abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 maart 2017 @ 13:55:23 #226
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169721477
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Het merendeel van de moslimslachtoffers in Irak, Syrie, Birma, Somalie is gerelateerd aan interne twisten in de moslimwereld.....oftewel ze maken elkaar af omdat de ene groep beweert dat alleen zij de ware vorm aanhangen en de ander niet. Enzovoort.
Verdeel- en heerstacktieken om moslimlanden te kunnen bezetten
pi_169721536
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:55 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Verdeel- en heerstacktieken om moslimlanden te kunnen bezetten
Haha
  donderdag 23 maart 2017 @ 13:58:18 #228
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169721553
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wie is men? En wat zijn deze aan het uitvreten? In oorsprong is Syrie een Syrisch moslim onderonsje, alleen lijken steeds meer landen er in meegezogen te worden.
Westerse landen (overheden), Rusland en hun van oudsher trouwe vriend Assad
pi_169721563
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:58 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Westerse landen (overheden), Rusland en hun van oudsher trouwe vriend Assad
Hihi
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:01:23 #230
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169721623
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:54 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ik lach je uit. Ik heb totaal geen respect voor jou dus je woorden hebben geen waarde voor mij hoor. Het vormt wel een leuk komisch geheel, dus haha.
Dat is te merken inderdaad
pi_169721643
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:01 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dat is te merken inderdaad
Haha
pi_169722686
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 07:45 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

GC / Game of thrones bevat atheistische propaganda

[..] Ik vind mensen zelden minderwaardig, maar als het aankomt op moslimhaters, ja... dan denk ik aan hun ranzige levensstijl, remsporen op de ondergoed en wat hun in het Hiernamaals te wachten staat.

Haha, wat een leven heeft deze Fatima toch.
Ik ben twee maal aan 'de andere kant' geweest, en ik kan je met zekerheid zeggen dat die Islamitische hel waarover de Koran spreekt (dat boek is overigens echt geobsedeerd door de hel en de eeuwige straf van de zondige, ongelovige mens!) echt niet voor mensen die alleen maar ongelovig zijn en er 'een bepaalde levensstijl' op nahouden, ooit werkelijkheid gaat zijn.
Religie die zulks beweert, komt voort uit pure waanzinnigheid!

En kijk wat het met jou doet, girlygirl: je bent er een haatvol mens van geworden, die anderen, die niet delen in jouw geloofsveroordelerij, de hel min of meer wel toewenst. Je vind het iig terecht dat ze een eeuwig bestaan tegemoet gaan van pure foltering, marteling, branden, heet kokend hellenkooksel over zich heen krijgen, en noem het allemaal maar.

Maar het is jij die dwaalt, al ben je nog zo zelfverzekerd! Ik weet dat door het proefondervindelijk ondervonden te hebben, jij moet het maar doen met overtuigingen die je van jongs af aan hebt geleerd te (moeten) geloven.
pi_169722901
Het spijt me dat ik het zeg, girlygirl, maar eigenlijk gedraag je je in mijn ogen gewoon als een enorme loser. Je hebt gefaald in het leven om jezelf gelukkig te maken, en nu projecteer je al je diepe faalgevoelens op de maatschappij en vind je in de Islam een fijne vriend en metgezel om je gevoel daarin te voeden.
Maar een religie die niet tot werkelijk geluk en verlichting leidt, maar enkel tot meer wraakzucht, woede en haat, kan nooit de ware religie zijn. Zo'n religie komt voort uit hetzelfde lijden die de mens in een toestand van haat, woede en verwarring laat. De Islam is niet de oplossing om de negatieve spiraal van de mensheid te doorbreken, maar maakt er deel van uit. De Islam is geboren uit de dwaling van de mensheid, en biedt absoluut geen oplossing tegen die dwaling. Ze is onderdeel van de dwaling. Oog om oog, tand om tand is het principe. De never ending cyclus van geweld en lijden assisterend.
pi_169723061
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:55 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Verdeel- en heerstacktieken om moslimlanden te kunnen bezetten
Als we niets doen is het niet goed, als we wel iets doen is het niet goed. eigenlijk kunnen we het gewoon nooit goed doen in de ogen van de gemiddelde moslim.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_169723101
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:58 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Westerse landen (overheden), Rusland en hun van oudsher trouwe vriend Assad
In het begin deed de westerse wereld weinig en zag je allemaal vertegenwoordigers van rebellen groepen roepen dat het westen meer zou moeten doen. Nu zeg je dat ze dat al deden. Ik raak een beetje in de war.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 23 maart 2017 @ 16:08:57 #236
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_169723907
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 06:04 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Mijn geloof leert mij om de waarheid te spreken
Dit is nou JUIST het grote probleem. Jij vindt dat jij de waarheid spreekt en verder heeft iedereen ongelijk. Dat is een bijzonder enge instelling, vooral in combinatie met godsdienst.
  donderdag 23 maart 2017 @ 17:09:54 #237
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_169724916
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:55 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Verdeel- en heerstacktieken om moslimlanden te kunnen bezetten
So much for schotelantenne-brainwashing
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 23 maart 2017 @ 17:16:38 #238
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_169725057
Snap overigens ook niet waarom girlygirl8 zo'n grote mond heeft op fok.

Volgens mij moet je als moslima gewoon je mond houden als mannen praten.
  donderdag 23 maart 2017 @ 19:54:38 #239
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169728098
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 15:13 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als we niets doen is het niet goed, als we wel iets doen is het niet goed. eigenlijk kunnen we het gewoon nooit goed doen in de ogen van de gemiddelde moslim.
Er zijn zat westerlingen die het goed doen, denk aan activisten die hun overheid aanspreken op oorlogsmisdaden. Niet ieder westerling hoeft als een activist te fungeren (westerlingen zijn moslims uiteraard niets verplicht), het minste wat ik als ik moslim zou wensen is dat men moslims niet meer verantwoordelijk houdt voor misdaden die andere moslims hebben gepleegd en dat men niet alles wat een moslim doet meteen linkt aan de Islam.
pi_169728293
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 19:54 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Er zijn zat westerlingen die het goed doen, denk aan activisten die hun overheid aanspreken op oorlogsmisdaden. Niet ieder westerling hoeft als een activist te fungeren (westerlingen zijn moslims uiteraard niets verplicht), het minste wat ik als ik moslim zou wensen is dat men moslims niet meer verantwoordelijk houdt voor misdaden die andere moslims hebben gepleegd en dat men niet alles wat een moslim doet meteen linkt aan de Islam.
Haha
  donderdag 23 maart 2017 @ 20:05:17 #241
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169728397
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:55 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

Ik ben twee maal aan 'de andere kant' geweest, en ik kan je met zekerheid zeggen dat die Islamitische hel waarover de Koran spreekt (dat boek is overigens echt geobsedeerd door de hel en de eeuwige straf van de zondige, ongelovige mens!) echt niet voor mensen die alleen maar ongelovig zijn en er 'een bepaalde levensstijl' op nahouden, ooit werkelijkheid gaat zijn.
Religie die zulks beweert, komt voort uit pure waanzinnigheid!

En kijk wat het met jou doet, girlygirl: je bent er een haatvol mens van geworden, die anderen, die niet delen in jouw geloofsveroordelerij, de hel min of meer wel toewenst. Je vind het iig terecht dat ze een eeuwig bestaan tegemoet gaan van pure foltering, marteling, branden, heet kokend hellenkooksel over zich heen krijgen, en noem het allemaal maar.

Maar het is jij die dwaalt, al ben je nog zo zelfverzekerd! Ik weet dat door het proefondervindelijk ondervonden te hebben, jij moet het maar doen met overtuigingen die je van jongs af aan hebt geleerd te (moeten) geloven.
Ik wens inderdaad mensen die de Islam vijandig gezind zijn, mensen die moslims verantwoordelijk houden voor misdaden van een ander inderdaad Hel.

Mij een haatvol mensen noemen, terwijl mijn geloof aan de lopende band wordt aangevallen en ik daar in verweer kom, zegt meer iets over jezelf dan mij. Daar waar ik pleit voor het maken van onderscheid tussen westerlingen die Islam vijandiggezind zijn en de gewone westerling die Islam niet vijandig gezind is, heb je talloze figuren in dit topic die alle moslims verantwoordelijk willen houden voor misdaden gepleegd door andere moslims. Dus nee, ik wens willekeurige westerlingen niet de Hel. Ik wens mensen die Islam vijandig gezind zijn de Hel. Of ik nu die verwensing doe of niet, Allah swt heeft mensen die Islam bestrijden, lasteren etc. al de Hel beloofd en Allah swt is de meest rechtvaardige.
pi_169728460
Dat zouden we in Europa best eens af moeten leren ja, dat we moslims dingen kwalijk nemen over wat andere moslims geloven. Daar gaat heel veel energie verloren
-nee-
  donderdag 23 maart 2017 @ 20:17:47 #243
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169728784
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 15:05 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Het spijt me dat ik het zeg, girlygirl, maar eigenlijk gedraag je je in mijn ogen gewoon als een enorme loser. Je hebt gefaald in het leven om jezelf gelukkig te maken, en nu projecteer je al je diepe faalgevoelens op de maatschappij en vind je in de Islam een fijne vriend en metgezel om je gevoel daarin te voeden.
Maar een religie die niet tot werkelijk geluk en verlichting leidt, maar enkel tot meer wraakzucht, woede en haat, kan nooit de ware religie zijn. Zo'n religie komt voort uit hetzelfde lijden die de mens in een toestand van haat, woede en verwarring laat. De Islam is niet de oplossing om de negatieve spiraal van de mensheid te doorbreken, maar maakt er deel van uit. De Islam is geboren uit de dwaling van de mensheid, en biedt absoluut geen oplossing tegen die dwaling. Ze is onderdeel van de dwaling. Oog om oog, tand om tand is het principe. De never ending cyclus van geweld en lijden assisterend.
Hoe kom je erbij dat ik diepe faalgevoelens projecteer op 'de maatschappij' en dat ik voor Islam kies omdat ik een 'fijne vriend en metgezel' nodig heb. Dit zijn allemaal insinuaties op mijn persoon. Als je de boodschap niet kunt aanvallen, dan maar de boodschapper.

Islam is een religie dat als een levensgids dient voor zij die het wensen te volgen. Niet ieder moslim beleefd Islam op dezelfde manier, laat staan op de juiste manier. De een praktiseert meer dan de ander, de een staat beter in contact met Allah swt dan de ander. Hoe de connectie van een moslim is met Allah is verder persoonlijk en niet jouw zaak, maar als het jou deugd doet om om een oordeel te vellen over de Islam op basis van jouw interactie met mij en als je dat graag als excuus wil gebruiken om je rug naar Islam te keren, dan moet je dat vooral doen. Aan jouw is de keuze en niemand zal erom rouwen als jij in het Hiernamaals naar Hel gaat, behalve jij zelf natuurlijk.
  donderdag 23 maart 2017 @ 20:19:01 #244
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169728822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 15:15 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

In het begin deed de westerse wereld weinig en zag je allemaal vertegenwoordigers van rebellen groepen roepen dat het westen meer zou moeten doen. Nu zeg je dat ze dat al deden. Ik raak een beetje in de war.
Ik ben die vertegenwoordigers van de rebellen niet en ben altijd tegen de bemoeienissen van het Westen in de moslimwereld geweest.
  donderdag 23 maart 2017 @ 20:22:13 #245
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169728924
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:08 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dit is nou JUIST het grote probleem. Jij vindt dat jij de waarheid spreekt en verder heeft iedereen ongelijk. Dat is een bijzonder enge instelling, vooral in combinatie met godsdienst.
Als het op de Islam aankomt, ja. Maar op andere vlakken kan ik evengoed ongelijk hebben. Daarom is dit een discussie, iedereen kan zijn argumenten naar voren brengen. Ga je dat doen? Of blijf het bij de typische verwijten 'gelovigen denken de waarheid in pacht te hebben'
  donderdag 23 maart 2017 @ 20:24:06 #246
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_169728991
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 20:22 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Als het op de Islam aankomt, ja.
Er is geen discussie mogelijk kennelijk. Je bevestigd exact wat ik zei.

Je valt ook anderen lastig met je geloofsovertuiging door te zeggen dat ze naar de hel gaan omdat ze niet in jouw God geloven. Zeer hinderlijk.
  donderdag 23 maart 2017 @ 20:26:02 #247
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169729063
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:16 schreef SugeLucky het volgende:
Snap overigens ook niet waarom girlygirl8 zo'n grote mond heeft op fok.

Volgens mij moet je als moslima gewoon je mond houden als mannen praten.
Moslima's hebben 14 eeuwen geleden allerlei rechten verworven die vrouwen in de Westerse wereld amper een eeuw geleden verworven hebben

Sinds de tijd van de profeet waren er vrouwen in leidersposities, zoals de vrouwen van de profeet Khadija ra (een zakenvrouw) en Aisha ra (die een geleerde was, oa mannen les gaf en een groot deel van de hadith heeft verhaald)
pi_169729073
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 19:54 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Er zijn zat westerlingen die het goed doen, denk aan activisten die hun overheid aanspreken op oorlogsmisdaden. Niet ieder westerling hoeft als een activist te fungeren (westerlingen zijn moslims uiteraard niets verplicht), het minste wat ik als ik moslim zou wensen is dat men moslims niet meer verantwoordelijk houdt voor misdaden die andere moslims hebben gepleegd en dat men niet alles wat een moslim doet meteen linkt aan de Islam.
Nu nog moslims die hun regering en medemoslims aanspreken op schending van mensenrechten, oorlogsmisdaden, aanslagen en niet steeds anderen de schuld geven van de slechte naam van hun religie maar zelf laten zien dat ze anders denkenden en gelovigen niet haten of minderwaardig vinden.
Whatever...
pi_169729091
Geschokt om een beetje purno?????

Intussen laten vredelievende moslims kinderen van 7 jaar zich zelf opblazen op een marktplein :')
  donderdag 23 maart 2017 @ 20:27:51 #250
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169729123
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 20:24 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Er is geen discussie mogelijk kennelijk. Je bevestigd exact wat ik zei.

Je valt ook anderen lastig met je geloofsovertuiging door te zeggen dat ze naar de hel gaan omdat ze niet in jouw God geloven. Zeer hinderlijk.
Die is zeker mogelijk, ik ben doorheen heel de topic mijn punten aan het onderbouwen en sta nog steeds open voor een disucssie. Waar wil je het over hebben?

Dat doe ik niet bij willekeurige mensen, dat doe ik bij mensen die Islam lopen te beschimpen. Ik kaats gewoon de bal terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')