abonnement Unibet Coolblue
pi_169767212
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb om de één of andere reden steeds in mijn hoofd dat jij ook helemaal tegen de Duitse grens aanwoont. Stom! Ik ben namelijk best geregeld in Utrecht. Dus even proberen te onthouden dat ik de eerstvolgende keer dat het zo ver is even tijd vrijmaak om hoi te komen zeggen.

*wegoversteken en 2 straten en serieus een van de leukste winkel straten op eetgebied in Utrecht die je door moet*
(Er gaat een directe bus van Utrecht naar de hoek van mijn straat! :D)
most welcome my dear...gewoon mega centraal in het land en met jouw 130 BPM is het 10 minuten van het centraal
pi_169767232
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:27 schreef liedetector het volgende:

[..]

most welcome my dear...gewoon mega centraal in het land en met jouw 130 BPM is het 10 minuten van het centraal
Oh tof!
Eén van mijn vrienden woont ook in de binnenstad. :Y Die kijkt vanuit zijn slaapkamerraam van best dichtbij naar de Domtoren :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169767279
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh tof!
Eén van mijn vrienden woont ook in de binnenstad. :Y Die kijkt vanuit zijn slaapkamerraam van best dichtbij naar de Domtoren :)
ik net andere kant op dan binnenstad, maar kan hier uit raam gewoon stadskantoor zien wat op centraal staat.... en als ik hier heen fiets zie ik altijd de dom ja.... ik woon om de hoek van de kanaalstraat en vind lombok gewoon serieus de leukste wijk van Utrecht, gistere nog over met iemand uit de de vogelbuurt en daar zeggen mensen e;lkaar ook geen gedag ofzo...blegh hier gewoon best dorps en dat op steenworp van binnenstad
pi_169767305
Ik woon in een dorp maar ik zeg geen gedag op straat. :+ Nou ja, als iemand het tegen mij zegt knik ik wel vriendelijk terug, maar nooit uit eigen initiatief.
Let me see you stripped down to the bone
pi_169767318
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:32 schreef minilot het volgende:
Ik woon in een dorp maar ik zeg geen gedag op straat. :+ Nou ja, als iemand het tegen mij zegt knik ik wel vriendelijk terug, maar nooit uit eigen initiatief.
ik vind het hier echt dorps en bijna iedereeen op straat zeg ik wel gedag ofzo...vinnut wel wat hebben

km verderop kent blijkbaar niemand zn buren it seems....vind het juist wel prettig en loop echt de cdeur niet plat ofzo of dat ik buren op de koffie heb....maar is er iets bel ik rustig aan
pi_169767333
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:33 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik vind het hier echt dorps en bijna iedereeen op straat zeg ik wel gedag ofzo...vinnut wel wat hebben
Jij bent vast socialer dan ik. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_169767340
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Jij bent vast socialer dan ik. :7
denk je maar.....
dat valt gerust tegen!!!

*scheelt echt dat ik een compleet onbenaderbaar uiterlijk heb ;)
pi_169767362
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:35 schreef liedetector het volgende:

[..]

*scheelt echt dat ik een compleet onbenaderbaar uiterlijk heb ;)
Ik vind juist van niet! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_169767380
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:23 schreef liedetector het volgende:

[..]

veel plezier wil je nog een bakkie achteraf, je weet waar mn huis woont ;)
t zal wel laat zat worden hoewel hij momenteel en komend jaar geen alcohol mag, op z'n kop het ravijn in gestuiterd tijdens z'n wintersport. :X eruit getakeld met helikopter etc gelukkig had ie 'n helm op en blijkbaar veel geluk. En speciaalbier drinken was redelijk ons ding :+
pi_169767381
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik vind juist van niet! :D
nee maar jij bent dan ook een beetje vreemd.... ik merk echt wel dat het mensen op afstand kan houden en vind ik prima dus ook
pi_169767397
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:38 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

t zal wel laat zat worden hoewel hij momenteel en komend jaar geen alcohol mag, op z'n kop het ravijn in gestuiterd tijdens z'n wintersport. :X eruit getakeld met helikopter etc gelukkig had ie 'n helm op en blijkbaar veel geluk. En speciaalbier drinken was redelijk ons ding :+
tering, fijn dat ie er nog is dus!!!noch neem jij een speciaaltje en zoek een leuk terras (ik kan je kanaalzicht aanraden trouwens) en geef je hem thee ;)
pi_169767402
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:38 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

t zal wel laat zat worden hoewel hij momenteel en komend jaar geen alcohol mag, op z'n kop het ravijn in gestuiterd tijdens z'n wintersport. :X eruit getakeld met helikopter etc gelukkig had ie 'n helm op en blijkbaar veel geluk. En speciaalbier drinken was redelijk ons ding :+
Woah! :o Dat was vast bepaald niet tof, maar wel spectaculair!

Drugs mag zeker ook niet dan? :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_169767427
Geen biertje op het terras voor ons.
Maar we zijn weer bezig bier te brouwen :) ditmaal een stout
pi_169767430
ik ga serieus strax nog ff een lekker biertje halen, kom er net achter dat er nog een fles witte Tulip in de koelkast ligt door gisteren en er echt nog wel wat glaasjes passievruchter heerlijkheid in de kast staat, maar zo in het zonnetje niet echt slim...... witbiertje kopen gaat en lekker vroeg naar bed ofzo..... Mijn weekend begon ook pas om uur of 2
pi_169767495
altijd leuk als een van je tiener "helden" het gewoon nog kan..... ik lach me stuk


best knap als je de 60 ver gepasseert bent in mijn ogen
pi_169767515
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:39 schreef liedetector het volgende:

[..]

tering, fijn dat ie er nog is dus!!!noch neem jij een speciaaltje en zoek een leuk terras (ik kan je kanaalzicht aanraden trouwens) en geef je hem thee ;)
ff opgezocht maar dat café ligt redelijk uit de route van waar ik zijn moet :p

En ja redelijke smak gemaakt z'n schouder is gemaakt met 'n stuk of 6 pinnen, verder is ie er echt goed vanaf gekomen.
pi_169767533
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Woah! :o Dat was vast bepaald niet tof, maar wel spectaculair!

Drugs mag zeker ook niet dan? :+
drugs doen we beiden niet aan en het gaat om bloedverdunnend effect, kans op hersenbloedingen etc na zo'n klap
pi_169767545
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ff opgezocht maar dat café ligt redelijk uit de route van waar ik zijn moet :p

En ja redelijke smak gemaakt z'n schouder is gemaakt met 'n stuk of 6 pinnen, verder is ie er echt goed vanaf gekomen.
bummer heerlijuk terras met uitzicht op water.... maar jullie vinden vast wat leuks..... ik ooit bovenarm ook gebroken ne nog steeds last van die kant met heftige dingen,..... gedoe
pi_169767595
Wat een razend boeiend stuk over hoe het komt dat het overduidelijk liegen van Trump geen enkel effect heeft op hoezeer hij ge-support wordt en over het mij tot dusver nog onbekende fenomeen 'blue lies'.
https://blogs.scientifica(...)lain-trumps-support/

Interessant! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_169767619
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:56 schreef minilot het volgende:
Wat een razend boeiend stuk over hoe het komt dat het overduidelijk liegen van Trump geen enkel effect heeft op hoezeer hij ge-support wordt en over het mij tot dusver nog onbekende fenomeen 'blue lies'.
https://blogs.scientifica(...)lain-trumps-support/

Interessant! :Y
tijd tertug idd al iets vergelijkbaars gelezen nog voor ie gekozen werd...bizar
pi_169767621
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:52 schreef liedetector het volgende:

[..]

bummer heerlijuk terras met uitzicht op water.... maar jullie vinden vast wat leuks..... ik ooit bovenarm ook gebroken ne nog steeds last van die kant met heftige dingen,..... gedoe
ik wandel nu door centrum naar zijn huis, ijsje gehaald bij Venezia aan de gracht want I luvvv hun citroen met een vleugje basilicum ijs
pi_169767631
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:58 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik wandel nu door centrum naar zijn huis, ijsje gehaald bij Venezia aan de gracht want I luvvv hun citroen met een vleugje basilicum ijs
en je hebt schittrend weer!!! slechterere plekken nu om te zijn ook!
pi_169767632
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:58 schreef liedetector het volgende:

[..]

tijd tertug idd al iets vergelijkbaars gelezen nog voor ie gekozen werd...bizar
Nou ja, niet zo bizar dus. Best logisch. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_169767649
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, niet zo bizar dus. Best logisch. :Y
Ik blijf het een tikkie bizar vinden... maar het verklaart een hoop ja
pi_169767655
Wel echt heel matig dat in dit weekend in maart met dit schitterende weer Eftelingabonnementen niet geldig zijn wegens veel bedrijfsfeesten in het park. }:|
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')