abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 maart 2017 @ 19:10:30 #51
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169749956
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:52 schreef NgInE het volgende:

[..]

Elke politieke stroming erkent terrorisme. Het merendeel van moslims zijn echter prima mensen; beetje dom om een hele groep af te rekenen op het gedrag van een kleine sekte.
Neemt niet weg dat aanslagen vreselijk zijn, maar het gaat zeker niet helpen om de denkbeeldige kloof tussen links en rechts verder aan te zetten en zo meer verdeeldheid te zaaien.

Ik maak mij zelf meer druk om de internationale relaties met Turkije en Rusland die niet al te best zijn.
WTF heb je nou weer aan politieke stromingen die terrorisme erkennen?!
'Wij erkennen dat terrorisme bestaat' en jij bent tevreden? :')

We leven in een compleet onnatuurlijke situatie. Normaler zou zijn dat iedereen massaal zoiets heeft van 'wtf komen jullie hier doen, opgerot, NU! en met de hooivorken verjagen dat gajes.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_169749984
Weer zo een dommerik. Veel succes om de Alevitische stroming in Turkije te verenigen met extremisme.
pi_169749991
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat Stimorol uitgekost wordt door moslims betekent niet dat ze geen extremist zou kunnen zijn.

De posts van Trigger zijn niet alleen slecht geschreven, maar hebben ook nog eens weinig logica.

Toch vreemd voor iemand die anderen steeds voor dom uitmaakt.
Ik hak je hoofd er af a zemmel
pi_169750003
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:11 schreef Triggershot het volgende:
Weer zo een dommerik. Veel succes om de Alevitische stroming in Turkije te verenigen met extremisme.
Nee daar heb je die stalkers van het soennisme voor.
pi_169750031
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee daar heb je die stalkers van het soennisme voor.
Alsof de soennieten niet genoeg waren heb je nu een ander groep erbij.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 19:20:35 #56
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169750177
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 18:16 schreef NgInE het volgende:

[..]

Lol, wat een angstzaaier ben jij zeg. Ik merk dat IS propaganda goed op jouw heeft ingewerkt.
Jouw verhaal lijkt sterk op dat van rechtsextremisten die vol overtuiging geloven dat rassenoorlogen uit zullen breken.
Daarnaast zitten bij Pauw bekende moslims aan tafel wanneer IS weer eens een aanslag pleegt. Om wederom geweld af te wijzen en te herhalen dat leden van IS geen echte moslims zijn. Ik heb het idee dat jij ze nooit zult geloven.
En waar halen mensen als jij de arrogantie vandaan om te denken te weten hoe de toekomst zal verlopen? Waar baseer jij in godsnaam je zekerheid op dat het allemaal niet zal gebeuren? Heb jij een glazen bol? Heb jij een beter inzicht in het Islamitische geloof en cultuur dan mensen die denken dat dit fout gaat ooit? Ga dat allemaal eens eerlijk na voor jezelf.

Of is het gewoon de welbekende ontkenning? 'ik vind dit geen leuk idee en ik wil dit niet voelen dus hahaha wie dit zegt is gewoon debiel hahaha' ???
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_169750209
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:35 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik word een beetje moet van dit gelul steeds na een aanslag. Er gaat toch niks gebeuren. De Westerse wereld heeft gewoon een verkeerd iets in huis gehaald en het heeft geen idee wat het hiermee aan moet.
Het enige wat echt gaat helpen is een crusade 2.0
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169750543
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:20 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

En waar halen mensen als jij de arrogantie vandaan om te denken te weten hoe de toekomst zal verlopen? Waar baseer jij in godsnaam je zekerheid op dat het allemaal niet zal gebeuren? Heb jij een glazen bol? Heb jij een beter inzicht in het Islamitische geloof en cultuur dan mensen die denken dat dit fout gaat ooit? Ga dat allemaal eens eerlijk na voor jezelf.

Of is het gewoon de welbekende ontkenning? 'ik vind dit geen leuk idee en ik wil dit niet voelen dus hahaha wie dit zegt is gewoon debiel hahaha' ???
Niemand weet hoe de toekomst zal lopen, jij ook niet. Ik weet wel dat als ik naar buiten kijk de vogeltjes fluiten, ik lekker eten kan halen bij de snackbar, of lekker op de bank kan hangen t.v. kijken. Als ik uit ga van hoe het hier en nu er uit ziet, dan zullen jouw dystopische toekomstbeelden nooit werkelijkheid worden.
Volgens mij ben je gewoon geschrokken dat al die immigranten opeens ook een toekomst willen hebben in dit land. Dat ze net zo als jij een goed betaalde baan willen bijvoorbeeld. En ik durf te wedden dat je in de praktijk geen enkele moslim kent, anders zou je al die waanideeën niet zo maar uitkramen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 19:36:34 #59
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_169750544
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 18:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je zegt dus eigenlijk dat volgens jou alle moslims, maar dan ook echt ALLEMAAL, potentieel terrorist zijn. Charmant heur...
Ik zeg dat als "gematigde" moslims een kant moeten kiezen ze niet aan onze kant zullen staan.

quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 18:16 schreef NgInE het volgende:

[..]

Lol, wat een angstzaaier ben jij zeg. Ik merk dat IS propaganda goed op jouw heeft ingewerkt.
Jouw verhaal lijkt sterk op dat van rechtsextremisten die vol overtuiging geloven dat rassenoorlogen uit zullen breken.
Daarnaast zitten bij Pauw bekende moslims aan tafel wanneer IS weer eens een aanslag pleegt. Om wederom geweld af te wijzen en te herhalen dat leden van IS geen echte moslims zijn. Ik heb het idee dat jij ze nooit zult geloven.
IS leden zeggen dat die moslims die bij Pauw aan tafel zitten geen echte moslims zijn. Wie heeft er gelijk?
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_169750717
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:36 schreef PalmRoyale het volgende:

IS leden zeggen dat die moslims die bij Pauw aan tafel zitten geen echte moslims zijn. Wie heeft er gelijk?
De moslims die bij Pauw aan tafel zitten: IS is een sekte en dat is meetbaar omdat er een definitie van sektes bestaat in de Dikke van Dale.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 19:59:46 #61
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169751126
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:36 schreef NgInE het volgende:

[..]

Niemand weet hoe de toekomst zal lopen, jij ook niet. Ik weet wel dat als ik naar buiten kijk de vogeltjes fluiten, ik lekker eten kan halen bij de snackbar, of lekker op de bank kan hangen t.v. kijken. Als ik uit ga van hoe het hier en nu er uit ziet, dan zullen jouw dystopische toekomstbeelden nooit werkelijkheid worden.
Volgens mij ben je gewoon geschrokken dat al die immigranten opeens ook een toekomst willen hebben in dit land. Dat ze net zo als jij een goed betaalde baan willen bijvoorbeeld. En ik durf te wedden dat je in de praktijk geen enkele moslim kent, anders zou je al die waanideeën niet zo maar uitkramen.
En of ik moslims ken. Vele zelfs. In alle soorten en maten. Geen idee waar je dit belachelijke beeld van een of andere bange dorpsidioot nou weer vandaan haalt, maar je zit gruwelijk fout daarmee.
Ik ben me er echter wel goed bewust van dat mijn persoonlijke ervaringen erg subjectief zijn en slechts een druppel op de gloeiende collectieve plaat. Maar m'n ervaring is gelukkig breed hoor. Ken zowel de onderklasse dat drugs dealt en dat soort zaken, als het meer opgeleide deel. Als ik jouw woorden zo lees ontstaat bij mij het vermoeden dat jij alleen het opgeleide deel kent. En dat alleen kennen strooit je keihard zand in de ogen, neem dat maar van mij aan. Dat is maar een hele kleine minderheid namelijk.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_169751203
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:36 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Ik zeg dat als "gematigde" moslims een kant moeten kiezen ze niet aan onze kant zullen staan.

[..]

IS leden zeggen dat die moslims die bij Pauw aan tafel zitten geen echte moslims zijn. Wie heeft er gelijk?
Waarom zouden ze een kant moeten kiezen? En waarom ben je er zo zeker van dat de "gematigde" moslim dus helemaal niet zo "gematigd" is zodra ze voor een compleet niet ter zake doende keuze worden gesteld? Wie ben jij om hun keuzes en keuzebereidheid samen te stellen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 20:08:24 #63
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169751393
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:13 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Bron

Islamitisch terreur is wederom een gegronde reden voor moslims om bang te zijn voor een paar negatieve reacties op het internet, maar angst voor radicale moslims die het doel hebben zoveel mogelijk slachtoffers te maken is islamofobie. Dit valt toch niet meer te rijmen, om te kotsen eerlijk gezegd. Hoe kun je in deze tijd meer begrip tonen voor de aanhangers van een ideologie die wereldwijd voor ellende zorgt dan de slachtoffers die vallen in naam van deze ideologie. Het is de wereld op zijn kop.

Daarbij slaat Hirsi Ali wederom de spijker op de kop, helaas is dit bij velen aan dovenmansoren gericht.
Op het moment dat die Linkse mensen door een truck overreden worden met een 'Allah Akbar' roepende idioot achter het stuur krijgen ze echt wel door dat er een verband is tussen islam en terrorisme hoor!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169752075
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:14 schreef remlof het volgende:
Hirshi Ali :')
Ayaan zegt hele verstandige dingen.

Jij daarentegen :')
  vrijdag 24 maart 2017 @ 20:39:56 #65
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_169752340
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
Deze bitch kwam hier wonen dankzij links. Wtf lult deze neger.
De ironie :D _O-

Geen populair standpunt wat ik hier ga verkondigen, maar wat mij
stoort aan dit soort uitspraken is dat altijd de hele groep moslims erbij wordt betrokken.

Net zoals links de extremistische individuen binnen de Islam negeert, heeft rechts er altijd een handje aan om de hele moslimgemeenschap als één grote extremistische groep neer te zetten.

[ Bericht 9% gewijzigd door Buurtzwaan op 24-03-2017 20:56:09 ]
pi_169753199
quote:
^O^
pi_169755919
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:59 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

En of ik moslims ken. Vele zelfs. In alle soorten en maten. Geen idee waar je dit belachelijke beeld van een of andere bange dorpsidioot nou weer vandaan haalt, maar je zit gruwelijk fout daarmee.
Ik ben me er echter wel goed bewust van dat mijn persoonlijke ervaringen erg subjectief zijn en slechts een druppel op de gloeiende collectieve plaat. Maar m'n ervaring is gelukkig breed hoor. Ken zowel de onderklasse dat drugs dealt en dat soort zaken, als het meer opgeleide deel. Als ik jouw woorden zo lees ontstaat bij mij het vermoeden dat jij alleen het opgeleide deel kent. En dat alleen kennen strooit je keihard zand in de ogen, neem dat maar van mij aan. Dat is maar een hele kleine minderheid namelijk.
Tja, dat kun je over het "onopgeleide deel" van de totale Nederlandse bevolking zeggen. Armoede schept criminaliteit. Natuurlijk kennen wij in Nederland geen extreme armoede, maar als je geen opleiding hebt en je wilt toch dik geld verdienen, dan word je crimineel.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_169756160
was vroeger wel anders

Begin jaren '80 had de SP het niet zo op moslims. Dat blijkt onder meer uit de door het landelijk bestuur van de SP gepubliceerde brochure 'Gastarbeid en Kapitaal', waarin op pagina 17 staat te lezen:

quote:
Men moet zich eens indenken, welke ghetto’s er zullen ontstaan van verouderde, en voor ons gevaarlijke, immigranten, als we niet alleen hun gruwelijke slachtgewoonten aanvaarden, maar ook hun discriminatie van vrouwen, hun patriarchaal-autoritaire aanmatiging, hun onderwerping van kinderen, hun stamveten. Waarom van nieuwkomers aanvaarden, wat we zelf in gewoonten en wetten hebben opgeruimd?"
quote:
De conclusies van de SP lijken inderdaad verdacht veel op die van de Centrumpartij. Het is aanpassen of oprotten. Het oordeel van de SP over de cultuur van Turkse en Marokkaanse islamieten wordt duidelijk, als met instemming de historicus Anton Constandse wordt geciteerd: " Men moet zich eens indenken welke ghettho's er zullen onstaan van verouderde, voor ons gevaarlijke immigranten, als we niet alleen hun gruwelijke slachtgewoonten aanvaarden, maar ook hun discriminatie van vrouwen, hun patriar-chaal-autoritaire aanmatiging, hun onderwerping van kinderen, hun stamveten.
Waarom van nieuwkomers aanvaarden, wat we zelf in gewoonten en wetten hebben opgeruimd?"
quote:
SP keert zich in brochure tegen buitenlanders
De Waarheid , 6 April 1983

quote:
Ik wil mijn afschuw voor de islam – de leer, de dogmatiek, de verboden, de onbeweeglijkheid, de middeleeuwse achterlijkheid die is ontstaan met deze religie voor nomaden en woestijnrovers – niet onder stoelen of banken steken. Zichzelf opsluitend in een gedragspatroon, dat de originele achterlijkheid halsstarrig in stand houdt, vormen zij een Fremdkörper in onze samenleving, dat niet lijkt te kunnen loskomen, iets bij te leren, iets te willen leren, dus verarmt. Zoals nu kan het niet”.
Tiny Kox ( SP ) 1992 :
quote:
Treinladingen met profiteurs moeten worden tegengehouden
En in 2001 verwees SP-fractievoorzitter Jan Marijnissen in 2001 nog naar de brochure ‘Gastarbeid en Kapitaal’, met de opmerking dat juist de SP het ‘integratieprobleem’ al vroeg had erkend. Ook de huidige SP-fractievoorzitter Emile Roemer was nog steeds trots op de brochure, zoals is gebleken tijdens diens eerste persconferentie op 5 maart 2010.

Tot slot nog een citaat van Jan Marijnissen op 25 november 2007 op Nederland 2:
quote:
Marokkanen sluiten zich gewoon nergens bij aan. Ze profiteren alleen maar
https://gerard1945.wordpr(...)lims-in-de-jaren-80/
  zaterdag 25 maart 2017 @ 07:21:16 #69
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_169760800
Ze heeft hier wel een punt.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_169761972
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:13 schreef k_man het volgende:
Volgens mij is er niemand die het islamitische aspect van die terreur niet erkent. Het gaat om het omgekeerde: het al dan niet erkennen van het terroristische aspect van de islam. Daar ontstaan de verschillen tussen links en rechts.
pi_169763966
Iedere ideologie of religie kan gebruikt worden voor terreur. Nu is dat vooral islam door de geopolitieke situatie in het Midden-Oosten, de marginalisering van bepaalde groepen en de sociaaleconomische onzekerheid die mensen voelen en de islam voor die mensen momenteel de heersende radicale stroming is.

Links is overigens altijd tegen religieus fundamentalisme geweest. Het waren de republikeinen die de radicale islamieten (de Mujahideen) in Afghanistan hebben gesteund, het zijn de rechtse partijen die hun ogen sluiten voor mensonterende situaties in Saudi-Arabië omdat de handel blijkbaar belangrijker is, het waren de werkgevers die de gastarbeiders hier als goedkope arbeidskrachten wilden gebruiken.

En de hele geopolitieke instabiliteit van het Midden-Oosten door westerse interventie is ook een broeinest geweest voor de radicale islam. Allemaal zaken die je links niet kan verwijten. Nu is het rechts die heel hard roept dat de islam een probleem is, maar de voedingsbodem voor de radicale islam hebben ze zelf veroorzaakt.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2017 12:15:00 ]
pi_169765023
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:35 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik word een beetje moet van dit gelul steeds na een aanslag. Er gaat toch niks gebeuren. De Westerse wereld heeft gewoon een verkeerd iets in huis gehaald en het heeft geen idee wat het hiermee aan moet.
En alsof Europa niet bekend is met aanslagen. Is het niet dit dan is er wel iets anders om aanslagen te plegen.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 14:12:45 #73
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169765860
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:14 schreef NgInE het volgende:

[..]

Tja, dat kun je over het "onopgeleide deel" van de totale Nederlandse bevolking zeggen. Armoede schept criminaliteit. Natuurlijk kennen wij in Nederland geen extreme armoede, maar als je geen opleiding hebt en je wilt toch dik geld verdienen, dan word je crimineel.
Vergeet het aspect van religie niet. Islam wil gewoon de wereld veroveren, en moslims zijn het werktuig van de Islam.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_169766152
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:14 schreef remlof het volgende:
Hirshi Ali :')
Ze heeft gelijk. :Y
pi_169769520
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:12 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Vergeet het aspect van religie niet. Islam wil gewoon de wereld veroveren, en moslims zijn het werktuig van de Islam.
Dat is een complot theorie. En dat fictieve plan zou nooit kunnen werken, aangezien de mensheid zo divers is in haar beleving van religie, dat het nooit gaat gebeuren dat iedereen zich converteert. Lees de geschiedenis boeken er maar op na.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')