abonnement Unibet Coolblue
pi_169766209
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

2010:

https://www.theguardian.c(...)y-enhanced-screening
http://www.irishtimes.com(...)-countries-1.1265449

[..]


[..]

Kan je zeggen dat dat iets anders is dan een inreisverbod, het is nog net zo goed een vorm van discriminatie op basis van afkomst.
Het is ook iets anders en niemand werd geweigerd op basis van afkomst. Wil je het gewoon niet begrijpen, Faxie? De verschillen zijn wel degelijk groot.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 14:32:54 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169766310
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 12:38 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Wat hebben die Democraten te lachen ?
Het lukte ze niet om een geschikte presidentkandidaat te leveren.
Meerderheid van de gouverneurs en inderdaad het senaat en congres zijn beide in meerderheid Republikeins.

Volgens mij hebben de Democraten dan gewoon gefaald, dan valt er weinig te lachen voor hun.

Omdat hun tegenstanders het met hun riante machtspositie niet eens voor elkaar krijgen om een door hen vervloekte wet afgeschaft te krijgen.

Met zulke vijanden heb je geen vrienden nodig
pi_169766349
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is ook iets anders en niemand werd geweigerd op basis van afkomst. Wil je het gewoon niet begrijpen, Faxie? De verschillen zijn wel degelijk groot.
Wat valt er te begrijpen dan? Elke reiziger uit zo'n land was potentieel terrorist. Maar nee hoor, geen discriminatie :')
pi_169766383
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 07:18 schreef Hexagon het volgende:
IK ben benieuwd hoe de overgebleven Trump fans dit recht gaan lullen :')
Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. Als men deze nieuwe slechtere variant van Obamacare had doorgedrukt, dan was het de schuld van de Republikeinen dat het niet werkt. Nu laat men Obamacare stukgaan (het is niet houdbaar tenslotte) en kunnen ze Obama de schuld geven.

Als de Democraten enigszins integer zouden zijn (en dat zijn ze dus niet), zouden ze vol op single payer inzetten. Dan bied je wel een werkend alternatief. Nu laat je eventueel zelfs de kans open voor Trump om tegen het einde van zijn termijn (als hij dat haalt) zelf met een beter voorstel te komen en dan met gemak een tweede termijn te pakken.
pi_169766392
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:13 schreef Barbusse het volgende:

Als die ook maar niet door rechters unconstitutional genoemd worden dan :')
Zogenaamde rechters...
pi_169766434
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:23 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ik snap wel wat onderzoek doen inhoudt, ik denk alleen dat jij het allemaal een beetje opblaast door gelijk "hoogverraad" :( te roepen.
Het is gewoon wat onderzocht wordt.

Dat dat een ongemakkelijke waarheid is, is een tweede.
pi_169766452
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat hun tegenstanders het met hun riante machtspositie niet eens voor elkaar krijgen om een door hen vervloekte wet afgeschaft te krijgen.

Met zulke vijanden heb je geen vrienden nodig
En dat terwijl ze naar eigen zeggen al 7 jaar een beter voorstel op de plank hadden liggen...
pi_169766485
Maar jullie hebben gelijk hoor. Trump doet alleen maar stomme dingen en het is een kwestie van tijd voordat de bom barst. Blij nu?

Nah, ik denk dat de wereld gewoon door blijft draaien, en over 4 jaar is er netto niet veel veranderd.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 14:44:37 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169766532
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:36 schreef drexciya het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. Als men deze nieuwe slechtere variant van Obamacare had doorgedrukt, dan was het de schuld van de Republikeinen dat het niet werkt. Nu laat men Obamacare stukgaan (het is niet houdbaar tenslotte) en kunnen ze Obama de schuld geven.

Als de Democraten enigszins integer zouden zijn (en dat zijn ze dus niet), zouden ze vol op single payer inzetten. Dan bied je wel een werkend alternatief. Nu laat je eventueel zelfs de kans open voor Trump om tegen het einde van zijn termijn (als hij dat haalt) zelf met een beter voorstel te komen en dan met gemak een tweede termijn te pakken.
Tja, vooralsnog hebben de republikeinen gewoon de macht en zijn zij dus verantwoordelijk om de zaken te regelen. En als ze dat niet lukt zijn zij de gebeten hond. Je kan immers niet een andere partij de schuld geven als je zelf de meerderheid hebt en die niet bij elkaar weet te houden.

Maar hij zal de Democraten duidelijk hard nodig gaan hebben als hij iets door het congres wil gaan krijgen. Paul Ryan is zijn gezag nu wel kwijt.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 15:37:47 #85
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169767363
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 11:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat heeft Obama voor elkaar gekregen in zijn eerste 2 maanden? Sterker: kan je aangeven wat Obama voor elkaar heeft gekregen in 8 jaar? Buiten Obamacare dan.
Een stimuleringsprogramma van rond de 850 miljard dollar er door heen gekregen _O_
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gen-11688943-a820911


Trump heeft zes wetten er doorheen gekregen variërend van dat kolenindustrie weer gore zooi in het water mag lozen tot een naamswijziging van een of ander ziekenhuis in Pennsylvania.

Wat een onbegrensde prutser is ie.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 25 maart 2017 @ 16:10:08 #86
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169767799
nowthisnews twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 00:49:02 President Trump: I never said repealing and replacing Obamacare would be easy. Really? Let's check the tape: https://t.co/3Pk675UAqn reageer retweet
Wie kan dit nog recht praten :')???
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 25 maart 2017 @ 16:10:44 #87
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169767815
dubbel :(
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_169768134
Verenigde Staten. Boeiend. (niet dus)
pi_169770030
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja, vooralsnog hebben de republikeinen gewoon de macht en zijn zij dus verantwoordelijk om de zaken te regelen. En als ze dat niet lukt zijn zij de gebeten hond. Je kan immers niet een andere partij de schuld geven als je zelf de meerderheid hebt en die niet bij elkaar weet te houden.

Maar hij zal de Democraten duidelijk hard nodig gaan hebben als hij iets door het congres wil gaan krijgen. Paul Ryan is zijn gezag nu wel kwijt.
Natuurlijk, de Republikeinen hebben bijna 8 jaar gehad om met een serieus alternatief te komen en daarin hebben ze duidelijk gefaald. Andersom had Obama 7 jaar de tijd om Obamacare echt te laten werken.

Dit toont aan dat het systeem in de VS gewoon niet werkt; sommigen maakten al de opmerking om domweg willekeurige mensen uit een staat als vertegenwoordigers te selecteren; die krijgen meer voor elkaar dan het stel prutsers wat er nu zit.

Om Paul Ryan zal ik geen traan laten, en Trump waarschijnlijk ook niet. Opmerkelijk aspect was dat een significant aantal tegenstemmers van de Republikeinen uit staten kwamen waar Hillary had gewonnen. Zij hebben dus min of meer naar hun kiezers geluisterd.
pi_169770768
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:01 schreef drexciya het volgende:

[..]

Natuurlijk, de Republikeinen hebben bijna 8 jaar gehad om met een serieus alternatief te komen en daarin hebben ze duidelijk gefaald. Andersom had Obama 7 jaar de tijd om Obamacare echt te laten werken.

Dit toont aan dat het systeem in de VS gewoon niet werkt; sommigen maakten al de opmerking om domweg willekeurige mensen uit een staat als vertegenwoordigers te selecteren; die krijgen meer voor elkaar dan het stel prutsers wat er nu zit.

Om Paul Ryan zal ik geen traan laten, en Trump waarschijnlijk ook niet. Opmerkelijk aspect was dat een significant aantal tegenstemmers van de Republikeinen uit staten kwamen waar Hillary had gewonnen. Zij hebben dus min of meer naar hun kiezers geluisterd.
De grap is gewoon dat Trump riep: we gaan betere zorg krijgen voor iedereen, het gaat veel minder kosten en we regelen dat onmiddellijk.

Vervolgens na gekozen te zijn: niemand wist dat dit lastig is (correctie, Donald, JIJ wist het niet). Dan komt het plan en bespaart men geld door 24 miljoen Amerikanen uit te sluiten van dekking (dat is in tegenspraak met 'iedereen' en er is ook niets beters aan) en dat geld wordt dan kado gedaan aan de rijken.

Om vervolgens te stranden (dus niets 'onmiddellijk').

Het toont vooral de incompetentie van Trump aan.
pi_169773044
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De grap is gewoon dat Trump riep: we gaan betere zorg krijgen voor iedereen, het gaat veel minder kosten en we regelen dat onmiddellijk.

Vervolgens na gekozen te zijn: niemand wist dat dit lastig is (correctie, Donald, JIJ wist het niet). Dan komt het plan en bespaart men geld door 24 miljoen Amerikanen uit te sluiten van dekking (dat is in tegenspraak met 'iedereen' en er is ook niets beters aan) en dat geld wordt dan kado gedaan aan de rijken.

Om vervolgens te stranden (dus niets 'onmiddellijk').

Het toont vooral de incompetentie van Trump aan.
Dat een land, zoals de Verenigde Staten, géén fatsoenlijk zorgstelsel kan opzetten geeft een moedwillige incompetentie van ALLE politici aan. Trump is een prutser, maar het plan kwam van Paul Ryan en geeft aan hoe belabberd de GOP in elkaar zit.

Het enige voordeel aan de gang van zaken is dat de problemen van ObamaCare duidelijk worden. Onder de burgers is genoeg draagvlak; er is zelfs een toer geweest van Bernie door Trumpland, waarin hij zijn tegenstanders wist te overtuigen van een single-payer systeem.

De enige reden dat er geen fatsoenlijk systeem is in de VS, is omdat de politiek niet wil.
pi_169780653
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:10 schreef Falco het volgende:
nowthisnews twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 00:49:02 President Trump: I never said repealing and replacing Obamacare would be easy. Really? Let's check the tape: https://t.co/3Pk675UAqn reageer retweet
Wie kan dit nog recht praten :')???
Ja en we wachten nu nog op het kwartje van Kok en de 1000 euro van Rutte.
Wie kan dit nog recht praten :')???????
  zondag 26 maart 2017 @ 03:45:20 #93
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169783763
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 11:37 schreef Elzies het volgende:

Politiek is politiek. Soms win je en soms verlies je op voorstellen.
En soms krijg je geen ene fuck gedaan omdat je geen ene fuck begrijpt van het spel dat je moet spelen.

Maar blijf lekker brullen, lekker brullen. Mr Kingoftheworld, :').

Trump doet me denken aan:

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 26 maart 2017 @ 03:55:44 #94
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169783825
Trump kan natuurlijk ook denken "ha, daar kom ik mooi vanaf".
pi_169783899
Ik denk sowieso niet dat dit de gemiddelde Trump-stemmer ook maar enigszins boeit. Dus t.o.v. wie staat hij dan zogenaamd "in zijn hemd"?
  zondag 26 maart 2017 @ 04:57:12 #96
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169783974
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 04:22 schreef hpeopjes het volgende:
Ik denk sowieso niet dat dit de gemiddelde Trump-stemmer ook maar enigszins boeit. Dus t.o.v. wie staat hij dan zogenaamd "in zijn hemd"?
- de rest van het land
- de Democraten
- de Republikeinen
- de rest van de wereld
- etc.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_169783994
quote:
7s.gif Op zondag 26 maart 2017 04:57 schreef Ringo het volgende:

[..]

- de rest van het land
- de Democraten
- de Republikeinen
- de rest van de wereld
- etc.
Nouja, ik zie het niet. Mij boeit het in elk geval helemaal niks.

De winst zat er voor mij vooral in dat Trump überhaupt verkozen wérd, want dat had natuurlijk niemand ooit verwacht. Met als gevolg al die schreeuwende en met geweld dreigende deugers op televisie, jankende linkse meisjes op youtube etc. etc. etc. Puur genieten natuurlijk. En oh oh oh wat zijn de deugmensen toen door de mand gevallen!

Wat er nu verder in de VS gebeurt interesseert me niks. Het zal wel.
  zondag 26 maart 2017 @ 09:22:29 #98
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169785558
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 05:12 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Nouja, ik zie het niet. Mij boeit het in elk geval helemaal niks.

De winst zat er voor mij vooral in dat Trump überhaupt verkozen wérd, want dat had natuurlijk niemand ooit verwacht. Met als gevolg al die schreeuwende en met geweld dreigende deugers op televisie, jankende linkse meisjes op youtube etc. etc. etc. Puur genieten natuurlijk. En oh oh oh wat zijn de deugmensen toen door de mand gevallen!

Wat er nu verder in de VS gebeurt interesseert me niks. Het zal wel.
Haha, dus eigenlijk is jouw enige politieke drijfveer is leedvermaak. Over door de mand vallen gesproken. Dan ben je gewoon een intens treurig persoon. :')
pi_169785635
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja, vooralsnog hebben de republikeinen gewoon de macht en zijn zij dus verantwoordelijk om de zaken te regelen. En als ze dat niet lukt zijn zij de gebeten hond.
bizar genoeg verweet Trump zijn verlies aan de democraten, er waren niet genoeg democraten die voor zijn wet wilde stemmen. Geen woord over republikeinen die tegen waren
  zondag 26 maart 2017 @ 09:32:29 #100
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169785638
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 05:12 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Nouja, ik zie het niet. Mij boeit het in elk geval helemaal niks.

De winst zat er voor mij vooral in dat Trump überhaupt verkozen wérd, want dat had natuurlijk niemand ooit verwacht. Met als gevolg al die schreeuwende en met geweld dreigende deugers op televisie, jankende linkse meisjes op youtube etc. etc. etc. Puur genieten natuurlijk. En oh oh oh wat zijn de deugmensen toen door de mand gevallen!

Wat er nu verder in de VS gebeurt interesseert me niks. Het zal wel.
Wat een laffe wegkijker ben je dan :D! Zie gewoon in dat Trump een grote faalaap is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')