordelijke laken.
Maar goed, al met al, zelfs tegen een gehandicapt Feyenoord dat met dit team niet eens bij de eerste 5 zou staan wordt het slechts 2-1 en vallen de neusjes helemaal kapot en met kramp in beiden beentjes zich in elkaars armen. Prima verschil blijft 3 + 1 door het doelsaldo en Feyenoord wordt gewoon kampioen, niemand heeft het meer over deze pot na het seizoen, toedeledokie.
Ik sluit me hierbij aan.
pi_169962206
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 22:03 schreef Duveldrinker het volgende:
Bram-neus, ff wieberen ga lekker naar je eigen hok. Als ze zo overklast werden waarom staat het dan slechts 2-1?
typisch geval van scorebord journalistiek
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 2 april 2017 @ 23:24:53 #238
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169962264
Trouwens slim om met de huldiging inzicht te gaan vechten op een plein onderling omdat je een keer verliest van de neusjes..

Genoeg reden voor Aboutaleb om weer moeilijk te gaan doen mochten we nog kampioen worden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 2 april 2017 @ 23:28:17 #239
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169962296
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens slim om met de huldiging inzicht te gaan vechten op een plein onderling omdat je een keer verliest van de neusjes..

Genoeg reden voor Aboutaleb om weer moeilijk te gaan doen mochten we nog kampioen worden.
Knokken op een plein helpt idd niet en is compleet zinloos. Wel zie je vaak dat het met voetbal averechts werkt als je met tientallen agenten op een plein gaat staan. Het is beter op een afstandje te waken en met 1 min er zijn als er écht wat gebeurt ipv met busjes op zo'n stadhuisplein te staan. Rotterdamse eenheid kan een hoop leren van Engeland. Als het om een paar glazen gaat: laat gaan, want op het moment dat je daar met je ME-busje gaat staan weet je 100% zeker dat het uit de hand loopt. Dat is dan een afweging die je moet maken.

Ook typisch trouwens dat er nu bijna 20 man zijn opgepakt, terwijl er bij die rellen bij het consulaat van Turkije volgens mij 2 lui zijn opgepakt maar wel alle glazen van de winkels daar aan diggelen lagen? Kan aan mij liggen, maar is wel een beetje apart.

Ik praat hier trouwens niets van het gedrag goed, ik verafschuw dit gedrag. Maar ik zag wel een gigantisch verschil aan omgang met supporters in Manchester en de politie in Rotterdam (al helemaal na Roda-thuis van vorig jaar). De-escalatie staat niet in het woordenboek.

[ Bericht 4% gewijzigd door Keyos op 02-04-2017 23:34:38 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_169962524
Ach ja, in Rotterdam is vandaag wel het wel het wereldrecord schelden met kanker gevestigd
  maandag 3 april 2017 @ 00:07:54 #241
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_169962717
quote:
10s.gif Op zondag 2 april 2017 23:49 schreef Henrys het volgende:
Ach ja, in Rotterdam is vandaag wel het wel het wereldrecord schelden met kanker gevestigd
Op grond van een filmpje? Helaas komt dat op vele plaatsen veelvuldig voor.
  maandag 3 april 2017 @ 00:08:37 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169962723
Zoals Ajax in de Kuip werd overklast was het vandaag andersom. Het verschil zat hem dan weer eens in de score

Uiteindelijk blij met Traore en het goaltje van Kramer. Daardoor blijft het gat 4.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 3 april 2017 @ 00:21:28 #243
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_169962841
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 00:08 schreef Caland het volgende:
Zoals Ajax in de Kuip werd overklast was het vandaag andersom. Het verschil zat hem dan weer eens in de score

Uiteindelijk blij met Traore en het goaltje van Kramer. Daardoor blijft het gat 4.
In de thuiswedstrijd belonen we onzelf ook niet idd. Om gek van te worden.
pi_169962874
Dat je in Amsterdam verliest is eigenlijk wel een zekerheidje, maar het verlies van Jorgensen en in mindere mate Karsdorp vind ik zorgelijker. Nieuwkoop vind ik een kleurloze speler waarvan ik mij afvraag waarom hij uberhaupt bij Feyenoord mag spelen. En Kramer.. tsja. Ajax en PSV hebben allebei een betere ploeg dan Feyenoord, alleen op basis van wilskracht zijn we nog steeds koploper. Laten we hopen dat ze de laatste 6 potjes die wilskracht weer op kunnen brengen. Er is te weinig individuele klasse en creativiteit om op terug te kunnen vallen als het niet loopt, met name in de uitwedstrijden.
  maandag 3 april 2017 @ 00:27:21 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169962893
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 00:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat je in Amsterdam verliest is eigenlijk wel een zekerheidje, maar het verlies van Jorgensen en in mindere mate Karsdorp vind ik zorgelijker. Nieuwkoop vind ik een kleurloze speler waarvan ik mij afvraag waarom hij uberhaupt bij Feyenoord mag spelen. En Kramer.. tsja. Ajax en PSV hebben allebei een betere ploeg dan Feyenoord, alleen op basis van wilskracht zijn we nog steeds koploper. Laten we hopen dat ze de laatste 6 potjes die wilskracht weer op kunnen brengen. Er is te weinig individuele klasse en creativiteit om op terug te kunnen vallen als het niet loopt, met name in de uitwedstrijden.
Wat een onzin. Je staat vanaf speelronde 1 bovenaan, verreweg het beste doelsaldo. Haal bij elk van de 3 clubs 5 basisspelers weg en dit is ongeveer wat je gaat zien (zie de dip van PSV dit seizoen)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 3 april 2017 @ 00:36:05 #246
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169962968
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 00:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat een onzin. Je staat vanaf speelronde 1 bovenaan, verreweg het beste doelsaldo. Haal bij elk van de 3 clubs 5 basisspelers weg en dit is ongeveer wat je gaat zien (zie de dip van PSV dit seizoen)
We staan ook gewoon dik verdiend bovenaan dit hele seizoen. Je wordt alleen gepakt dat je een smalle selectie hebt. PSV heeft Hendrix op de bank zitten als er een middenvelder nodig is, Ajax heeft Bazoer weg kunnen sturen, wat hebben wij?

Gewoon hopen dat we PEC en Go Ahead overleven (die laatste komt wel goed), en dat we vanaf Utrecht weer op oorlogskracht zijn. Er hoeft nog niets aan de hand te zijn, maar de marge is 1x verliezen op 6 wedstrijden max.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 3 april 2017 @ 00:39:36 #247
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169963007
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 00:36 schreef Keyos het volgende:

[..]

We staan ook gewoon dik verdiend bovenaan dit hele seizoen. Je wordt alleen gepakt dat je een smalle selectie hebt. PSV heeft Hendrix op de bank zitten als er een middenvelder nodig is, Ajax heeft Bazoer weg kunnen sturen, wat hebben wij?

Gewoon hopen dat we PEC en Go Ahead overleven (die laatste komt wel goed), en dat we vanaf Utrecht weer op oorlogskracht zijn. Er hoeft nog niets aan de hand te zijn, maar de marge is 1x verliezen op 6 wedstrijden max.
Voor elke club is het missen van 4-5 basisspelers gewoon teveel zoals vandaag. Ook PSV met die 'brede' selectie kwam in een vrije val toen zij een blessuregolf hadden eerder dit seizoen.

Kongolo, Vilhena, Elia, Jorgensen, Karsdorp is gewoon teveel van het goede om te moeten missen. En dat is echt geen schande en ook niet te ondervangen met een brede selectie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_169963015
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 00:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat een onzin. Je staat vanaf speelronde 1 bovenaan, verreweg het beste doelsaldo. Haal bij elk van de 3 clubs 5 basisspelers weg en dit is ongeveer wat je gaat zien (zie de dip van PSV dit seizoen)
We staan ook verdiend bovenaan, maar dat is met name op basis van de 1e seizoenshelft. Er zaten een paar erg goede wedstrijden bij, maar na de winterstop is het toch te vaak met hangen en wurgen. Bij Ajax is de aankoop van Ziyech erg belangrijk geweest en PSV heeft Van Ginkel gehaald in de winterstop. Dat zijn kwaliteitsinjecties die Feyenoord zich niet kan veroorloven. Ik zou het bijzonder knap vinden als we het met onze smalle selectie nog gaan redden.
  maandag 3 april 2017 @ 00:42:15 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169963032
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 00:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

We staan ook verdiend bovenaan, maar dat is met name op basis van de 1e seizoenshelft. Er zaten een paar erg goede wedstrijden bij, maar na de winterstop is het toch te vaak met hangen en wurgen. Bij Ajax is de aankoop van Ziyech erg belangrijk geweest en PSV heeft Van Ginkel gehaald in de winterstop. Dat zijn kwaliteitsinjecties die Feyenoord zich niet kan veroorloven. Ik zou het bijzonder knap vinden als we het met onze smalle selectie nog gaan redden.
Ja nogmaals, dit heeft helemaal niks met een brede selectie te maken. Dit is de helft van je basis 11 missen. Dat gaat geen enkel team kunnen opvangen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_169963041
Ik heb het topic even door zitten lezen maar kan iemand me even uitleggen waarom er altijd figuren zijn die op die trolletjes reageren?

Doe dat gewoon niet en laat ze lekker fappen op de zolderkamer. Die treurige figuren zijn geen seconde aandacht waard.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')