abonnement Unibet Coolblue
pi_169940785
quote:
14s.gif Op zondag 2 april 2017 09:46 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik ga lekker met het gezin naar Blijdorp. Geen zin in die stress.
De neusaap schijnt een aanrader te zijn

#12 is not for sale!
  zondag 2 april 2017 @ 09:53:04 #127
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_169940801
:')
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_169940805
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 09:51 schreef Haringkop het volgende:

[..]

De neusaap schijnt een aanrader te zijn

[ afbeelding ]
Lijkt een beetje op Louis van Gaal.

Maar deze apensoort lijkt me meer wat voor Artis.
pi_169940815
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 09:50 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

bang voor weer een nederlaag tegen de aartsrivaal.
van de laatste 21 klassiekers (uit en thuis) er maar 1 gewonnen.
ik vind dat persoonlijk een hele gunstige statistiek op dit moment

Hoe meer een bepaalde uitslag voorkomt in een bepaalde reeks hoe groter de kans wordt dat er een omslagpunt komt....... Harvard ^O^

Zou dat omslagpunt vandaag zijn?

Gelijkspel is genoeg
Winst is voortreffelijf
Nederlaag is een hele kleine domper maar geen ramp

:Y)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169940875
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 09:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik vind dat persoonlijk een hele gunstige statistiek op dit moment

Hoe meer een bepaalde uitslag voorkomt in een bepaalde reeks hoe groter de kans wordt dat er een omslagpunt komt....... Harvard ^O^

Zou dat omslagpunt vandaag zijn?

Gelijkspel is genoeg
Winst is voortreffelijf
Nederlaag is een hele kleine domper maar geen ramp


:Y)
Je zegt wat zinnigs. Klaasgod. _O_
pi_169940881
Nederlaag zou ook een ramp zijn. In Zwolle hebben we ook nog nooit gewonnen en dan sta je zo weer gelijk in punten. Dan trekken wij het echt niet meer over de streep hoor.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_169940897
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 10:02 schreef exile79 het volgende:
Nederlaag zou ook een ramp zijn. In Zwolle hebben we ook nog nooit gewonnen en dan sta je zo weer gelijk in punten. Dan trekken wij het echt niet meer over de streep hoor.
doemdenker..
pi_169940904
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 10:02 schreef exile79 het volgende:
Nederlaag zou ook een ramp zijn. In Zwolle hebben we ook nog nooit gewonnen en dan sta je zo weer gelijk in punten. Dan trekken wij het echt niet meer over de streep hoor.
Ajax heeft nog een paar zware potjes....psv uit bijvoorbeeld...\Het gaat niet alleen om Feyenoord maar ook wat de concurrentie nog gaat doen. Ik ben zeer positief.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 2 april 2017 @ 10:05:09 #134
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169940916
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169940930
Natafelen met Kees nu.
pi_169940937
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 10:07 schreef Zipportal het volgende:
Natafelen met Kees nu.
Dat is morgen. Nu is het gewoon De tafel van Kees.
pi_169940944
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 10:03 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

doemdenker..
Klopt.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_169941087
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 10:02 schreef exile79 het volgende:
Nederlaag zou ook een ramp zijn. In Zwolle hebben we ook nog nooit gewonnen en dan sta je zo weer gelijk in punten. Dan trekken wij het echt niet meer over de streep hoor.
:')!
pi_169941165
quote:
Berghuis: We gaan met de borst vooruit de Arena in
Winnen in de Arena. Feyenoorder Steven Berghuis maakte het al eens mee toen hij nog in het shirt van AZ speelde. ,,Aron Johannsson maakte het winnende doelpunt’’, weet Berghuis nog. ,,Niklas Moisander van Ajax kreeg een rode kaart. Het was een mooie ervaring. Maar dit zal anders zijn.’’

02-04-17, 09:22

Met dat laatste doelt de aanvaller niet op zozeer op de uitslag, want met een 0-1 zou Feyenoord de landstitel voor het oprapen te hebben. ,,Dan komen we wel heel dichtbij’’, zegt de speler die verwacht na het seizoen weer te moeten terugkeren bij Watford in de Engelse Premier League. ,,Dat met Watford is iets voor later. Ja, we gaan echt met de borst vooruit de Arena binnenstappen. Wij zijn de koploper van Nederland, dan ga je niet angstig naar een wedstrijd toe. Dat verdienen al die mensen die achter ons staan ook helemaal niet. Natuurlijk voel ik het verlangen, de hunkering. Ik woon in Rotterdam en al valt de gekte nog mee, de mensen spreken je wel vaak aan. Ja, het valt nog mee, vind ik. Ik heb mijn haar geknipt, dus misschien herkennen ze me niet zo eenvoudig hahaha. Maar ik had er laatst met Karim El Ahmadi over. Ik zei fantastisch hoor al die mensen, veel mensen positief over ons elftal. Hij zei: geniet er van, ik heb ook de andere kant meegemaakt.’’

Of ik op rechts of op links speel? Op rechts voel ik me misschien iets vrijer.

Die sportief barre tijden lijken inmiddels ver achter de Rotterdammers te liggen. In de Arena kan Feyenoord de kroon op het werk zetten. Of is het eerder zorgen dat de voorsprong op Ajax in elk geval intact blijft? ,,Dat eerste is het droomscenario, het scenario waar wij aan denken. Maar alles hangt van de wedstrijd af. Dat bepaalt waar je achteraf tevreden mee moet zijn. Of ik op rechts of op links speel? Op rechts voel ik me misschien iets vrijer. Maar links kan ook, al was het tegen Heerenveen inderdaad moeizaam. Daar hadden we in de eerste helft vaak de bal niet en moesten we achteruit. Dat was lastig voor mij.’’

Na de pauze stond Berghuis weer op rechts en was hij nadrukkelijk betrokken bij de twee Rotterdamse treffers. ,,We voelen ons goed, ik dus ook. De aanloop naar de Klassieker was apart omdat veel spelers lang weg waren met de nationale ploeg. Ik vond het in eerste instantie jammer dat we niet echt een hele week samen naar zo’n topwedstrijd konden toeleven. Maar weet je: toen we donderdag allemaal in de Kuip aankwamen, voelde het als typisch Feyenoord. Het voelde alsof we alweer weken bij elkaar waren en naar die topwedstrijd toeleefden;
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169941318
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:
zo de opstelling zojuist doorgekregen van gio

------------jones----------
karsdorp---heijden------Botteghin----Nelom

Woudenberg------EL----------Toornstra

Berghuis----------Jorgensen-------Kuijt

Woudenberg denk ik over rechts en Toornstra over links. Anders zou heel die linkerkant anders zijn als normaal met Kongolo, Vilhenna, Elia.
Beetje jammer dat heel die linkerkant afwezig is. Ajax zal daar op in gaan willen spelen.
Woudenberg op rechts? Waarom niet gewoon Nieuwkoop?
BFF met GGMM
pi_169941331
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:')!
Wat heb jij tegen Feyenoord eigenlijk?
  zondag 2 april 2017 @ 10:40:05 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169941340
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 09:50 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

bang voor weer een nederlaag tegen de aartsrivaal.
van de laatste 21 klassiekers (uit en thuis) er maar 1 gewonnen.
Feyenoord heeft alles te winnen en bijzonder weinig te verliezen. Win en Ajax is knock-out, verlies en Ajax staat met 3 punten achter en op doelsaldo mijlenver weg. Moet Feyenoord nog 2x punten verspelen en Ajax, lastiger programma, alles pakken. Met een drukker programma.

Nee, Feyenoord heeft weinig te verliezen dus zo bang ben ik niet
Laffe huichelaar
pi_169941371
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 10:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Woudenberg op rechts? Waarom niet gewoon Nieuwkoop?
nieuwkoop bedoel ik

haal die 2 altijd door elkaar

goed dat jij mij even attendeert op mijn fout }:|
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169941849
quote:
14s.gif Op zondag 2 april 2017 10:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat heb jij tegen Feyenoord eigenlijk?
Heb vooral wat tegen die grote droevige groep Tokkies die menen bij de club te horen en zich nergens kunnen gedragen.

Ze lopen overal wel. Maar bij Feyenoord zijn het er gewoon heel erg veel. Sneu volk.
pi_169941913
quote:
11s.gif Op zondag 2 april 2017 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Heb vooral wat tegen die grote droevige groep Tokkies die menen bij de club te horen en zich nergens kunnen gedragen.

Ze lopen overal wel. Maar bij Feyenoord zijn het er gewoon heel erg veel. Sneu volk.
Maar wat kom je hier dan doen? :? Hier zijn we allemaal beschaafde supporters.
pi_169941929
quote:
14s.gif Op zondag 2 april 2017 11:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar wat kom je hier dan doen? :? Hier zijn we allemaal beschaafde supporters.
Alsof je hier alleen mag posten als je Feyenoord supporter bent? Ik post ook bij Ajax en PSV. Zo vreemd is dat toch niet?
pi_169941950
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Alsof je hier alleen mag posten als je Feyenoord supporter bent? Ik post ook bij Ajax en PSV. Zo vreemd is dat toch niet?
Je doet hier altijd een beetje (passief) agressief. Omdat je een beetje boos bent op een groepje Feyenoorders, maar die groep zit hier helemaal niet.
pi_169942019
quote:
Prominenten voorspellen: 'Feyenoord heeft de betere ploeg'

KLASSIEKER

Zelden stond er zoveel op het spel tijdens de Klassieker als vandaag. Wint Ajax, dan wordt de titelrace nog spannend, wint Feyenoord, dan staan de Rotterdammers met anderhalf been op de Coolsingel. Wij vroegen voetbalprominenten naar hun voorspelling.

30-03-17, 19:54 Laatste update: 02-04-17, 11:11

In aanloop naar de Klassieker komen steeds meer prominenten aan het woord.

Door Daniël Dwarswaard en Nik Kok

Jan van Halst
Voorspelling: 1-3 voor Feyenoord
Uitleg: ,,Feyenoord heeft een betere ploeg dan Ajax. Ik verwacht dat ze gaan reageren en dat ligt ze wel.''

Leroy Fer
Voorspelling: 2-2
Uitleg: ,,Een gelijkspel zou perfect zijn. Een overwinning? Ja, dan is het vandaag al afgelopen in de eredivisie.''

Michael Mols
Voorspelling: 1-2 voor Feyenoord
Uitleg: ,,Ajax moet, dus Feyenoord zou op de counter kunnen toeslaan met hun snelle mensen voorin. Achterin is Feyenoord heel stabiel.''

Gertjan Verbeek
Voorspelling: 1-2 voor Feyenoord
Uitleg: ,,De kans is ook groot dat het een gelijkspel wordt omdat Feyenoord niet per se hoeft en ik Ajax niet bij machte zie om Feyenoord te verslaan. Maar een kleine overwinning voor Feyenoord zit er wel in (1-2). Feyenoord is veel stabieler dan Ajax. Zij laten het zien op de momenten dat het moet zoals laatst tegen Heerenveen. Zij kunnen de bakens wél verzetten. Ajax mist duidelijk scorend vermogen. Spannend gaat het wel worden.”

John van Loen
Voorspelling: 2-2
Uitleg: ,,Ik denk niet dat Feyenoord verliest. Ik hoop dat ze hoog druk zetten, want als ze gaan inzakken krijg je eenrichtingsverkeer.''

Aad de Mos
Voorspelling: 0-1 voor Feyenoord.
Uitleg: ,,En dan is het seizoen klaar. Feyenoord is meer een team dan Ajax. Ajax is sterk in de Arena, maar Feyenoord laat zich dit niet meer afnemen.''

Kees Kist
Voorspelling: 1-1
Uitleg: ,,De ploegen zullen in de Arena gelijkwaardig zijn aan elkaar. Ajax zal wel aanvallen, maar ik vind Feyenoord zo degelijk dat ze hen prima partij kunnen bieden. Dan neemt Ajax risico en dan moeten ze toch een tegentreffer slikken. Ik denk niet dat Feyenoord meer in de problemen komt. Zondag niet en dan daarna ook niet.”

Ronald de Boer
Voorspelling: 2-1 voor Ajax.
Uitleg: ,,Maar dat is meer omdat ik het hoop. Want Feyenoord is heel degelijk en heeft veel verschillende wapens."

Stefan Pettersson
Voorspelling: 2-1 voor Ajax.
Uitleg: ,,En dan kan het daarna echt nog wel spannend worden."

Johnny Rep
Voorspelling: 2-2.
Uitleg: ,,Feyenoord neemt een voorschot op de titel en dat gun ik hen wel."

Richard Witschge
Voorspelling: 3-1 voor Ajax.
Uitleg: ,,Feyenoord maakt een goede periode door, maar het thuisvoordeel gaat de doorslag geven."

Sjaak Swart
Voorspelling: 2-1 voor Ajax.
Uitleg: ,,Je denkt toch niet dat we nog wat weg gaan geven in ons eigen stadion?"

Gerard van der Lem
Voorspelling: 2-1 voor Ajax.
Uitleg: ,,Omdat het nog wel een beetje spannend moet blijven. Maar ik gun Feyenoord de titel wel."

Henk ten Cate
Voorspelling: 1-1
Uitleg: ,,Ik hou het op 1-1 want Feyenoord zit in een flow en die heeft aan dit gelijkspel genoeg. Ik proef zoveel honger bij die ploeg, dat is niet normaal. Die tweede helft tegen Heerenveen laatst, toen ze die 1-0-achterstand wisten om te buigen, was wat dat betreft exemplarisch. Ajax en PSV hebben in principe meer voetballende kwaliteiten maar Feyenoord kán niet verliezen. Zondag dus ook niet.”

Kees Jansma
Voorspelling: 1-2 voor Feyenoord
Uitleg: ,,Bij Feyenoord is meer geloof en kracht momenteel dan bij Ajax. Dit kunnen ze niet meer laten lopen en dat gaat ook doorwerken in de Klassieker. Dat is trouwens een gevoel dat ik al veel langer heb. Voor het seizoen eigenlijk al. Dit is gewoon hét jaar voor Feyenoord. Het maakt ook niet veel uit dat Vilhena niet meedoet. Spelers worden geschorst of raken geblesseerd, dat is allemaal van geen doorslaggevende betekenis.”

Simon Tahamata
Voorspelling: 2-1 voor Ajax
Uitleg: ,,Maar het gaat Feyenoord niet van de titel houden.''

Kenneth Perez
Voorspelling: 3-3
Uitleg: ,,Ik denk dat het een spektakel wordt. Ajax moet in tegenstelling tot Feyenoord vol gas gaan. Dan moet Feyenoord wel mee. Dat kunnen ze, het wordt mooi.”

Pierre van Hooijdonk
Voorspelling: 0-1 voor Feyenoord
Uitleg: ,,Feyenoord kan zonder enige bibbers naar de Amsterdam Arena en dat komt dan vooral door dat laatste eredivisieweekeinde toen Ajax punten verspeelde tegen Excelsior. Dat zorgt ervoor dat ze vrijuit kunnen voetballen en dat is lekker. Het gevoel van ‘we kunnen een klapje krijgen’ is fijn in de wetenschap dat Feyenoord in de Arena al een tijdje niet heeft gewonnen.”

Bryan Roy
Voorspelling: 1-0 voor Ajax
Uitleg: ,,Dit is alleen gebaseerd op liefde voor de club. Verder zit er helemaal geen gedachte achter. Dat zegt wel genoeg hè.’'
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 2 april 2017 @ 11:31:06 #149
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169942170
Michael Mols
Voorspelling: 1-2 voor Feyenoord
Uitleg: ,,Ajax moet, dus Feyenoord zou op de counter kunnen toeslaan met hun snelle mensen voorin. Achterin is Feyenoord heel stabiel.''

uhhh welke snelle mensen? Kuyt?
Laffe huichelaar
  zondag 2 april 2017 @ 11:35:48 #150
438851 Oldground
El Poderoso
pi_169942260
Ik hoop op een (invallende) heldenrol voor Al Jarreau.
Van alles is weer waardeloos.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')