abonnement Unibet Coolblue
pi_169965704

O+

Ik zit even in een dipje.. had het idee dat ik in de buurt kwam van het einde, dus dacht ik maar eens wat kleine quests en tasks te gaan doen die ik nog had liggen. Maar dat werd al snel vervelend (ook met het steeds van planeet naar planeet hoppen etc), en nu heb ik even helemaal niet zoveel zin meer in de game :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 3 april 2017 @ 10:52:21 #252
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169966334
quote:
99s.gif Op maandag 3 april 2017 09:50 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Het gaat niet om de difficulty, dat eerste stuk kom ik nu prima door, maar als ik dan bij de bossfight doodga en de halve missie opnieuw mag doen is gewoon slecht gamedesign imo, laat staan dat die missie sowieso al bugged is met random spawns 10 meter voor je neus.
Eh, random spawns? Nee hoor. En als je doodgaat bij de bossfight moet je gewoon beter spelen. Of een hoger level zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169966547
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2017 10:52 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Eh, random spawns? Nee hoor. En als je doodgaat bij de bossfight moet je gewoon beter spelen. Of een hoger level zijn.
Wat ik in mijn vorige post al vertelde, je loopt ergens naartoe en recht in je gezicht spawnen er vijanden uit het niets. Als dat geen bug is dan weet ik het ook niet meer...

Daarnaast is doodgaan bij een bossfight de normaalste zaak van de wereld, bossfights zijn sowieso al moeilijker en dat is geen probleem, maar zorg er dan wel voor dat de checkpoint vóór de bossfight is en niet dat je dan het halve level opnieuw mag doen.
  maandag 3 april 2017 @ 11:03:17 #254
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169966578
quote:
13s.gif Op maandag 3 april 2017 11:01 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Wat ik in mijn vorige post al vertelde, je loopt ergens naartoe en recht in je gezicht spawnen er vijanden uit het niets. Als dat geen bug is dan weet ik het ook niet meer...
Nee, dat is geen bug.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169966581
Soms helpt het als je van de andere kant komt aangelopen.

Dat vond ik wel apart bij sommige momenten.

Bij kamp2 kwam ik eerst van rechts, niets aan de hand.

Kwam ik omdat het niet lukte later terug, kreeg ik vanaf links opeens een heel verhaaltje :')
Hell To The Liars
pi_169966615
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2017 11:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, dat is geen bug.
lmao
  maandag 3 april 2017 @ 11:06:41 #257
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169966634
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 11:05 schreef bjorntju het volgende:

[..]

lmao
Onderdeel van de bossfight. Haal je het niet, jammer voor je. Moeilijkheidsgraad maar naar casual.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Eindredactie Games maandag 3 april 2017 @ 11:13:00 #258
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_169966779
quote:
13s.gif Op maandag 3 april 2017 11:01 schreef bjorntju het volgende:
Daarnaast is doodgaan bij een bossfight de normaalste zaak van de wereld, bossfights zijn sowieso al moeilijker en dat is geen probleem, maar zorg er dan wel voor dat de checkpoint vóór de bossfight is en niet dat je dan het halve level opnieuw mag doen.
Zwaar irritant inderdaad, hebben meer games last van.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_169966880
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2017 11:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Onderdeel van de bossfight. Haal je het niet, jammer voor je. Moeilijkheidsgraad maar naar casual.
Dat is niet onderdeel van de bossfight, dat gebeurt in het stuk vóór de bossfight waar je een aantal objectives moet voldoen. Je loopt naar een objective toe waar geen vijanden zijn, en als je dan bij je objective bent spawnen er recht voor je neus uit het niets vijanden. Heeft niks te maken met de moeilijksheidgraad maar is gewoon een bug.
pi_169967588
quote:
Ik zit even in een dipje.. had het idee dat ik in de buurt kwam van het einde, dus dacht ik maar eens wat kleine quests en tasks te gaan doen die ik nog had liggen. Maar dat werd al snel vervelend (ook met het steeds van planeet naar planeet hoppen etc), en nu heb ik even helemaal niet zoveel zin meer in de game :')
Ja dat heb ik dus ook. Ik had die Angana dus ontmoet en dacht ff Eos afmaken. Die hele basis dus voltooid (niet gestorven gelukkig), en toen naar Harvarl en dacht shit kan weer beginnen met al die sidequests. Gister op Heovrl (iig die ijsplaneet) aangekomen en weer overal quest markers dacht echt shit ja gelijk geen zin meer. Zoals ik al zei voelt als een mmo met al die quests.

Ff paar dagen de game laten rusten denk ik. En dan verder gaan. Zit nog wel potentie in.
  maandag 3 april 2017 @ 12:25:49 #261
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_169968667
Weekendje MP gedaan, maar dat valt na even spelen zwaar tegen. Er zijn weinig wapens die echt nuttig zijn op gold. Paar wapens die fatsoenlijk damage doen, maar bij 90% van de wapens doet het wapen waarschijnlijk meer damage als je het gebruikt als meleewapen.
Beetje de melee button spammen is vrij debiel en doelloos maar wel efficiënt, heb ook geen idee waarvoor je het doet. De wapens zijn toch bagger en de beste class in de meta (Vanguard) heb je direct unlocked.

In ME3 had het grinden nog wat nut omdat de meeste URs gewoon stopping power hadden op gold/plat. Melee only was weleens leuk maar niet leuk als meta.

Die dogtags voor challenges zijn me een partij lelijk. Gelukkig zijn ze klein, sommige plates in ME3 waren echt mooi en het verzamelen waard. Ik ga niet 20 uur met een bepaalde klasse of wapen spelen zodat ik een tyfus lelijk plaatje kan selecteren.

Levels, vind ze vrij saai. Rechthoekige dozen met wat ramen/daken en een iets ander kleurtje, had meer verwacht.

Schijnt dat ze morgen met bugfixes komen, hopelijk doet een combo dan iets meer damage tegen een unshielded gold.

Tot zover mijn ervaring met de MP. De SP viel me niet tegen, al heb ik wel moeite met de vele vragen die DLC schreeuwen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_169969470
quote:
2s.gif Op maandag 3 april 2017 11:13 schreef 2dope het volgende:

[..]

Zwaar irritant inderdaad, hebben meer games last van.
Ik heb er tot nu toe zelf nog geen last van gehad, maar mocht ik op een moeilijke boss stuiten en ik word dan steeds een hele tijd terug geworpen, dan gaat dat mijn spelplezier absoluut verpesten...
Tails tell tales
pi_169969497
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:43 schreef wvsnl het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook. Ik had die Angana dus ontmoet en dacht ff Eos afmaken. Die hele basis dus voltooid (niet gestorven gelukkig), en toen naar Harvarl en dacht shit kan weer beginnen met al die sidequests. Gister op Heovrl (iig die ijsplaneet) aangekomen en weer overal quest markers dacht echt shit ja gelijk geen zin meer. Zoals ik al zei voelt als een mmo met al die quests.

Ff paar dagen de game laten rusten denk ik. En dan verder gaan. Zit nog wel potentie in.
Ja heb ik ook wel een beetje, ik ging terug naar Eos en had weer een hele hoop nieuwe quests. Geen probleem als ze maar interessant zijn, maar de meeste zijn scan xx beacons en als die quest dan klaar is mag je in je handjes klappen als je 100xp krijgt.

Beste manier van spelen imo is gewoon de main quest, loyalty missies en de assignments doen. De tasks ga ik vanaf nu vooral overslaan denk ik. Af en toe misschien eentje uitvoeren als het "op de route ligt" maar afgezien van dat laat ik ze gewoon liggen. De reward die je krijgt is het vaak toch niet waard en qua verhaal voegt het ook maar weinig toe. Volgens mij hoef je ze ook niet allemaal te doen om je viability op 100% te krijgen, maar dat weet ik niet zeker.

Al met al vermaak ik mij wel met de game, combat is goed en sommige quests zijn best leuk. De nomad rijdt lekker weg en omgevingen zijn leuk om te exploren. Het verhaal vind ik wel maar redelijk, daar had ik wel wat meer van verwacht.

Zelf kan ik veel kritiek wel begrijpen, als ik geen grote sci-fi & Mass Effect fan was geweest dan had ik denk ik wel wat meer moeite met de game, maar uiteindelijk heb ik als ik weer thuis kom toch zin om te spelen :)
pi_169969552
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:43 schreef wvsnl het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook. Ik had die Angana dus ontmoet en dacht ff Eos afmaken. Die hele basis dus voltooid (niet gestorven gelukkig), en toen naar Harvarl en dacht shit kan weer beginnen met al die sidequests. Gister op Heovrl (iig die ijsplaneet) aangekomen en weer overal quest markers dacht echt shit ja gelijk geen zin meer. Zoals ik al zei voelt als een mmo met al die quests.

Ff paar dagen de game laten rusten denk ik. En dan verder gaan. Zit nog wel potentie in.
Veel van die sidequests pak ik gewoon mee tijdens het doen van de hoofdquest en voor de rest laat ik ze gewoon liggen als ik er geen zin in heb. Heb er zelf dus niet zoveel problemen mee. En op het moment dat je die planeten in zijn geheel wil verkennen (en die zijn echt fucking veel groter dan ik had verwacht :D ) dan vind ik die sidequests juist wel een fijne manier om dat te doen.

Ik ben gisteravond op Voeld aangekomen en ergens in de Kett facility geëindigd, na net een toffe cutscene te hebben gehad, ik kan eigenlijk niet wachten tot ik weer verder kan spelen :@
Tails tell tales
pi_169969569
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 12:25 schreef PirE het volgende:
Weekendje MP gedaan, maar dat valt na even spelen zwaar tegen. Er zijn weinig wapens die echt nuttig zijn op gold. Paar wapens die fatsoenlijk damage doen, maar bij 90% van de wapens doet het wapen waarschijnlijk meer damage als je het gebruikt als meleewapen.
Beetje de melee button spammen is vrij debiel en doelloos maar wel efficiënt, heb ook geen idee waarvoor je het doet. De wapens zijn toch bagger en de beste class in de meta (Vanguard) heb je direct unlocked.

In ME3 had het grinden nog wat nut omdat de meeste URs gewoon stopping power hadden op gold/plat. Melee only was weleens leuk maar niet leuk als meta.

Die dogtags voor challenges zijn me een partij lelijk. Gelukkig zijn ze klein, sommige plates in ME3 waren echt mooi en het verzamelen waard. Ik ga niet 20 uur met een bepaalde klasse of wapen spelen zodat ik een tyfus lelijk plaatje kan selecteren.

Levels, vind ze vrij saai. Rechthoekige dozen met wat ramen/daken en een iets ander kleurtje, had meer verwacht.

Schijnt dat ze morgen met bugfixes komen, hopelijk doet een combo dan iets meer damage tegen een unshielded gold.

Tot zover mijn ervaring met de MP. De SP viel me niet tegen, al heb ik wel moeite met de vele vragen die DLC schreeuwen.
Of misschien gewoon een nieuw deel? :)
Tails tell tales
pi_169969760
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 13:07 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ja heb ik ook wel een beetje, ik ging terug naar Eos en had weer een hele hoop nieuwe quests. Geen probleem als ze maar interessant zijn, maar de meeste zijn scan xx beacons en als die quest dan klaar is mag je in je handjes klappen als je 100xp krijgt.

Beste manier van spelen imo is gewoon de main quest, loyalty missies en de assignments doen. De tasks ga ik vanaf nu vooral overslaan denk ik. Af en toe misschien eentje uitvoeren als het "op de route ligt" maar afgezien van dat laat ik ze gewoon liggen. De reward die je krijgt is het vaak toch niet waard en qua verhaal voegt het ook maar weinig toe. Volgens mij hoef je ze ook niet allemaal te doen om je viability op 100% te krijgen, maar dat weet ik niet zeker.

Al met al vermaak ik mij wel met de game, combat is goed en sommige quests zijn best leuk. De nomad rijdt lekker weg en omgevingen zijn leuk om te exploren. Het verhaal vind ik wel maar redelijk, daar had ik wel wat meer van verwacht.

Zelf kan ik veel kritiek wel begrijpen, als ik geen grote sci-fi & Mass Effect fan was geweest dan had ik denk ik wel wat meer moeite met de game, maar uiteindelijk heb ik als ik weer thuis kom toch zin om te spelen :)
Als je de sidequests niet leuk vindt, kan je idd nog het beste die tasks laten liggen en volgens mij zijn die idd ook niet nodig voor 100% viability.

Ik ben ook een grote scifi- en Mass Effect-liefhebber en in die zin misschien ook niet zo objectief, maar ik vergelijk het ook gewoon met wat ik van de eerdere games vond en ik vind zeker dat er aantal dingen minder zijn, maar ook veel dingen gewoon hetzelfde of juist (veel) beter...

Edit: en veel van de kritiek ging over bugs en de animaties en ik heb van beide (nog) geen last, dus tja...

[ Bericht 1% gewijzigd door Forbry op 03-04-2017 13:29:47 ]
Tails tell tales
pi_169969812
Ik kan bevestigen dat je idd niet alles op een planeet hoeft te doen om 100% viability te krijgen. Toch fijn ff zo gedachten uit te wisselen. Ik ga dan zo maar gelijk ff beginnen met de main quest op Voeld.
pi_169969932
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 13:25 schreef wvsnl het volgende:
Ik kan bevestigen dat je idd niet alles op een planeet hoeft te doen om 100% viability te krijgen. Toch fijn ff zo gedachten uit te wisselen. Ik ga dan zo maar gelijk ff beginnen met de main quest op Voeld.
Veel plezier (zei ze enigszins jaloers ;))!
Tails tell tales
pi_169969970
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 10:24 schreef VixenFromHell het volgende:

O+

Ik zit even in een dipje.. had het idee dat ik in de buurt kwam van het einde, dus dacht ik maar eens wat kleine quests en tasks te gaan doen die ik nog had liggen. Maar dat werd al snel vervelend (ook met het steeds van planeet naar planeet hoppen etc), en nu heb ik even helemaal niet zoveel zin meer in de game :')
Het zou imo veel schelen als je die reisscènes bij het hoppen zou kunnen skippen...
Tails tell tales
pi_169971908
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 13:12 schreef Forbry het volgende:

[..]

Of misschien gewoon een nieuw deel? :)
Die zal er nu niet meer komen waarschijnlijk.
Andromeda heeft ene slechtere launch gehad dan ME2 en ME3, Terwijl ME2 niet eens gelijk op playstation uitkwam.

EA wil alleen hits.
pi_169974714
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 13:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Het zou imo veel schelen als je die reisscènes bij het hoppen zou kunnen skippen...
Ja, dat haalt behoorlijk de lol eruit.. de 1e keer is het leuk en daarna niet meer. Ook vind ik het irritant dat als je terug gaat naar de Tempest, dat je dan meteen zo'n wegvlieg scene moet bekijken. Soms wil ik alleen even terug naar het schip :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_169980030
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 17:14 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ja, dat haalt behoorlijk de lol eruit.. de 1e keer is het leuk en daarna niet meer. Ook vind ik het irritant dat als je terug gaat naar de Tempest, dat je dan meteen zo'n wegvlieg scene moet bekijken. Soms wil ik alleen even terug naar het schip :')
Ja, dat is ook irritant idd. Ook helemaal niet logisch om die scène te krijgen als je gewoon weer ff naar het schip wilt. :') Ik wil helemaal niet van deze planeet weg jonguh, ik wil me gewoon ff omkleden! :(
Tails tell tales
pi_169980692
Zojuist de 1e boss verslagen. Ik speel op 'normal' en vroeg me al een tijdje af of ik niet een niveautje moeilijker moest kiezen, omdat de meeste dingen nogal makkelijk gaan, maar had met deze toch best wat moeite. Was helemaal ff zweten, omdat ik wist dat ik weer een hoop zou moeten herhalen als ik het niet zou redden. :') Heb zo'n beetje alle boxen aan health/ammo/power cells nodig gehad :'), maar zo gelukkig wel in 1 keer verslagen.

SPOILER: Grote spoiler als je nog niet zo ver bent!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tails tell tales
pi_169981035
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2017 15:07 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Die zal er nu niet meer komen waarschijnlijk.
Andromeda heeft ene slechtere launch gehad dan ME2 en ME3, Terwijl ME2 niet eens gelijk op playstation uitkwam.

EA wil alleen hits.
Het lijkt me erg overdreven/voorbarig om dat nu al zo te stellen...

Ik heb inmiddels ook de guide van dit spel (koop ik bijna altijd wanneer ik een game wel echt heel leuk denk te vinden, al was het maar als 'aandenken') en daarin wordt al wel gehint op een vervolg (binnen het kader van bepaalde keychoices)...
Tails tell tales
pi_169982462
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 21:08 schreef Forbry het volgende:
Zojuist de 1e boss verslagen. Ik speel op 'normal' en vroeg me al een tijdje af of ik niet een niveautje moeilijker moest kiezen, omdat de meeste dingen nogal makkelijk gaan, maar had met deze toch best wat moeite. Was helemaal ff zweten, omdat ik wist dat ik weer een hoop zou moeten herhalen als ik het niet zou redden. :') Heb zo'n beetje alle boxen aan health/ammo/power cells nodig gehad :'), maar zo gelukkig wel in 1 keer verslagen.

SPOILER: Grote spoiler als je nog niet zo ver bent!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb precies diezelfde scene vandaag gespeeld, tegenovergestelde keuze alleen gemaakt. Sta wel achter mijn keuze.

Had op Eos overigens al de Keth Base vernietigd en in een van de datapads wordt het al een klein beetje gespoild helaas. Maar vond dat hele level heel goed gemaakt, goeie muziek en heftige keuze.
  maandag 3 april 2017 @ 22:35:55 #276
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_169984425
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 17:14 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ja, dat haalt behoorlijk de lol eruit.. de 1e keer is het leuk en daarna niet meer. Ook vind ik het irritant dat als je terug gaat naar de Tempest, dat je dan meteen zo'n wegvlieg scene moet bekijken. Soms wil ik alleen even terug naar het schip :')
Ik heb een snelle pc dus tijdens elke vlucht even alt tabben en een halve minuut op fok zitten
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_169984520
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 21:47 schreef wvsnl het volgende:

[..]

Heb precies diezelfde scene vandaag gespeeld, tegenovergestelde keuze alleen gemaakt. Sta wel achter mijn keuze.

Had op Eos overigens al de Keth Base vernietigd en in een van de datapads wordt het al een klein beetje gespoild helaas. Maar vond dat hele level heel goed gemaakt, goeie muziek en heftige keuze.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het ook erg tof gedaan (inclusief het boss-gevecht). :)
Tails tell tales
pi_169985005
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2017 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik heb een snelle pc dus tijdens elke vlucht even alt tabben en een halve minuut op fok zitten
Die halve minuut wordt dan al snel een half uur bij mij, dan vergeet ik de game :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_169985023
Hebben jullie al een voorkeur eigenlijk qua squad members? Ik neem Drack wel graag mee. Niet zozeer om zijn vaardigheden (al zijn die ook o.k.), maar hij is grappig met vechten, zo heerlijk woest en er erg van genietend. _O- Voor de rest heeft nog niemand echt mijn voorkeur.
Tails tell tales
pi_169988329
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 21:16 schreef Forbry het volgende:

[..]

Het lijkt me erg overdreven/voorbarig om dat nu al zo te stellen...

Ik heb inmiddels ook de guide van dit spel (koop ik bijna altijd wanneer ik een game wel echt heel leuk denk te vinden, al was het maar als 'aandenken') en daarin wordt al wel gehint op een vervolg (binnen het kader van bepaalde keychoices)...
Je kan niks uisluiten. Maar na tegenvallende reviews en verkopen zie ik EA eerder vol inzetten op de nieuwe IP van Bioware en op Dragon Age.
  dinsdag 4 april 2017 @ 07:57:59 #281
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_169988783
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 22:53 schreef Forbry het volgende:
Hebben jullie al een voorkeur eigenlijk qua squad members? Ik neem Drack wel graag mee. Niet zozeer om zijn vaardigheden (al zijn die ook o.k.), maar hij is grappig met vechten, zo heerlijk woest en er erg van genietend. _O- Voor de rest heeft nog niemand echt mijn voorkeur.
Drack sowieso ja...ook omdat ik merk dat met hem in het team ik de meeste banter hoor. En dan maakt het weinig uit wie ik als tweede meeneem. De keuze is dan toch vaak Deedee of Jaal...de rest vind ik wat saai.

Overigens vermaak ik me eigenlijk best met de game tot nu toe...veel quests, maar je hoeft ze niet allemaal te doen hoewel de "kleinere" vrij simpel mee te pakken zijn met de grotere. En wat ik prettig vind is dat ze min of meer er wel toe doen, omdat het afronden van de quests wel mee telt met de vitality van een planeet (maar ik laat er zat liggen).

De vrijheid aan keuzes qua talents is leuk, maar ik merk dat ik toch erg blijf plakken bij een specifieke set...éénkennig dat ik ben. :')

Verhaal is zo zo, maar ja de Ket zijn niet zo heel interessant, vind de verhaallijnen met de exciles en de loyalty-quests interessanter...de Ket zijn wel heel erg de Collectors-achtig en die vond ik ook niet zo een bijster goede keuze qua vijand.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_169994949
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het ook erg tof gedaan (inclusief het boss-gevecht). :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170002080
https://www.masseffect.com/news/the-journey-ahead?sf53509845=1

quote:
Hi everyone,

It’s been two weeks since the launch of Mass Effect™: Andromeda and we’re thankful to the millions of you who have already joined us on this journey. And though the game is now in your hands, it’s really just the beginning.

Since launch, our team has been poring over your comments and feedback, looking to discover what you like about the game, as well as areas we can evolve or improve.

This Thursday, we’ll release a new patch that addresses technical fixes (crashes, improved performance), but also adds a number of improvements we’ve heard you ask for, such as:

Allowing you to skip ahead when travelling between planets in the galaxy map
Increasing the inventory limits
Improving the appearance of eyes for humans and asari characters
Decreasing the cost of remnant decryption keys and making them more accessible at merchants
Improving localized voice over lip sync
Fixing Ryder’s movements when running in a zig zag pattern
Improving matchmaking and latency in multiplayer

Over the next two months we’ll be rolling out additional patches which will go even deeper and look to improve several areas of the game:

More options and variety in the character creator
Improvements to hair and general appearance for characters
Ongoing improvements to cinematic scenes and animations
Improvements to male romance options for Scott Ryder
Adjustments to conversations with Hainly Abrams

These upcoming patches will also address performance and stability issues. And we’re looking at adding more cosmetic items to single player for free.

For multiplayer, over the same timeframe, we’re going to continue to build on the APEX missions that have been running since launch. We’ll be adding new maps, characters, and weapons. On Thursday, we kick off the first of three new chapters centered around The Remnant Investigation.

This is just a taste of what’s in store as we continue to support Mass Effect: Andromeda. And as always, you all play an important role in that. We want to hear from you about your experiences, both what you love about the game and what you’d like to see changed. We’re listening, and we’re committed to partnering with you as we continue to explore the Andromeda galaxy together.

Here’s to a great journey,

Aaryn
Klinkt goed, ze luisteren iig naar feedback en proberen het op te lossen. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.

Patch notes:
http://blog.bioware.com/2(...)da-patch-1-05-notes/
quote:
In the new patch (1.05) for Mass Effect: Andromeda, our focus was on bug fixes and improvements to the player experience.

We’ve introduced a number of balance changes to single player and multiplayer, and resolved some issues with saves not working properly. We’ve also improved lip-sync and facial acting during some conversations, and have implemented a much-requested change that allows players to skip the autopilot sequences in the galaxy map.

We’ll continue to listen to your feedback, and we thank you for working with us to create an even better Mass Effect: Andromeda experience.

Patch 1.05 Notes

Improved tutorial placement

Single player balance changes: Ammo crates, armor, weapons, nomad, profiles, attacks, and progression

Multiplayer balance changes: Weapons, cover, and enemies (check back for detailed notes on balance changes)

Added option to skip autopilot sequences in the galaxy map

Improved logic, timing, and continuity for relationships and story arcs

Improved lip-sync and facial acting during conversations, including localized VO

Fixed various collision issues

Fixed bugs where music or VO wouldn’t play or wasn’t correct

Fixed issue where global squad mate banter sometimes wasn’t firing on UNCs

Fixed issue where player was unable to access the Remnant Console Interface after failing decryption multiple times

Fixed issue where fast travel is sometimes disabled after recruiting Drack until the player reloads a save

Fixed issue where Ryder can become stuck in the start of Biotic Charge Pose

Fixes issues related to some saves

Fixed issue where objective sometimes becomes un-interactable for players in multiplayer

Streaming and stability improvements


[ Bericht 5% gewijzigd door bjorntju op 04-04-2017 19:51:59 ]
pi_170002442
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef bjorntju het volgende:
https://www.masseffect.com/news/the-journey-ahead?sf53509845=1

[..]

Klinkt goed, ze luisteren iig naar feedback en proberen het op te lissen. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.

Patch notes:
http://blog.bioware.com/2(...)da-patch-1-05-notes/

[..]

Op zich tof en ook fijn natuurlijk dat ze wat aan alle bugs (waar anderen blijkbaar last van hebben) gaan doen ^O^ , maar zelf ben ik maar met 1 van die dingen écht blij en dat is het skippen van het reizen op de galaxy map. Die gratis 'cosmetic items' zouden ook nog wel leuk kunnen zijn. Al die andere dingen hadden voor mij niet gehoeven, dan had ik veel liever wat andere aanpassingen gezien :{
Tails tell tales
pi_170002560
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:37 schreef wvsnl het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij een 1e ronde wil ik meestal zo veel mogelijk de 'softie' uithangen, bij een 2e ronde (waar het uiteindelijk zo goed als nooit van komt :') ) zou ik dan voor het tegenovergestelde gaan (met een mannelijk personage)...
Tails tell tales
pi_170003377
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 april 2017 07:57 schreef Semisane het volgende:

[..]

Drack sowieso ja...ook omdat ik merk dat met hem in het team ik de meeste banter hoor. En dan maakt het weinig uit wie ik als tweede meeneem. De keuze is dan toch vaak Deedee of Jaal...de rest vind ik wat saai.

Overigens vermaak ik me eigenlijk best met de game tot nu toe...veel quests, maar je hoeft ze niet allemaal te doen hoewel de "kleinere" vrij simpel mee te pakken zijn met de grotere. En wat ik prettig vind is dat ze min of meer er wel toe doen, omdat het afronden van de quests wel mee telt met de vitality van een planeet (maar ik laat er zat liggen).

De vrijheid aan keuzes qua talents is leuk, maar ik merk dat ik toch erg blijf plakken bij een specifieke set...éénkennig dat ik ben. :')

Verhaal is zo zo, maar ja de Ket zijn niet zo heel interessant, vind de verhaallijnen met de exciles en de loyalty-quests interessanter...de Ket zijn wel heel erg de Collectors-achtig en die vond ik ook niet zo een bijster goede keuze qua vijand.
De Kett, puur als vijand in combat bekeken, vind ik niet zo en lijken idd op de Collectors. (De Collectors vond ik 1 van de grote minpunten van ME2, zowel qua combat als qua hun rol in het verhaal). De Remnant daarentegen vind ik als 'vijand' in combat wel heel erg tof. Maar ook het verhaal (waarin de Kett dan wel de/een hoofdrol spelen) bevalt me -al/tot nu toe- juist erg goed (het verhaal in de vorige games beviel me overigens óók goed, het is gewoon leuk dat dit wel weer iets heel anders is, beide 'sferen' bevallen me). Ik heb nog niet met de 'exciles' en loyalty missies van doen gehad, ben benieuwd...

Ik vond de karakters en conversaties in het begin saai, maar mijn liefde voor beide begint gestaag te groeien. :Y Voor mijn gevoel zijn de karakters over het algemeen wat 'subtieler' van aard, dus het vergt wat tijd/geduld en een open houding om ze echt goed tot uiting te laten komen. Er vallen ook echt veel/uitgebreide gesprekken aan te gaan en onderling praat het team ook veel. Meer dan in de vorige games. Ik vind sowieso dat deze game veel meer 'leeft' (ook op alle andere locaties) en dat ze op de Tempest steeds van plaats/gesprekspartner wisselen draagt daar ook aan bij. Hier en daar zit er ook echt weer wat leuke humor in (vind ik).

Drack geeft idd leuke banter, maar sommige anderen ook wel. Ook bepaalde combi's zijn leuk volgens mij, maar ik heb het spel nog niet voldoende gespeeld om op dat punt echt al goed te weten hoe of wat.
Tails tell tales
pi_170014355
Drack is wel een van de leukste characters tot nu toe ja.
PeeBee heeft (ondanks niet mijn favoriet) wel een redelijk uitgesproken karakter. Vooral PeeBee met Cora zorgt voor humor.

Ondertussen Voeld zo goed als klaar (als 2e planeet) en Eos is nu een stuk groter geworden.
Tot nu toe sytorywise zijn er redelijk wel leuke aanknopingspunten (AI, Angara, Kett, Exiles).
Built for Speed
  woensdag 5 april 2017 @ 10:33:00 #288
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170014440
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 21:08 schreef Forbry het volgende:
Zojuist de 1e boss verslagen. Ik speel op 'normal' en vroeg me al een tijdje af of ik niet een niveautje moeilijker moest kiezen, omdat de meeste dingen nogal makkelijk gaan, maar had met deze toch best wat moeite. Was helemaal ff zweten, omdat ik wist dat ik weer een hoop zou moeten herhalen als ik het niet zou redden. :') Heb zo'n beetje alle boxen aan health/ammo/power cells nodig gehad :'), maar zo gelukkig wel in 1 keer verslagen.

SPOILER: Grote spoiler als je nog niet zo ver bent!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft die patch-notes.
quote:
Added option to skip autopilot sequences in the galaxy map
Ik dacht dat het gewoon een soort van laadscherm was, welk helder licht heeft besloten dit elke keer verplicht te maken als het niet nodig is!? Na eerste paar keer had ik er al een afschuwelijke hekel aan :') _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door Twiitch op 05-04-2017 10:45:04 ]
  woensdag 5 april 2017 @ 15:20:42 #289
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_170020078
Ik meende ook dat het een laadscherm was :')
Verder nog niet echt aan gestoord, alleen als je 5x hetzelfde system in en uitgeloven bent voor een rondje sidequests word het wel vervelend ja.
  woensdag 5 april 2017 @ 15:50:37 #290
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170020694
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik meende ook dat het een laadscherm was :')
Verder nog niet echt aan gestoord, alleen als je 5x hetzelfde system in en uitgeloven bent voor een rondje sidequests word het wel vervelend ja.
Nou ja, ook binnen hetzelfde systeem zit je even naar zo'n domme cutscene te kijken waarbij de Tempest in real time naar je plaats van bestemming gaat. Irritant wanneer je gewoon ff alles wilt scannen. Wat was er mis met handmatig (en snel) een miniatuurtje van je schip erheen te vliegen, of gewoon een cursor zoals in de vorige games.

Zoals ze het nu hebben gedaan is het geen immersion maar strontvervelend.

[ Bericht 1% gewijzigd door Twiitch op 05-04-2017 15:58:05 ]
pi_170020971
quote:
11s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:33 schreef Twiitch het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft die patch-notes.

[..]

Ik dacht dat het gewoon een soort van laadscherm was, welk helder licht heeft besloten dit elke keer verplicht te maken als het niet nodig is!? Na eerste paar keer had ik er al een afschuwelijke hekel aan :') _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had zelf niet het idee dat het een laadscherm was... iig tof dat ze dat gaan aanpassen.

Ik hoop (naast de dingen ik al eerder in dit topic had geschreven) vooral op nog wat veranderingen aan de UI... met name dat je bij 'buy/sell' gewoon bij je ‘load out’ kan (vind ik HEEL irritant dat dat niet kan) en verbeteringen met betrekking tot sortering en dingen kunnen vergelijken.

Ik zou het ook wel tof vinden als je nog meer ‘favorites’ kan aanmaken, voor minstens elk profiel 1 ofzo of voor mijn part zoveel als dat er F*-knoppen zijn (vind die ‘profiles’ overigens een erg leuke toevoeging :Y ).
Tails tell tales
pi_170021073
quote:
10s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:50 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nou ja, ook binnen hetzelfde systeem zit je even naar zo'n domme cutscene te kijken waarbij de Tempest in real time naar je plaats van bestemming gaat. Irritant wanneer je gewoon ff alles wilt scannen. Wat was er mis met handmatig (en snel) een miniatuurtje van je schip erheen te vliegen, of gewoon een cursor zoals in de vorige games.

Zoals ze het nu hebben gedaan is het geen immersion maar strontvervelend.
Nah, ik vind het wel irritant en vind het fijn dat ze het gaan aanpassen, maar ZO irritant vind ik het ook weer niet. Ik denk dat 'immersion' wel de reden is dat ze het tot nog zo hebben gedaan en ik vind dat daar ook wel iets voor te zeggen valt. En ondanks dat ik het wel irritant vind, gaat het bij mij best rap, maar heb een nieuwe, snelle computer... misschien dat het bij anderen langer duurt?
Tails tell tales
  woensdag 5 april 2017 @ 16:53:02 #293
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_170021889
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_170022448
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:27 schreef HansvanOchten het volgende:
Drack is wel een van de leukste characters tot nu toe ja.
PeeBee heeft (ondanks niet mijn favoriet) wel een redelijk uitgesproken karakter. Vooral PeeBee met Cora zorgt voor humor.

Ondertussen Voeld zo goed als klaar (als 2e planeet) en Eos is nu een stuk groter geworden.
Tot nu toe sytorywise zijn er redelijk wel leuke aanknopingspunten (AI, Angara, Kett, Exiles).
Ja, Peebee valt, samen met Drack, onder de niet zo subtiele karakters. Ik vind haar wel geinig, maar vond (als Asari) Liara vooralsnog leuker. Lexi heeft wel iets van Liara vind ik.

Drack vind ik Wrex met een beetje Zaeed vanwege de 'war stories' (maar dan leuker, Zaeed :r ) met een lieve oude opa-saus erover.

Jaal vond ik meteen wel leuk. Als ik hem met de oude karakters vergelijk vind ik hem nog het meest een beetje Javik + een beetje Thane (maar dan leuker).

Bij Liam was ik bang dat het een tweede Kaidan en/of Jacob zou worden, maar die vind ik toch wel heel anders en begin ik steeds meer te waarderen.

Ook Vera vond ik eerst een beetje saai, maar begin ik steeds meer te waarderen.

Verder vind ik Suvi wel schattig (doet me een beetje aan Samantha denken) en moet ik lachen om de kibbelingen tussen Kallo en Gil, het 'geroddel' tussen Suvi en Kallo en dat hele gedoe rondom pokeren. Gil is de eerste en tot nu toe enige die mijn Sarah -per ongeluk overigens :') - probeerde te versieren, maar toen bleek hij alleen op mannen te vallen. Jammer, want ik vind hem wel grappig. :') Volgens de guide kan ik qua (hetero) romance alleen tussen Jaal en Liam kiezen. Weet het nog niet, vind ze beide wel leuk...

Cora is wel sympathiek, maar vind ik (vooralsnog) het saaist. Imo een beetje de Kaidan van het team.
Tails tell tales
pi_170038865
Ik heb gisteravond nog even heel kort kunnen spelen en toen 'on the way' zo'n task uitgevoerd, maar vond die qua sfeer/inhoudelijk uiteindelijk eigenlijk best veel toevoegen. Om al die tasks maar gewoon te laten liggen is in sommige gevallen klaarblijkelijk toch wel zonde...

Oh, en ik heb er nu toch al wel aardig wat uurtjes inzitten (meer ook dan van te voren de bedoeling was :@ ), maar zit nog steeds op nog geen 20% 'game completion'... :')

[ Bericht 30% gewijzigd door Forbry op 06-04-2017 12:20:43 ]
Tails tell tales
pi_170039379
Ik heb nog weinig tijd genomen om verder met de game te gaan. Misschien niet eens zo slecht, er is een patch onderweg die de gezichten (deels) fixed.
  donderdag 6 april 2017 @ 13:33:37 #297
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_170040438

Ik moest hier toch wel erg om lachen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_170040678
quote:
14s.gif Op donderdag 6 april 2017 12:42 schreef Typisch het volgende:
Ik heb nog weinig tijd genomen om verder met de game te gaan. Misschien niet eens zo slecht, er is een patch onderweg die de gezichten (deels) fixed.
Ik stoor me niet (zo) aan de animaties, maar ben wel benieuwd hoe ze er uit gaan zien na de patch...

quote:
10s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:33 schreef popolon het volgende:

Ik moest hier toch wel erg om lachen.
Ik ben dat moment al in de game tegengekomen en moest toen ook erg lachen.
Maar er zitten meer van dat soort geinige dingetjes in. :Y
.
Tails tell tales
pi_170045542
De nieuwe patch is binnen. Hij is nu aan het downloaden. Ik ben benieuwd. Vooral het skippen van de vluchten zit ik erg op te wachten.
  donderdag 6 april 2017 @ 19:53:19 #300
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_170048451
En
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')